Mitä ihmettä tämä tarkoittaa. Eräs nainen sanoi, että isoisäni on minun suojelusenkeleni?? Osaako kukaan selittää
Olin baarissa ja eräs vanhempi nainen tuli juttelemaan. Hän sanoi aistivansa minusta, että minulla on voimakas suojelusenkeli, sitten hän sanoi jotain, että isoisäni on se, mutta oudointa tässä on se, että isoisäni ovat vielä elossa. Sekä äidin, että isän. Olen pian 30 lähestyvä.
Mitä tuo oikein meinasi, nainen painoitti, ettei hän ole mikään hörhö ja hän kehoitti minua uskomaan siihen.
Osaako kukaan sanoa, että mitä hän tarkoitti tuolla?
Kommentit (12)
Ja mistä tiedän, että kuka se niistä? On ja onko se elävistä vai kuolleista.
En ihan oikein ymmärrä, mutta minua kiinostaa.
Ap
Se nainen oli tulevaisuudesta, jossa isoisäsi ovat jo kuolleet. Hän näkee eri aikaulottuvuuteen ja muutenkin 5D-ulottuvuuteen ja tietää, että isoisäsi on suojelusenkelisi.
Kuulostaa erikoiselta. Kristinuskon mukaan meillä on suojelusenkeli, mutta hän ei ole edesmennyt tai elävä ihminen, sukulainen tai joku muu. Raamatun mukaan enkelit ovat palvelevia henkiä.
Näitä eri tavoin enkeliuskovaisia on kyllä nykyisin, joten heihin voi törmätä välillä.
Ei kannata ottaa niin vakavasti sitä mitä ihmiset sanovat baarissa.
Ihan kaunis ajatus, että isovanhempi tai isoisovanhempi olisi suojelusenkelinä. Itse en kuitenkaan usko että ihmisistä tulisi enkeleitä eikä se ole kristinuskoon kuuluva uskomus.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Se voi olla sellainen sanonta, jossa sanotaan että joku on sun suojelusenkeli. Tarkoittaa, että joku ihminen on hyvä sulle/ tai on ollut hyvä sulle, jos ihminen on jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen oli tulevaisuudesta, jossa isoisäsi ovat jo kuolleet. Hän näkee eri aikaulottuvuuteen ja muutenkin 5D-ulottuvuuteen ja tietää, että isoisäsi on suojelusenkelisi.
Näin ajattelin itsekin. Eri ulottuvuuksissa liikkuvia ihmissieluja on kyllä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoittiko hän jotain isän tai äidin pappaa, joka on jo kuollut? Vai voiko elävä ihminen olla suojelusenkeli?
Ap
Ei. Isoisovanhempasi ovat joko taivaassa tai helvetissä. Tuopuoleisesta ei ihmiset ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta. Kristinuskon mukaan meillä on suojelusenkeli, mutta hän ei ole edesmennyt tai elävä ihminen, sukulainen tai joku muu. Raamatun mukaan enkelit ovat palvelevia henkiä.
Näitä eri tavoin enkeliuskovaisia on kyllä nykyisin, joten heihin voi törmätä välillä.
Raamatun mukaan tämä on hölynpölyä. Enkelit palvelevat vain Jumalaa ja ovat vain Jumalan sanan tuojia.
Vai tarkoittiko hän jotain isän tai äidin pappaa, joka on jo kuollut? Vai voiko elävä ihminen olla suojelusenkeli?
Ap