Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16177)

Vierailija
15841/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko Jannen olevan huono isä. Luulen hänen olevan luonteeltaan laiskahko. Ei olisi ensimmäinen mies, josta nainen on ottanut eron edellä mainitusta syystä juuri pikkulapsi aikana. Laiskahkoista miehistä moni päinvastoin ryhdistäytyy kun joutuvat vuoroviikkovanhemmaksi ja silloin alkavat oikeasti hoitamaan oman osuutensa, kun vaimo ei ole korjaamassa jälkiä. Moni mies ei vaan tajua tehdä sitä niin kauan vaimo on nurkissa ja jotenkin aliarvioivat kokonaistyömäärän. 

Mä en silti ymmärrä, miten se äidin elämä ja arki helpottaa sillä, että eroaa pikkulapsiaikana? Eihän pienille lapsille edes suositella vuoroviikkoasumista.

Helpottuuhan se äidin arki ja elämä. Äiti saa elää sinkkunaisen elämää lapsen ollessa isän luona vuoroviikoin. 

Vierailija
15842/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että Jannea ainakaan Katrin ulkonäkö tai ylipaino häiritsee. Janne on kuitenkin 37-vuotias kahden lapsen isä. Kun on noin paljon elämänkokemusta, niin ei enää parinvalinnassa kiinnitä huomiota kumppanin ulkonäköön samalla tavalla kuin parikymppisenä, vaan muihin ominaisuuksiin. 

Kyllä se seksielämää häiritsee. Ja siksihän parisuhdetta haetaan, että puoliso saa haluamaan ja sytyttää. Kavereita on muuhun tarkoitukseen. Tankki ei vaan ole seksikäs, ei vaikka kuinka väitätte. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15843/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon uusinnan juuri ja luin täällä kommentteja. Olen vähän sitä mieltä että Katri ja Janne ei ole oikeasti onnellisia vaikka puhuvstkin että viihtyvät yhdessä jne. Eli sanotaan mitä katsojille halutaan kertoa. 

Vaikka olisivst kuinka ujoja kameroiden edessä (joka onihan luonnoton tila tavallisille ihmisille) ja olivatpa miten pidättyväisiä tahansa oikeasti, niin minä mäen ns kilometrin päähän ettei heillä ole kemiaa. Ihan kun he mäytteleisivät jotain roolia. Kaikki jaksot joita olen katsonut, Janne ei katso Katria välttämättä edes kun puhuu hänelle tai hänestä. Kehon kieli kertoo sitä että haluaa pitää loitolla eikä halua /pysty näyttämän tunnetta. Kuin heinäseipään niellyt. Katri on taas liian päällepäsmäri ja määräävä. Hyvin huomasi heidän juhannusjuhlissaankin sen että he eivät edes istuneet vierekkäin, Katri piti seuraa supliikkinaisena muille ja Janne istui kavereiden seurassa. Ja hox hox, tämä haluttiin näyttä koko kansalle. Kuten myös se mitä Janne sanoi, että katri haluaa olla kokoajan äänessä niin hän vetäytyy ...tms. Ei hyvä. 

Veikkaan että he eivät jatka suhdetta ohjelman päätyttyä.

Vierailija
15844/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko Jannen olevan huono isä. Luulen hänen olevan luonteeltaan laiskahko. Ei olisi ensimmäinen mies, josta nainen on ottanut eron edellä mainitusta syystä juuri pikkulapsi aikana. Laiskahkoista miehistä moni päinvastoin ryhdistäytyy kun joutuvat vuoroviikkovanhemmaksi ja silloin alkavat oikeasti hoitamaan oman osuutensa, kun vaimo ei ole korjaamassa jälkiä. Moni mies ei vaan tajua tehdä sitä niin kauan vaimo on nurkissa ja jotenkin aliarvioivat kokonaistyömäärän. 

Mä en silti ymmärrä, miten se äidin elämä ja arki helpottaa sillä, että eroaa pikkulapsiaikana? Eihän pienille lapsille edes suositella vuoroviikkoasumista.

Alle 3-vuotiaille lapsille ei suositella vuoroviikkoasumista. 

Vierailija
15845/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä että on pienempi vaiva hoitaa vain lapset, sen sijaan että lisäksi paapoo ja hoitaa aikuisen miehen siinä lisäksi?

Vierailija
15846/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mä arvaan, Elisa pettyi jo alttatille kävellessään kun mäki rokkijätkän jolla sininen tukka. Kellä helvetillä ylipäätän on keski-ikäisenä sininen liuhuletti päässä. Ei. Ei kukaan muu kuin ehkä joku bubiruusu vannabe bändäriritu kiinnostu sinitikkasesta miehestä. Oikeesti !!!! Vaikkakin Mattihan vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä, hänestä saisi stailaamalla ihan komeankin, pitkä raamikas mies. Matti parturiin heti!

Elisa oli vaan etsimässä ihan jotain muuta ja pettyi alkumetreillä. Siitä tunteesta on varmaan mahdoton lähteä muuhun suuntaan. 

Vierailija
15847/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Matti osallistunut tuohon vain saadakseen näkyvyttä musiikilleen. Selkeästi näkee ettei ees yrittänyt, ihan sama millainen morsian olisi siinä ollut.

MIten sinä lähtisit yrittämään, jos puoliso kääntää naamansa nurinpäin ja kommunikoi sinulle koko ajan passiivis-aggressiivisti tai aggressiiviesesti. Innostuisitko vaikka panemaan tai edes halaamaan, kun siletäkin vosi tulla kuvannollista kaulinta sitten päähän. 

Äkästen naisten kans on yleensä villiä seksiä, taatusti testaisin Elinaakin.

Vierailija
15848/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Täällähän ne pelimiehet päivystää.

Vierailija
15849/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Miten lastenkasvatuksen suositukset kuuluvat tässä keskustelussa kuuluu tähän keskusteluun? Et kai taas halua viedä keskustelua sivuraiteille johonkin lapsipsykologiaan ja moraalioppeihin tällä kertaa?  

Täällä puhutaan eroperheiden käytännön elämästä ja elämäntilanteista, ensisijassa Ensitreffit alttarilla -ohjelman Jannen perheestä. 

Vierailija
15850/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Miten lastenkasvatukse

Arrgh miten meni sotkuiseksi lause. 

Vierailija
15851/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Matti osallistunut tuohon vain saadakseen näkyvyttä musiikilleen. Selkeästi näkee ettei ees yrittänyt, ihan sama millainen morsian olisi siinä ollut.

MIten sinä lähtisit yrittämään, jos puoliso kääntää naamansa nurinpäin ja kommunikoi sinulle koko ajan passiivis-aggressiivisti tai aggressiiviesesti. Innostuisitko vaikka panemaan tai edes halaamaan, kun siletäkin vosi tulla kuvannollista kaulinta sitten päähän. 

Siitä vaan testaamaan. Muista lukea käyttöopas ensin. Ps. se on Elisa, ei Elina.

Vierailija
15852/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä halutaan parisuhdetta, jossa ei kumpikaan voi sanoa avoimesti mitä ajattelee, vaan pitää kokoajan miettiä muna kuorilla kävellen miten voi esimerkiksi muiden kauneudesta tai komeudesta puhua. Aika raskasta elää noin vuosikymmeniä, kun silloin varmasti on myös monta muuta asiaa, joissa pitää myös varoa sanomisiaan. 

Et selkeästikään ole tajunnut pointtia. Mutta en enää sitä tarjottimella sinulle anna. Saat joko miettiä itse tai kaivaa täältä kommenteista. Raskasta, miten mustavalkoisia jotkut ihmiset ovat.

Vierailija
15853/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä halutaan parisuhdetta, jossa ei kumpikaan voi sanoa avoimesti mitä ajattelee, vaan pitää kokoajan miettiä muna kuorilla kävellen miten voi esimerkiksi muiden kauneudesta tai komeudesta puhua. Aika raskasta elää noin vuosikymmeniä, kun silloin varmasti on myös monta muuta asiaa, joissa pitää myös varoa sanomisiaan. 

Et selkeästikään ole tajunnut pointtia. Mutta en enää sitä tarjottimella sinulle anna. Saat joko miettiä itse tai kaivaa täältä kommenteista. Raskasta, miten mustavalkoisia jotkut ihmiset ovat.

Mustavalkoisia tai ymmärtävät tahallaan väärin. Mutta joo, on ajanhukkaa yrittää keskustella silloin, kun vastapuolen ajatusmaailma on tätä luokkaa:

"Parisuhteessa ei kannata kommentoida tai vertailla puolison ulkonäköä tahdittomasti" -> yhyy, mitään ei saa enää sanoa, aina joutuu kävelemään munankuorilla

"Herää aamulla sen verran aikaisin, että ehdit hyvissä ajoin bussipysäkille bussia odottamaan" -> no v***u aamukolmeltako sinne pitäis mennä tönöttämään?!?

"Ei kiitos, en juo kahvia enää tähän aikaan iltapäivästä. Muuten se vie minulta yöunet" -> no milloinkas se kahvi olisi kelvannutkaan, ainakaan minun keittämänäni. Enpä tarjoudu enää uudelleen keittämään!

Vierailija
15854/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa mä arvaan, Elisa pettyi jo alttatille kävellessään kun mäki rokkijätkän jolla sininen tukka. Kellä helvetillä ylipäätän on keski-ikäisenä sininen liuhuletti päässä. Ei. Ei kukaan muu kuin ehkä joku bubiruusu vannabe bändäriritu kiinnostu sinitikkasesta miehestä. Oikeesti !!!! Vaikkakin Mattihan vaikuttaa ihan fiksulta tyypiltä, hänestä saisi stailaamalla ihan komeankin, pitkä raamikas mies. Matti parturiin heti!

Elisa oli vaan etsimässä ihan jotain muuta ja pettyi alkumetreillä. Siitä tunteesta on varmaan mahdoton lähteä muuhun suuntaan. 

Itse näkisin mieluummin maailman, jossa jokainen saa olla sellaisella tukalla minkä parhaaksi kokee ja ettei ketään luokiteltaisi ennakkoluulojen perusteella minkään syyn takia. Edes tukan värin. 

Vierailija
15855/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näkisin mieluummin maailman, jossa jokainen saa olla sellaisella tukalla minkä parhaaksi kokee ja ettei ketään luokiteltaisi ennakkoluulojen perusteella minkään syyn takia. Edes tukan värin. 

Totta kai saa olla juuri sellainen kun on. Mutta parinvalinnassa sininen tukka nyt vaan on aika monelle turn off. Ja koskee toki niin miehiä kuin naisiakin. 

Vierailija
15856/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noh... saattaa olla nyt sinkkuna, joten etsi hänet käsiisi ja testaa

Vierailija
15857/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Jannen haukkumista. Jos ei kiinnostele, niin sitten ei. Miksi Jannen tarvitsisi väkisin kiinnostua Katrista, jos ei kerta kaikkiaan nappaa? 

Vierailija
15858/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitoutumiskammoiselle ja -hauttomalle naiselle tähän ohjelmaan osallistuminen tuo uuden hyvän tekosyyn olla sitouumatta: "siis mä olen niiiiin pettynyt tähän formaattiin". Kun on valmiiksi halutomuus sitoutua oikeasti, riippumatta siitä, etä puhuuko sitoutumisesta kaikille ja käykö treffeilla, niiin ei tarvitse itse tehdä mitään työtä sitoutumisen ja paritumisen eteen. Senkun vaan etsii vikoja toisesta ja lopulta menee ohjelmaankin kertomaan miten formaatti on tyhmä ja asiantuntijat parittivat väärälle. Kyllä hävettää, kun edes osallstuin. 

Miehillä on usen armeija käyty ja siellä oppii tekemään sen mikä tehtävänä on. Ei urputeta etukäteen ja jälkikäteen urputtaminen se vasta turhaa onkin. Korkeintaan todetaan, että en onnistunut tehtävässä, josta syystä joutuu vaikka sitten perunateatteriin tai vessojen siivouskierrokselle ja sitten hommat on käsitelty ja selvitetty eikä niihin enää palata. 

Tuskin se puolen vuoden armeija kenestäkään eri ihmistä tai enkeliä tekee.

Ei tarvitse olla sitoutumiskammoinen, vaikka ei paria tästä ohjelmasta löydä. Jos toinen on ihan vääränlainen, turha sitä silloin on väkisin yrittää. Tai tietenkin, jos toinen ei ole ihan mahdoton, niin ohjelman ajan voi yrittää. 

ja ei tuo asia ole sukupuolisidonnainen. (Ainakin yleensä väitetään, että juuri miehet on sitoutumiskammoisia) Ja nähdäänhän se nytkin. Katri yrittää (vaikka tuskin on kovin kiinnostunut Jannesta, mutta  Janne ei viitsi yrittää yhtään. Varmaan vaan roikkuu ohjelman joten kuten mukana ja yrittää vältellä Katrin tapaamista. Eivät ole usein nähneet. 

Ei viitsi jannekaan pahemmin freffailla, eikä tehdä mitään muutakaan. 

Vierailija
15859/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä Jannen haukkumista. Jos ei kiinnostele, niin sitten ei. Miksi Jannen tarvitsisi väkisin kiinnostua Katrista, jos ei kerta kaikkiaan nappaa? 

Jannehan sanoi että moni asia on heitä vastaan, eli koirat, välimatka, vuorotyö, lapset, Jannen pieni asunto... Ainoa asia joka olisi voinut auttaa, että Janne olisi heti ihastunut. Sittenkin luultavasti arki olisi nopeasti erottanut parin. Katri yritti tutustua, mutta enpä usko, että jää Jannea kaipaamaan. 

Vierailija
15860/16177 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että tuo Elisa on kammottava nainen!  Minussa itsessänikin on kyllä Elisaa, että ei sen puoleen.

Elisan toiminta saa monissa katsojissa aikaan sen, että alkaa huomata itsessään samantyylisiä toimintamalleja kuin hänellä. Tämän ohjelman katsominen toimii myös hyvänä peilinä itselle. Sitä havahtuu olevansa samanlainen jollain tavalla, kuin Elisa. Ainakin sitä jatkossa osaa käyttäytyä paremmin, kun katsojana hoksaa tästä ohjelmasta omien tapojen haitallisuudet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä