Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parien välille pitäis saada erotiikkaa. Juottakaa niille alkoholia, laittakaa hämärä valaistus, kyseleminen ja analysointi poikki, ja sitten vuorotellen tehdään toiselle jokin eroottinen ele. Esim. Tanssia tai koskettelua. Tämmöinen että analysoidaan kirkkaassa valossa ei johda suhteisiin vaan riitelyyn.
Seksuaalisuus on unohdettu kokonaan. Ehkä sitä pelätään nykyään liikaa? Se on kuitenkin suhteiden synnyn kannalta oleellinen elementti.
Seksipositiivisempi ote ohjelmaan! Tinze vaikka pitämään naisille twerkkaustuntia! Vietelkää ne miehet! Nalkutus myöhemmäksi!
Pitäisikö ottaa Temppareista vähän mallia ja juottaa porukka yhteisellä huvilalla ihan vaan reilusti känniin? Ei mitään parisuhdeleiriä vaan poreamme ja alkoholia. Tarvittaessa voi vaihtaa sit paria jos ei oma kiinnosta.
Sieluni silmin näen Iinan ja Mikon söpöilemässä kah
Ryhmäseksistä saisi vuosikymmen kovimmat uutislööpit ja katsojaluvut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parien välille pitäis saada erotiikkaa. Juottakaa niille alkoholia, laittakaa hämärä valaistus, kyseleminen ja analysointi poikki, ja sitten vuorotellen tehdään toiselle jokin eroottinen ele. Esim. Tanssia tai koskettelua. Tämmöinen että analysoidaan kirkkaassa valossa ei johda suhteisiin vaan riitelyyn.
Seksuaalisuus on unohdettu kokonaan. Ehkä sitä pelätään nykyään liikaa? Se on kuitenkin suhteiden synnyn kannalta oleellinen elementti.
Seksipositiivisempi ote ohjelmaan! Tinze vaikka pitämään naisille twerkkaustuntia! Vietelkää ne miehet! Nalkutus myöhemmäksi!
Näitä ohjelmia on jo bb, tempparit jne. Annetaan tämän ohjelman olla se missä kettu ei mene koloon ihan tuhannen päissä.
No ei yksi rennompi ilta tästä vielä Temppareita tee. Kyllä juhlatkin kuuluu elämään.
Tällä tavalla ei suhteita synny. Nää menee jonnekin metsään jonkun jumpparin kanssa tuulipuvuissa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kautta tuohon Mattiin voisi saada yhteyden? Vaikuttaa aivan ihanalta mieheltä, olisi juuri minun tyyliseni mies.
Mene keikalle ja tyrkytä reikääsi sen jälkeen. Tiedä vaikka musertuneena kesäisestä kokemuksesta painaisikin kerran tai pari.
" Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä, millaisia ETA-tyypeistä tulisi humalassa. Alkaisiko Janne nousuhumalassa puheliaaksi? Tulisiko Elisasta räyhänhenki vai kukaan ei rakasta mua- itkijä. Olisiko Artulla sama pysähtynyt ilme? "
Australian versiossa on ne illalliset kerran viikossa, johon kaikki parit osallistuu. Niissä juodaan viiniä, keskustellaan, osa lähtee jatkoillekin porukalla.
Asiantuntijat seuraavat illallisia etänä ja kommentoivat.
Siinä sais jo vähän rentoutta tähän suomalaisten tuulipukuversioon.
Siis mä itkisin jos joutuisin mun häämatkalla tuulipuku päällä jonkun jumpparin opastamalle retkelle metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valassaan lupasivat vai tutustua toisiinsa. Eivät menneet naimisiin. Mutta edes sitä ei prinsessan sopinut tehdä
Prinsessa lähti koska alttarilla olikin odottamassa sammakko eikä prinssi. Ja vain saduissa sammakko muuttuu prinssiksi. Sen pituinen se.
Saduissakin sammakko muuttuu prinssiksi, kun prinsessa kykenee ylittämään ennakkoluulonsa.
Saduissa prinssille riittää yleensä se että tulee paikalle ja pussaa ja heti kelpaa joka neidolle ja kaikki sadut loppuvat ihanasti häihin. Jos ne jatkuisivat hiukan pidemmälle, niin ehkä me olisi nähnyt kuinka Tuhkimoa ketuttaa prinssin lattialla lojuvat sukat ja Lumikki toteaa ettei todellakaan aio muuttaa toiseen maahan prinssin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa lähtisi viikko tai pari sitten ensi kertaa näkemäni ihmisen kanssa mihinkään mökille, jos jo siihen mennessä olen kokenut, että se toinen ei yhtään tajua, mitä sille puhutaan, eikä kunnioita minun sanomisiani. Kuka nainen voi tosissaan edellyttää toiselta naiselta sellaista toimintaa?
Mä niin näen sen mökkijakson. Julia mököttää kuulokkeet päässä laiturinnokassa ja Arttu häärii siinä innokkaasti puuhamassa jääkiekosta jutellen. Kameralle kertoo että hänestä tuntuu että ovat kääntäneet nyt parisuhteessa uuden lehden. Julia parhaillaan tekstaa tuotannolle että hommatkaa joku hakemaan mut täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kävi vähän sääliksi kun, kun Arttua oli häätilaisuudessa koskettanut se, miten Julia oli lämpimästi huomioinut hänelle tärkeimmät ihmiset, ja miten se oli Artusta ihan erityistä ja sai hänet kiintymään Julian persoonaan. Että millaista se on sitten ollut niiden muiden suhteiden osalta, jos tämä oli syvästi vaikuttava uusi tapa kohdata läheinen
Heitti sitten ohimennen lastensa äiditkin bussin alle.
Ai millä tavalla? En kertakaikkiaan ymmärrä, miten vaikeaa on ymmärtää tänä päivänä lastensaantia. Vahinko voi sattua milloin vain, veikkaan, että meille jokaiselle olisi voinut sattua. Lisäksi on kaverivanhempia, kumppanuusvanhempia, vanhempia, joista toinen pitää alusta saakka lapsen pääosin. Ei nyt eletä mitää 1900-lukua ja sitä moni ei tunnu ymmärtävän.
Itselläni on tuttu mies, jolla lapset eri naisille vajaan vuoden välein. Kummankaan äidin kanssa ei ole yhdessä ja kumpaakaan lasta hän ei ole itse suunnitellut. Eka raskaus pysyi salassa synnärille saakka, oli yhden yön juttu ja kumi oli pettänyt. Toinen raskaus oli ihan parisuhteessa ja pillerit eivät sitten ihan toimineet toivotusti. Tämän jälkimmäisen lapsen äiti löysi toisen ja muutti lapsen kanssa johonkin hevonkuuseen uuden miehen mukana. En pidä miestä mitenkään outona, ihan normaali perusmies. Kävi vain vähän paskasäkä. Kumpaakin lasta tapaa niin paljon kuin mahdollista ja elää onnellisesti parisuhteessa.
Onko tuo Elisan kiva kakluunikämppä Pispalassa? Ainakin meni paljain jaloin Rajaportin saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin musa on itkupillimusaa. Vetoaa varmaan johonkin kansanryhmään, mutta tuollaisia "artisteja" on pilvin pimein. Vain harva oikeasti pääsee isoksi nimeksi. Tuolla karismalla se ei onnistu.
Kyllä symppis Matilla on enemmän karismaa kuin esim itserakkaalla, leuhkalla Cheekillä.
Kyllä on täällä ääni kellossa muuttunut. Taitaa sinitukalla flaksi käydä jatkossa.
Elisa, mee nukkumaan taas.
En ole Elisa, sinä harhainen apina.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Elisan kiva kakluunikämppä Pispalassa? Ainakin meni paljain jaloin Rajaportin saunaan.
Siis nelikymppinen nainen kulki kaupungilla paljain jaloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas tuota Juliaa, en voi ymmärtää että noin vaikea ihminen on päästetty seulan läpi tähän ohjelmaan. Eihän kaiken tarvitse olla niin vakavaa. Että ihan piti puhetyylikin muuttaa kun hukkasi niin itsensä jo parissa päivässä. Kyllä pitäisi olla sen verran sisua että seisoo vaikka päällään ne viikot kun kuvaukset kestää. Kun vielä tietää että pakko ei ole avioliittoa jatkaa. Kun on kerran leikkiin ryhtynyt.
Mikä siinä Juliassa nyt niin ärsyttää? Minusta he olivat aika tylsä pari alun alkaenkaan, mutta tuntuvat herättävän paljon tunteita. Kuten sanot, ei se ole niin vakavaa, se on tv-ohjelma. Jos Juliaa ei kiinnosta Arttu niin miksi hänen pitää väkisin tv-ohjelman takia hänessä rolkkua se 6 viikkoa? Me nähtiin Annan ja Hain roikkuvan viime vuonna yhdessä väkisin loppuun saakka, ja se oli niin tylsää
No siinä mielessä samaa mieltä sun kanssa että haastatteluprosessissa on paljon pielessä, mutta jollain säästöbudjetillahan tämä kaikesta päätellen on tehty. Mutta kuten sanottu, mua ei kiinnostaisi katsoa mitään ollaan vaan kavereita meininkiä, se on myös mun aikani tuhlaamista. Oikeat parisuhteet kiinnostaa, ei tuollainen kavereina hampaat irvessä loppuun saakka meininki, siitä ei saa mitään irti. Etenkin kun sekin tässä sarjassa olisi somaksi tehtyä huttua. Eri juttu jos oikeasti mentäisiin syvälle ja käytäisiin asioita läpi mutta niinhän tässä sarjassa ei tehdä. "Rajoja nyt ylitettin, voi voi."
