Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (16904)

Vierailija
14021/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisko olla sitten, että Elisalla on Napoleon-kompleksi?

Ei ole. Naiselle on etua siroudesta. Moni mies haaveilee pienestä ja laihasta naisesta.

Luulen että Arttukin innostui lyhyestä kumppanista, Julia vain jostain syystä luuli haukuksi. 

Vierailija
14022/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on käynyt selväksi, miksi kenkku Elisa on sinkku.

Mutta kertokaas mulle, miksi iiihana Matti on sinkku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14023/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä Matti on sinkku, koska on samanlainen saamaton vätys kuin tampereen makkaranpurijapoika, mutta hieman erilaisella tavalla ja muusikkous ja runopoikamaisuus häiventää tätä ominaisuutta, eli se on hyväksytympi. Lisäksi hän ei paljasta itsestään mitään, mikä on luultavasti strateginen veto.

Vierailija
14024/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle nuorena (ad 30 v) miehen ulkonäkö oli Erittäin Tärkeä kriteeri. Tai siis ihastuin vain minun silmissäni hyvännäköiseen mieheen. Jos oli lisäksi hauska, muuta ei tarvittu. Nämähän sitten olivatkin sarjapettäjiä, hyväksikäyttäjiä, väkivaltaisia tms. Jänniksiä.

Sitten lähempänä 35 v  kelpuutin hyväsydämisen, ns. kunnon miehen, joka oli äärettömän ruma. Tämäkin vaihtoi minut myöhemmin johonkin normaalimpaan. Eikä tässä vielä kaikki: 45 tienoilla minut iski monitaitoinen renessanssimies. Olin aluksi ihan lääpälläni, mutta samalla elin keski-iän kriisiä ja lähdin ulkomaille hakemaan laajempaa elämänkokemusta. Niin jäi tämäkin räytymään. En silti osaa vieläkään sanoa, olisinko jaksanut elää hänen kanssaan happily ever after.  Taidan lopulta olla yksinäinen susi, joka ei tarvi toista.

Miten tämä liittyy Ensitreffit Alttarilla -ohjelmaan? Mielummin lukisin vaikka pölynimurin käyttöohjeita. Puolaksi.

No luepa.

Pierdolony idioto. Pobierz instrukcję obsługi, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące konserwacji. Pamiętaj o regularnej wymianie worka na kurz i myciu filtrów, ponieważ wpływa to na wydajność i zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Sprawdź, czy rura pręta lub rurki nie jest zablokowana.

Vierailija
14025/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle nuorena (ad 30 v) miehen ulkonäkö oli Erittäin Tärkeä kriteeri. Tai siis ihastuin vain minun silmissäni hyvännäköiseen mieheen. Jos oli lisäksi hauska, muuta ei tarvittu. Nämähän sitten olivatkin sarjapettäjiä, hyväksikäyttäjiä, väkivaltaisia tms. Jänniksiä.

Sitten lähempänä 35 v  kelpuutin hyväsydämisen, ns. kunnon miehen, joka oli äärettömän ruma. Tämäkin vaihtoi minut myöhemmin johonkin normaalimpaan. Eikä tässä vielä kaikki: 45 tienoilla minut iski monitaitoinen renessanssimies. Olin aluksi ihan lääpälläni, mutta samalla elin keski-iän kriisiä ja lähdin ulkomaille hakemaan laajempaa elämänkokemusta. Niin jäi tämäkin räytymään. En silti osaa vieläkään sanoa, olisinko jaksanut elää hänen kanssaan happily ever after.  Taidan lopulta olla yksinäinen susi, joka ei tarvi toista.

Touché! 🤺

Vierailija
14026/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

matti on sinkku just siksi niinku joku sanoi kun on saamaton vätys joka velloo menneissä, kattokaapa sen biisejä, kaikki kertoo eroamisesta. ei ole ns.toiminnan mies. ja miten noloa musaa joku faija ja hesaäijä mitkä tässä väkisin pitäny googlettaa että saa jonku käsityksen matin musiikkihommista

Vierailija
14027/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva tuo parisuhdeleiri. Informaation osalta heittämällä parasta antia ETA:n historiassa. Varsinkin Iida asiantuntijana nostaa ohjelman tasoa opeilla, jotka hyödyttävät tavallista katsojaa. Nimeämättä ketään erikseen, aiemmilla kausilla on tullut lähinnä irrallisia täytekommentteja, jotka olen kokenut tylsinä.

