Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16808)

Vierailija
16521/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli sano, että Elisa on toivoton tapaus, mutta tietysti toivon että näin ei ole. Mielenkiintoista olisi tietää, miten hän on ohjelman katsomisen kokenut. Luulisi tulevan kipakkaa ja itseään puolustavaa kommenttia.

Varmaan laittaa Matin syyksi kaiken. "Jos Matti ei olisi ollut semmonen ja semmonen, niin en olisi käyttäytynyt noin."

Vierailija
16522/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olisin vielä ymmärtänyt, että Elisa olisi peittänyt hääkuvasta Matin tukan, jos ei kerran siitä tykännyt, mutta että koko Matin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16523/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin nähdä sen tyypin, joka kykenee Elisan kanssa rakentamaan terveen parisuhteen. Sellainen ihminen pitäisi välittömästi palkata rauhanneuvottelijaksi ja sovittelijaksi maailman kriisipesäkkeisiin.

Vierailija
16524/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mitään energiaa uskossa, joka kuulostaa kurkkuräkäiseltä , masentuneelta, testonsa menettäneeltä 60-vuotiaalta, mutta näyttää ylipainoiselta teiniltä, joka on kävellyt penskana jalkansa linttuun kuoma-kengillä. 

Jäbä pudottaa katiskan laiturin viereen. Nakkaa uistinta kerran laiturilta. On "kuumeessa-miesflunssa-en jaksa panna mökilläkään".  Kalastaja. 🤦🏻 Kaverit teki ison virheen kun ilmoittivat tämän tänne vinkumaan: en mää jaksa ees katella, aatella, puhua. Missä limua? 

Katri jaksoi ihmeen hyvin."

Hyvin kiteytit. Viimeisimmässä ilmaisjaksossa tuntui, että Jannelle tuli ihan yllätyksenä, että ei kamala pitääkö naisen seurassa ihan ollakin, etteikö voikaan olla vain koko kesä itsekseen. Jannesta tulee fiilis, ettei hän ihan oikeasti tiennyt, mihin on hakenut, että miten voi olla kahden lapsen isä noin pihalla parisuhteista.

Mitäs ihmettä? Minun ilmaisjaksossa Janne kertoi Katrille veljensä äkillisestä kuolemasta eikä kysellyt pitääkö naisen kanssa ihan ollakin. Välillä tuntuu, että katsoo eri sarjaa kuin muut.

Vierailija
16525/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olisin vielä ymmärtänyt, että Elisa olisi peittänyt hääkuvasta Matin tukan, jos ei kerran siitä tykännyt, mutta että koko Matin. 

Elisa ymmärtänyt hääkuvan idean hieman väärin, jos on sitä mieltä, että on ihan ok peittää puoliso siitä :D

Vierailija
16526/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voi kyllä vastailla muistakin hätäkeskuksista kuin alueen omasta. Etätyötä hätäkeskuksissa ei tehdä 

Juu, mutta tuo yksi tollo olettaa että Treella on keskus.

Mitä sä siellä riehut ja haukut toisia? 

Vierailija
16527/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä särähti korvaan, kun Mikko analysoi, että voisihan kumppani teoriassa olla parempi, nätimpi...

Tuli mieleen, ettei pitänyt Iinan ulkonäöstä tarpeeksi rakastuakseen, koska senkin sanoi, että rakastuminen voi vasta olla tulossa.

Vierailija
16528/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa ymmärtänyt hääkuvan idean hieman väärin, jos on sitä mieltä, että on ihan ok peittää puoliso siitä :D

Elisa ois voinu peittää itsensä kuvasta.

Vierailija
16529/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä särähti korvaan, kun Mikko analysoi, että voisihan kumppani teoriassa olla parempi, nätimpi...

Tuli mieleen, ettei pitänyt Iinan ulkonäöstä tarpeeksi rakastuakseen, koska senkin sanoi, että rakastuminen voi vasta olla tulossa.

ja minusta tuo Mikko on kummajainen. Pieni mies, joka mumisee. En kiinnostuisi.

Vierailija
16530/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jossain kohtaa, että Elisa voisi oppia tuon ohjelman aikana jotain. Mutta sehän vain pahenee.

Ja itse hän vain luulee, että Matti pelkää häntä (koska hän on omasta mielestään niin "vahva nainen"). Mutta eihän kukaan halua lähentyä noin ilkeää, itsekästä ja huonosti käyttäytyvää ihmistä. Itse en jaksaisi katsoa häntä enää yhtään pidempään tässä sarjassa. Varmaan hänessä on kuitenkin jotain hyvääkin kun oli otettu tähän mukaan ja ystäviäkin on. 

Anteeksi, että kirjoitin näin ikävästi, mutta eihän tuota voi enää mitenkään pehmentääkään.

Vierailija
16531/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olenko enemmän kauhuissani Elisan käytöksestä vai siitä, että hän on käyttäytynyt noin tietäen, että tämä kaikki kuvataan. Miettikääpä millainen "haastaja" hän on off-camera... "Pystytsä sanomaan sen sanan (s*ksi)" jne., tämä nainenhan on täysi wittupää!

Vierailija
16532/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voi kyllä vastailla muistakin hätäkeskuksista kuin alueen omasta. Etätyötä hätäkeskuksissa ei tehdä 

Juu, mutta tuo yksi tollo olettaa että Treella on keskus.

Voisi luulla että siellä olisikin. Aiemmin olikin, mutta muuttivat sen Poriin. Onpa hätäkeskus niin oudossa paikassa kuin Keravallakin

Vierailija
16533/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jossain kohtaa, että Elisa voisi oppia tuon ohjelman aikana jotain. Mutta sehän vain pahenee.

Ja itse hän vain luulee, että Matti pelkää häntä (koska hän on omasta mielestään niin "vahva nainen"). Mutta eihän kukaan halua lähentyä noin ilkeää, itsekästä ja huonosti käyttäytyvää ihmistä. Itse en jaksaisi katsoa häntä enää yhtään pidempään tässä sarjassa. Varmaan hänessä on kuitenkin jotain hyvääkin kun oli otettu tähän mukaan ja ystäviäkin on. 

Anteeksi, että kirjoitin näin ikävästi, mutta eihän tuota voi enää mitenkään pehmentääkään.

Eihän se Päivi ole varsinaisesti ystävä, vaan jonkin sortin terapeutti Elisalle. Toki näytettiin myös joku toinen Elisan kaveri, mutta aika vaivaantuneelta hän vaikutti siinä klipissä.

Vierailija
16534/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin nähdä sen tyypin, joka kykenee Elisan kanssa rakentamaan terveen parisuhteen. Sellainen ihminen pitäisi välittömästi palkata rauhanneuvottelijaksi ja sovittelijaksi maailman kriisipesäkkeisiin.

Luulen, että rauhanneuvottelijana toimiminen kriisialueella olisi paljon vähemmän traumatisoivaa kuin parisuhde Elisan tavoin käyttäytyvän ihmisen kanssa. Rauhanneuvottelijana pystyy kuitenkin pitämään ammattimaisen etäisyyden osapuoliin, parisuhteessa tullaan niin iholle, että siinä voisi käydä todella pahasti. 

Vierailija
16535/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi luulla että siellä olisikin. Aiemmin olikin, mutta muuttivat sen Poriin. Onpa hätäkeskus niin oudossa paikassa kuin Keravallakin

Tuo liittyy siihen että valtion työpaikkoja piti hajauttaa vähemmän kehittyneille paikkakunnille työllisyyden nimissä.

Siksi jossain persläpijoella saattaa tosiaan olla jokin vastaava.

Vierailija
16536/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa varmaan kuvittelee olevansa vahva nainen, mutta näyttäytyy kyllä epävarmana ja huonokäytöksisenä. Hän ehkä sekoittaa nämä asiat. Sydämen viisaus puuttuu kokonaan.

Vierailija
16537/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa normaali ihminen pelkäisi noin hyökkäävää ja ilkeää ihmistä ja pyrkisi pysyttelemään hänestä mahdollisimman kaukana. Pelko voi olla myös tervettä itsesuojeluvaistoa.

Vierailija
16538/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa toki kullakin sisustuksen suhteen, mutta nuo Elisan kodin punaiset seinät tuntuu ihan kamalilta. En ymmärrä tuollaisia räikeitä sävyjä seinissä, koska värit ihan oikeasti vaikuttaa mielialaan. Olin taannoin kaksi yötä ns. "bilehostellissa", missä oli kaikkialla kirkkaan keltaiset ja violetit seinät. Jo vuorokauden jälkeen alkoi kirjaimellisesti ahdistamaan, tuntumaan ahtaalta ja tunkkaiselta.

Vierailija
16539/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän vielä vuosikymmen ennenkuin Janne on "jaloillaan" veljen kuolemasta. Normi ihminen ei 10 vuoden jälkeen enää märehdi asiaa.

Vierailija
16540/16808 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tosi ahdistavaa oli kyllä katsoa Elisan osuutta tässä ohjelmassa. Ahdistavampaa kuin mikään aiemmilla kausilla nähty. Ja todellakin näköjään viimeiseen jaksoon asti samaa, ellei vaan pahenevaa käytöstä jopa. 

Havaitsinko oikein että viimeisessä "mitä kuuluu-jakson" ennakkoklipissä Elisaa ei näkynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan