Kaveri tekee ohareita
Pieni avautuminen kun tuntuu taas niin paskalle. Mä yleensä suunnittelen nykyään menoni ja reissuni niin että lähden yksin, koska toisten kanssa se sopiminen on aina niin vaikeeta. Nyt sit kuitenkin yksi kaveri ilmoitti että hän voi lähteä mun kanssa. Vuoden olen tätä reissua suunnitellut ja vielä kk sitten tämä kaveri oli ihan lähdössä mukaan. Tästä olin innoissani, kiva että saan nyt kaverin mukaan. Tulee kiva reissu.
Ja pyh. Hän peruu päivää ennen. Ei edes muuta selitystä kuin se että jää kotiin ottaan aurinkoa. Olin jo vähän tähän varautunu ajatuksella että tulee peruun koska se on vähän hänen tapaista. Ärsyttää että meen aina hänen ehdottamiin ja kiinnostaviin juttuihin mukaan mutta ei tämä tapahdu sit toisinpäin.
Kyl taas tekis niin mieli pistää koko kaveruus poikki. Vaikka olin alunperinkin lähdössä yksin niin nyt se jotenkin satutti ja lujaa kun ei se kaveri lähtenytkään. Ja mulla ei ole kovin montaa kaveria
Kommentit (11)
Kaverisuhteisiin kuuluu luottamus. Muutenhan se ei olisi kaveruutta, jos pitäisi koko ajan olla varuillaan ja epäillä mitä p---aa se taas selittää. Jos toinen työntyy seuraan, haluaa mukaan, ja onkin eri mieltä juuri ennen lähtöä ei kyse taida ihan olla kaverista. Kaveruuteen ei kuulu käyttää toisen luottamusta hyväkseen. Tottakai se tuntuu erittäin pahalta. Kaverisi ehkä tajuaa sen, mutta jos et sano hänelle siitä mitään hän tekee saman tempun pian jollekin toiselle.
Kannattaa sanoa hänelle niin kuin asian koet. Jatkossa myös tiedät, että paras reissu on omatoimireissu. Todnäk tutustut uusiin ihmisiin ja kaverisi voinut olla riippana kaikessa, mitä haluaisit tehdä ja kokea- etenkin kun kaverisi on niin arvaamaton ja epäluotettava,
Mukavaa reissua. Nauti!
OLit koko ajan valmis siihen, että kaveri peruu ja sitten tämä peruu, joten mikä oikeastaan muuttui?
Kaltaisesi kynnysmatot eivät koskaan katko kaverisuhteita, te siedätte mitä tahansa.
Hyvä ettet itse perunut. Jotkut voivat tehdä sen virheen. Tai eivät uskalla suunnitella yksin asioita.
Yksi kaverini perui menoja aina miehen menojen mukaan. Mies jojotti häntä 15 vuotta, välillä molemmat seurustelivat muiden kanssa.
Oikein kaverille.
Jos Ap pääsi matkalle, saa sen kokemuksen. Ystävä kertokoon omasta auringonotostaan.
Tämä viikko on vielä viileämpi Suomessa.
Oliko vain päiväreissu vai olitte varanneet jotain matkaan liittyen?
unohda! Olet vain vara-vara. Kun löytyy muuta seuraa niin...