Etkö pidä kumppanisi lapsista?
Itselläni on tilanne jossa avokin kaksi lasta tuntuvat ihan k***päisiltä ja olen joutunut miettimään jo parisuhteen päättämistä. Nainen itsessään on kuitenkin ihan kiva, mutta nuo kaksi hirviötä riehuu ja tuhoaa enemmän kuin järjellisesti enää voi käsittää. Kasvatettu ihan päin honkia ilman minkäänlaista kuria tai järjestystä.
Kommentit (23)
Tuo on ihan yleistä ja on täysin ymmärrettävää. Ehdottomasti kannattaa jatkaa matkaa ja jättää koko porukka. On turhaa ajatella, että alkaisi kasvattamaan vieraiden lapsia kuin omiaan ,sillä on hyvin epätodennäköistä saada pilalle kasvatettuja lapsia yhtään sen paremmiksi. Todennäköisesti vain pahenevat iän karttuessa.
Mitä järkeä oli alunperinkään ottaa joku yyhhoo vaivoikseen? Mieti nyt edes pikkusen omia virheitäs. Tuo on just yks niistä.
Aihe on tabu, mutta jaan tunteen kanssasi. Itselläni on 2 poikaa ja kumppanilla 2 poikaa. Etenkin kun sattuu niin, että me kaikki ahtaudumme tähän samaan kerrostalokolmioon, niin pään sisälleni muodostuu sellainen infernaalinen 10000 hehtopascalin paine ja tuntuu kun mua roikotettaisiin pää alaspäin narulla pelkistä isovarpaista. Meteli on jotain aivan käsittämätöntä. Jätkät riehuu ja vaikka mitä teet, niin meno ei rauhoitu. Kumppanin lapset sanoo jokaiseen komennukseen nykyisin "ime mun keskaa" ja nauravat päälle. Ja vaikka omat lapseni ovat exällä ja paikalla on vain nuo kumppanin kaksi villivarsaa, niin tuntuu että hauskempaa olisi mennä alakerran kertsille raastinraudan kanssa pesemään poskia, kuin olla samoissa neliöissä niiden gremlinsien kanssa. Ja mä nostan käden pystyyn virheen merkiksi; mitäs menin eroamaan exästä. Ne parisuhteen haasteet tuntuu kyllä nyt usein niin muka-haasteilta, että ei olisi pitänyt antaa ihastumiselle periksi ja alkaa tähän nykyiseen perhehelvettiin. Omat tunteet jopa nykyistä kumppania kohtaan on koetuksella, koska ajoittain on vaan niin yksinkertaisen vaikeaa. Ja ei tässä auta muutto isompiin neliöihin ja eikä olisi edes varaa. En tiedä mikä auttaa. Ehkä pitäisi mennä kirkkoon lukemaan sata avemariaa, pyytämään aviosyntejään anteeksi ja kysyä josko herra ottaisi aikaisemmin luokseen.
Todennäköisesti kyseessä on tässä joku lapseton pelle, jolla ei ole harmainta hajua siitä millaisia lapset oikeasti vaan on. Ne on äänekkäitä ja epäkypsiä, ja aina toisten lapset on kauheita ja omat taas niin ihanan tempperamenttisia tahtojia!
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyseessä on tässä joku lapseton pelle, jolla ei ole harmainta hajua siitä millaisia lapset oikeasti vaan on. Ne on äänekkäitä ja epäkypsiä, ja aina toisten lapset on kauheita ja omat taas niin ihanan tempperamenttisia tahtojia!
Enpä tiedä, mutta useimmiten yh äitien kasvattamat lapset ovat adhd tyyppisiä koska heiltä on puuttunut auktoriteetti jota isäksi kutsutaan. Mieshän on perheen pää ja isättömistä kasvaa päättömiä.
Näin se vaan menee..
Ai cuck olet, jos elätät muiden kakaroita. Naisesi käy varmaan jotain jännämiestä salaa panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä ei osaa kasvattaa lapsiaan ollenkaan, valitettavasti. Hyväkäytöksiset lapset harvemmin ärsyttävät ketään.
Christiiina kirjoitti:
Onko sulla AP omia lapsia?
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, mutta useimmiten yh äitien kasvattamat lapset ovat adhd tyyppisiä koska heiltä on puuttunut auktoriteetti jota isäksi kutsutaan. Mieshän on perheen pää ja isättömistä kasvaa päättömiä.
Näin se vaan menee..
No ei muuten mene! Turha yleistää ja niputtaa kaikki samaan kategoriaan .
Olen yksinhuoltajana kasvattanut kaksi lasta täyspäisiksi aikuisiksi, joilla kummallakin on korkeakoulututkinto, ja ovat kunnollisia perheestään ja työstään huolehtivia kansalaisia.
Ja taitaa niitä olla minun lisäkseni jokunen muukin yh, jolla on ihan kelpo jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee..
No ei muuten mene! Turha yleistää ja niputtaa kaikki samaan kategoriaan .
Olen yksinhuoltajana kasvattanut kaksi lasta täyspäisiksi aikuisiksi, joilla kummallakin on korkeakoulututkinto, ja ovat kunnollisia perheestään ja työstään huolehtivia kansalaisia.
Ja taitaa niitä olla minun lisäkseni jokunen muuk
Tuollahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa mihin vastasit. Kyllä kusipäisistä kersoista voi tulla vaikka mitä lääkäreitä ja tohtoreita. Mutta usein ne yh äitien riiviöt ovat niitä auktoriteetin puutteessa eläviä gremlins-hahmoja. Kyllä ne silti voivat vanhemmiten koulussa pärjätä, ei se ole suoraan rinnasteinen. Luonnevikaisia lääkäreitä, lakimiehiä ja yritysjohtajiahan tämä maa on puolillaan.
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
?
Ei,koska en kauheasti välitä lapsista.
Ap
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
?
En pidä kumppanin lapsista, he eivät sovi omieni joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä haluat olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei osaa edes lapsiaan kasvattaa?
Raha varmaan ratkaisee eikä saa ketään muuta, jonkun narsistisen akan jolla on ilkeät lapset.
Miehen lapset ovat oikein hyväkäytöksisiä. En sitlti välitä heistä. En nyt inhoakaan, mutta paras olisi, jos heitä ei olisi.
Harva vieraita lapsia rakastaa kuin omiaan .ei minulle muijakaverin lapset sen tärkeämpiä kuin muutkaan kaduilla vastaan tulevat lapset.ei niihin mitään tunnesidettä tule,tai sen tärkeämmiksi ole.ne nyt vaan sattuu olemaan tossa. En tunne olevani missään kasvatus tai ruokkimis vastuussa,koska se nyt on heidän vanhempiensa tehtävä.
Miksi pitäisin kun en pidä omistakaan lapsista. Rasittavia valittajia.
Ja sinä haluat olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei osaa edes lapsiaan kasvattaa?