Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (18760)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Matti seuraa löytää, se on selvä.
No aika helppoa, kun on esiintynyt muutaman kuukauden putkeen torstain prime timessa. Ei tarvitse muuta kuin olla tekemättä mitään pahaa.
Mikko on kyllä kypsä, aikuinen mies. Iina totesi viisaasti, että kun toisella on perusasiat kunnossa, niin on itselläkin tilaa hengittää.
Elisa kyl vaikuttaa aika psykopaatilta. Silmät on sielun peili... Pelottava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän epäluuloinen Mikon ja Iinan tilanteesta ilmaisjakson perusteella. Iina vähän yrittää varovasti ilmaista ihastumista/kiintymystä. Mikko taas on vaan on sanonut, että Iinan kanssa on mukava olla, ei sen enempää sanonut. En tiedä onko vain leikattu, vai onko niin ettei Mikolla ole sen kummempia fiiliksiä. Tuleekohan tästä taas Mikolle rakkaudeton suhde ja Iina saa taas siipeensä. Kun he olivat laiturilla juttelemassa, he eivät näyttäneet ihastuneelta pariskunnalta.
En pidä myöskään siitä, että vielä viimeisessä jaksossakin Mikko sanoi, että Iina osaa olla vaikea ihminen (tjsp). Sanoi kyllä että on itsekin ja että kaikki ovat, mutta silti. Katsojalle Iinasta ei ole välittynyt mitään vaikeutta. Onko se Mikon mielestä vaikeaa, jos ei ole aina myötäsukainen ja mielinkielin? Nyt tarkkana Mikko.
Onko tässä nyt tosiaan ihminen, joka keskittyy Iinassa negatiivisiin asioihin ja siihen kuinka hän sietää niitä? Puolison ei oikeasti pitäisi tonkia esiin epätäydellisyyksiä vaan päin vastoin. En ole tullut ajatelleeksi aiemmin, mutta juuri sitähän Mikko tekee. Ja vaatimaton ja itsekriittinen ihminen lähtee tuohon, koska hän näkee itsensä myös ennenkaikkea jotenkin puutteellisena, mutta joka kelpaa. Toisen armosta.
Kyllä puolison pitäisi nostaa toisen itsetuntoa ja saada toinen kukoistamaan, eikä päin vastoin. Ja Iina vaikea? Hätkähdin myös tuota, aivan järjetön kommentti! Varmasti helpommasta päästä kumppaneita.
No en katsoisi itse sini tukkaa päivääkään.Jos ei natsaa muutenkaan niin vaikeaa se on silloin kuvitella jotain muuta.Elisan olis pitänyt lopettaa ohjelmassa oleminen aikaisemmin.Olen sitä mieltä että toiset ei saa määrätä sitä kuka sopii kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa kuunnella tuota Elisaa enää: minäminäminä minäminäminä minäminäminä...
Karmee akka, huhhuh.
Kaikkien aikojen epäonnistuneimmat parit pl. Mikko ja Iina. Heti kun homoasiantuntija palkattiin valmennustiimiin. Sattumaako?!
Elisa jankuttaa, kuinka Matti ei "haasta" häntä. Miten vaikea Elisan on ymmärtää, ettei Mattia kiinnosta riidellä moisen kotkan kanssa?
Se Elisan itsestään tekemä manuaali on aika iso varoitusmerkki: tietää olevansa hankala ihminen, mutta ei halua tehdä mitään asian korjaamiseksi, vaan vaatii, että muut mukautuvat hänen tarpeisiinsa ja oikkuihunsa 100%. Missään tapauksessa ei mene vastapuolta puolitiehen vastaan. Toisaalta hyvä, että ainakin selvästi varoittaa siitä, kuka todellisuudessa on.
Voi sa*tana, mitä hyökkäämistä ja tylytystä Elisalta! Hän käy heti hyvin aggressiivisesti Matin kimppuun kun toinen esittää kysymyksiä. Edelleenkin, kuka hitto sinä olet arvioimaan Mattia?? Matilla on paljon enemmän elämänkokemusta kuin Elisalla. On perhe ja ymmärrys toimivasta parisuhteesta. Elisa on vain itsekeskeinen narsisti.
Toi Elisan vuorovaikutus on kyllä niin jäätävä tuossa puistonpenkillä. Hän ei yhtään käsitä, että voi itse karkottaa ihmiset pois kosketus etäisyydeltä. Ei kai monikaan noin negatiivista ja aggressiivista naista halua kosketella. Ja sitten vaan syyttää Mattia ihan keksityistä jutuista. Matti on päinvastoin ollut tosi kypsä ja järkevä.
Hyvä Matti. Mä olisin alkanut huutamaan tai itkemään tai riehumaan ton haukan seurassa.
Riivinrauta!
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit näkyi kaffepöydässä 😵
Kuka uskalsi tissejään pitää tarjolla?
Herranjee, ydinongelma olikin ettei Matti ollut lukenut Elisan manuaalia. 😳
Kuka h*mmetti tekee monisivuisen käyttöohjeen itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Voi sa*tana, mitä hyökkäämistä ja tylytystä Elisalta! Hän käy heti hyvin aggressiivisesti Matin kimppuun kun toinen esittää kysymyksiä. Edelleenkin, kuka hitto sinä olet arvioimaan Mattia?? Matilla on paljon enemmän elämänkokemusta kuin Elisalla. On perhe ja ymmärrys toimivasta parisuhteesta. Elisa on vain itsekeskeinen narsisti.
Mites tämä teidän Elisa-tylytys? Meneekö ehkä vähän yli? Joka torstai-ilta noin puolet tämän ketjun viesteistä on tyyliä Elisa on hu**a.
Ja ei, en pidä itsekään Elisasta.
Mua kävi sääliksi Mattia kun on niin kiltin oloinen ja katsoi Elisaa surullisin sinisin silmin... kun voisi vain häntä halata 😒
En kehtaisi esiintyä sukulaisille tuollaisessa tissitopissa kuin Katri :D