Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16177)

Vierailija
16101/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Matti olisi vaan ärähtänyt ellulle, että johan on prkl tämän homman kanssa! Siitä olis saatu sisältöä tähän ihmeelliseen hivelyhipsutteluohjelmaan. Matti, nyt rotia tulevaisuuteen.

Sori, mutta Suomi-mies ei pysty. Paitsi kännissä toki! 😅

Vierailija
16102/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin rumasti sanottuna niin en usko, että yksikään mies ahdistuu siitä niin paljon, kun nainen tyrkyttää pil*lua, kuin mitä nainen ahdistuu jos mies painostaa antamaan sitä pil*lua. 

Tää nyt ei vaan näin tasa-arvonaikanakaan ole asia, joka on molemmilla sukupuolilla sama.

Painostus on rumaa se on selvää, mutta jos sä painostat jotakin ottamaan jotakin tai jos sä painostat toista antamaan jotakin, on asia ihan eri. Nainen ei ole miehelle niin paha uhka, kuin mitä mies on naiselle näissä asioissa. Näin se vain käytännössä menee. 

Itse asiassa luulen, että tuollainen tilanne on miehelle ahdistavampi kuin naiselle. Naisen oletetaankin olevan pihi, mutta miehen, viriilin, pitäisi kyetä koska vaan, ja olla se vonkaaja, ei pihtaaja. Tuotahan Elisa tuntuu käyttävän valtakorttinaan Mattiin nähden, onko ollenkaan oikea mies kun ei käy kiinni. Täytyy olla joku trauma jota ei ole käsitellyt kun ei kiinnosta. Tuo on lyönti vyön alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16103/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Elisa on väärässä ohjelmaformaatissa. Ton rähinän ja määräilyn puolesta oikea ohjelma olisi Erikoisjoukot.''

Elisa voisi muuten löytää tuolta rähinäukon.

Kyllä! Laatikkoleukainen armeijjan miäs! Hyökyaallolle Tsunami, joka ei kysele. Niinistökin kiipes puuhun!

Vierailija
16104/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin rumasti sanottuna niin en usko, että yksikään mies ahdistuu siitä niin paljon, kun nainen tyrkyttää pil*lua, kuin mitä nainen ahdistuu jos mies painostaa antamaan sitä pil*lua. 

Tää nyt ei vaan näin tasa-arvonaikanakaan ole asia, joka on molemmilla sukupuolilla sama.

Painostus on rumaa se on selvää, mutta jos sä painostat jotakin ottamaan jotakin tai jos sä painostat toista antamaan jotakin, on asia ihan eri. Nainen ei ole miehelle niin paha uhka, kuin mitä mies on naiselle näissä asioissa. Näin se vain käytännössä menee. 

Itse asiassa luulen, että tuollainen tilanne on miehelle ahdistavampi kuin naiselle. Naisen oletetaankin olevan pihi, mutta miehen, viriilin, pitäisi kyetä koska vaan, ja olla se vonkaaja, ei pihtaaja. Tuotahan Elisa tuntuu käyttävän valtakorttinaan Mattiin nähden, onko ollenkaan oikea mies kun ei käy kiinni. Täytyy ol

Et ihan hahmota seksuaalisen väkivallan konseptia? Traumaterapiassa käyvät naiset (ja miehet), jotka ovat sen painostuksen alla joutuneet alistumaan toisen teoille, vaikka eivät ole tahtoneet. On vähän eri tason trauma siihen nähden, että miehisyys saa kolauksen. Seksuaaliväkivallasta moni saa PTSD:n. 

Vierailija
16105/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Elisa on väärässä ohjelmaformaatissa. Ton rähinän ja määräilyn puolesta oikea ohjelma olisi Erikoisjoukot.''

Elisa voisi muuten löytää tuolta rähinäukon.

Erikoisjoukot special: sinkut

Vierailija
16106/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri oli jannen mielestä liian tyypillinen ekstrovertti: vie kaiken huomion itseensä

Vierailija
16107/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne haaveilee sellaisesta mitä ei tule koskaan saamaan; tiimalasivartaloista salikissaa. Hänen täytyy itse laihduttaa 20 kg pois ja lihasta tilalle niin ehkä sitten mahista olisi. 

Miten te jaksatte näitä samoja juttuja? Tässä on pari tälläistä kommentia joka sivulla, eli sivumäärästä laskien varmaan toista tuhatta viestiä, joissa väitetään Jannen olevan jonkun instababen perässä. Ja kaikki tämä pelkästään yhdestä laiseesta hänen esittelyssään yli 2 kuukautta sitten.

Ohjelmassa tapahtuu vaikka mitä kivaa, mutta jokin henkilökohtainen trauma pakottaa nämä samat mammat toistelemaan tätä päätelmäänsä, mutta ei se todeksi muutu vaikka kuinka toistelette.

Oletko itse saanut pakit joskus painosi takia, vai mikä ajaa näin maaniseen käytökseen?

Vierailija
16108/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ihan hahmota seksuaalisen väkivallan konseptia? Traumaterapiassa käyvät naiset (ja miehet), jotka ovat sen painostuksen alla joutuneet alistumaan toisen teoille, vaikka eivät ole tahtoneet. On vähän eri tason trauma siihen nähden, että miehisyys saa kolauksen. Seksuaaliväkivallasta moni saa PTSD:n. 

Tässä puhuttiin vonkaamisesta. ei pakottamisesta. Ja tuossa kyllä luulen, että naisen on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kieltäytyä kuin miehen. Mieti vaan, kuinka pi htaavia naisia pidetään normaaleina, kieltäytyviä miehiä hyvin helposti im poten tteina.

Vierailija
16109/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistan ehkä itseäni, mutta mitä jos Elisa olisi Erkki ja Matti Maija. Näytettäiskö edes televisiosta sitä että Erkki valittaa miksi Maija ei vaan anna? Että vielä viimeisessä yhteisessä keskustelussa Erkki toteaisi, että hän tajusi heti kun lymyilit siellä seinän vieressä, että et aio koskaan koskea mua.

ja vaikka Erkki oli jo heti hääpäivänä sanonut että Maija ei kiinnosta vähääkään seksuaalisesti niin Maijan olisi pitänyt vaan jatkaa nöyrtymistä ja antautua heti kun Erkki haluaa.

Missä 2025 käydään tätä keskustelua jossa Elisa saa puhua näin ja miksi siihen ei puutu tuotanto, ei media? Jos sukupuolet olis toisinpäin olisi Erkki lytätty ja työstäänkin jo erotettu. Painostus on yksiselitteisesti väärin. Ja jos on

Oletko sitä mieltä ettei Elisaa ole täällä lytätty?? 

On noita läheisyydenvonkaaja"Erkkejä" sitä paitsi ollut, kuten Tainan Matti ja Tuulan Miika. Taina kun tästä ahdistui niin hänhän joutui aivan järkyttävän haukkumisen kohteeksi, ei mies joka läheisyyttä liian nopeasti vaati. Elisan Mattia suitsutetaan kun hän "vaan" ahdistuu ja on niin kiltti ja Elisa saa runsaasti kuraa niskaan. Mitä en ihmettele sinänsä. Hän ei edes ymmärrä hävetä omaa käytöstään. 

Vierailija
16110/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuttiin vonkaamisesta. ei pakottamisesta. Ja tuossa kyllä luulen, että naisen on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kieltäytyä kuin miehen. Mieti vaan, kuinka pi htaavia naisia pidetään normaaleina, kieltäytyviä miehiä hyvin helposti im poten tteina.

Et siis hahmota, miten usein vonkaaminen johtaa seksuaaliväkivaltaan? Yksi ihan yleinen tekotapa on se, että väsytetään uhri niin, että saadaan tästä ulos alistunut "suostumus" ja sitten teknisesti ei rais kata, vaikka oikeasti sitä juuri tehdään. 

Vierailija
16111/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kesä ollaan vaan ja kattellaan, ilveksen paidat seiniltä nyt tempaistaan, muuten ei pysty nukkumaan.

Viimenen "juu" mun mahkun vei

Katrilla kiire mulla ei

Ai kamala :D joskus sentään saa nauraa. Hyviä sanoituksia :D

Vierailija
16112/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis hahmota, miten usein vonkaaminen johtaa seksuaaliväkivaltaan? Yksi ihan yleinen tekotapa on se, että väsytetään uhri niin, että saadaan tästä ulos alistunut "suostumus" ja sitten teknisesti ei rais kata, vaikka oikeasti

Joo mutta nyt kyse eri asiasta. Itse tätä juuri aiemmin päivällä täällä selitin: meni kovin vaikeaksi seksin etsintä Tinderissä. Miehet vainoharhaistuivat ja olivat ahdistuneen oloisia. Eivät ihan Taina osastoa, mutta aika äkkiä alkoivat pihdata jo ihan sanojakin. Se on epänormaalia jos nainen pyytää / vonkaa.

Vierailija
16113/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsellaan, mutta ensin mennään matsiin!

Toivottavasti tämä sarja kuopataan tämän jälkeen. Oli sen verran huono.

Mä tykkään. Ihan lemppari ohjelma. Tän voi vaan jättää katsomatta, jos ei tykkää.

Töllöstä tulee 95% ohjelmia, joista minä en tykkää, mutta en vaadi niitä lopetettavaksi. En vaan katso niitä, eikä ne haittaa minua mitenkään. 

Tämä on ollut minunkin lemppariohjelma, mutta nyt masentaa kun tulokset on näin onnettomat :( En halua katsoa ikäviä ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä.

eri

Vierailija
16114/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kesä ollaan vaan ja kattellaan, ilveksen paidat seiniltä nyt tempaistaan, muuten ei pysty nukkumaan.

Viimenen "juu" mun mahkun vei

Katrilla kiire mulla ei

Repesin, näin sieluni silmin ja kuulin Jannen äänellä tuon juun melodian keskellä :D

Vierailija
16115/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa luulen, että tuollainen tilanne on miehelle ahdistavampi kuin naiselle. Naisen oletetaankin olevan pihi, mutta miehen, viriilin, pitäisi kyetä koska vaan, ja olla se vonkaaja, ei pihtaaja. Tuotahan Elisa tuntuu käyttävän valtakorttinaan Mattiin nähden, onko

Et taida ymmärtää kuinka tärkeää seisokki on miehille. Jos toinen aina vaatii ja toista ei haluta, mut sitten toinen alkaa vihjailemaan ettei tämä ole mies eikä mikään vaan lurppumuna, niin kyllä on se on pahimmasta päästä väkivaltaa miehelle.

Vierailija
16116/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa luulen, että tuollainen tilanne on miehelle ahdistavampi kuin naiselle. Naisen oletetaankin olevan pihi, mutta miehen, viriilin, pitäisi kyetä koska vaan, ja olla se vonkaaja, ei pihtaaja. Tuotahan Elisa tuntu

Et taida ymmärtää kuinka tärkeää seisokki on miehille. Jos toinen aina vaatii ja toista ei haluta, mut sitten toinen alkaa vihjailemaan ettei tämä ole mies eikä mikään vaan lurppumuna, niin kyllä on se on pahimmasta päästä väkivaltaa miehelle.

Tämä. Se miehinen lihas on herkkä ja kuulee kaikki, skannaa ahdistavuuksia. Tinderin yllätysmunaa ei tipu, jos lihas on luullut, että hommassa on koira haudattuna. 

Sama homma riitojen kanssa, ei välttämättä toivu traumoista se lihas, pistää yhteyden poikki.

Loukkaa miestä, niin lihas ottaa nokkiinsa.

Vierailija
16117/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri oli jannen mielestä liian tyypillinen ekstrovertti: vie kaiken huomion itseensä

Jannen olisi pitänyt tajuta painottaa, että haluaa itse olla enemmän huomion keskipisteenä, ja nainen ei saisi tehdä itsestään liian suurta numeroa, vaan pitäisi henkisestikin pienentää itseään, olla mieluiten ujo, mykkä ja flegmaattinen ja sellainen sohvan sisuksiin hukkuva, joka sanoo kaikkeen juu ja kattellaan.

Vierailija
16118/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valta saa naiset haksahtamaan huomattavasti vanhempiin miehiin mutta 85 v näyttää kasivitoselta on massia ( ex-valtaa)tai ei.

On hottiksia vanhusmiehiä esim prinssi Philip ja elaintieteilijä David Attenborough, akateemikko von Wright, meidän oma Donner.

Vierailija
16119/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nimenomaan! Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Selittämällä ei ohiteta sairaalloista +50kg ylipainoa. Siinä ei ole mitään kivannäköistä. Lähinnä luokkaa järkyttävä.

Niin, ne Jannen 60 liikakiloa.

Tää on kyllä mielenkiintoista tässä(kin) ketjussa. Katrin kilot on iso ongelma, haukuttava juttu. Jannen kilot.. vaan on. He ovat öbaut saman kokoisia, mutta jostain syystä Katrin kiloja saa arvostella, mutta ei Jannen? Tervetuloa kaksoisstandardit!

Kun ei ja ei. Keskustelu lähti kun tuomittiin Janne, ei parempaakaan saa. Voi olla että ei, voi olla että saa. Mutta miehellä todellakin o

Ennen vanhaan olisi arvostavasti, ei arvostelevasti, sanottu Katrista, että hän on sellaista emäntä- tai ruustinnatyyppiä.

Vierailija
16120/16177 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri olisi kyllä erinomainen semmoiseen videoon eli Tiktokkiin, missä before 2025 ja sitten hoikkana 2026. Hänen kasvot tulisi oikein esiin ja jengi miettisi voiko olla sama henkilö edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi