Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei perustakaa oma ketju tuolle jankkaukselle. Ei todellakaan ole seksuaalinen väkivalta sama asia, kun joku sanoo jotain. Ihan sairasta puolustelua ja selittelyä täällä. Kannattaa mennä hoitoon jos joku puhuminen on omasta mielestä yhtä paha kuin rai*kaus. Ei ole tervettä ajatella noin...
Tulin kattomaan mitä Enskareista puhutaan ja täällä on vaihteeks jotkut sivuaihe psykoosit tulilla...
Meillä suhteessa akka nalkutti ja meni suhde pilalle. Mies ei vastavuoroisesti raiskaill*t kuten täällä naiset väittää. Miksi edes viitsitään ruveta väittämään tämmöistä.
Ei siihen väkisinmakaamista tarvita, että suhde kuolee. Katsokaa Elisaa ja ottakaa mallia jos ette ymmärrä.
Et pysty abstraktiin ajatteluun? Mistä me tiedetään, mitä teidän suhteessanne tapahtui tai ei tapahtunut ja mikä oli PAHINTA mitä SIINÄ SUHTEESSA tapahtui. Tässä sen vuoksi puhutaan siitä, mikä on yleisellä tasolla ottaen pahinta. Luonnollisesti jokainen ei tee niitä pahimpia asioita eikä joudu sellaisten kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko keskustelu on sairas, sivuraiteille mennään koko ajan pahasti. Nyt puolustellaan jo rai*kaajia ja höpistään miten on pahempaa, jos nainen puhuu miehelle jostain asiasta. Kuin, että nainen joukkorai*katataan. Hyi helvetti olette sairaita, jotka tuollaista kirjoitatte. Hävetkää!
Koko ketju vaan ilmiantoon!
Nyt haluat tahallasi ymmärtää väärin. Ei sekään viisasta ole.
Ainakin minun tarkoitukseni oli muistuttaa, että seisokki on miehelle yllättävän herkkä paikka. Tietenkään en vertaa sitä raiskaukseen.
Mies täällä haukkuu naisia ma*mupatjoiksi ja menis huo*riin, ellei olisi naimisissa ja samaan aikaan naiset silmät kirkkaina puolustaa tämmösten ukkojen seisokkia :DDDDDDD
minua ei ainakaan haittaa vaikka tuollaisilla ei ottaisi ikinä eteen.
Matti on toista maata, hänellä tuskin on mitään vaikeuksia päästä Elisan puheiden yli enkä usko, että hän niistä saa mitään traumoja. Onhan ne kamalia, mutta ei tuohon kenenkään elämä kaadu.
Joillakin miehillä on ihan oikeasti muutakin elämää, eivätkä he elä pelkän munan kautta.
Ne, joille muna ei ole akseli, jonka ympärillä kaikki pyörii, eivät ole niin herkkiä saamaan joka rasauksesta toimintahäiriötä eikö olevtarvetta ulkoistaa erektiohäiriöitään jonkun syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Iinasta ja Mikosta tulee taas mieleen pari, joka tekee aktiivisesti kaiken niin, ettei millekään luonnostaan tapahtuvalle ole edes sijaa.
Mulla on tunne että tuo pari "suorittaa" parisuhdetta koko ajan, ilman suuria tunteita. Kumpikaan ei halua loukata toista mutta jossain välissä pitää myöntää ettei lämpene hommalle.
Minusta noista kumpikin on lämmennyt toisilleen. En ymmärrä ollenkaan miksi he muka varoisivat toisiaan ja tekemisiään, ettei vaan loukkaisi toista. Meillä ainakin oli ihan samanlainen meno heti kun tavattiin kumppanin kanssa. Oli mukavaa yhdessä, että tarvinnut varoa mitään, koska miksi pitäisi varoa, että loukkaa toista, jos olet ihan normaali itsesi, joka ei muutenkaan pyri loukkaamaan toista ihmistä.
