Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16177)

Vierailija
15821/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistujat pitäisi valita paremmin. Naisissa on ollut liikaa vaarallisella tavalla ahdistuneita ja toki syystäkin miestä pelänneitä ja vältteleviä, jotka eivät olleet valmiit tähän ohjelmaan tai menemään naimisiin. Miehissä on taas ollut liikaa karmia, siis oikeasti pelottavia ja vaarallisia kontrollinhaluisia, ehkä jopa narsistisia miehiä ja toisaalta laiskoja ja sovinistisia miesvauvoja. 

Ei ole ollut tuollaisia miehiä. Tajuat kai itsekin että TV-ohjelman perusteella diagnoosien tekeminen on typerää nimittelyä. Näet TV-sarjassa mitä haluat. Ja näet myös mitä sinun halutaan näkevän. Kameroista jännittyneet ihmiset yrittävä olla luontevia ja niistä kootaan dramaattisimmasta kohtaukset ja editoidaan kasaan mahdollisimman tunteita herättävimpiä. Js sitten joku toope olettaa että tässäpä kuvaus ihmisen luonteesta. 

Vierailija
15822/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku Päivi-ohjelma? Miksi sitä näytetään noin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15823/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että Jannea ainakaan Katrin ulkonäkö tai ylipaino häiritsee. Janne on kuitenkin 37-vuotias kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin ei enää parinvalinnassa kiinnitä huomiota kumppanin ulkonäköön samalla tavalla kuin parikymppisenä, vaan muihin ominaisuuksiin. 

Vierailija
15824/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Julialle tarkoituksella paritettu mies jolla on lapsia? Jos hakuvaiheessa on huomattu yli 30 v. naisen jääneen hieman lapsekkaalle ikätasolle. Haluttu kokeilla jos henkistä kasvua tulisi kun joutuu ottamaan muitakin huomioon? En tiedä tuli vaan mieleeni kun lapsista niin pelästyi.

Julian ja Elisan kaltaiset oman elämänsä prinsessat ei mitenkään suostuisi jakamaan miehen huomiota lasten kanssa kun odottaa itse olevansa kaiken keskiössä.

Vierailija
15825/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne kiinnittää huomiota ainoastaan lätkään. 

Vierailija
15826/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Julialle tarkoituksella paritettu mies jolla on lapsia? Jos hakuvaiheessa on huomattu yli 30 v. naisen jääneen hieman lapsekkaalle ikätasolle. Haluttu kokeilla jos henkistä kasvua tulisi kun joutuu ottamaan muitakin huomioon? En tiedä tuli vaan mieleeni kun lapsista niin pelästyi.

Logiikkasi menee siis niin, että äitipuolen rooliin päätetään valta epäkypsäksi arvioitu ihminen? Vai ajattelitko, että kypsälle Arttu-isille valittaisiin vaimon sijaan kolmas lapsi? 

Minä taas uskon, että tuotanto halusi sadistista jännistystä ohjelmaan valiten jännämies Artun likaisella taustalla kiusaamistaustaiselle nuorelle naiselle.

Vierailija
15827/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa jota ihmetytti miksi Elisa meni ystävänsä kanssa 10-vuotiaille tarkoitettuun kiipeilypaikkaan ja miksi siellä piti kiljua kuin hyeena?

Luulin että se paikka on kaikille. Elisa on käyttäytynyt rumasti jaksoissa, mutta en näe, miksi ystävyksien kivaa päivää pitäisi mollata.

Tämä on mielestäni juurikin sitä, että ulkoistetaan kaikki maailma paha yhteen ihmiseen vuorollaan, suorastaan dehumanisoidaan kaikki hänen tekemä kamalaksi.

Taitaa kirjoittajalla olla itsellä huono olo, ja haluaa kiusata ketä milloinkin? Se että Elisa on käyttäytynyt huonosti ei oikeuta meitä käyttäytymään huonosti.

Tunnistan ilmiön täältä, mutta tämä ei ollut sitä. Ei nimittäin liittynyt Elisan parisuhdekäytökseen tuo alkuperäinen kommentti mitenkään. Täysin irrallisena asiana ihmettelin miksi aikuiset menee hoploppiin kiljumaan. Oisin ihmetellyt samaa muidenkin osallistujien kohdalla.

Olet väärässä. Tuo ei ole Hop lop. Tässä lisää: "Sijaitsemme Kauppakeskus Tullintorin pohjakerroksessa aivan Tampereen keskustassa.

Irti Maasta -keskuksessa kiipeilet yksin tai kaverin kanssa. Lisäksi meillä vietät vaivattomasti liikunnalliset juhlat valvotussa ympäristössä oletpa sitten järjestämässä lasten synttäreitä, yrityksen Tyky-päivää tai kaveriporukan aktiviteettipäivää. Voit valita mieluisan paketin synttärisivuiltamme tai olla meihin yhteydessä, niin räätälöidään juuri teidän näköisenne juhlat."

Vierailija
15828/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos Janne olisi huono isä, niin kuinka luulisitte lapsen äidin suostuneen vuoroviikkovanhemmuuteen. Lapselle on hyvä ratkaisu, kun voi eron jälkeenkin elää perhe-elämää kummankin vanhemman kanssa."

En usko Jannen olevan huono isä. Luulen hänen olevan luonteeltaan laiskahko. Ei olisi ensimmäinen mies, josta nainen on ottanut eron edellä mainitusta syystä juuri pikkulapsi aikana. Laiskahkoista miehistä moni päinvastoin ryhdistäytyy kun joutuvat vuoroviikkovanhemmaksi ja silloin alkavat oikeasti hoitamaan oman osuutensa, kun vaimo ei ole korjaamassa jälkiä. Moni mies ei vaan tajua tehdä sitä niin kauan vaimo on nurkissa ja jotenkin aliarvioivat kokonaistyömäärän. 

Vierailija
15829/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Jannea ainakaan Katrin ulkonäkö tai ylipaino häiritsee. Janne on kuitenkin 37-vuotias kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin ei enää parinvalinnassa kiinnitä huomiota kumppanin ulkonäköön samalla tavalla kuin parikymppisenä, vaan muihin ominaisuuksiin. 

Jaa. Niinkö luulet? Eiköhän sitä mies kuin mies etsi nuorta ja timmiä, vaikka itse ei sitä olekaan. Varmasti sama myös toisinpäin, mutta naisille sitten lopulta tärkeintä on se mitä miehen korvien välissä on. Sitten lopulta.

Vierailija
15830/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Elisan pamfletista tulee mieleen se yksi frendien jakso, jossa Rachel pakotti Rossin lukemaan yötä myöten kirjoittamansa kirjeen.

Vierailija
15831/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko Jannen olevan huono isä. Luulen hänen olevan luonteeltaan laiskahko. Ei olisi ensimmäinen mies, josta nainen on ottanut eron edellä mainitusta syystä juuri pikkulapsi aikana. Laiskahkoista miehistä moni päinvastoin ryhdistäytyy kun joutuvat vuoroviikkovanhemmaksi ja silloin alkavat oikeasti hoitamaan oman osuutensa, kun vaimo ei ole korjaamassa jälkiä. Moni mies ei vaan tajua tehdä sitä niin kauan vaimo on nurkissa ja jotenkin aliarvioivat kokonaistyömäärän. 

Mä en silti ymmärrä, miten se äidin elämä ja arki helpottaa sillä, että eroaa pikkulapsiaikana? Eihän pienille lapsille edes suositella vuoroviikkoasumista.

Vierailija
15832/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi Katri-hullulle:

Poistoon lähtee kaikki: "Ainakaan parempaa naista kuin xxx yyy tuskin löytää" -viestit. 

Olet hoidon tarpeessa, eka monistus tehty jo seitsemän aikaan aamulla.

Vierailija
15833/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en silti ymmärrä, miten se äidin elämä ja arki helpottaa sillä, että eroaa pikkulapsiaikana? Eihän pienille lapsille edes suositella vuoroviikkoasumista.

Äidillä on yksi lapsi vähemmän hoidettavana, että kyllä elämä vaan helpottuu, kun pääsee laiskasta miehestä eroon.

Vierailija
15834/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on fiksu, kun ei ota äitipuoleksi Katria. Pelottava ja dominoiva olisi lapsillekin.  Iina on ainut jonka voisin ottaa lasten vuoksi.   Hän olisi sydämellinen ja ymmärtävä. 

Jos Janne etsii lapsilleen äiti puolta, niin silloin kannattaa katse suunnata niihin naisiin, joilla on kuts kuinkin samanikäiset tai pienemmät lapset.

"Katotaan."

Vierailija
15835/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" en osannut sua haastaa"/

"valitinko liikaa, haastoinko liian vähän"/

"tukka sininen, mieli musta"

/ "seinäkiipeilijän blues"

/ " omaan taloon, sun suunnittelemaan"

/ " bordellinpunaiset seinät, siniset fledat"

/ " jäkätijäkäti-blues" / 

" niin paljon jäi koskettamatta"

Extra-biiseinä:

" sininen suukko suklainen"

"meidän perhe"

"muuttoauton kyytiin, taas kerran"

"hyvät löylyt, valehtelematta"

Vierailija
15836/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidillä on yksi lapsi vähemmän hoidettavana, että kyllä elämä vaan helpottuu, kun pääsee laiskasta miehestä eroon.

Tämä. Kun olin exäni kanssa, minulla oli kolme lasta. Ero helpotti huomattavasti, vaikka yh:ksi jäinkin: nyt minulla on enää kaksi lasta ja mielenrauha. Win-win.

Vierailija
15837/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei satu enää_))))

Matti on emojen emo. Ohjelmassa hän keskittyi minimoimaan itselleen tulevia vahinkoja. The least damage principle. Matti-parka.

Menee kyllä aikaa, että Matti uskaltautuu uuteen kokeiluun, jos koskaan...  Koska on nyt teeveestä tuttu, naisia tulee pyörimään ympärillä enemmän kuin ennen, ja Matin pitää kehittää notkeutta väistellessään näiden lähestymispyrkimyksiä. 

Huutonaurua!!! Huomaa, että ollaan Suomessa: miehet väistelee naisia työkseen. "Tarvisin aikaa 5 vuotta" "Kattellaan" "Mun mielestä jää kauneimmat muistot kun tapaa vain kerran" jne. 😂 Only in Finland, pojat!

Vierailija
15838/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iida ja Joonas joutavat pois.

Hanna myös. Liiba laaba, diiba daaba, tosi hyvät parit, sopivasti äärilaidoilta joten tulee kivaa haastetta. 

Vierailija
15839/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Janne olisi huono isä, niin kuinka luulisitte lapsen äidin suostuneen vuoroviikkovanhemmuuteen. Lapselle on hyvä ratkaisu, kun voi eron jälkeenkin elää perhe-elämää kummankin vanhemman kanssa. 

Janne voi olla ihan hyvä isä, me puhumme hänestä puolisona.

Toisaalta, moni äiti valitsee vuoroviikot käytännön syistä, koska se on niin paljon helpompaa, ellei exä ole suorastaan vaarallinen. Laiskakin vanhempi joutuu kantamaan itse kaiken vastuun vuoroviikoilla. Se on monelle kasvattava kokemus.

Niin eronneen äidin kirjoitus

Niin mitä? 

Vierailija
15840/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"meidän talossa on vinot seinät"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan