Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16904)

Vierailija
14041/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on käynyt selväksi, miksi kenkku Elisa on sinkku.

Mutta kertokaas mulle, miksi iiihana Matti on sinkku!

Matti on sinkku koska ei halua ketä tahansa kainaloon. 

Vierailija
14042/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä Matti on sinkku, koska on samanlainen saamaton vätys kuin tampereen makkaranpurijapoika, mutta hieman erilaisella tavalla ja muusikkous ja runopoikamaisuus häiventää tätä ominaisuutta, eli se on hyväksytympi. Lisäksi hän ei paljasta itsestään mitään, mikä on luultavasti strateginen veto.

No jaa strategia vai leikkaus. Eihän näistä tämän kauden miehistä ole kenestäkään juurikaan näytetty mitään paljastavaa. Vai onko salaliitto kaikilla neljällä miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14043/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisko olla sitten, että Elisalla on Napoleon-kompleksi?

Elisa on Pikku Myy. 

Elisa ei ole pikku myy, liian tyly ollakseen millään tavalla sympaattinen 😅

Tähän tulisi minimaalinen huumorikulma mukaan jos pituutta olisi sellaiset 140 cm ja liehuisi punaisissa mekoissaan kiukkuisena.

Miten mä muistan, että hän oli  just noin lyhyt ja punainen mekko päällä leirillä? 😂

Vierailija
14044/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten tuo bodyshaming kohdistuu enemmän naisiin kuin miehiin, kuten kautta historian. Sisäistettyä naisvihaa. Sisältä kaunis ihminen ei hauku kenekään ulkonäköä.

Juu kyllä, olisin vähän utelias sen suhteen  ketkä täällä kommentoi, ikä ja sukupuoli kiitos 🙂

Vierailija
14045/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisterapeutti hyppäsi heti Julian kelkkaan moittiin miestä. Käsittämätöntä. 

Samaa mieltä. Terapeutti asettui heti teiniprinsessan puolelle haukkumaan Arttua, josta tehtiin näytelmän konna.

En ymmärrä, miten ohjelmaan otetaan Julian kaltaisia, murrosikäisen tasolla olevia, omaan poteroon kaivautuneita ja koulukiusaamistraumaan juuttuneita epävakaita tyyppejä. Minä-minä-minä ja minua on loukattu -valitus koko ajan mielessä, ei mikään ihme, ettei kumppania löydy, eihän tuon kanssa selviä kuin mykkä lapanen. 

Valitsijoiden vikahan tuo on, ei taida olla haluakaan etsiä toisilleen sopivia, vaan mahdollisimman epäsopivia kuten Julia ja Arttu. Ensinnäkin välimatka, toiseksi aivan erilaiset persoonallisuudet ja luonteet, ja kai siellä nyt kysytään mielipiteitä tatuoinneista sun muista, etteivät ne tulisi ihan yllätyksenä. 

Vierailija
14046/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten tuo bodyshaming kohdistuu enemmän naisiin kuin miehiin, kuten kautta historian. Sisäistettyä naisvihaa. Sisältä kaunis ihminen ei hauku kenekään ulkonäköä.

Juu kyllä, olisin vähän utelias sen suhteen  ketkä täällä kommentoi, ikä ja sukupuoli kiitos 🙂

Ikä 15

Sukupuoli Muu

Vierailija
14047/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on kulttuuriin ja kieleen sidottu, asetettu. Ei liity ikään, painoon jne.

Vierailija
14048/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Naiselle on etua siroudesta. Moni mies haaveilee pienestä ja laihasta naisesta.

Luulen että Arttukin innostui lyhyestä kumppanista, Julia vain jostain syystä luuli haukuksi. 

Hänhän kutsui leveäksi ja miehekkääksi jne jne. Arttuhan se luuli, että ok puhetta naista kohtaan.

Minulta on ihan mennyt ohi, missä jaksossa kutsui leveäksi?

Vierailija
14049/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä Matti on sinkku, koska on samanlainen saamaton vätys kuin tampereen makkaranpurijapoika, mutta hieman erilaisella tavalla ja muusikkous ja runopoikamaisuus häiventää tätä ominaisuutta, eli se on hyväksytympi. Lisäksi hän ei paljasta itsestään mitään, mikä on luultavasti strateginen veto.

No jaa strategia vai leikkaus. Eihän näistä tämän kauden miehistä ole kenestäkään juurikaan näytetty mitään paljastavaa. Vai onko salaliitto kaikilla neljällä miehellä.

Paljastava on eri asia kuin se, että ei kerro itsestään mitään. Ei kai tässä mitään paljastuksia nyt enää haluta, jo draamaa muutenkin. 

Vierailija
14050/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä Matti ei olekaan niin iiiiihana? Antaa itsestään saman verran Elisalle, kuin Janne Katrille...

Vierailija
14051/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäironisesti nämä puolaksi kirjoitetut viestit olleet paljon mielenkiintoisempia, kun tänään aiemmin kirjoitetut AV-mammojen omat panohistoriat ja suhteiden alkutaipaleet. Kiitos niistä.

Vierailija
14052/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Terapeutti asettui heti teiniprinsessan puolelle haukkumaan Arttua, josta tehtiin näytelmän konna.

En ymmärrä, miten ohjelmaan otetaan Julian kaltaisia, murrosikäisen tasolla olevia, omaan poteroon kaivautuneita ja koulukiusaamistraumaan juuttuneita epävakaita tyyppejä. Minä-minä-minä ja minua on loukattu -valitus koko ajan mielessä, ei mikään ihme, ettei kumppania löydy, eihän tuon kanssa selviä kuin mykkä lapanen. 

Valitsijoiden vikahan tuo on, ei taida olla haluakaan etsiä toisilleen sopivia, vaan mahdollisimman epäsopivia kuten Julia ja Arttu. Ensinnäkin välimatka, toiseksi aivan erilaiset persoonallisuudet ja luonteet, ja kai siellä nyt kysytään mielipiteitä tatuoinneista sun muista, etteivät ne tulisi ihan yllätyksenä. 

Yksi entinen työkaveri oli Julian kaltainen. Alkuun vaikutti tosi kivalta ja iloiselta. Pidempään oltua samassa työpaikassa huomasin miten alkoi ilmetä kaikenlaista ongelmaa. Yhtäläisyys ongelmissa oli tämä työkaveri. Hän tulkitsi ihan normaalitkin keskustelutuokiot arvosteluna häntä kohtaan tai vähintään piilotettuina vaatimuksina. Tämä vei niitä esimiehelle omana totuutenaan, jonka jälkeen keskusteltiin työyhteisössä hänen pahoinvoinnistaan. 

Vierailija
14053/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastava on eri asia kuin se, että ei kerro itsestään mitään. Ei kai tässä mitään paljastuksia nyt enää haluta, jo draamaa muutenkin. 

Mitä Elisa sitten kertoi itsestään? Ei mitään.

Vierailija
14054/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä Matti ei olekaan niin iiiiihana? Antaa itsestään saman verran Elisalle, kuin Janne Katrille...

Elisa voisi mennä taas nukkumaan. Älä ainakaan heitä toisen parin miestä junan alle sen takia että petyit omaasi.

Vierailija
14055/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsijoiden vikahan tuo on, ei taida olla haluakaan etsiä toisilleen sopivia, vaan mahdollisimman epäsopivia kuten Julia ja Arttu. Ensinnäkin välimatka, toiseksi aivan erilaiset persoonallisuudet ja luonteet, ja kai siellä nyt kysytään mielipiteitä tatuoinneista sun muista, etteivät ne

En nyt tässä asetu Artun tai Julian puolelle, mutta täytyy myöntää että yllätyin kun luin jostain että Julia on 32v. Olisin luullut käytöksen perusteella nuoremmaksi. Puhtaasti käytöksen perusteella hän vaikuttaa enemmänkin parikymppiseltä.

Vierailija
14056/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Naiselle on etua siroudesta. Moni mies haaveilee pienestä ja laihasta naisesta.

Luulen että Arttukin innostui lyhyestä kumppanista, Julia vain jostain syystä luuli haukuksi. 

Hänhän kutsui leveäksi ja miehekkääksi jne jne. Arttuhan se luuli, että ok puhetta naista kohtaan.

Minulta on ihan mennyt ohi, missä jaksossa kutsui leveäksi?

Yläruumis leveä, hartiaosuus. 

Vierailija
14057/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on symppiksen oloinen ja ehkä kaverina olisi mukava hengailla. En kuitenkaan romanttisesti ihastuisi, hänestä ei oikein saa otetta tai ole sellaista jämäkkyyttä. Tietysti tilannekin voi vaikuttaa. Onko herkkä runosielu, täysin ei ole tullut kuvaa persoonasta. Joistain kuten Katrista taas on pystynyt muodostamaan kuvaa millainen ihminen on ja hänenkin seurassa kaverina varmaan viihtyisi. Katri on kyllä kärsivällinen ja keskustelutaitoinen.

Vierailija
14058/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka et halua Juliasta puhua, mutta jankutat kuitenkin: hänet on potkittu jo pihalle. 

Jos et muuta keksi kuin häneen kohdistuvaa jankutusta, aina vähän muunnellulla viestillä, mene nukkumaan 

Vierailija
14059/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä Matti että Janne eivät tunne vetoa valittuun kumppaniin. 

Vierailija
14060/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellekään tule sellaista oloa että Elisan ja Matin suhde on tuomittu epäonnistumaan jo ihan vaan jo sen takia että Matti ei vaan yksinkertaisesti ole viehättynyt Elisasta ja ei tunne sitä kuuluisaa kemiaa Elisaa kohtaan? En usko että läheisyys on kellekään miehelle kovin hankala asia heti alkumetreiltä jos niin sanotusti kolahtaa heti. Elisa tod näk on huomannut tämän (ainakin alitajuisesti) ja nyt kipuilee torjutuksi tulemisen kanssa. Itse en ainakaan haluaisi missään nimessä yrittää rakentaa suhdetta miehen kanssa joka ei tunne heti alusta fyysistä vetovoimaa minua kohtaan, olivat ne syyt sitten minun räväkkä ja suora persoona, tai mikä muu tahansa. 

Jannella ja Katrilla tuntuu olevan jollain tasolla sama juttu, jos ei tee mieli viettää häämatkalla aikaa vaimon kanssa, ja lähteä esim vaan vaikka mieliksi toiselle sinne kylpylään, niin aika välinpitämättömältä vaikuttaa. En usko että tilanne olisi sama jos Janne olisi

Elisassa ei ole mitään syytä, miksi Matti ei voisi viehättyä hänestä fyysisesti  ja alussa olikin viehättynyt. Se on se Elisan käytös ja persoona, joka vei pois mahdollisuuden ihastua ja sen jälkeen haluta läheisyyttä. Ei ole kyse mistään intuitiivisesta kemiasta nyt tässä, vaan ihan vaan Elisan omituisesta kriittisestä, pomottavasta, ilkeästä ja vaativasta käytöksestä. Eli turha yrittää saada syytä pois Elisasta mihinkään kemiaan tai kolahtamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä