Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (12904)

Vierailija
12061/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kävi vähän sääliksi kun, kun Arttua oli häätilaisuudessa koskettanut se, miten Julia oli lämpimästi huomioinut hänelle tärkeimmät ihmiset, ja miten se oli Artusta ihan erityistä ja sai hänet kiintymään Julian persoonaan. Että millaista se on sitten ollut niiden muiden suhteiden osalta, jos tämä oli syvästi vaikuttava uusi tapa kohdata läheinen 

Vierailija
12062/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Juliahan kyllä keskusteli Artun kanssa ulkonäkökommenteista. Se jopa näytettiin.

Näytettiin tilanne, jossa Julia vetosi tunteisiinsa ja painotti, kuinka hänellä on oikeus loukkaantua. Ei kyllä yrittänytkään kuunnella, saati ymmärtää tai edes saada toista ymmärtämään. Minäminäminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12063/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen on naiselle susi. :D

Pettämätön logiikka tässä. Suurin osa kirjoittajista on naisia ja eniten miinusta ja negakommentteja tulee Artulle, Julialle, Elisalle ja Jannelle. Eikö nainen saa sinun maailmassasi kritisoida toista naista missään olosuhteissa? 

Vierailija
12064/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kävi vähän sääliksi kun, kun Arttua oli häätilaisuudessa koskettanut se, miten Julia oli lämpimästi huomioinut hänelle tärkeimmät ihmiset, ja miten se oli Artusta ihan erityistä ja sai hänet kiintymään Julian persoonaan. Että millaista se on sitten ollut niiden muiden suhteiden osalta, jos tämä oli syvästi vaikuttava uusi tapa kohdata läheinen 

Kun jutut kuulostavat oudoilta, ne ovat outoja. Epämääräinen manipuloiva tyhjänpuhuminen ei mene aina loogisesti kohdilleen.

Vierailija
12065/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Elisalla joku raju menneisyys? Ne hampaat näyttää epäilyttäviltä. 

Jos se on ollut aikaisemmin vampyyri? Epäilyttävät hampaat ja noin hyökkäävä.

Ei se ole mut se fanittaa vampyyrejä. Koti fanitavaraa täynnä.

Vierailija
12066/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin yhä useampi jää kotiin asumaan, jos yliopisto lähellä. Säästää sievoiset rahat kun ei tarvitse ottaa opintolainaakaan, nyt on kun nämä tukiehdot on kiristyneet.

Mitä ne vanhemmat siinä säästää?

150k kun ei tarvitsekaan ostaa lapselle opiskelijayksiötä.

Vierailija
12067/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä ole. Olen nainen, jolla on ollut suhteita ja sutinaa koko elämäni. Olisin saanut Matinkin vieteltyä jos olisin ollut tässä ohjelmassa. Peitto olis heilunut. 

Vieteltyä...voi v..u mikä sana, olet kaikesta päätellen ainakin viisikymppinen.

No mikä sana nykyään on tuon tilalla? Pokattua? Wooattua? Vikiteltyä? Sanalla tuskin on väliä vaan sen merkityksellä. 

Vierailija
12068/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Elisalla joku raju menneisyys? Ne hampaat näyttää epäilyttäviltä. 

Jos se on ollut aikaisemmin vampyyri? Epäilyttävät hampaat ja noin hyökkäävä.

Ei se ole mut se fanittaa vampyyrejä. Koti fanitavaraa täynnä.

Ei vampyyreillä ole keskellä alahammas haljennut.

Vierailija
12069/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin yhä useampi jää kotiin asumaan, jos yliopisto lähellä. Säästää sievoiset rahat kun ei tarvitse ottaa opintolainaakaan, nyt on kun nämä tukiehdot on kiristyneet.

Mitä ne vanhemmat siinä säästää?

150k kun ei tarvitsekaan ostaa lapselle opiskelijayksiötä.

Ei se sijoitusasunnon osto ole kulu. Saa siitä jotain myös myydessä 

Vierailija
12070/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilikset Jannesta on muuttunut parempaan päin. Hän on nyt vähän aktivoitunut ja huomio Katria. Janne vaikuttaa introvertiltä ja tykkää tehdä hissuksiin asioita. Ei vaikuta pahalta ihmiseltä kuitenkaan.

Vierailija
12071/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen on naiselle susi. :D

Pettämätön logiikka tässä. Suurin osa kirjoittajista on naisia ja eniten miinusta ja negakommentteja tulee Artulle, Julialle, Elisalle ja Jannelle. Eikö nainen saa sinun maailmassasi kritisoida toista naista missään olosuhteissa? 

Normaalit ihmiset eivät tosiaan ole noin hölmöjä. Itse ainakin kritisoin sekä Artun että Elisan käytöstä, kuten aiemmilta kausilta vaikka sitä pelottavan ikäväluonteista Mikkoa ja Napakymppi-bilehile-Heidiä.

Useimmissa tapauksissa jotakin kritisoitavaa on parin molemmissa osapuolissa, ihan kuten meissä kaikissa muissakin ihmisissä. Se tällä palstalla eniten ehkä hämmentääkin, että kun jotakuta kritisoi, kokee joku parhaaksi "vastapalloksi" kritisoida sitä hänelle valittua puolisoa. Vaikka eiväthän nuo asiat liity toisiinsa mitenkään. Jos on kritiikistä eri mieltä, kehuisi sitten vain sen kohdetta, niin vastaisi edes kommenttiin. Eivät nämä parit mitään pesäpallojoukkueita ole, että valitaan puoli ja sitten toista kannatetaan ja toista vastustetaan.

Vierailija
12072/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitti sitten ohimennen lastensa äiditkin bussin alle.

Vierailija
12073/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän kautta tuohon Mattiin voisi saada yhteyden? Vaikuttaa aivan ihanalta mieheltä, olisi juuri minun tyyliseni mies.

Vierailija
12074/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina ja mikko on ihanat, tosi paljon ymmärrystä toista kohtaan 🙂

Vierailija
12075/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tiedätkö, en usko, että Matti monien muiden ohella haluaa tulla hurmatuksi, vietellyksi tai kaadoksi. Hän on etsimässä ihan oikeaa ihmissuhdetta eikä testaamassa omaa vetovoimaansa ja pönkittämässä itsetuntoaan. "

Kyllä mä uskon että suhteen alussa häämatkan aikana haluaa mieluummin tulla vietellyksi, kuin tuollaisen kuulustelun kohteeksi johon on joutunut. 

Ei se että mä olisin siinä hetkessä laittanut viettelyt tulille tarkoita, etten olis keskustellutkin. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. 

Alussa pitää mennä keveämmin ja pikku hiljaa kohti syvyyttä. Eikä niin että ahdistetaan toinen jäkättämällä ja sitten vaaditaan kosketusta. Mun tilannetaju sanoo että mieluummin varpaat kulkusiin kuin luu kurkkuun tuossa vaiheessa. 

Kertokaas nyt miehet: Kumpaa olisitte halunneet porealtaassa kokea, kuulustelua vai viettelyä? 

Vierailija
12076/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän kautta tuohon Mattiin voisi saada yhteyden? Vaikuttaa aivan ihanalta mieheltä, olisi juuri minun tyyliseni mies.

Slaidaa sen deeämmään IIGEESSÄ. Se on vissiin nykynuorten tapa vietellä. 

Vierailija
12077/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan olis kannattanut sivellä naisen feromoneja korviensa taa ja hieroa tissejään siellä altaassa. Vähän jalalla kosketella veden alla Matin kulkusia ja katsoa samalla tiiviisti silmiin viekottelevasti hymyillen. Olis lähtenyt se peitto heilumaan. Huutamalla harvoin peenistä saa. 

Jopas oli hauskat ohjeet Elisalle, mutta naamanilmeen pitäs muuttua myös...

Lukihan siinä että viettelevä hymy katsoen tiiviisti silmiin. Se muuttaa naaman ilmettä radikaalisti. 

Vierailija
12078/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parien välille pitäis saada erotiikkaa. Juottakaa niille alkoholia, laittakaa hämärä valaistus, kyseleminen ja analysointi poikki, ja sitten vuorotellen tehdään toiselle jokin eroottinen ele. Esim. Tanssia tai koskettelua. Tämmöinen että analysoidaan kirkkaassa valossa ei johda suhteisiin vaan riitelyyn. 

Seksuaalisuus on unohdettu kokonaan. Ehkä sitä pelätään nykyään liikaa? Se on kuitenkin suhteiden synnyn kannalta oleellinen elementti. 

Seksipositiivisempi ote ohjelmaan! Tinze vaikka pitämään naisille twerkkaustuntia! Vietelkää ne miehet! Nalkutus myöhemmäksi!

Hahhah mikä toiminnan ohje! :D

Vierailija
12079/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Slaidaa sen deeämmään IIGEESSÄ. Se on vissiin nykynuorten tapa vietellä. 

En ole mikään nykynuori, vaan Matin ikäinen, nelikymppinen aikuinen.

Vierailija
12080/12904 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on kyllä nolannut itsensä nyt ja pahasti. Ok jos mies jolla on lapsia ei kelpaa, mutta toi Artun jatkuva mollaaminen selän takana ja kaikkien sanomisien vääristely on tosi noloa ja kertoo Juliasta paljon. En usko, että Julia ylipäänsä kykenee parisuhteeseen, on liian itsekeskeinen prinsessa. -- Mitä tulee siihen, että kelpaisko esim minulle mies joka asuu kauempana ja jolla on lapsia, niin en kyllä näkisi näitä isoiksi esteiksi jos muuten sujuu hyvin. Arttu on komea ja vaikuttaa mukavalta. Hänen osalta ei nyt realisoidu kuitenkaan yhteydenotoksi koska olen naimisissa (ja hui kauheaa, mullakin on lapsia).

Hyvä on täällä palstalla ajatella potentiaalissa eri asia jos oikeasti joutuisit Julian tilanteeseen

💩