Minusta Iinalla ja Mikolla on just sellaista, mitä ihmisillä kuuluukin olla, kun tavataan ja aletaan seurustella. Tutustutaan toiseen rauhassa, eikä siihen tarvita mitään draamaa tai erityistä varomista "ettei vaan loukkaa toista".
Miten ahkeraan ihmiset sitten loukkaa toisiaan, että sitä pitää ihan hirveästi sitten varoa, kun alkaa seurustelemaan, ettei vaan nyt loukkaa?
Enemmän minä ihmettelen sitä, että miten ihmiset saa noin paljon draamaa aikaiseksi, kun kun tutustuvat toiseen ihmiseen, kuin mitä tässä AE:ssa on aikaan saatu.
En ole katsonut sarjaa kuin ohimennen, mutta ainakin kahdesti tai kolmesti olen kuullut Mikon puhuvan Iinan epätäydellisyyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iinasta ja Mikosta tulee taas mieleen pari, joka tekee aktiivisesti kaiken niin, ettei millekään luonnostaan tapahtuvalle ole edes sijaa.
Mulla on tunne että tuo pari "suorittaa" parisuhdetta koko ajan, ilman suuria tunteita. Kumpikaan ei halua loukata toista mutta jossain välissä pitää myöntää ettei lämpene hommalle.
Minusta noista kumpikin on lämmennyt toisilleen. En ymmärrä ollenkaan miksi he muka varoisivat toisiaan ja tekemisiään, ettei vaan loukkaisi toista. Meillä ainakin oli ihan samanlainen meno heti kun tavattiin kumppanin kanssa. Oli mukavaa yhdessä, että tarvinnut varoa mitään, koska miksi pitäisi varoa, että loukkaa toista, jos olet ihan normaali itsesi, joka ei muutenkaan pyri loukkaamaan toista ihmistä.
Minusta Iinalla ja Mikolla on just sellaista, mitä ihmisillä kuuluukin olla, kun tavataa
Vähän on käynyt mielessä, että nuo loukkaamisen varomisesta jankuttavat ovat itse niitä, jotka onnistuvat loukkaamaan toisia jatkuvasti ja nyt eivät uskalla enää olla omia itsejään, koska eivät osaa tai välitä säädellä sanomisiaan. Kypsillä ihmissuhdetaidoilla varustetut ihmiset pystyvät kyllä tutustumaan toisiinsa ilman munankuorilla kävelyä. Jos suusta joskus pääseekin jotain huolimatonta, niin se on helppo ohittaa olankohautuksella, koska a) normaalit sammakot eivät ole törkeitä tai henkilöön meneviä ja b) möläyttely ei ole jatkuvaa. Ei ikinä kuulosta kauhean lupaavalta, jos joku erikseen mainitsee joutuvansa aina varomaan, ettei vain loukkaa toista. Heti tulee mieleen, että kyseisellä henkilöllä ei ole normaaleja sosiaalisia taitoja eikä liiemmin ymmärrystä siitä, miksi suodattamaton möläyttely sekä tarpeeton huomauttelu ja kommentointi ovat niin tuhoisia parisuhteen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut sarjaa kuin ohimennen, mutta ainakin kahdesti tai kolmesti olen kuullut Mikon puhuvan Iinan epätäydellisyyksistä.
Mahtaa olla ihana tunne, kun kumpikin voi myöntää itselleen ja toisilleen, että vikoja löytyy, ja niitä yriterään ymmärtää. Samalla toiset jatkaa yksisarvisen etsintää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi Janne ei ole kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää. Eli se on Too Bad for him jos he eroavat.
Kiinnostusta ei voi pakottaa. Jannen elämänasenteesta ja käytöksestä voi olla montaa mieltä mutta ei hänen "kuulu" olla tyytyväinen Katriin. Ei parisuhteeseen pidä lähteä tyytymismielellä. Usein henkilökemiat eivät vain toimi silloinkaan, kun molemmat osapuolet ovat objektiivisesti katsoen mukavia, fiksuja, turvallisia ja kivannäköisiä. Itse asiassa hyvästä tyypistä voi vääränlaisen kumppanin seurassa kuoriutua aika häijykin. Huono parisuhde on valtava stressitekijä ja stressi sekä kärjistää huonoja luonteenpiirteitä että heikentää impulssikontrollia, millä on suora vaikutus käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei perustakaa oma ketju tuolle jankkaukselle. Ei todellakaan ole seksuaalinen väkivalta sama asia, kun joku sanoo jotain. Ihan sairasta puolustelua ja selittelyä täällä. Kannattaa mennä hoitoon jos joku puhuminen on omasta mielestä yhtä paha kuin rai*kaus. Ei ole tervettä ajatella noin...
Tulin kattomaan mitä Enskareista puhutaan ja täällä on vaihteeks jotkut sivuaihe psykoosit tulilla...
Meillä suhteessa akka nalkutti ja meni suhde pilalle. Mies ei vastavuoroisesti raiskaill*t kuten täällä naiset väittää. Miksi edes viitsitään ruveta väittämään tämmöistä.
Ei siihen väkisinmakaamista tarvita, että suhde kuolee. Katsokaa Elisaa ja ottakaa mallia jos ette ymmärrä.
Et pysty abstraktiin ajatteluun? Mistä me tiedetään, mitä teidän suhteessanne tapahtui tai ei tapahtunut ja mikä oli PAHINTA mitä SIINÄ SUHTEESSA tapahtui. Tässä sen vuoksi puhutaan siitä, mikä on yleisellä tasolla ottaen pahinta. Luonnollisesti jokainen ei tee niitä pahimpia asioita eikä joudu sellaisten kohteeksi.
Minäkö? Olen nainen ja huomautin tästä jankkauksesta, koska Elisaa kommentoinut miesoletettu sanoi, että henkisesti pahinta on ..... jne. Ja palsta alkoi puhumaan maahanmuuton yhteiskunnallisista seurauksista.
Jos minulle pahinta on kaamea krapula, niin alatteko siihenkin jankkaamaan, että eipäs ole vaan oman lapsen kuolema.
Jokainen on nähnyt Elisan käytöksen joten pitäisi tietää mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla ihana tunne, kun kumpikin voi myöntää itselleen ja toisilleen, että vikoja löytyy, ja niitä yriterään ymmärtää. Samalla toiset jatkaa yksisarvisen etsintää.
En etsi yksisarvisia ja tiedostan, ettei kukaan ihminen on täydellinen ja siksi he riittävät omana itsenään, jos riittävä yhteenkuuluvaisuus, kiinnostus ja lämpö syttyy. Ei tulisi mieleenkään miettiä sitä, että ovat nyt jotenkin epätäydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi Janne ei ole kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää. Eli se on Too Bad for him jos he eroavat.
Kiinnostusta ei voi pakottaa. Jannen elämänasenteesta ja käytöksestä voi olla montaa mieltä mutta ei hänen "kuulu" olla tyytyväinen Katriin. Ei parisuhteeseen pidä lähteä tyytymismielellä. Usein henkilökemiat eivät vain toimi silloinkaan, kun molemmat osapuolet ovat objektiivisesti katsoen mukavia, fiksuja, turvallisia ja kivannäköisiä. Itse asiassa hyvästä tyypistä voi vääränlaisen kumppanin seurassa kuoriutua aika häijykin. Huono parisuhde on valtava stressitekijä ja stressi sekä kärjistää huonoja luonteenpiirteitä että heikentää impulssikontrollia, millä on suora vaikutus käytökseen.
Katrilla on monta koiraa. Koirat ovat hänelle kaikki kaikessa. Varmaan nukkuukin niiden kanssa. Jospa Janne ei niinkään pidä siitä, että on sänky täynnä koiria.
Onko jostain käynyt ilmi, että koirat ovat Katrille kaikki kaikessa? Hän kuitenkin haki tähän ohjelmaan ja on ollut Jannen luona ilman koiria.
Vierailija kirjoitti:
Onko jostain käynyt ilmi, että koirat ovat Katrille kaikki kaikessa? Hän kuitenkin haki tähän ohjelmaan ja on ollut Jannen luona ilman koiria.
Kirjoittajalla näyttää olevan enemmän tietoa ko. pariskunnasta kuin TV-katsojilla ja silti - tai ehkä juuri siksi - katsoi olevan tarpeen haukkua harhaiseksi, kun jossain viestissä annettiin elämänohje suoraan Jannelle. *hih*
Katrilla on vain kaksi koiraa ja hoitajia niille. Tuskin on siitä suhde kiinni. He saattavat jatkaa vielä hetken valintapäivän jälkeen, yhteen eivät jää. Näitä pareja on ollut usein, ei ole kemiaa mutta yritetään jotenkin luovia loppuun ilman isoja draamoja. Iina ja Mikko jatkavat, näen heidän välillä myös läheisyyttä ei pelkkää järkiliittoa.
Matti ja Elisakin olisivat varmaan tulleet toimeen ja lähteneet eri teille sopuisasti, ilman Elisan suuria reaktioita. Heillä oli samankaltaista kuin Jannella ja Katrilla, että ei oikein kipinöi. Katri on ollut kuitenkin asiallinen koko ajan.
Oi että Mikko ja Iina on ihana viisas pari!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostusta ei voi pakottaa. Jannen elämänasenteesta ja käytöksestä voi olla montaa mieltä mutta ei hänen "kuulu" olla tyytyväinen Katriin. Ei parisuhteeseen pidä lähteä tyytymismielellä. Usein henkilökemiat eivät vain toimi silloinkaan, kun molemmat osapuolet ovat objektiivisesti katsoen mukavia, fiksuja, turvallisia ja kivannäköisiä. Itse asiassa hyvästä tyypistä voi vääränlaisen kumppanin seurassa kuoriutua aika häijykin. Huono parisuhde on valtava stressitekijä ja stressi sekä kärjistää huonoja luonteenpiirteitä että heikentää impulssiko
En usko, että Jannekaan kelpaa Katrille. Eihän tuollaista perässävedettävää kukaan pitemmän päälle jaksa. Kunhan nyt tän ohjelman ajan jaksaa. Siitä pisteet Katrille.
Ei kipinöi kumminkaan päin.
Tän nimeksi sopisi hyvin:
Ensitreffit alttarilla -spekulointiketju
En kestä enää tätä keskustelun todella huonoa tasoa. Täytyy varmaan jättää palsta. Ihme vänkäystä, Arttu ja Iina osaston vielä jaksoi, mutta keskustelu on etääntynyt todella itse aiheesta, ja tämä neverending seksikeskustelu on kyllä viimeinen niitti. Kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
"Veikkaan, että suurin osa katsojista ei ota tuota nolona seksuaalisuuden sättimisenä, koska on selvää, etteivät he ole parisuhteessa eikä Matti halua suhdetta tai siis suhde ei kehity Matin toivomalla tavalla, joten hän ei siksi halua suhdetta. Ja luultavasti siksi Matti itsekään ei ota tuota seksuaalisuutensa lyttäämisenä, koska tietänee, että voisi harrastaa seksiä halutessaan (ei Elisan kanssa). "
No kyllä itse ainakin pitäisin muutaman vuoden tauon naisista tuon jälkeen..... "kerro jo mikä siellä taustoissasi on! Eikun siitä puhutaan NYT!" Ei ota tuota lyttäämisenä.... no mikä on lyttäystä jos ei tuo?
Matti onkin vähän vanhempi ja kokeneempi. Ei yleistä eikä kuvittele että kaikki naiset on samanlaisia. Jos yksi käyttäytyy huonosti, niin 50 seuraavaa käyttäytyy hyvin.
Naisista monikossa? Miksi? Yhden häirikkökäyttäytyvän yksilön vuoksi?