M40+

Vierailija
14028/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on näistä pelottava. Ei varmasti pahantahtoinen mutta tyhmä kuin saapas koska selittää lätkästä vaikka vaimoketta ei vois vähempää kiinnostaa, ja omistushaluinen ja oudot sielunkumppanijorinat. varmaan myös mustasukkainen, sarjassamme näitä miehiä jotka viikon tapaamisen jälkeen tunnustavat rakkautensa. Artulle varmastikaan läheisyys ei ole ongelma. miksei arttua ja elisaa paritettu? elisa kun on kova muuttamaan niin ois heti lähteny kimpsujen ja kampsujen kaa imatralle

Vierailija
14029/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Naiselle on etua siroudesta. Moni mies haaveilee pienestä ja laihasta naisesta.

Luulen että Arttukin innostui lyhyestä kumppanista, Julia vain jostain syystä luuli haukuksi. 

Hänhän kutsui leveäksi ja miehekkääksi jne jne. Arttuhan se luuli, että ok puhetta naista kohtaan.

Vierailija
14030/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

matti on sinkku just siksi niinku joku sanoi kun on saamaton vätys joka velloo menneissä, kattokaapa sen biisejä, kaikki kertoo eroamisesta. ei ole ns.toiminnan mies. ja miten noloa musaa joku faija ja hesaäijä mitkä tässä väkisin pitäny googlettaa että saa jonku käsityksen matin musiikkihommista

Normaali suomalainen mies siis. Ei puhu naisille mitään ja vähän feminiininen. Ei casanovaa milliäkään.

Vierailija
14031/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti voi jättää nuo hempeät homomaiset jutut sikseen ja alkaa tehdä rajua räppii 🤔

Vierailija
14032/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti voi jättää nuo hempeät homomaiset jutut sikseen ja alkaa tehdä rajua räppii 🤔

Ei mitään räppiä vaan metallia.

Vierailija
14033/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pierdolony idioto. Pobierz instrukcję obsługi, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące konserwacji. Pamiętaj o regularnej wymianie worka na kurz i myciu filtrów, ponieważ wpływa to na wydajność i zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Sprawdź, czy rura pręta lub rurki nie jest zablokowana.

Pierdolony  idioto! Lol, dobrze powiedziane!

Vierailija
14034/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nauruista! kyllä matin pitäis jotain rajua todellakin tehdä :D

Vierailija
14035/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään räppiä vaan metallia.

Hevari zrobiłaby wrażenie na satanistach.

Vierailija
14036/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä Matti on sinkku, koska on samanlainen saamaton vätys kuin tampereen makkaranpurijapoika, mutta hieman erilaisella tavalla ja muusikkous ja runopoikamaisuus häiventää tätä ominaisuutta, eli se on hyväksytympi. Lisäksi hän ei paljasta itsestään mitään, mikä on luultavasti strateginen veto.

Se on hyvä strategia. Pysyy kotona vaan paljastamattomana niin voi valittaa kuinka kilttimies ei Suomessa kelpaa. 😄

Vierailija
14037/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa on Pikku Myy. 

Elisa ei ole pikku myy, liian tyly ollakseen millään tavalla sympaattinen 😅

Vierailija
14038/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luepa.

Ei mitään turhan kohteliasta :D Pierdolony idioto.

Vierailija
14039/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoin löytynyt keino millä nussimiset ja vitutuksimiset saa läpi: puolan kieli! 😂

Vierailija
14040/16904 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa on Pikku Myy. 

Elisa ei ole pikku myy, liian tyly ollakseen millään tavalla sympaattinen 😅

Tähän tulisi minimaalinen huumorikulma mukaan jos pituutta olisi sellaiset 140 cm ja liehuisi punaisissa mekoissaan kiukkuisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä