Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Veikkaan, että suurin osa katsojista ei ota tuota nolona seksuaalisuuden sättimisenä, koska on selvää, etteivät he ole parisuhteessa eikä Matti halua suhdetta tai siis suhde ei kehity Matin toivomalla tavalla, joten hän ei siksi halua suhdetta. Ja luultavasti siksi Matti itsekään ei ota tuota seksuaalisuutensa lyttäämisenä, koska tietänee, että voisi harrastaa seksiä halutessaan (ei Elisan kanssa). "
No kyllä itse ainakin pitäisin muutaman vuoden tauon naisista tuon jälkeen..... "kerro jo mikä siellä taustoissasi on! Eikun siitä puhutaan NYT!" Ei ota tuota lyttäämisenä.... no mikä on lyttäystä jos ei tuo?
Matti onkin vähän vanhempi ja kokeneempi. Ei yleistä eikä kuvittele että kaikki naiset on samanlaisia. Jos yksi käyttäytyy huonosti, niin 50 seuraavaa käyttäytyy hyvin.
Mattihan on nuorempi mies....
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut sarjaa kuin ohimennen, mutta ainakin kahdesti tai kolmesti olen kuullut Mikon puhuvan Iinan epätäydellisyyksistä.
Plussajaksoissako? En ole kuullut yhtäkään, voitko kertoa mitä Mikko on puhunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Veikkaan, että suurin osa katsojista ei ota tuota nolona seksuaalisuuden sättimisenä, koska on selvää, etteivät he ole parisuhteessa eikä Matti halua suhdetta tai siis suhde ei kehity Matin toivomalla tavalla, joten hän ei siksi halua suhdetta. Ja luultavasti siksi Matti itsekään ei ota tuota seksuaalisuutensa lyttäämisenä, koska tietänee, että voisi harrastaa seksiä halutessaan (ei Elisan kanssa). "
No kyllä itse ainakin pitäisin muutaman vuoden tauon naisista tuon jälkeen..... "kerro jo mikä siellä taustoissasi on! Eikun siitä puhutaan NYT!" Ei ota tuota lyttäämisenä.... no mikä on lyttäystä jos ei tuo?
Matti onkin vähän vanhempi ja kokeneempi. Ei yleistä eikä kuvittele että kaikki naiset on samanlaisia. Jos yksi käyttäytyy huonosti, niin 50 seuraavaa käyttäytyy hyvin.
Matti on vanhempi ja kokeneempi kuin tämä joka sanoi: "No kyllä itse ainakin pitäisin muutaman vuoden tauon naisista tuon jälkeen."
Vierailija kirjoitti:
Olkaa nyt s...tana hiljaa tuosta seksistä. Ziisus.
Seksin vuoksihan parisuhdetta haetaan. Seksi on ruuan jälkeen tärkeintä. Piirkele.
Vierailija kirjoitti:
Onko jostain käynyt ilmi, että koirat ovat Katrille kaikki kaikessa? Hän kuitenkin haki tähän ohjelmaan ja on ollut Jannen luona ilman koiria.
Kyllä ne ovat. Jos olisi paritettu miehelle joka ei pidä koirista, olisi Katrin matka ohjelmassa loppunut lyhyeen. Mies olisi jäänyt ja koirien kanssa jatkanut elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jostain käynyt ilmi, että koirat ovat Katrille kaikki kaikessa? Hän kuitenkin haki tähän ohjelmaan ja on ollut Jannen luona ilman koiria.
Kyllä ne ovat. Jos olisi paritettu miehelle joka ei pidä koirista, olisi Katrin matka ohjelmassa loppunut lyhyeen. Mies olisi jäänyt ja koirien kanssa jatkanut elämää.
Eihän tuo vielä tarkoita, että koirat ovat kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo vielä tarkoita, että koirat ovat kaikki kaikessa.
Mikä sitten tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti onkin vähän vanhempi ja kokeneempi. Ei yleistä eikä kuvittele että kaikki naiset on samanlaisia. Jos yksi käyttäytyy
Matti on vanhempi ja kokeneempi kuin tämä joka sanoi: "No kyllä itse ainakin pitäisin muutaman vuoden tauon naisista tuon jälkeen."
Höpsit, olen 50 enkä hakis naista päivääkään, tuollaisen kesän jälkeen. Kattellaan ensi vuonna....
Jaa jaa se taitaa olla niin että Katri olisi halunnut jatkaa ohjelman päätyttyä mutta Janne ei halunnut. Siksi tänne on kirjoitettu ketjun alusta lähtien joitain ylipainokommentteja Katrista. Ettei lihava tyttö kelvannut vaan pitää olla instababe. Katri pettyi Jannen päätökseen lopettaa tapailu ja keksi maailman helpoimman syyn miksi näin kävi. Vaikka todenäköisesti luonne oli syynä eikä paino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Kyllä tuo kertoo Jannesta kaiken jos karkkipaperit jää lattialle lojumaan.
Kuka aikuinen yleensäkään syö karkkia. Ainakin itselle menee ehkä yksi suklaapala ja sitten jo on suussa äklö makeus pitkän aikaa.
Tätä olen aina itsekin ihmetellyt, samoin tupakointia. Alkoholin kohtuukäytöstä (lasillinen toisinaan) on kuitenkin terveyshyötyjäkin, mutta karkkien syönnistä tai tupakoinnista on vain haittaa ruoansulatukselle.
Minä taas muistan lukeneeni WHO:n tutkimustuloksen vuodelta 2023: "No level of alcohol consumption is safe for our health." Siis myös ns. "kohtuukäyttö" on epäterveellistä. Suklaa (mitä tummempi sen parempi) on terveellistä, vaikka sitä ei tietenkään pidä syödä kuin leipää.
Kyllä seksi on tärkeää.Kyllä jos OLISIN EA:ssa,pitäisi kyllä hääyönä sekstailla.Eikös se olisi ihan normaalia,paitsi jos mies olisi jotenkin vastenmielinen jotain kemiaa pitäisi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa se taitaa olla niin että Katri olisi halunnut jatkaa ohjelman päätyttyä mutta Janne ei halunnut. Siksi tänne on kirjoitettu ketjun alusta lähtien joitain ylipainokommentteja Katrista. Ettei lihava tyttö kelvannut vaan pitää olla instababe. Katri pettyi Jannen päätökseen lopettaa tapailu ja keksi maailman helpoimman syyn miksi näin kävi. Vaikka todenäköisesti luonne oli syynä eikä paino.
Katri on koko ajan tuntunut käsittämättömän hyväitsetuntoiselta, joten vaikea uskoa ehdottamaasi. Hän näyttää hyväksyvän itsensä ja kroppansa paremmin kuin meikäläinen, vaikka olen normipainoinen. Oppia voisin ottaa tuosta positiivisuudesta.
Mitä yhteistä on Julialla, Elisalla ja Katrilla? Äijämäisiä. Mutta morsianta miehet on tuolla hakemassa. Suomessa yleinen tapa, että naiset kantaa kaikesta vastuun kuin muulit ja muuttuvat maskuliineiksi johtajiksi. Mä olen oppinut pitämään oman tonttini, omat vastuuni, omat onnen ja ilon aiheeni. Naimisissa ollaan oltu onnellisesti 36 vuotta. Enkä tiedä aina asioita paremmin kuin mieheni, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on tärkeää.Kyllä jos OLISIN EA:ssa,pitäisi kyllä hääyönä sekstailla.Eikös se olisi ihan normaalia,paitsi jos mies olisi jotenkin vastenmielinen jotain kemiaa pitäisi löytyä.
Eikös se Elisa ollut sitä seksiä vastaan alussa...? Ei ainakaan hääyönä vielä sitä aihetta ollut keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on Julialla, Elisalla ja Katrilla? Äijämäisiä. Mutta morsianta miehet on tuolla hakemassa. Suomessa yleinen tapa, että naiset kantaa kaikesta vastuun kuin muulit ja muuttuvat maskuliineiksi johtajiksi. Mä olen oppinut pitämään oman tonttini, omat vastuuni, omat onnen ja ilon aiheeni. Naimisissa ollaan oltu onnellisesti 36 vuotta. Enkä tiedä aina asioita paremmin kuin mieheni, päinvastoin.
No nämä miehethän ne on naismaisia. Poislukien Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti onkin vähän vanhempi ja kokeneempi. Ei yleistä eikä kuvittele että
Höpsit, olen 50 enkä hakis naista päivääkään, tuollaisen kesän jälkeen. Kattellaan ensi vuonna....
En kyllä ymmärrä tuota logiikkaa mitenkään.
Joku tuntematon muija vittuilee sinulle pari kuukautta niin et halua parisuhdetta enää kenenkään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti onkin vähän vanhem
En kyllä ymmärrä tuota logiikkaa mitenkään.
Joku tuntematon muija vittuilee sinulle pari kuukautta niin et halua parisuhdetta enää kenenkään kanssa?
Juu ja minä en ymmärrä av:n lukutaitoa. Onko ensi vuonna = ei enää ikinä????????
Ei se aina vain näinkään ole. Väitän että he keillä seksi on eniten mielessä eivät kärsi niin usein potenssivaivoista kuin he keillä libido matalampi. Meillä minä pidän seksistä enemmän kuin mieheni ja ikä on valitettavasti vienyt potenssia, eli kärsin minäkin. Vaikken edes koskaan hauku, eikä mies sano asiaa minun syykseni.