Kadun niin paljon sitä, että hain hoitoalalle
En voi koskaan saada kumppania tai kavereita. Olen kaikille ikuisessti vain tyhmä hoitaja, vaikka en ole enää edes alalla. Jokaisessa Kantatekstissä lukee, että hoitaja hoitaja. Lukiota tai mitään muita korkeakouluja ei mainita. Toivon niin paljon, että en olisi hakenut hoitoalalle.
Kommentit (18)
Alan myös olla jo niin vanha, että ei tässä paljon ehdikään kokemaan tai vaikka ehtisi niin ei kukaan halua enää näin vanhan kanssa olla.
ap
Mä olin sairaanhoitajana kolme vuotta ja koko sen ajan v*tutti. Olin päätynyt alalle ihan vahingossa ja hoitajana tunsi olevansa yhteiskunnan alinta kastia. Ja etenemismahdollisuudet tietysti pyöreä nolla. Hain yliopistoon kauppatieteitä opiskelemaan, luin pääsykokeisiin 500 tuntia ja se kannatti, pääsin sisään. Nyt opiskelen jo neljättä vuotta ja sain juuri vakityön uudelta alalta.
Kannattaa vaan lähteä uusia tavoitteita kohti ja pysyä sitkeänä!
Vierailija kirjoitti:
Aika moni hotoalalla on kyllä pariutunut.
Lähihoitajilla on usein raksamies puolisona ja sairaanhoitajilla insinööri.
Tyhmästä päästä kärsii koko keho. Itseäni jaksaa aina ihmetyttää miten sairaanhoitajaksi pitää käydä ammattikorkea. Työ missä pitää vain hoitaa vanhuksia, jakaa kipulääkeittä ja eikä oikeastaan mitään.
Miten tuo hoitoala vaikuttaa pariutumiseen tai kavereiden saantiin? Itsekin hoitoalalla ja mies löytyy, uusia ystäviä löytynyt työpaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko keho. Itseäni jaksaa aina ihmetyttää miten sairaanhoitajaksi pitää käydä ammattikorkea. Työ missä pitää vain hoitaa vanhuksia, jakaa kipulääkeittä ja eikä oikeastaan mitään.
Sairaanhoitaja on lähärien esimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Itse en kyllä korkeasti koulutettuna miehenä ottaisi paskalta haisevaa sairaanhoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkärin oikea käsi, pulassa olisivat ilman sairaanhoitajia.
Eipä sitä sinun tarvihe hoitajan ammattia pitkään murehtia, kun pätevämmät Filippiiniläiset vie kaikki työt alalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkärin oikea käsi, pulassa olisivat ilman sairaanhoitajia.
Siihen tuskin tarvitsee ammattikorkea tutkintoa että pystyy alustaviin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole sairaalassa koskaan sairaanhoitajia nähnyt hoitamassa akuuttipotilaita vauvasta vaariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kätilö, terveydenhoitaja?
Kadun hoitoala yhy yhy yhhyyy😭😭😭
Ap