Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16932)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön iloon, saako ilontunteeseen syödä vai koskeeko syömiskielto niitäkin tunteita?
Täällä on ollut osallistujilla paljon tunne-elämän epävakautta, tunnesyöminen niistä nyt on pienin ongelma. Meidän terapeuttikin, jopa, tunnesyömäri(?) Ehkä terapeutin tunnemaailman pitäisi olla kuitenkin kunnossa, jos nyt tunnekiloja haluaa syynätä.
Hanna Pipan ohjelmassa tällä alkavalla kaudella. 👍🏻
Kyllä, myös iloon syöminen on tunnesyömistä. Eikä ole kyse syömiskiellosta.
Ei se niin mene, että jos olet terapeutti, kaikki asiat elämässäsi sujuvat täydellisesti. Ihmisiä hekin olevat ja tekevät jopa virheitä.
Ok. No se kuka syö ikinä jälkiruokia kutsuilla,tekee virheitä. Vai ravinnonsaantiinko niitä syödään?
Psykologiaa jos on lukenut lukiossa niin tietää, että vauva saa mielihyvää ja iloa syömisestä. Se on normaalia ja ihmisen elinehto. Tämä ei tietenkään ole väärin, eli eipäs nyt pistetä mutkia suoriksi. Meillä aikuisilla taas herkuttelu menee helposti överiksi, eikä sekään välttämättä ole väärin, mutta seuraukset näkyy.
Montako päivää vielä pitää jaaritella turhia? Miksi ei tule joka päivä? Tai niinkun BB kamerat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Oliko se Matilta piilovit***lua, että sanoi ketun kusevan siilin päälle. Kun ei voi suoraan räjähtää, ilmaisee mielipiteensä edes jotenkin""
ei ollut kettuilua vaan joidenkin tarinoiden mukaan kettu tekisi noin jotta siilin piikit vähän aukeaisi ja kettu pääsisi hyökkäämään
No ensinnäkin se on urbaanilegenda ja toisekseen se ei liittynyt asiaan mitenkään.
Erittäin outoa mutta paljastavaa oli, miten muutoin rauhallisena kuunnellut Matti yhtäkkiä kesken Katrin puheen halusi kommentoida, ettei tulisi mieleenkään koskea ihmiseen joka käyttäytyy kuin siili - eli aivan kuten Elisa.
Eikö tuo kettu s
Minäkin olen sen lukenut. Kyllä se on tunnettu ja sopii myös hyvin, kun ajattelee Matin ja Elisan tilannetta. Miten kävikään kilpikonnan, joka auttoi skorpionin joen yli 🌊 🐢
Tekoälyn mukaan ei ole Aisopoksen satuja vaan syntynyt 1900-luvulla. Ehkä Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jos se painoindeksi on ihmisille tärkeä, niin kuka haluaisi puolisoksi elisan 🤷 kertokaa ihmeessä jos toiveissa olisi tällänen kumppani
Jos painoindeksi on tärkeä, Elisa on täydellinen match kenelle vain. Hoikka, siro, pieni. Jos luonne on tärkeä, niin sitten vaikka joku muu.
Ohis, mutta mun mielestä Elisa ei ole siro ja pieni vaan normaalipainoinen ja sopivan kurvikas. Kelpaisi hyvin monellekin tuo body. Siro olisi ennemminkin tuo asiantuntija Iida. Elisa taitaa olla sellainen vartaloltaan kuin valtaosa naisista oli ennen tätä surullista ylipainoepidemiaa, jonka syyt ovat pitkälti yhteiskunnalliset ja kaupalliset.
Kyllä mulle nuorena (ad 30 v) miehen ulkonäkö oli Erittäin Tärkeä kriteeri. Tai siis ihastuin vain minun silmissäni hyvännäköiseen mieheen. Jos oli lisäksi hauska, muuta ei tarvittu. Nämähän sitten olivatkin sarjapettäjiä, hyväksikäyttäjiä, väkivaltaisia tms. Jänniksiä.
Sitten lähempänä 35 v kelpuutin hyväsydämisen, ns. kunnon miehen, joka oli äärettömän ruma. Tämäkin vaihtoi minut myöhemmin johonkin normaalimpaan. Eikä tässä vielä kaikki: 45 tienoilla minut iski monitaitoinen renessanssimies. Olin aluksi ihan lääpälläni, mutta samalla elin keski-iän kriisiä ja lähdin ulkomaille hakemaan laajempaa elämänkokemusta. Niin jäi tämäkin räytymään. En silti osaa vieläkään sanoa, olisinko jaksanut elää hänen kanssaan happily ever after. Taidan lopulta olla yksinäinen susi, joka ei tarvi toista.
Vielä enemmän syö ihminen, joka ei saa siitä mielihyvää, koska ei tyydyty vaan jatkaa tyydytyksen etsimistä syömällä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jos se painoindeksi on ihmisille tärkeä, niin kuka haluaisi puolisoksi elisan 🤷 kertokaa ihmeessä jos toiveissa olisi tällänen kumppani
Jos painoindeksi on tärkeä, Elisa on täydellinen match kenelle vain. Hoikka, siro, pieni. Jos luonne on tärkeä, niin sitten vaikka joku muu.
Ohis, mutta mun mielestä Elisa ei ole siro ja pieni vaan normaalipainoinen ja sopivan kurvikas. Kelpaisi hyvin monellekin tuo body. Siro olisi ennemminkin tuo asiantuntija Iida. Elisa taitaa olla sellainen vartaloltaan kuin valtaosa naisista oli ennen tätä surullista ylipainoepidemiaa, jonka syyt ovat pitkälti yhteiskunnalliset ja kaupalliset.
Elisa on pieni = lyhyt ja hoikka. Toki Matti on melko pitkä, mutta yhteistapaamisessa näkyi, miten Elisa on selvästi kaikkein lyhyin koko porukasta.
Kyllä Elisa oli tosi pieni, huomas kun he kaikki oli ryhmässä. Hän oli pienin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
""Oliko se Matilta piilovit***lua, että sanoi ketun kusevan siilin päälle. Kun ei voi suoraan räjähtää, ilmaisee mielipiteensä edes jotenkin""
ei ollut kettuilua vaan joidenkin tarinoiden mukaan kettu tekisi noin jotta siilin piikit vähän aukeaisi ja kettu pääsisi hyökkäämään
Hyvä einstein! sä et tainnut ymmärtää mitä tolla piilovittuilulla tarkoitettiin. Tääl ihan ihmejengiä kommentoimassa.
Miten voi täällä kirjoitetut jutut mennä noin tunteisiin. Matti ja Elisa ei liittynyt koko siilijuttuun. Matti kameleontti ja Elisa joku hyökyaalto. He puhuivat Jannesta ja Katrista.
No voisko olla sitten, että Elisalla on Napoleon-kompleksi?
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän syö ihminen, joka ei saa siitä mielihyvää, koska ei tyydyty vaan jatkaa tyydytyksen etsimistä syömällä lisää.
Mä syön ihan ajankuluksi. Ja koska ruoka on hyvää, noin periaatteessa. Olen kuin vauva, joka saa iloa ja mielihyvää syömisestä.
En syö suruun, iloon, ahdistukseen, apatiaan jne, joten tunnesyömisestä ei ole kyse. Minulla ei ole näläntunnetta, joten voin olla pitkiä aikoja syömättä - enkä sitten hoksaa, että heikotus johtuukin verensokerin laskusta ja ravintoenergian puutteesta.
AutistiN, BMI 21
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle nuorena (ad 30 v) miehen ulkonäkö oli Erittäin Tärkeä kriteeri. Tai siis ihastuin vain minun silmissäni hyvännäköiseen mieheen. Jos oli lisäksi hauska, muuta ei tarvittu. Nämähän sitten olivatkin sarjapettäjiä, hyväksikäyttäjiä, väkivaltaisia tms. Jänniksiä.
Sitten lähempänä 35 v kelpuutin hyväsydämisen, ns. kunnon miehen, joka oli äärettömän ruma. Tämäkin vaihtoi minut myöhemmin johonkin normaalimpaan. Eikä tässä vielä kaikki: 45 tienoilla minut iski monitaitoinen renessanssimies. Olin aluksi ihan lääpälläni, mutta samalla elin keski-iän kriisiä ja lähdin ulkomaille hakemaan laajempaa elämänkokemusta. Niin jäi tämäkin räytymään. En silti osaa vieläkään sanoa, olisinko jaksanut elää hänen kanssaan happily ever after. Taidan lopulta olla yksinäinen susi, joka ei tarvi toista.
Miten tämä liittyy Ensitreffit Alttarilla -ohjelmaan? Mielummin lukisin vaikka pölynimurin käyttöohjeita. Puolaksi.
Vierailija kirjoitti:
Elisa on Pikku Myy.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta viihdytä, täällä ei huumoria tunneta!!
Ihonhoidon ammattilaisebna olen rekisteröinyt tuon saman. Ihon verenkierto heikkenee tupakoitsijoilla ja siksi tupakoitisjan ihon väri voi olla harmahtava eikä nikotiini ja terva asiaa paranna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa on Pikku Myy.
No sitten niitä oli 2 tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy Ensitreffit Alttar
Ketjussa pohditaan ja spekuloidaan paljon osallistujien ulkonäköä. Siten liittyy. Parisuhteissa ulkonäöllä on merkitystä varsinkin alkuihastumisen kannalta. En minäkään olisi ihastunut laeskiin mieheen.
Imurin käyttöohjeita löydät kyllä netistä. Skippaa yli mun jutut, iizi biizi. 👌🏼
Monetkaan ei hae itsensä näköistä kumppania. Tuli näistä keskusteluista mieleen, itse olen pieni päälle 150cm ja siro. Minua lähestyy pitkät ja tukevat miehet. Harrastan paljon luontoliikuntaa ja nämä miehet on usein penkkiurheilijoita. Se on aina ihmetyttänyt, kun joidenkin alle litistyisin 😅 ja lähtiskö he edes mukaan harrastuksiin
Ehkä jotkut kaipaavat sitä vastakohtaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Naiselle on etua siroudesta. Moni mies haaveilee pienestä ja laihasta naisesta.
Sitten voi varmaan miettiä miltä oma parisuhde näyttää, käsipuolessa täydellinen miss tai mister niin sitten vaan kommentoimaan muiden ulkonäköä 😂 ja tietty itse on best of the best 😅