Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
 Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kerran suretti kaupassa kun oli ehkä kolmekymppinen pari vieressä karkkihyllyllä ja mies kysyi naiselta että otetaanko sulle tuota suklaata. Ihan tuollainen sinällään pieni juttu mutta liikuttava.Taisi olla itsellä ero just takana ja ajattelin että itselle ei tule kukaan ikinä sanomaan noin.
Minulla oli nuorena miespuolinen kämppis, joka toi omilla ruokaostoksilla käydessään mulle suklaata, kun oli aivan kamala menkkakramppipäivä. Oli harvoin kotona ja sattui just tällaisena päivänä kotiin ja omatoimisesti oli todennut, että kämppikselle voisi ostaa suklaata.
Nykyinen miespuolinen ystävä viimeisen 10 vuoden ajalta maksaa aina kahvilaostokset (nähdään harvoin) ja jos kutsuu jonnekin, automaattisesti maksaa sisäänpääsyt, ruoat ymv. tekemiset. Jos olen pahasti sairaana (asun yksin ja olen ajokortiton), käy tarvittaessa kaupassa, apteekissa ymv. Samoin vaihdamme jou
Kutsutko sinä miespuolista kaveria jonnekin ja maksat vastavuoroisesti silloin? Tai käytkö sinä kaupassa jos hän on kipeä? Vai onko mies 10 vuotta ollut teidan kaveruuden ajan maksajan ja auttajan roolissa?
Vierailija kirjoitti:
Janne on tyypillinen instababien katselija. Oli niin yrmeää kun ei tullut itseään ulkonäöllisesti viehättävä nainen kun vaatimus oli urheilullinen nainen. Tulikin näköisensä ja kokoisensa ja sitä Janne ei niellyt.
Käsittääkseni instassa on kaiken näköisiä babeja. Hän on ollut vasta vuoden sinkkuna. Tuskin edellinenkään mikään instababe oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on tyypillinen instababien katselija. Oli niin yrmeää kun ei tullut itseään ulkonäöllisesti viehättävä nainen kun vaatimus oli urheilullinen nainen. Tulikin näköisensä ja kokoisensa ja sitä Janne ei niellyt.
Käsittääkseni instassa on kaiken näköisiä babeja. Hän on ollut vasta vuoden sinkkuna. Tuskin edellinenkään mikään instababe oli.
Mutta varmasti haaveilee sellaisista ja tulee eteen niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oma akka ei minua jätä, kun joutuisi tyytymään seuraavaksi pullukkaan"
No miksi sinä et jätä sitä läskiä vaimoani?
Eihän sillä ole mitään tarvetta jättää sinua hoikkana pysynyttä miestä😆
Et taitaisi saada minkään näköistä tilalle, vaikka niin luulet ja oikeastaan tiedät sen itsekin
Koska olen kunnollinen mies ja en jätä noin pinnallisen syyn vuoksi, vaikka se sisimpääni raastaakin.
Kunnollinen mies ei kirjoittele vauvapalstalla miten vaimo inhottaa häntä, kun on lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Näähän vaikuttaa tosi boheemeilta molemmat ja hei tatskojakin löytyy, täytyvät olla tosi hyvä mätsi!
Yhtään boheemia ei tähän sarjaan tietääkseni ole vielä otettu. Nuo on tuollaisia wannabee boheemeja. Elisa saattaa olla kerännyt siihen viittaavia tavaroita tai vaatetusta mutta käytös on kaukana rennosta asenteesta. Elisa sopisi täydellisesti vaikka Tamperelaisena asukkina Tapparan lätkäjoukkueen päävalmentajaksi. Ääntä lähtee, kiroilla osaa, käskytys sujuu ja tykkää taputella miehiä ilman seksuaalista ajatusta. Siellä voisi lätkäistä joka matsia ennen onnentaputukset jokaiset pelaajan olkapäähän, selkään tai pyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taitaisi saada minkään näköistä tilalle, vaikka niin luulet ja oikeastaan tiedät sen itsekin
Koska olen kunnollinen mies ja en jätä noin pinnallisen syyn vuoksi, vaikka se sisimpääni raastaakin.
Kunnollinen mies ei kirjoittele vauvapalstalla miten vaimo inhottaa häntä, kun on lihonut.
Nimettömänä voi kunnollinen mies purkaa turhautumista vaimonsa lihomiseen vaikka tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt tajua. Olen vielä ihan aloittelija digimaailmassa, mutta jos jollekulle olisi tästä iloa ja hyötyä :
Menin äsken Oma Elisaan katsomaan puhelinlaskua, niin siellä oli Elisan käyttäjille sellainen etu, että saavat käyttää marraskuun ajan ilmaisiksi MTV+. Mutta, kun menin varmistamaan tatä ilmaistilausta, siinä luki, että hyväksyn Elisa Viihteen jotain. En sitten uskaltanut tilata, kun Viihteestähän ei millään pääse eroon.
