Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16832)
Vierailija kirjoitti:
Mtäh??? Onko Mikko muka oikeesti sanonut, että kumppani voisi olla nätimpi? Oikeasti? Kuka mies kaivaa tuolla lailla verta nenästään nykypäivänä. Kuulostaa ihan Kari8 Salmelaisen Napakympin yltiörehelliseltä töksäyttelijältä...
Sanoi jotenkin, että aina löytyy fiksumpia ja nätimpiä mutta järkevö ihminen tyytyy mitä saanut. Ei noilla sanoilla mutta tuollainen mielikuva syntyi.
Elisahan kehtasi vielä uudelleen haukkua Matin ulkonäönkin kehuessaan itseään, miten paljosta hän mukamas oli ollut valmis joustamaan. Totesi suoraan, ettei olisi normaalisti kiinnostunut ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä Elisan ristiriitaa. Sanoo, että kaipaa läheisyyttä ja valittaa, kun Matti ei halua koskea, mutta sitten samalla paasaa miten Matti ei kiinnostaisi häntä. Puhuu jotenkin itseään pussiin tässä.
Hyökkäys on paras puolustus. Katsos kun naisille tulee ikää ja epätoivo iskee, niin yrittää selittää asiat itselleen parhain päin. Katsoja voi silti nähdä jotain, jota Elisa ei koskaan tule myöntämään itselleen. Se on sääli, koska jos Elisa ei myönnä totuutta itsestään itselleen, niin ei hän tule koskaan rakkautta löytämään. Tosin sille taitaa riittää tuhmamiehen komentelu ja paneminen. Sitten se saa leikkiä Niskavuoren Hetaa ja yrittää taistella tuhmamiestä vastaan kaikin voimin. Välillä sitten kiihottavasti "antautua", lol
Jokaiselle sitä mitä valitsee, mutta onhan se älytöntä lähteä sivistyneestä ohjelmasta kumppania hakemaan, kun oikea paikka Elisan hakemalle miestyypille olisi lähipubi tai helvetin enkelien kerhotila, ehkä sterioideja vetävä salimies menisi myös juuri ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Mtäh??? Onko Mikko muka oikeesti sanonut, että kumppani voisi olla nätimpi? Oikeasti? Kuka mies kaivaa tuolla lailla verta nenästään nykypäivänä. Kuulostaa ihan Kari8 Salmelaisen Napakympin yltiörehelliseltä töksäyttelijältä...
Tuskin on sanonut niin että olisi sitä noin tarkoittanut. Täällä nyt vain ylianalysoidaan jokainen ohjelmassa sanottu lause puhki ja aina se pahin mahdollisuus edellä.
Vierailija kirjoitti:
Elisahan kehtasi vielä uudelleen haukkua Matin ulkonäönkin kehuessaan itseään, miten paljosta hän mukamas oli ollut valmis joustamaan. Totesi suoraan, ettei olisi normaalisti kiinnostunut ulkonäön takia.
Ahahahaha, tämä nainenhan on varsinainen koomikko. Miten voi aikuisella ihmisellä olla noin vinksahtanut minäkuva ja olematon itsetuntemus?
Ei ole normaalia värjätä hiuksia siniseksi. Silloin ei ainakaan tarvitse ihmetellä jos kumppania ei löydy. Luonnotonta. Täysin turnoff.
Sori valittajat, mutta te ette ole yhtään sen parempia kuin muutkaan. Odotin hedelmällistä keskustelua siitä, kuinka ihana oli katsoa jaksossa näytettyä Jannen ja Katrin keskustelua kuolemasta. Myös Iina ja Mikko olivat kiinnostavaa kuunneltavaa, kissa pääsi myös kuviin. Jopa Elisan ja Matin kohtaukset oli hyviä. Mutta ei. Täällä monta sivua kolmen jakson päässä tapahtuvia spoilauksia ja puhutaan ja paljastetaan jo loppuratkaisuja. Kukaan ei puhu eilisestä jaksosta. Sääli.
Olen itse sinkku enkä jaksa yhtään tämmöistä seinille hyppimistä, ehkä se on sitä saunassa "riehumista", mihin Mikko viittasi. Valitetaan sivukaupalla Elisasta, samat huomiot kaikilla, eikä kukaan lue mitä muut sanoo. Itse olen vähän Matin tyylinen rauhallisempi "taustahahmo", että katselen vain Elisan raivoa tai surua, sivusta, mutta en lähde siitä suuna päänä nettiin uhkimaan, että kuvitelkaa nyt mitä toi nainen teki. Ei triggeröi joku tuntematon nainen. Elävää elämää sen verran takana. En ymmärrä miten joku keuhkoaa tuntemattoman asioista näin paljon.
Lähettäkää osa tuosta jaksamisesta Jannelle.
Vierailija kirjoitti:
Sen olisin vielä ymmärtänyt, että Elisa olisi peittänyt hääkuvasta Matin tukan, jos ei kerran siitä tykännyt, mutta että koko Matin.
Tuollaista voi kuvitella lasten tekevän mutta ei aikuisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä särähti korvaan, kun Mikko analysoi, että voisihan kumppani teoriassa olla parempi, nätimpi...
Tuli mieleen, ettei pitänyt Iinan ulkonäöstä tarpeeksi rakastuakseen, koska senkin sanoi, että rakastuminen voi vasta olla tulossa.
Minua vähän surettaa Iinan puolesta, koska onhan se kurjaa, jos miehellä on tuollainen ajatus omasta puolisostaan. Mikko tuntee ettei ole kolahtanut täysillä, mutta kaipa se tässä ohjelmassa onkin lähes väistämätön tilanne. On kuitenkin ikävää olla suhteessa, jossa tietää puolison tyytyneen sinuun ja haaveilleen paremmasta.
Miksi ihmeessä te heti haluatte uskoa, että Mikko juuri tuota tarkoittaa? Ei vaikuta lainkaan sellaiselta ihmiseltä, että olisi niin Iinasta ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Sori valittajat, mutta te ette ole yhtään sen parempia kuin muutkaan. Odotin hedelmällistä keskustelua siitä, kuinka ihana oli katsoa jaksossa näytettyä Jannen ja Katrin keskustelua kuolemasta. Myös Iina ja Mikko olivat kiinnostavaa kuunneltavaa, kissa pääsi myös kuviin. Jopa Elisan ja Matin kohtaukset oli hyviä. Mutta ei. Täällä monta sivua kolmen jakson päässä tapahtuvia spoilauksia ja puhutaan ja paljastetaan jo loppuratkaisuja. Kukaan ei puhu eilisestä jaksosta. Sääli.
Olen itse sinkku enkä jaksa yhtään tämmöistä seinille hyppimistä, ehkä se on sitä saunassa "riehumista", mihin Mikko viittasi. Valitetaan sivukaupalla Elisasta, samat huomiot kaikilla, eikä kukaan lue mitä muut sanoo. Itse olen vähän Matin tyylinen rauhallisempi "taustahahmo", että katselen vain Elisan raivoa tai surua, sivusta, mutta en lähde siitä suuna päänä nettiin uhkimaan, että kuvitelkaa nyt mitä toi nainen teki. Ei triggeröi joku tuntematon nainen. Eläv
Elisa sopisi sun parhaaksi ystäväksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia värjätä hiuksia siniseksi. Silloin ei ainakaan tarvitse ihmetellä jos kumppania ei löydy. Luonnotonta. Täysin turnoff.
Matti on esiintyvä muusikko. Oli kiva nähdä hänet juhannuskeikalla innoissaan soittamassa. Ei kaikilla soittajilla tarvii olla mustat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä Elisan ristiriitaa. Sanoo, että kaipaa läheisyyttä ja valittaa, kun Matti ei halua koskea, mutta sitten samalla paasaa miten Matti ei kiinnostaisi häntä. Puhuu jotenkin itseään pussiin tässä.
Hyökkäys on paras puolustus. Katsos kun naisille tulee ikää ja epätoivo iskee, niin yrittää selittää asiat itselleen parhain päin. Katsoja voi silti nähdä jotain, jota Elisa ei koskaan tule myöntämään itselleen. Se on sääli, koska jos Elisa ei myönnä totuutta itsestään itselleen, niin ei hän tule koskaan rakkautta löytämään. Tosin sille taitaa riittää tuhmamiehen komentelu ja paneminen. Sitten se saa leikkiä Niskavuoren Hetaa ja yrittää taistella tuhmamiestä vastaan kaikin voimin. Välillä sitten kiihottavasti "antautua", lol
Jokaiselle sitä mitä valitsee, mutta onhan se älytöntä lähteä sivistyneestä ohjelmasta kumppania hakemaan
Jännä, kun aina tuodaan esille tuo naisen ikä. Ei kaikki 40kymppiset naiset käyttäydy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä särähti korvaan, kun Mikko analysoi, että voisihan kumppani teoriassa olla parempi, nätimpi...
Tuli mieleen, ettei pitänyt Iinan ulkonäöstä tarpeeksi rakastuakseen, koska senkin sanoi, että rakastuminen voi vasta olla tulossa.
Minua vähän surettaa Iinan puolesta, koska onhan se kurjaa, jos miehellä on tuollainen ajatus omasta puolisostaan. Mikko tuntee ettei ole kolahtanut täysillä, mutta kaipa se tässä ohjelmassa onkin lähes väistämätön tilanne. On kuitenkin ikävää olla suhteessa, jossa tietää puolison tyytyneen sinuun ja haaveilleen paremmasta.
Miksi ihmeessä te heti haluatte uskoa, että Mikko juuri tuota tarkoittaa? Ei vaikuta lainkaan sellaiselta ihmiseltä, että olisi niin Iinasta ajatellut.
Hän sanoi, ettei tämä mennyt yhtään siten, kuin oli ajatellut tämän menevän. Eli olisi halunnut ihastumisen räiskyntää. Siksi välit olivat heillä ystävälliset, mutta vain asialliset. Ja kyllä, Mikko tarkoitti, että Iina ei sytyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi oli hyvä esimerkki siitä, miksi ulkonäön palvonnasta olisi hyvä päästä eroon. Nykyihminen palvoo kahta asiaa: Naamaansa ja persettään ja sillä mennään sitten koko elämä. Tuloksena yli miljoona sinkkua ja ja amerikanmalli. Tinder, some, looks, looks, looks.... Entäpä jos joskus katsoisitte muutakin kuin omaa ahterianne. Vaikka seuloisitte omia aivojanne ja miettisitte mikä kaikki teissä itsessänne mättää. Oletko pikkasen ylimielinen ja tallot muita nostaaksesi itseäsi? Ihan tiedoksi, että se ei tee sinusta kaunista, se vain tekee sinusta urpon.
Ja tämä ei siis ollut lainaamalleni, vaan lainaamani viestin inspiroimana.
Jakso 10.
Matti: "Mun motivaatio meni siitä kohtaa kun huomasin ettei Elisalla ole mitään motivaatiota lähteä tutustuun muhun tai rakentaan mitään siltaa meidän välille." Hetkinen. Olisihan Elisalla ollut jos Matti olisi koskettanut. Matti tuntuu käyttäytyvän niin kuin hänellä ei olisi mitään vastuuta suhteesta. Onko hän yrittänyt rakentaa mitään? Matti tuntuu olevan ulalla ja eri planeetalla. Joonas-asiantuntijakaan ei tuntunut tajuavan missä kohdassa Elisa on.
No, Elisalla ja Matilla ei ollut mahiksia, koska heidän suhteen rajentamistapa oli niin erilainen. Elisalla fyysisen kautta, Matilla henkisen kautta.
Jos ei natsaa niin ei. Turha syytellä ketään tai mennä kenenkään puolelle.
Mut silti jäi sellainen olo, että Matille tää oli kevyt hälläväliä-juttu kun taas Elisalle hyvin tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sinkku enkä jaksa yhtään tämmöistä seinille hyppimistä, ehkä se on sitä saunassa "riehumista", mihin Mikko viittasi. Valitetaan sivukaupalla Elisasta, samat huomiot kaikilla, eikä kukaan lue mitä muut sanoo. Itse olen vähän Matin tyylinen rauhallisempi "taustahahmo", että katselen vain Elisan raivoa tai surua, sivusta, mutta en lähde siitä suuna päänä nettiin uhkimaan, että kuvitelkaa nyt mitä toi nain
Elisa sopisi sun parhaaksi ystäväksi 🤣
No ei sopisi, koska hän vaikuttaa tosi masentuneelta. Enkä jaksaisi olla Päivi II.
Jos et ymmärtänyt, niin rauhallisen ihmisen perspektiivistä ei tämä nettikaiskottaminenkaan ihan tervettä ole. Miksi joku triggeröityy jostain tuntemattomasta tyypistä.
Mikko puhui yleisellä tasolla, että varmasti löytyy aina joku parempi, nätimpi, fiksumpi, jos niin alkaa miettiä. Näinhän se asia on.
Pullukat naiset ei kiinnosta miehiä. Tässähän se nähtiin taas. Iina ja Katri ovat ylipainoisia ja Mikko sekä Janne ei syty heistä. Toki nämä miehetkään eivät ole a-luokkaa ulkonäöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Elisalla on aivan valtava tarve päästä sanomaan, ettei ole tehnyt mitään virhettä ja moneen kertaan yrittänyt ääneen itselleen vakuuttaa, että eihän heillä edes ollut mitään suhdetta, vaikka tosiasiassa juuri hänessä itsessään se vika oli, ettei sitä suhdetta päässyt muodostumaan.
Homma lähti vikaraiteelle heti häissä. Sulholla väärän väriset hiukset, eikä muutenkaan ollut mieluinen, hääkuvassa piti seisoa erillään. Mattihan yritti pitää Elisasta kiinni kuvauksissa, mutta "rouva" ilmoitti äkäisesti, että ei kosketa! ollaan erillään.
Niin sai siinä sitten ihmetellä, kun ei sitä läheisyyttä alkanut ilmaantumaan.
Ihan itse Elisa sössi koko homman heti alkuunsa. Sitähän se kaaso varoitteli ennen häitä...
En usko, että Elisa on vaikuttanut pätkääkään Matin päätöksen pätkäistä hiukset. Kun hänellä on ollut siniset hiukset, niin muita tyylejä ja kokeiluita on varmasti ollut aikaisemmin ja tulee olemaan jatkossakin.