Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16177)

Vierailija
16081/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan, mutta ensin mennään matsiin!

Toivottavasti tämä sarja kuopataan tämän jälkeen. Oli sen verran huono.

Vierailija
16082/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesti kohtelun koska hän on kilttimies, jonka koko Suomen naiset haluaa. (Siitäkin huolimatta asia näin, että palsta täynnä sokeita kilttimiehiä, jotka ei tajua minkälainen "asset" kiltteys on.)

Totta! Matti on OKEASTI kiltti mies, toisin kuin tän palstan vinksahtaneet muka-kilttimiehet.

Aito kiltteys on nimenomaan kuumaa hottia miehessä tosi monelle naiselle, ei toki Elisan kaltaiselle (joka tarvitsisi halki-poikki-pinoon-miehen joka pistäis hankalan frouvan ruotuun ja tyytyväiseksi).

Matti on minusta kiinnostava kiltti mies, koska hänessä on myös sellasta herkkää lapsenmielisyyttä ja nuuskamuikkusen vapaudenkaipuuta, ei osaa pelailla Elisan pelejä eikä toisaalta anna määritellä itseään ulkoa päin, ei Elisan eikä ETAn asiantuntijoidenkaan. Siinä on kyllä hiljaista itsepäisyyttäkin mukana. Uskon että tuo passiivisuus on myös yksi kapinan muoto Elisan päsmäröintiä vastaan.

Jos miehet olis eläimiä niin Elisa tarttisi koiran, mutta Matti on vähän kuin kissa joka hyppää vaan kaapin päälle karkuun jos sille räyhätään ja kattelee sieltä ihmeissään ja jota et painostamalla ainakaan saa tekemään mitään...

Eli joidenkin naisten mielestä varmaan ihan sietämätön ja joidenkin mielestä just kiinnostava :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16083/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👕👕👕👕👕👕

Vierailija
16084/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsellaan, mutta ensin mennään matsiin!

Toivottavasti tämä sarja kuopataan tämän jälkeen. Oli sen verran huono.

Mä tykkään. Ihan lemppari ohjelma. Tän voi vaan jättää katsomatta, jos ei tykkää.

Töllöstä tulee 95% ohjelmia, joista minä en tykkää, mutta en vaadi niitä lopetettavaksi. En vaan katso niitä, eikä ne haittaa minua mitenkään. 

Vierailija
16085/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Katri olisi parempi kumppani jos hän olisi 20kg kevyempi? Eikös hän edelleen olisi se sama ihminen kuin aiemmin. En minä ainakaan ole huomannut, että ylipaino estäisi häntä tekemästä niitä asioita mitä haluaa. Hän käy esim. Kylpylässä, harrastaa liikuntaa ja käy paljussa bikineissä. 

Ei saa miestä nyt. Eikä 20 kiloa ei riitä. Pois  50 kiloa niin miehet alkaa huomata hänet.

Vierailija
16086/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti ei halua Elisaa eikä Elisa halua Mattia, mutta Elisa haluaisi että Matti haluaa häntä...

Minusta ikävintä Elisassa on noi ilmeet, ylimielinen ja halveksuva silmien muljauttelu. Ei hetkeksikään luovu vihamielisestä oikeassaolemisasenteestaan.

Kylläpä tollaiset ilmeet myös rumentaa ja vanhentaa.

Mutta sääli, jonkun sopivamman matchin kanssa oltais ehkä nähty ihan erilainen Elisa. Matti nyt veti tän erän kotiin epäsopivuudesta huolimatta, myönnän et ymmärrän mikä Matin käytöksessä Elisaa nyppii, mut silti oon vaan niin Matin puolella, kai se on se, et mielestäni on kohtuutonta suuttua toiselle siitä ettei se ole sellainen kuin SÄ haluaisit. Mattihan antaa Elisan olla oma itsensä, kun taas Elisa ei voi sietää sitä, että Matilla on oma tahto ja tämä toimii kuten itse haluaa (eli siis ei tee niitä asioita, joita Elisa ehdottomasti haluais että Matti tekee).

Lähtisin jopa Matin kanssa heti treffeille, jos

Elisa on väärässä ohjelmaformaatissa. Ton rähinän ja määräilyn puolesta oikea ohjelma olisi Erikoisjoukot.

Vierailija
16087/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Matti olisi vaan ärähtänyt ellulle, että johan on prkl tämän homman kanssa! Siitä olis saatu sisältöä tähän ihmeelliseen hivelyhipsutteluohjelmaan. Matti, nyt rotia tulevaisuuteen.

Vierailija
16088/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä ollaan vaan ja kattellaan, ilveksen paidat seiniltä nyt tempaistaan, muuten ei pysty nukkumaan.

Vierailija
16089/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa (ihmemaassa) koki, että Matti ei haastanut häntä eikä ollut voimakas. Vaan minä näin, että 

Maati nimenomaan haastoi. Matti haastoi Elisan hyväksymään hänet sellaisena kuin hän on. Matti ei lähtenyt mukaan Elisan luomiin sodanjulistuksiin, vaan aika lailla tyynen oloisena antoi naisen raivota ja sanoi sitten tyynen rauhallisesti hänelle jotain neutraalia. Matti siis osasi pitää myös omat rajansa eikä alentunut Elisan tasolle riitelemään kuin teini-ikäinen, jota suututtaa, kun ei saa tahtoaan läpi.

Luulenkin, että Elisa ei lainkaan halua miestä, joka kykenee haastamaan hänet, vaan miehen, joka suostuu elämään Elisan elämässä Elisan sanelemin säännöin. 

Vierailija
16090/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri oli kadehdittavan rennosti Jannen läheisten ystävien seurassa mökillä. Itse olisin piiloutunut puuceehen omaan rauhaan, jonnekin. En varmasti olisi tehnyt yhdessä ruokaa enkä mitään! En ainakaan olisi kastanut varvastakaan siinä paljussa. En olisi alkanut mihinkään. Ehkä olisi ollut paras istua vain omassa autossa juhannus. Niin outo oli tilanne.

Vierailija
16091/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Elisa on väärässä ohjelmaformaatissa. Ton rähinän ja määräilyn puolesta oikea ohjelma olisi Erikoisjoukot.''

Elisa voisi muuten löytää tuolta rähinäukon.

Vierailija
16092/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähinää! 

Vierailija
16093/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri oli kadehdittavan rennosti Jannen läheisten ystävien seurassa mökillä. Itse olisin piiloutunut puuceehen omaan rauhaan, jonnekin. En varmasti olisi tehnyt yhdessä ruokaa enkä mitään! En ainakaan olisi kastanut varvastakaan siinä paljussa. En olisi alkanut mihinkään. Ehkä olisi ollut paras istua vain omassa autossa juhannus. Niin outo oli tilanne.

Hei, tommoinenhan kuulostaisi just Jannelle sopivalta morsiamelta. Voisi yhdessä huutaa, että en tuu! :D

Vierailija
16094/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on paree, että Ellu pysyy Päkän seurassa.

Vierailija
16095/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne haaveilee sellaisesta mitä ei tule koskaan saamaan; tiimalasivartaloista salikissaa. Hänen täytyy itse laihduttaa 20 kg pois ja lihasta tilalle niin ehkä sitten mahista olisi. 

Vierailija
16096/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, tommoinenhan kuulostaisi just Jannelle sopivalta morsiamelta. Voisi yhdessä huutaa, että en tuu! :D

:D:D juu, tavallaan hauskaa, mutta tässä leikissä myös puolet totta; mä en juuri rupeis mihinkään noin vieraassa seurassa :D voisin katella rantakoivun takaa, että mitä porukkaa tuo on. Toivottavasti pian lähtevät :D

Vierailija
16097/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa pitäis olla vähän säpinää!

Vierailija
16098/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat ihania. Siitä lähdetään.

Vierailija
16099/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtänyt miksi Elisa jauhoi tosta kosketuksen puutteesta kun itse ei tehnyt mitään asian eteen? Matti taas sanoi että läheisyyttä oli hänen mielestään tarpeeksi. Mitä sen kosketuksen pitäisi olla? Hipsuttelua? päänsilitystä? Kosketus voidaan tulkita eri tavalla...

Vierailija
16100/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kesä ollaan vaan ja kattellaan, ilveksen paidat seiniltä nyt tempaistaan, muuten ei pysty nukkumaan.

Viimenen "juu" mun mahkun vei

Katrilla kiire mulla ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme