Oudointa mitä gynekologi on kommentoinut?
Aloitus siksi että jäi hieman mietityttämään, kun gyne kommentoi karvoituksen "olevan aika runsasta" ja kysyi onko näin ollut aina. Täysin luonnontilassa olin ja juuri edellispäivänä mietin ettei nyt sinne tarvitse alkaa mitään kynimään.
Noh, sitten kun luin vielä omakannasta että sieläkin oli kirjauksena että karvoitus runsas, niin ajattelin että mitä hemmettiä. Asia ei mitenkään liittynyt terveydentilaan, esim. mihinkään hirutismiepäilyyn. Mitään miestyypillisiä/ylimääräisiä karvoja ei ole. Myöskään kukaan muu gyne ei ole koskaan puhunut asiasta mitään. Jäi vähän kumma fiilis.
Muilla outoja kokemuksia?
Kommentit (15)
Hyvältä näyttää! Mies gynekologi mulle,yli viiskymppiselle viiden lapsen äidille.Meinasin purskahtaa nauruun.
Vierailija kirjoitti:
"Kohtu on enemmän vasemmalla puolella." Mitä minun pitää tehdä tai mitä se tarkoittaa?
Ei se tarkoita yhtään mitään. Osalla voi olla kallellaankin jompaan kumpaan suuntaan.
Normaali, synnyttäneen naisen värkki. Olin tuolloin neitsyt vielä.
Kun olin raskaana, gyne sanoi että en sais silittää meidän kissaa tai ylipäänsä koskea siihen. En totellut, olis ollu aika vaikeaakin koska kyseinen kissa nukkui mun päällä öisin ja tunki syliin aina kun istuin jossakin.
"Onko lllut aina?"
Ei, vasta murrosiässä alkoi karvotus kasvaa.
Tyhmä lekuri.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää! Mies gynekologi mulle,yli viiskymppiselle viiden lapsen äidille.Meinasin purskahtaa nauruun.
Mikäs noin nauratti?
Vierailija kirjoitti:
Kun olin raskaana, gyne sanoi että en sais silittää meidän kissaa tai ylipäänsä koskea siihen. En totellut, olis ollu aika vaikeaakin koska kyseinen kissa nukkui mun päällä öisin ja tunki syliin aina kun istuin jossakin.
Toksoplasmoosihysteriaa joillakuilla.
Mulle sanoi että ai, sulla on tuolla tommoinen. Ja ei siis kertonut että missä on ja mikä. Seuraava gyne sitten sanoi että kohdunsuulla on polyyppi ja otetaas pois se.
Yksi gynekologi kyseli, oliko mulla akuutteja perheenperustamissuunnitelmia, kun olin uusimassa e-pillerin reseptiä.
Toinen väitti, ettei aikuisilla ole aknea, kun mulla oli ja piti nimenomaan olla sellainen e-pilleri, joka hoiti aknea tai ei ainakaan pahentanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanoi että ai, sulla on tuolla tommoinen. Ja ei siis kertonut että missä on ja mikä. Seuraava gyne sitten sanoi että kohdunsuulla on polyyppi ja otetaas pois se.
Apua :D
"Kohtu on enemmän vasemmalla puolella." Mitä minun pitää tehdä tai mitä se tarkoittaa?