Mutta, jos käsitin väärin, niin käykää viisaammat tsekkaamassa, olisiko se fiksu ja ilmainen. Niin nähtäisiin me muutkin Ensitreffit alttarilla samaan aikaan kuin plussan tilaajat.
ÄLÄ helvetissä tilaa mitään vaikka on ilmaisjakso, sen jälkeen alkaa automaattisesti maksu pyöriä.
En ymmärrä tätä mollaamista Elisan käyttökirjasta. Mielestäni noista jokaisen olisi pitänyt antaa tuollainen puolisolleen niin olisi säästytty monelta väärin ymmärrykseltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin hienoa tietenkin että yrität olla korkeamoraalinen. Surullista tässä on se, että vaimosi kyllä huomaa, jos hänen olemuksensa "raastaa sisimpääsi".
Pidätkö häntä puutteessa kun ei ota eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimettömänä voi kunnollinen mies purkaa turhautumista vaimonsa lihomiseen vaikka tällä palstalla.
Voi ottaa aikansa, mutta kyllä sinä totut lihoneeseen vaimoosi, jos vain haluat. Eli nyt se Tahdon-asia käyttöön. Rakkaus, kaiken se voittaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt tajua. Olen vielä ihan aloittelija digimaailmassa, mutta jos jollekulle olisi tästä iloa ja hyötyä :
Menin äsken Oma Elisaan katsomaan puhelinlaskua, niin siellä oli Elisan käyttäjille sellainen etu, että saavat käyttää marraskuun ajan ilmaisiksi MTV+. Mutta, kun menin varmistamaan tatä ilmaistilausta, siinä luki, että hyväksyn Elisa Viihteen jotain. En sitten uskaltanut tilata, kun Viihteestähän ei millään pääse eroon.
Mutta, jos käsitin väärin, niin käykää viisaammat tsekkaamassa, olisiko se fiksu ja ilmainen. Niin nähtäisiin me muutkin Ensitreffit alttarilla samaan aikaan kuin plussan tilaajat.
ÄLÄ helvetissä tilaa mitään vaikka on ilmaisjakso, sen jälkeen alkaa automaattisesti maksu pyöriä.
Eikö sitä voi katkaista heti sen ilmaisen kuukauden jälkeen ?
Tottakai voi, jos muistaa ja jos se on helppoa eikä monen klikkauksen ja mutkan takana.
Tilaaminen on aina helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kovaa ajoa vaan sanois lääkäri.
Mulle tuli sairaus ja lihoin sen vuoksi normaalista painostani yli. Mies sanoi, minä en sinua enää kattele. Näin. Hän oli kanssani sen ajan kun olin hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska Bachelor alkaa ?
En tiedä, mutta Kolmiodraama alkaa joulukuussa, oisko 4. päivä. Just oli juttua lehdessä osallistujista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä vain. Niin minunkin mieheni teki. Saat sitten vielä upean hoikan naisen eikä enää harmita.
Siis tuo Elisa aiheuttaa minussa ihan jäätävää raivoa. Vitsit miten hirvee tyyppi. Juokse Matti kauas. Elisa on niin itseään täynnä ja luulee että HÄNTÄ kohtaan on tässä nyt tehty väärin vaikka hän on se hirveä tukahduttaja joka tappaa pienenkin liekin eikä kukaan olisi tuon käytöksen jälkeen halunnut häntä koskettaa edes pitkällä tukulla. Toivottavasti tajuaa mennä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Elisa aiheuttaa minussa ihan jäätävää raivoa. Vitsit miten hirvee tyyppi. Juokse Matti kauas. Elisa on niin itseään täynnä ja luulee että HÄNTÄ kohtaan on tässä nyt tehty väärin vaikka hän on se hirveä tukahduttaja joka tappaa pienenkin liekin eikä kukaan olisi tuon käytöksen jälkeen halunnut häntä koskettaa edes pitkällä tukulla. Toivottavasti tajuaa mennä itseensä.
Hmm. Aika voimakas tunnereaktio tullut sinulle Elisasta, jäätävä raivo? Miksi noin äärimmäinen tunne, sitä sun kannattaisi mietiskellä.
Samaa mieltä, et toivottavasti Elisa tajuaa mennä itseensä ja näkee miten huonosti on käyttäytynyt ja oppii parempia toimintamalleja!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi, jos muistaa ja jos se on helppoa eikä monen klikkauksen ja mutkan takana.
Tilaaminen on aina helppoa.
Sen voi katkaista heti tilauksen jälkeen silti saat sen ilmaisen kuukauden.