Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (13038)

Vierailija
12941/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäivät varmaan yöksi sinne kaikki.

Jep, pari kuoharilasia nostaakin promillet jopa 0,2 :een asti. Ja palaa tunnissa.

Vierailija
12942/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa tullut mieleen, että voi kunpa Matti olisi ollut mun isä. Niin ihanan rauhallinen, pitkämielinen ja kiltti. Varmasti olisi antanut viisaat elämänohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12943/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta häiritse näissä ohjelmissa se, että jostakin ihmisestä rakennetaan joku syyteltävä hahmo ihan vain puheiden perusteella? Ei yhtäkään videopätkää, missä tilanteita oikeasti näkyisi tai asiat voitaisiin todeta mitenkään muutenkaan faktoiksi? Tuo on pelottavaa. Kuka tahansahan voi väittää mitä tahansa ja ihan hetkessä pelkkien puheiden perusteella joku ihminen on leimattu ehkä koko loppuelämäkseen.

Tulee mieleen heti viime kauden Jyrki. Kun toinen osapuoli puhui mitä sattuu kameroille selän takana, niin lehtiä myöten olivat jutut jo faktaa. Muistiko tämä upea ohjelma puhdistaa maineen? Kertoa faktat?

Entä Artun kohdalla? En ole nähnyt ainoatakaan faktaa, vain pelkkää toisen puhetta. Miten ihmeessä asiat voidaan työntää tuolla tavalla katsojien riepoteltaviksi? Sairasta.

Kyllä häiritsee. Ei ole reilua. Ne tilanteet joihin viitataan pitäisi aina näyttää. Selän takana puhuttu on aina vain toisen versio. Jyrkikin sanoi, että sai tietää hänestä puhuttua vasta kun ohjelma tuli telkkarista, eikä Jennin väitteet olleet mitään totuuksia. Hänestä asiat meni toisin. Väärin maalittaa ketään pelkkien yhden puheiden perusteella.

Vierailija
12944/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, pari kuoharilasia nostaakin promillet jopa 0,2 :een asti. Ja palaa tunnissa.

Matti ainakin joi laiturilla vettä.

Vierailija
12945/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi siis hankkia lapsia: raskausaika, synnytys, kroppa pilalla, ei omaa aikaa, rahat menee lapseen, urakehitys tyssää..? J"

Mielenkiintoinen näkökulma. Hyvin minäkeskeinen ajatus. Mitä minä häviän lapsen saamisen jälkeen. 

Tässä toinen näkökulma. Mitä minä voitan lapsen saamisen jälkeen. Minä saan: kasvan ihmisenä, ymmärrän paremmin eri-ikäisiä ihmisiä, harjaannun sietämään paremmin myös epämukavia tunteita ja tilanteita, löydän uusia tuttavuuksia ehkä jopa ystäviä toisista lasten vanhemmista, ymmärrän yhteiskuntaa laajemmin, pystyn iloitsemaan pienistäkin asioista kuten siitä kun lapseni sanoo ensimmäisen sanan tai ottaa ensimmäiset askeleet, opin tunteideni säätelyä, opin lisää ihmisten vuorovaikutuksesta lapseni kautta, opin tuntem

Totta että monet ajattelevat nykyisin hyvin pelokkaasti ja itsekeskeisesti.

Toisaalta, ei lapsia voi "hankkia" jonkun listan vuoksi, siksi että vaikka kasvaa ihmisenä, jos ei oikeasti halua lapsia. Itse taas kun olen aina halunnut lapsia ei tullut mieleenkään surra etukäteen jotain "kropan pilaantumista", eikä se kyllä onneksi pilaantunutkaan. Mutta vaikka olisikin, niin olisi ollut vörttiä.

Lapset on muutenkin ihanassa elämässäni parasta. Mutta jos niitä ei halua, niin sitten kaikille parempi olla ilman. 

Vierailija
12946/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut että yksi lasillinen palaa tunnissa. Eikö tämä riipu ihmisen koostakin?

Vierailija
12947/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Toki, mutta jos ajattelet minkä ikäiset ihmiset näitä yleensä pohtivat ja sitä, että heillä ei ole kokemusta lapsista. (Etenkin Kiinassa, jossa yhden lapsen politiikan takia ei ole kokemusta edes pikkusisaruksista.) Tuon ymmärtää sitten KUN on kypsynyt ja hankkinut sen lapsen.-

Tuskin suomalainen nainen jättää tekemättä lapsen kiinalaisten kokemusten vuoksi.

Sulla on muuten vanhentunutta tietoa Kiinan lapsilaista. Yhden lapsen laki muuttui vuonna 2015. Sen jälkeen sallittiin kaksi lasta ja nykyään kolme.

Vierailija
12948/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut että yksi lasillinen palaa tunnissa. Eikö tämä riipu ihmisen koostakin?

Riippuu lasin täyttöasteesta, ihmisen koosta ja rasvaprosentista jne..pari lasia ja olet kuitenkin ajokunnossa periaatteessa tunnin päästä. Tai hetikin, koska raja on 0,5 ja se ei ylity mitenkään.

Vierailija
12949/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa Tää koko projekti on niin kova pettymys itselle ollut. En saanut läheisyyttä, en saanut keskustelukumppania, en viininjuontiseuraa, en saanut seuraa usean ruokalajin illallisten tekoon ja syömiseen.

Minä, minä... miksi joku haluaisi viettää aika ja kokkailla ihmisen kanssa joka v*ttuilee joka asiasta. Onkohan ajatellut, että seuran puute voi johtua myös omasta käytöksestä

Vierailija
12950/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta häiritse näissä ohjelmissa se, että jostakin ihmisestä rakennetaan joku syyteltävä hahmo ihan vain puheiden perusteella? Ei yhtäkään videopätkää, missä tilanteita oikeasti näkyisi tai asiat voitaisiin todeta mitenkään muutenkaan faktoiksi? Tuo on pelottavaa. Kuka tahansahan voi väittää mitä tahansa ja ihan hetkessä pelkkien puheiden perusteella joku ihminen on leimattu ehkä koko loppuelämäkseen.

Tulee mieleen heti viime kauden Jyrki. Kun toinen osapuoli puhui mitä sattuu kameroille selän takana, niin lehtiä myöten olivat jutut jo faktaa. Muistiko tämä upea ohjelma puhdistaa maineen? Kertoa faktat?

Entä Artun kohdalla? En ole nähnyt ainoatakaan faktaa, vain pelkkää toisen puhetta. Miten ihmeessä asiat voidaan työntää tuolla tavalla katsojien riepoteltaviksi? Sairasta.

Kyllä häiritsee. Ei ole reilua. Ne tilanteet joihin viitataa

Älkää nyt taas alottako.

Vierailija
12951/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lasin täyttöasteesta, ihmisen koosta ja rasvaprosentista jne..pari lasia ja olet kuitenkin ajokunnossa periaatteessa tunnin päästä. Tai hetikin, koska raja on 0,5 ja se ei ylity mitenkään.

Menee se seuraavan päivän aamupäivään se palaminen.

Vierailija
12952/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi siis hankkia lapsia: raskausaika, synnytys, kroppa pilalla, ei omaa aikaa, rahat menee lapseen, urakehitys tyssää..? J"

Mielenkiintoinen näkökulma. Hyvin minäkeskeinen ajatus. Mitä minä häviän lapsen saamisen jälkeen. 

Tässä toinen näkökulma. Mitä minä voitan lapsen saamisen jälkeen. Minä saan: kasvan ihmisenä, ymmärrän paremmin eri-ikäisiä ihmisiä, harjaannun sietämään paremmin myös epämukavia tunteita ja tilanteita, löydän uusia tuttavuuksia ehkä jopa ystäviä toisista lasten vanhemmista, ymmärrän yhteiskuntaa laajemmin, pystyn iloitsemaan pienistäkin asioista kuten siitä kun lapseni sanoo ensimmäisen sanan tai ottaa ensimmäiset askeleet, opin tunteideni säätelyä, opin lisää ihmisten vuorovaikutuksesta lapseni kautta, opin tuntem

Kyllä minä olen jo pikkulapsena tuntenut pyyteetöntä onnea toisen puolesta, kun kissa on leikkinyt iloisena. Ei siihen mitään oman itsen kloonia tarvita.

Hyvä juttu. Onneksi tuossa edellisessä muusta ei mainittukaan. Eikä lapsi ole klooni. 

Ei lasta ole kenenkään pakko elämäänsä ottaa (synnyttämällä, adoptoimalla, bonusvanhempana yms.) Ihan on jokaisen oma valinta miten elämäänsä elelee.

Vierailija
12953/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa Tää koko projekti on niin kova pettymys itselle ollut. En saanut läheisyyttä, en saanut keskustelukumppania, en viininjuontiseuraa, en saanut seuraa usean ruokalajin illallisten tekoon ja syömiseen.

Minä, minä... miksi joku haluaisi viettää aika ja kokkailla ihmisen kanssa joka v*ttuilee joka asiasta. Onkohan ajatellut, että seuran puute voi johtua myös omasta käytöksestä

Jotenkin saa sen kuvan, että Elisa kokee osallistumisensa olevan suuri lahja koko vuotannolle. Tämä on Elisa Super Show.

Vierailija
12954/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se seuraavan päivän aamupäivään se palaminen.

Juo vähemmän:)

Vierailija
12955/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisalla oli ylimielinen virne koko ryhmätapaamisen ajan. Asiantuntijoidenkin puhuessa näytti siltä, että minä tiedän paremmin. Matilla ihan mahdoton paikka yrittää tuossa luovia mihinkään suuntaan, kun toinen on koko ajan noin dominoiva. Punaisella asuvalinnalla oikein korosti tilan hallintaa.

Mulla on pettymys myös siitä, ettei itse päässyt ryssimään tätä hommaa. Jos olisi muodostunut jonkinlainen suhde, niin sehän olisi ollut kasvun paikka, kun olisi huomannut että okei, mä itse ajoin mopolla täysin puskaan. Seiskan siteeraus.

Kyllä on täysin sen kuuluisan itsereflektion puute. Miten tällainen hyökkäävä, mulle kaikki heti nyt tyyppi on päästetty edes ohjelmaan. En haluaisi viettää tuossa seurassa hetkeäkään. Matti on ollut tosi kärsivällinen. 

Kyllä!

Katsoin juuri MTV+:lta viimeisen jakson ja oli pakko tulla tänne kommentoimaan. Elisahan on ihan uskomaton tyyppi, "minäminäminäminä", eikä osaa todellakaan reflektoida omaa käyttäytymistään ja toimintaansa. Kannattaa pysyä kaukana tuollaisesta luonteesta. Sentään kaiken kuranheiton jälkeen totesi Matista, että joku saa siitä hyvän miehen.

Vierailija
12956/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jäivät yöksi, niin Matti vaarassa, kun Elisa haluaa läheisyyttä.

Free Matti.

Vierailija
12957/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla, että nelikymppinen on noin pihalla omasta itsestään? Siis miksei kukaan sano sille päin naamaa? Ei se näköjään ikinä opi, jos ei laita hänelle kova kovaa vastaan. Tai toisaalta, miksi edes tarvitsisi, olkoot yksin.

Vierailija
12958/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahha, tuon kun näkisi vanhemmilta. Jos lisääntyneet ihmiset kasvaisi ihmisinä ja sietäisivät epämukavuutta niin maailma olisi paljon parempi paikka kuin se on. Itsekkäillä lapsia hankkineilla se menee siitä "minä" -ajattelusta vielä pahempaan, ja niilläkin jotka ennen osasivat ajatella muita menee "minä ja minun lapseni" -ajatteluun, muilla ei väliä.

Itsekkäät voi olla itsekkäitä lapsien kanssa tai ilman. Kerro nyt ihmeessä mihin se lapsi tungetaan siinä vaiheessa kun itsekäs ihminen ei siedä yövalvomista tai lapsen itkupotkuraivaria kaupan karkkihyllyn kohdalla. Väittäisin ettei tunge mihinkään vaan oppii sietämään.

Vierailija
12959/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisasta samaa mieltä. 

Nyt jotain muuta kommenttia, tuo Katri ja Janne (?) niin on kyllä outo meno Jannella. Ei yritä yhtään ja syyttä koiria ja flunssaa syynä miksei lähenny Katrin kanssa. Miksi Janne tähän hakenut sitten jos hän ei pysty tekemään omaa osaansa

Vierailija
12960/13038 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Itse olen ollut käsityksessä, että yhden voi juoda ja mennä rattiin, mutta jos enemmän niin sitten EI saisi ajaa. 

Tästä lähtien sitä sitten voi ottaa enemmänkin ja ajaa, kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi