Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
 Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että Jannea ainakaan Katrin ulkonäkö tai ylipaino häiritsee. Janne on kuitenkin 37-vuotias kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin ei enää parinvalinnassa kiinnitä huomiota kumppanin ulkonäköön samalla tavalla kuin parikymppisenä, vaan muihin ominaisuuksiin.
Kyllä se seksielämää häiritsee. Ja siksihän parisuhdetta haetaan, että puoliso saa haluamaan ja sytyttää. Kavereita on muuhun tarkoitukseen. Tankki ei vaan ole seksikäs, ei vaikka kuinka väitätte.
Vaikka se "tankki" ei sytytä sinua niin monen muun se sytyttää. Lihavavia naisia ja miehiä on parisuhteissa mielettömät määrät, enkä usko alkuunkaan, että siellä selibaatissa ollaan.
Kun ihminen on sulle rakas, siinä ei liikakilot haittaa.
ja
On se karmeeta kattoo hoikkia hyvännäköisiä naisia, jollainen omakin aikoinaan oli. Itse olen pysynyt hoikkana ja voisin saada hoikan naisen edelleen. Oma akkahan ei minua tietenkään jätä, kun joutuisi tyytymään seuraavaksi pullukkaan.
Ei haukut rajoitakaan, mutta kuka pystyisi olla tulematta tänne katsomaan, mitä on puhuttu. Nytkin tuntuu olevan vaikeeta olla palstailematta. 😅
Väittäisin osallistujien täälläkin käyvän ja kirjoittavankin. Joka vuosi. Siinä mielessä hyvä, että näkevät vähän enemmän miltä itse näyttää ulkopuolisen silmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei haukut rajoitakaan, mutta kuka pystyisi olla tulematta tänne katsomaan, mitä on puhuttu. Nytkin tuntuu olevan vaikeeta olla palstailematta. 😅
Sitten voisi vaan nauraa räkäisesti, jos joku incel tulistuu ja loukkaantuu henkilökohtaisesti omasta ulkonäöstä ja kehosta. Sitten voisi lukea myös palautetta omasta luonteesta ja käytöksestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko kuullut toisen ihmisen ilahduttamisesta? Kyllä on mahdollisuus tehdä toisia onnelliseksi. Kukaan ei tarvitsisi ketään, jos jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan ja hyvinvoinnistaan.
Naiset usein tekevät miehille pikkujuttuja, isompiakin. Ihan vaan osoittaakseen välittämistään ja tehdäkseen toisen ilahtuneeksi. Toki näitä toisen ilahduttajia on miehissäkin, paljonkin. Ehkä kuitenkin ankeuttajia on enemmän miehissä kuin naisissa. Suhteesta tulee kamala, kun yhteen osuu ankeuttaja ja ilahduttaja. Tai siis ankeuttaja saattaa viihtyä, ellei okseta se toisen hyväntahtoisuus, ilahduttaja ei viihdy vaan räytyy. "
Tuleeko siitä heti ankeuttaja jos ei juuri sitä pyydettyä haavetta toteuta? Jos vaikka muuten ilahduttaa?
Miten se tasapaino kahden ilahduttajan kesken lasketaan? Vai tuleeko ilahduttamisesta kilpailu, jossa vertaillaan paremmuus sen mukaan kumpi ilahdutti ene
Taas yks mustavalkoajattelija. Mistä näitä elämän virtuooseja piisaa, vai onko sama henkilö kuin tämä, joka ihmetteli, eikö kumppania saisi rumasti arvostella. Pitääkö aina olla joko tai. Mua niin ressaa tällaiset henkilöt, ja etenkin, kun tulevat alapeukuttamaan, kun yrittää kiltisti vihjata, että olisi heille elämä ehkä helpompaa, jos yrittäisi ajatella jotain muutakin kuin ääripäitä. Ja, fundamentalismi kaikissa mudoissaan on mulle niin PUNAINEN vaate, se kun ei edistä ihmisten välistä ymmärrystä pätkääkään. Ja sellaisia täällä palstalla on joukottain. Ainakin kirjoitusten perusteella. Antaa tulla vaan niitä alapeukkuja, mutta miettikään tykönänne, millaisia olette ihmisinä. Aika harvalla on varaa arvostella näitä TV-julkkiksia yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 3-vuotiaille lapsille ei suositella vuoroviikkoasumista.
Eräs varhaiskasvatuksen opettaja sanoi minulle, että alle kouluikäisille lapsille ei suositella vuoroviikkojärjestelyä.
Myöskään läheskään jokainen isä ei ole halukas ja/tai kyvykäs vuoroviikkkoasumiseen. On todella päästään sairas äiti, jos yrittä työntää lapset tuollaisen hoiviin joka toiseksi viikoksi.
Tämmöisiä kivoja isukkeja todella on, jotka eivät halua huoltaa lapsiaan ja ottaa heistä vastuuta. Voin omasta kokemuksesta kertoa, että tämmöiset yksilöt kuuluisivat sinne alimpaan sanonko minne. Sen takia arvostan älyttömästi Jannen ja Matin kaltaisia isiä, jotka välittävät ja pitävät lapsistaan
Ei näkynyt ainakaan häissä eikä juhannusmökillä Jannen lapsia. Matin viehättävät tyttäret olivat häissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Saako kysyä miksi naisilla on tuollaisia juttuja?"
Saako kysyä, miksi ihmettelet, miksi naiset ja miehet on joissain asioissa erilaisia?
Eikö lähtökohtaisesti ole hyvä juttu kysyä asiaa jota mies ei ymmärrä mutta moni nainen ymmärtää.
Omituista jos naisten mielestä ei olekaan hyvä asia yrittää päästä kiinni naisten ajatusmaailmaan.
Minä olen se kukkapuskaa halunnut. Tämä samainen minun mies oli muuten kaikin puolin hyvä, esimerkiksi jos jossain Cittarissa ruokaostoksilla löysin ookoo kengät, hän sanoi "mä voin ostaa ne sulle", mikä oli ihanaa. Sillä tavalla minulle on sattunut aina hyvä tuuri, ei ruvettu jotain kakkukahvia 50/50 jakamaan. Mutta se vaan, että saisi yllätyksen, edes suklaapötkö, siitä tulee semmoinen tiimihenki. Että "hän ajatteli minua samalla, kun osteli ruuvimeisseleitä ja jesareita."
Sole Survivor -meiningit osaan jo, mutta se tiimi!. Paras tämmöinen "tiimi" koskaan ollut Rob & Amber, ks. vaikka Youtubesta. Hyvä tiimi, naisen ei tarvi kysellä tyhmiä, koska mies tukee, ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voisi vaan nauraa räkäisesti, jos joku incel tulistuu ja loukkaantuu henkilökohtaisesti omasta ulkonäöstä ja kehosta. Sitten voisi lukea myös palautetta omasta luonteesta ja käytöksestä. :D
Oletko vähän sinisilmäinen? Eikö yhtään korpeisi,jos editoimalla olisi saatu sinusta aikaan vääristynyt kuva?
Mua kerran suretti kaupassa kun oli ehkä kolmekymppinen pari vieressä karkkihyllyllä ja mies kysyi naiselta että otetaanko sulle tuota suklaata. Ihan tuollainen sinällään pieni juttu mutta liikuttava.Taisi olla itsellä ero just takana ja ajattelin että itselle ei tule kukaan ikinä sanomaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Mua kerran suretti kaupassa kun oli ehkä kolmekymppinen pari vieressä karkkihyllyllä ja mies kysyi naiselta että otetaanko sulle tuota suklaata. Ihan tuollainen sinällään pieni juttu mutta liikuttava.Taisi olla itsellä ero just takana ja ajattelin että itselle ei tule kukaan ikinä sanomaan noin.
Tulee sulle Pakko elää toivossa! 🥰
Vierailija kirjoitti:
"Saako kysyä miksi naisilla on tuollaisia juttuja"
Aivan. Miksi miehen pitäisi huomioida vaimoaan mitenkään?
Miksi naisenkaan pitäisi huomioida miestään mitenkään.
Minäkään en tee miehelle ruokaa tai hoida häntä jos on sairaana, koska hän itse on vastuussa hyvinvoinnistaan.
Mieskin kerran kyseli, että miksi en voi huomioida häntä mitenkään, mutta sanoin hänelle, että miksi miehillä on tuollaisia juttuja, että ootko elokuvista oppinut jotakin noin typerää.
Miksi minä nyt mitenkään haluaisin huomioida puolisoni? Itse hän on vastuussa hyvinvoinnistaan ja onnellisuudesta.
Mitä ne minulle kuuluu. Nih
Meillä sama juttu. Ei tule myöskään kehuja minulta. Meilläpäin puolison pitäminen tyytyväisenä, rakastettuna ja onnellisena on tuntematon käsite.
Mistä on käynyt ilmi, että Janne muka välittää ja pitää lapsistaan hyvää huolta ? Ei niin mistään. Lähinnä vain asuu kanssaan.
Aika musta ajattelumaailma. Mutta, ei suoraan ole tästä mainittu. Aika iso tämän asian puolesta puhuva juttu on kyllä se, että huolehtii myös lapsesta, joka ei ilmeisesti ole biologisesti hänen. Ja se, että lapset on hänellä vuoroviikoin. Eikä kerran vuodessa.
"Ei näkynyt ainakaan häissä eikä juhannusmökillä Jannen lapsia. Matin viehättävät tyttäret olivat häissä."
Ei näkynyt. Janne kertoi juhannuksen menevän joko lasten kanssa tai sitten kaveriporukan kesken. Tänä vuonna oli ilmeisesti lapset äidillään, kun kaveriporukka kokoontui.
"Oma akka ei minua jätä, kun joutuisi tyytymään seuraavaksi pullukkaan"
No miksi sinä et jätä sitä läskiä vaimoani?
Eihän sillä ole mitään tarvetta jättää sinua hoikkana pysynyttä miestä😆
Et taitaisi saada minkään näköistä tilalle, vaikka niin luulet ja oikeastaan tiedät sen itsekin
Vierailija kirjoitti:
"Ei näkynyt ainakaan häissä eikä juhannusmökillä Jannen lapsia. Matin viehättävät tyttäret olivat häissä."
Ei näkynyt. Janne kertoi juhannuksen menevän joko lasten kanssa tai sitten kaveriporukan kesken. Tänä vuonna oli ilmeisesti lapset äidillään, kun kaveriporukka kokoontui.
No hyvä, ettei Janne sekoittanut lapsia tähän tv-rumbaan sen enempää. Pointsit siitä!
Oliko osallistujat itse valinneet hääpuvut vai menikö sponsorisopimuksella? Julian kohdalla oikein nostettiin esille hääpuvun suunnittelija. Tuskin Julia itse keksi tuollaista.
Olen itse miettinyt, että avioliiton tai suhteen pitäisi olla vähän niinkuin ajokortti. Jos 3- tai 5-vuotiskatsauksessa todetaan, että ajotaito laiminlyöty täysin ja näkökyky toisen huomioimiseen mennyt nolliin, kortti otettaisiin pois.
Tämäkin läskistä ämmästään valittanut hintelä ukko ei olisi elinkautisessa, vaan sopimus raukeaisi, jos pulleva nainen ei kerta miellytä.
----Meillä sama juttu. Ei tule myöskään kehuja minulta. Meilläpäin puolison pitäminen tyytyväisenä, rakastettuna ja onnellisena on tuntematon käsite. ------
Järkiavioliitto taitaa olla kyseessä teidän kohdalla. Joku taloudellinen hyöty joka pitää kaksi ihmistä saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko osallistujat itse valinneet hääpuvut vai menikö sponsorisopimuksella? Julian kohdalla oikein nostettiin esille hääpuvun suunnittelija. Tuskin Julia itse keksi tuollaista.
Pliis ei mennä taas tähän?
Mistä on käynyt ilmi, että Janne muka välittää ja pitää lapsistaan hyvää huolta ? Ei niin mistään. Lähinnä vain asuu kanssaan.