Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16135)

Vierailija
15941/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oma akka ei minua jätä, kun joutuisi tyytymään seuraavaksi pullukkaan"

No miksi sinä et jätä sitä läskiä vaimoani?

Eihän sillä ole mitään tarvetta jättää sinua hoikkana pysynyttä miestä😆

Et taitaisi saada minkään näköistä tilalle, vaikka niin luulet ja oikeastaan tiedät sen itsekin

Koska olen kunnollinen mies ja en jätä noin pinnallisen syyn vuoksi, vaikka se sisimpääni raastaakin.

Vierailija
15942/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko osallistujat itse valinneet hääpuvut vai menikö sponsorisopimuksella? Julian kohdalla oikein nostettiin esille hääpuvun suunnittelija. Tuskin Julia itse keksi tuollaista.

Pliis ei mennä taas tähän?

Mihin tähän? Ei noista mekoista ole puhuttu sen tarkemmin onko ohjelman järjestämät. Niiden mekkojen pitäjistä kyllä on keskusteltu ja siitä sopiiko kantajalleen. Tuossa alkuperäisessä kysymyksessä haluttiin tietää mistä ne tulee.

Itse luulisin niidenkin olevan järjestetty osallistujille. Vaikutti vähän siltä. Katri Niskanen on saanut nimeä ja taas varmaan linnanjuhliin mainosteli tässä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15943/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei näkynyt ainakaan häissä eikä juhannusmökillä Jannen lapsia. Matin viehättävät tyttäret olivat häissä."

Ei näkynyt. Janne kertoi juhannuksen menevän joko lasten kanssa tai sitten kaveriporukan kesken. Tänä vuonna oli ilmeisesti lapset äidillään, kun kaveriporukka kokoontui.

Matin lapset ovat jo täysi-ikisyyden kynnyksellä. Jannen alle kymmenvuotiasta lasta olisi vähän outoa tuoda tälläiseen ensitapaamiseen 

Vierailija
15944/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko osallistujat itse valinneet hääpuvut vai menikö sponsorisopimuksella? Julian kohdalla oikein nostettiin esille hääpuvun suunnittelija. Tuskin Julia itse keksi tuollaista.

Pliis ei mennä taas tähän?

Mihin tähän? Ei noista mekoista ole puhuttu sen tarkemmin onko ohjelman järjestämät. Niiden mekkojen pitäjistä kyllä on keskusteltu ja siitä sopiiko kantajalleen. Tuossa alkuperäisessä kysymyksessä haluttiin tietää mistä ne tulee.

Itse luulisin niidenkin olevan järjestetty osallistujille. Vaikutti vähän siltä. Katri Niskanen on saanut nimeä ja taas varmaan linnanjuhliin mainosteli tässä itseään.

Mihin tähän? No että keksikö itse "tuollaista". Se kolttu on jo moneen kertaan haukuttu kuin myös kantajansa, että suunnittelija. 

Vierailija
15945/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saako kysyä miksi naisilla on tuollaisia juttuja"

Aivan. Miksi miehen pitäisi huomioida vaimoaan mitenkään?

Miksi naisenkaan pitäisi huomioida miestään mitenkään.

Minäkään en tee miehelle ruokaa tai hoida häntä jos on sairaana, koska hän itse on vastuussa hyvinvoinnistaan.

Mieskin kerran kyseli, että miksi en voi huomioida häntä mitenkään, mutta sanoin hänelle, että miksi miehillä on tuollaisia juttuja, että ootko elokuvista oppinut jotakin noin typerää.

Miksi minä nyt mitenkään haluaisin huomioida puolisoni? Itse hän on vastuussa hyvinvoinnistaan ja onnellisuudesta. 

Mitä ne minulle kuuluu. Nih

Tätäkin täysin tyhjää räyhäkommenttia jotkut peukuttavat.

Ihme uhriutumista.

Ja sekö ei ole  miehen puolelta uhriutumista, että miehestä joku pieni huomio vaimolle on liikaa vaadittu. Kun eihän mies ole vastuussa kuin omasta onnestaan ja hyvinvoinnistaan.

Vaimo suksikoon kuuseen odottelemaan kukkapuskaansa.  Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
15946/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oma akka ei minua jätä, kun joutuisi tyytymään seuraavaksi pullukkaan"

No miksi sinä et jätä sitä läskiä vaimoani?

