Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13124)
Vierailija kirjoitti:
Elisalla oli ylimielinen virne koko ryhmätapaamisen ajan. Asiantuntijoidenkin puhuessa näytti siltä, että minä tiedän paremmin. Matilla ihan mahdoton paikka yrittää tuossa luovia mihinkään suuntaan, kun toinen on koko ajan noin dominoiva. Punaisella asuvalinnalla oikein korosti tilan hallintaa.
Mulla on pettymys myös siitä, ettei itse päässyt ryssimään tätä hommaa. Jos olisi muodostunut jonkinlainen suhde, niin sehän olisi ollut kasvun paikka, kun olisi huomannut että okei, mä itse ajoin mopolla täysin puskaan. Seiskan siteeraus.
Kyllä on täysin sen kuuluisan itsereflektion puute. Miten tällainen hyökkäävä, mulle kaikki heti nyt tyyppi on päästetty edes ohjelmaan. En haluaisi viettää tuossa seurassa hetkeäkään. Matti on ollut tosi kärsivällinen.
Hyvähän se on, että Elisa on päästetty tähän ohjelmaan: nyt kaikki miehet (miksei naisetkin) osaavat kiertää hänet kaukaa.
Voi jeesus toi Janne... Toivottavasti Katri löytää arvoisensa kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa on käsittämättömän sokea omalle hyökkäävälle ja kärkkäälle käytökselleen. Terapeuttikin oli ihan sanaton kahdenkeskisessä keskustelussa. Jonkun pitäisi uskaltaa sanoa Elisalle asioita suoraan, mutta aivan kaikki -ystävät ja näköjään jopa ammattilaiset - perääntyvät.
Terapeuttikin sanoi selän takana, että aina kun yksi sormi osoittaa toista, kolme sormea osoittaa itseään. Tämä olisi pitänyt sanoa Elisalle suoraan.
Asiantuntijakin oli aivan hämmentyneen pöllähtänyt siitä ettei Elisalle valjennut yhtään se oma osuus siihen miten asiat Matin kanssa meni. Kaikesta näki että asiantuntijalla loppui paukut kun toinen sanoi reflektoivansa itseään, muttei oikeasti näyttänyt tietävän edes mitä sillä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi Joonas raukkaa, kun laitettiin kahdestaan Elisan kanssa kameroiden eteen. Elisa ei edes vastaa, että kiitos samoin, kun Joonas toteaa että mukava nähdä Elisa! Eli osoittaa jo tällä halveksuntansa. Sitten ilmeet kun Joonas puhuu, kertoi syvästä vihasta ja selvästi syyttää asiantuntijoita, mutta itsestään ei löydä mitään vikaa.
No, kyllähän sen Joonaksen kanssa palaa päreet jo pelkällä kotisohvalla istujallakin. Eli tässä komppaan Elisaa. Ajanhukkaa håmmån horinat. Toivottavasti ei ole ensi vuonna enää mukana.
Elisa on aivan hirvittävän vaativa. Siis mikä energiasyöppö, huh huh.
Kosketa minua, saa tana! Nyt. Minä haluan, että kosket.
juu, ei kiitos..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mennyt ohi vai onko tosiaan ettei Julian ja Artun häämatkalta näytetty mitään katsojille? Kaikkien muiden parien häämatkoista muistan nähneeni pätkiä.
Jos noin niin on todella omituista. Eihän se ole mitenkään järkevää varsinkaan kun mitään konflikteja myöhemminkään ei näytetty. Onko sitten niin että filmattu materiaali ei tue Julian kerrontaa epämiellyttävistä tilanteista, joten pakko ollut rajata kaikki materiaali pois julkaisuista ettei illuusio vesity.
Olihan niitä siellä. Muistan jonkun laukun kantamisepisodin, sitten oli melontaa ja metsäkylpyä. Paljon puhuvaa kyllä että heistä ei häämatkalta ole saatu paljonkaan matskua jossa olisivat yhdessä edes näennäisen iloisesti viettämässä aikaa. Julia vaikuttaa materiaalissa tosi vetäytyvältä, hänellä on selvästi vaikea olo Artun kanssa. En usko että hän osaisi esittää tuollaista.
Julia on niin vaikea ihminen, että ei se vaikea olo Artusta johtunut. Hänellä olisi ollut vaikea olo ihan kenen kanssa tahansa. Ennenkaikkea hänellä taitaa olla vaikea olo itsensä kanssa. Ja silloin oikea paikka on terapia, ei parinhakuohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Iinan ja Mikon suhteen kehittymistä on ihana seurata. Liikutti joutsenparikin, joka on heitä jo kahdesti tullut tervehtimään :) Toivottavasti lapsiasia ei muodostu esteeksi. Siihen annettiin vihjettä lopun insertissä.
Katria täytyy ihailla. Hän on uskomattoman pitkämielinen ja kärsivällinen. Toivottavasti se palkitaan. Janne saattaa ehkä olla hieman masentunut? Niin vetämätön hän on, vaikka puhuu, että on tärkeää nauttia elämästä niin kauan kuin on täällä.
Ehkä Janne onkin vaan masentunut. Me tulkitaan hänen käytös vetämättömäksi ja saamattomaksi. Mutta voi se olla masennustakin. Joku masennuslääke voisi tuoda aloitekykyä ja reippautta.
Vierailija kirjoitti:
Voi Joonas raukkaa, kun laitettiin kahdestaan Elisan kanssa kameroiden eteen. Elisa ei edes vastaa, että kiitos samoin, kun Joonas toteaa että mukava nähdä Elisa! Eli osoittaa jo tällä halveksuntansa. Sitten ilmeet kun Joonas puhuu, kertoi syvästä vihasta ja selvästi syyttää asiantuntijoita, mutta itsestään ei löydä mitään vikaa.
Joonas oli yksi heistä joka Elisan valitsi ohjelmaan, joten kärsikööt valintansa takia. Tuntekoot nahoissaan sen minkälaisen muijan olivat laittaneet Matin riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole väliä tekeekö joku jotain pahuuttaan vai ei. Vahinko on sama ja suojautumistarve myös.
No kyllä sillä todellakin on väliä, että tekeekö jotain ihan täysin pahuuttaan vai ihan vahingossa hölmöyttään, mutta kuitenkin hyvää tarkoittaen.
Ei itse asiassa ole. Sillä on, miten asiaan suhtautuu ja ottaako opikseen eikä tee samaa toiste. Se on tietysti todennäköisempää jälkimmäisessä tilanteessa. Mutta liian usein varsinkin me naiset selittelemme kaiken paskan parhain päin. "Ei se tarkoita, se vaan niin rakastaa." Vaikka se on oikeasti ihan sama tarkoittaako vai ei, jos kuitenkin tekee.
En tiedä miten te naiset selitätte mutta me miehet otamme iskuja vastaan yhtälailla. Ei vaan kokoonnuta teen äärelle niitä miettimää
Totta. Matti ja Arttu saa kyllä niin paskaa kohtelua ja tylytystä, mutta enpä ole nähnyt heidän valittavan. Mutta ei kaikki naiset kuitenkaan ole elisoita ja julioita.
Onko mölli Jannella astma, kun joka lauseen jälkeen huokailee syvasti?
Matti kaipasi varmasti sellaista herkkää, lämmintä hyväsydämistä ihmistä, mutta saikin tuollaisen noi dan.
Iinalla on aivan ihanat vanhemmat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas oli yksi heistä joka Elisan valitsi ohjelmaan, joten kärsikööt valintansa takia. Tuntekoot nahoissaan sen minkälaisen muijan olivat laittaneet Matin riesaksi.
Tuskin Joonas tiesi, että Elisasta kuoriutuu ihmissuhteessa tuollainen. Tai saattaa olla että asiantuntijat sen ennakkoon huomasivatkin, ja halusivat ohjelmaan draamaa. Ajatelkaa nyt, jos kaikki parit olisivat kuin Iina ja miehensä, niin ohjelmahan olisi todella tylsää katsottavaa.
Hyvä kausi kun tyyliin tokassa jaksossa pystyi päätellä, että 3/4 pareista ei toimi.
Mitä ihmettä? Ensin kehoitat ihmisiä juomaan ennen kuin menee rattiin, ja sitten kun tiedosta kiitetään, alat haukkumaan?
Kuka kehotti??
Kehotan sinua tutkimaan pääsi.
Niin Janne voi olla vieläkin lievästi masentunut veljensä kuolemasta, eikä pysty heittäytymään uuteen suhteeseen vaikka osittain haluaisikin. Paljon muuttunut viime vuosina, veli kuoli, uusi suhde, lapset, ja ero niistä. Ehkä liikaa kohtuu lyhyessä ajassa, juro suomimies ei vaan ehkä tiedosta että olisi hyvä vähän toipua, ottaa aikaa yksin ja käydä vaikka terapiassa. Ei hänessä sinäänsä mitään vikaa ole.
Tapailin itsekin leskeä joka oli 36vnä jäänyt leskeksi ja 1,5v yksin oltuaan yritti alkaa deittailemaan mutta ei siitä mitään tullut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Arttu on tosi ihana. On jo sen verran omia vuosirenkaita ettei aiemmat suhteet oikeasta kiinnosta yhtään, omissakin ollut ikäviä käänteitä. Kaikki mikä tässä sarjassa on nähty sopisi mulle. Kiva tyyppi!
No niin on! Mun mielestä Arttu on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Arttu on tosi ihana. On jo sen verran omia vuosirenkaita ettei aiemmat suhteet oikeasta kiinnosta yhtään, omissakin ollut ikäviä käänteitä. Kaikki mikä tässä sarjassa on nähty sopisi mulle. Kiva tyyppi!
No niin on! Mun mielestä Arttu on ihana.
Ihana ehkä mutta helvetin tyhmä, suorastaan tollo.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi siis hankkia lapsia: raskausaika, synnytys, kroppa pilalla, ei omaa aikaa, rahat menee lapseen, urakehitys tyssää..? J"
Mielenkiintoinen näkökulma. Hyvin minäkeskeinen ajatus. Mitä minä häviän lapsen saamisen jälkeen.
Tässä toinen näkökulma. Mitä minä voitan lapsen saamisen jälkeen. Minä saan: kasvan ihmisenä, ymmärrän paremmin eri-ikäisiä ihmisiä, harjaannun sietämään paremmin myös epämukavia tunteita ja tilanteita, löydän uusia tuttavuuksia ehkä jopa ystäviä toisista lasten vanhemmista, ymmärrän yhteiskuntaa laajemmin, pystyn iloitsemaan pienistäkin asioista kuten siitä kun lapseni sanoo ensimmäisen sanan tai ottaa ensimmäiset askeleet, opin tunteideni säätelyä, opin lisää ihmisten vuorovaikutuksesta lapseni kautta, opin tuntem
Nuo kaikki saa myös ilman lasta.
Eipä sillä ole mitään merkitystä syttyisitkö sinä Mikon fyysisestä olemuksesta vai et. Selkeästi Iinan silmissä Mikko on myös fyysisesti riittävän puoleensavetävä. Mikon keskustelutaidot ja älynlahjat ovat niin hyvät, että itsekin todennäköisesti saattaisin tykästyä häneen jos rauhassa tutustuttaisiin. Mikko vaikuttaa ihmiseltä jonka seurassa olisi henkisesti turvallista olla, mutta ei kuitenkaan ole millään tavalla dominoiva. Miellyttävä yhdistelmä.