Minusta olisi mielenkiintoista, jos olisi Aussi-tyylinen asiantuntijoiden läpikäynti jossa oikeasti käsiteltäisiin että mitä se Arttu sanoi ja miksi se on Juliasta paha. Mutta tämmöisenään on ihan sama onko Julia siellä loppuun saakka vai ei. Luulen kyllä että Julia yrittää noissa viimeisimmissä jaksoissa olla kiva Artulle ja erota nätisti, sanoa Artusta katsojille mukavia asioita. Totuus siitä ärsytyksen määrästä kuitenkin on ehkä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kävi vähän sääliksi kun, kun Arttua oli häätilaisuudessa koskettanut se, miten Julia oli lämpimästi huomioinut hänelle tärkeimmät ihmiset, ja miten se oli Artusta ihan erityistä ja sai hänet kiintymään Julian persoonaan. Että millaista se on sitten ollut niiden muiden suhteiden osalta, jos tämä oli syvästi vaikuttava uusi tapa kohdata läheinen
Heitti sitten ohimennen lastensa äiditkin bussin alle.
Ai millä tavalla? En kertakaikkiaan ymmärrä, miten vaikeaa on ymmärtää tänä päivänä lastensaantia. Vahinko voi sattua milloin vain, veikkaan, että meille jokaiselle olisi voinut sattua. Lisäksi on kaverivanhempia, kumppanuusvanhempia, vanhempia, joista toinen pitää alusta saakka lapsen pääosin. Ei nyt eletä mitää 1900-lukua ja sitä moni ei tunnu ymmärtävän.
Itselläni on
Vaikka niin voi käydä, monikaan ei halua kumppania jolla on lapsia useamman eksän tai säädön kanssa. Se ei ole mikään unelmien tilanne eikä anna ihmisestä luotettavaa kuvaa. Niin se vain menee.
Säännöt vaan ei salli varamiehiä, joten loppuun asti oltava hänen, joka ohjelmaan osallistui.
Ei mitään erityisvapauksia kenellekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siihenkin joku ikäraja? Hitto, mistä voin tarkistaa mikä kaikki on 40v täyttäneelle naiselle kiellettyä?
"Vaikka niin voi käydä, monikaan ei halua kumppania jolla on lapsia useamman eksän tai säädön kanssa. Se ei ole mikään unelmien tilanne eikä anna ihmisestä luotettavaa kuvaa. Niin se vain menee."
Sen takia asioista yleensä keskustellaan. Varsinkin jos hypätään mukaan ohjelmaan, jossa painellaan suoraan alttarille toisen kanssa... Tulpat korvissa, pillittämällä tai naama norsunvärkillä uhriutuen ei saa kyllä varmasti juurikaan mitään aikaan. Luulisi yli kolmikymppisen jo ymmärtävän sellaisen seikan, mutta vaikeaa tuntui olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siihenkin joku ikäraja? Hitto, mistä voin tarkistaa mikä kaikki on 40v täyttäneelle naiselle kiellettyä?
Ikäraja on 10 vuotta. Sama ikäraja koskee miehiä. Viimeistään siinä iässä pitää tajuta, että kadulla on lasinsirpaleita, ihmisten räkää ja sylkeä ja koiran pissaa. Että hygieenisyyssyistä kengät jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kautta tuohon Mattiin voisi saada yhteyden? Vaikuttaa aivan ihanalta mieheltä, olisi juuri minun tyyliseni mies.
Slaidaa sen deeämmään IIGEESSÄ. Se on vissiin nykynuorten tapa vietellä.
En ole mikään nykynuori, vaan Matin ikäinen, nelikymppinen aikuinen.
Toivottavasti et ole tylsä ja ryppyinen. Mä olisin parittanut Matin jollekin 35-vuotiaalle keijutytölle.
Mun mielestä olisi kohtuullista osallistujien kannalta, että etukäteen annettaisiin jotkut perustiedot tulevasta puolisosta. Ei nimeä, mutta esim. ikä, ammatti, työtilanne, lapset jne. Luultavasti parantaisi onnistumisprosenttia, että ei heitettäisi ihan täysin sokkona sinne alttarille. Tässä vaiheessa voisi vielä kieltäytyä. Totta kai lisäisi vaikeuskerrointa tuotannolle, mutta jos oikeasti haluttaisiin nostaa onnistumisprosenttia.
Vaikka Julia oli ehkä rastittanut kaavakkeeseen, että lapset eivä ole este, niin ehkä ei kuitenkaan ikänsä puolesta uskonut saavansa sellaista kumppania.Nelikymppinen osallistuja osaa paremmin arvata, että kumppanilla voi olla lapsia.
Moni varmaan noissa kyselykaavakkeissa muutenkin kaunistelee omia vastauksiaan kun pelkää muuten mahistensa laskevan.
No älä sitten slaidaa sinne vaan mäkätä täällä. Ei se mun ongelma ole, bro.