Eihän sillä ole mitään tarvetta jättää sinua hoikkana pysynyttä miestä😆

Et taitaisi saada minkään näköistä tilalle, vaikka niin luulet ja oikeastaan tiedät sen itsekin

Koska olen kunnollinen mies ja en jätä noin pinnallisen syyn vuoksi, vaikka se sisimpääni raastaakin.

Älä yritä. Sulla ei  ole vaimoa, ei lihavaa eikä laihaa. Ja etkös jus sä ole täällä höpissyt, että kukaan ei voi haluta lihavaa naista. Teillä eletään sitten selibaatissa. 

Vierailija
15947/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Koska olen kunnollinen mies ja en jätä noin pinnallisen syyn vuoksi, vaikka se sisimpääni raastaakin.''

Ei ole mitään kunnollista siinä, että ruikuttaa palstalla vaimonsa ulkonäöstä. 

Vierailija
15948/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapuska vs. ei lue ohjetta. Luulen, että tämä on joku mitä mies ei pidä tärkeänä. Sen on pakko olla näin, joku ero toiminnan logiikassa, koska Matti on aidosti mukava ja huomioonottava. 

Ohjekirja sinänsä on jännä lahja......,  mutta mietin vain sitä, että miksi mies ei välttämättä koe jotain pikkujuttua tärkeäksi.

Vierailija
15949/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalle kaudelle voisi valita Elisan ja hänelle miespuolisen elisan. Siitä saataisiin kunnollista viihdettä. Haastaisivat toisiaan ja juttua tulisi niin ettei ainakaan jäisi pelkiksi maisemien kuvaamisiksi.

Toinen pari voisi sitten vuorostaan olla hiljaisia sukankutojia. Sellaisia sohvaperunoita joiden pisin keskustelu rajoittuu siihen paljonko kello on.

Kolmas pari muodostuisi pelokkaista ahdistujista. Molemmat tuijottelisivat toisiaan epäileväisesti ja kokisivat välitöntä turvattomuutta jo tiedustellessaan toisiltaan lempiväriä.

Neljäs pari voisi olla suhteellisen joustava ja sopeutuva. Tämän parin kohdalla kokeiltaisiin uusia juttuja ja naurettaisiin myös omille mokaamisille. Rennolla asenteella loppuun saakka katsoisivat sopiiko yhteiselo vai ei.

Vierailija
15950/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kerran suretti kaupassa kun oli ehkä kolmekymppinen pari vieressä karkkihyllyllä ja mies kysyi naiselta että otetaanko sulle tuota suklaata. Ihan tuollainen sinällään pieni juttu mutta liikuttava.Taisi olla itsellä ero just takana ja ajattelin että itselle ei tule kukaan ikinä sanomaan noin.

Minulla oli nuorena miespuolinen kämppis, joka toi omilla ruokaostoksilla käydessään mulle suklaata, kun oli aivan kamala menkkakramppipäivä. Oli harvoin kotona ja sattui just tällaisena päivänä kotiin ja omatoimisesti oli todennut, että kämppikselle voisi ostaa suklaata.

Nykyinen miespuolinen ystävä viimeisen 10 vuoden ajalta maksaa aina kahvilaostokset (nähdään harvoin) ja jos kutsuu jonnekin, automaattisesti maksaa sisäänpääsyt, ruoat ymv. tekemiset. Jos olen pahasti sairaana (asun yksin ja olen ajokortiton), käy tarvittaessa kaupassa, apteekissa ymv. Samoin vaihdamme joululahjoja ja synttärilahjoja. Ennen kuin joku nyt huutaa, että tässä on koira haudattuna, mies on naimisissa ja olemme olleet sinkkuja samaan aikaan, eikä kumpaakaan kiinnostanut toinen romanttisesti tai seksuaalisesti. 

Odotan vähintään samaa puolisolta ja seurustelukumppanilta, miten miespuoliset ystävät minua huomioivat. AKA kuten normaalit empaattiset ihmiset.

Vierailija
15951/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkapuska vs. ei lue ohjetta. Luulen, että tämä on joku mitä mies ei pidä tärkeänä. Sen on pakko olla näin, joku ero toiminnan logiikassa, koska Matti on aidosti mukava ja huomioonottava. 

Ohjekirja sinänsä on jännä lahja......,  mutta mietin vain sitä, että miksi mies ei välttämättä koe jotain pikkujuttua tärkeäksi.

Todellakin on joku kromosomien välinen toimintaero.

Oletteko oikeasti koskaan tavannut heteromiestä joka menee kaverilleen kylään ja tuo samalla jotain kahvimakua mistä kaveri tykkää ja haluaa ilahduttaa sitä?

Miehet ei tee numeroa samoista asioista kun naiset. Ne kiinnittää ihan erilaisiin asioihin huomiota.

Vierailija
15952/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saako kysyä miksi naisilla on tuollaisia juttuja?"

Saako kysyä, miksi ihmettelet, miksi naiset ja miehet on joissain asioissa erilaisia?

Eikö lähtökohtaisesti ole hyvä juttu kysyä asiaa jota mies ei ymmärrä mutta moni nainen ymmärtää. 

Omituista jos naisten mielestä ei olekaan hyvä asia yrittää päästä kiinni naisten ajatusmaailmaan.

On. Vastaus piilikin siinä: naiset ja miehet on keskimäärin joissain asioissa erilaisia, ja tämä saattaisi olla yksi sellainen.

MIKSI, no se on sitten jo aika syvällinen kysymys. Mutta miksi ihmetellä että ollaan erilaisia, siksi heitin kysymyksen ilmoille.

Mutta totta että saahan sitä kysyä, itse en ainakaan osaa vastata, miksi naisilla on tällainen juttu mitä miehellä ei. Keskimäärin, aina on poikkeuksia.

Vierailija
15953/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tosiaan erikoista, ettei Mattia ole yhtään kiinnostanut mitä toinen on hänelle kirjoittanut. Ei olisi Matista annetun kuvan perusteella uskonut.

Vierailija
15954/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen Matin lukeneen sen kirjan. Ei vaan uskaltanut siinä hetkessä sanoa sitä. Ajatteli sen olevan parempi vastaus. Vertaa vastaus "joo luin mä sen" Elisa olisi hyökännyt miljoonalla vastakusymyksellä miksei Matti sitten tehnyt niinkun oppaassa lukee.

Vierailija
15955/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

----Meillä sama juttu. Ei tule myöskään kehuja minulta. Meilläpäin puolison pitäminen tyytyväisenä, rakastettuna ja onnellisena on tuntematon käsite. ------

Järkiavioliitto taitaa olla kyseessä teidän kohdalla. Joku taloudellinen hyöty joka pitää kaksi ihmistä saman katon alla.

Sarkasmiahan tuo oli. Ja pientä piikkiä niille jotka täällä on niin kovin tarkkana ettei mitään ylimääräistä lellimistä tarjota puolisolle ja kehutaan ettei oma puoliso loukkaannu loukkaavista puheista.

Vierailija
15956/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökö, mökö Jannelle Katri olisi lottovoitto.

Vierailija
15957/16135 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on joku kromosomien välinen toimintaero.

Oletteko oikeasti koskaan tavannut heteromiestä joka menee kaverilleen kylään ja tuo samalla jotain kahvimakua mistä kaveri tykkää ja haluaa ilahduttaa sitä?

Miehet ei tee numeroa samoista asioista kun naiset. Ne kiinnittää ihan erilaisiin asioihin huomiota.

Juu mutta miesten saunatapaamisissa ei koitetakaan pitää yhteyttä tiimikaveriin jolta tulee suhde ja seksiä.

Mutta kyllä minä tiedän miehiä jotka tullessaan limsat ja kaljat tuo. Osa tuo jotain tiettyä viskiä mitä on hehkutettu. Se on toisen huomioonottamista.

Vierailija
15958/16135 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän vaikuttaa tosi boheemeilta molemmat ja hei tatskojakin löytyy, täytyvät olla tosi hyvä mätsi!

Vierailija
15959/16135 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Bachelor alkaa ?

Vierailija
15960/16135 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajua. Olen vielä ihan aloittelija digimaailmassa, mutta jos jollekulle olisi tästä iloa ja hyötyä :

Menin äsken Oma Elisaan katsomaan puhelinlaskua, niin siellä oli Elisan käyttäjille sellainen etu, että saavat käyttää marraskuun ajan ilmaisiksi MTV+. Mutta, kun menin varmistamaan tatä ilmaistilausta, siinä luki, että hyväksyn Elisa Viihteen jotain. En sitten uskaltanut tilata, kun Viihteestähän ei millään pääse eroon.

Mutta, jos käsitin väärin, niin käykää viisaammat tsekkaamassa, olisiko se fiksu ja ilmainen. Niin nähtäisiin me muutkin Ensitreffit alttarilla samaan aikaan kuin plussan tilaajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme