Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (13023)

Vierailija
11901/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopio on sentään yliopistokaupunki.

Kun ei itse ole menossa opiskelemaan  niin yliopistolla ei ole mitään merkitystä. Ei ole menossa opiskelupiireihin.  Ei se yliopisto ole kuopiolaisia miksikään muuttanut.

Vierailija
11902/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moniko teistä haluaisi asua ilman mitään järkevää syytä vieraan miehen kanssa kuusi viikkoa kesälomasta ja nukkua samassa sängyssäkin?"

Ohjelmaan ei olisi Julian kannattanut osallistua jos vierastaa pelkkää ajatustakin. 

Sinäkö nukkusit kesän naapurin Penan kanssa samassa sängyssä vaikka et haluaisi Penan kanssa edes ystävyyttä?

Ei sitä samassa sängyssä tarvitse tässä nukkua  jos tekisi kuvaukset läpi. Näillä on kaikilla sohvakin 

Mitä jos kumppanisi on sitä tyyppiä, joka ei usko kun sille sanoo ei, eikä muutenkaan sisäistä puhetta? Tässähän puhutaan myös asiantuntijoiden suulla sellaisesta ihmisestä. Ei usko, ei ymmärrä tai sisäistä kuulemaansa, sanoivat molemmat Hanna ja Iida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ainakin saa lisää aiheita lauluihinsa, kun on niin traumatisoiva enskarikokemus. Tulee levyllinen surumielisiä balladeja.

Joo ja AV-mammat pikkarit märkinä niitä kuuntelevat sitten. 

Niin kuuntelee ja hyviä biiseä on ollutkin. Elisalle ei kolahtanut edes Matin musiikkityyli. Heviä tai punkkia sen olla pitää että Elisa syttyy.

Vierailija
11904/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei itse ole menossa opiskelemaan  niin yliopistolla ei ole mitään merkitystä. Ei ole menossa opiskelupiireihin.  Ei se yliopisto ole kuopiolaisia miksikään muuttanut.

Kyllä yliopistokaupungeissa nyt vain on erilainen henkinen ilmapiiri kuin pikkukylissä. Vaikka ei itse olisikaan akateeminen.

Vierailija
11905/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, sisäpiirin tietoa. Tämäkin ketju on tutkinnassa. Siinä voi naama joillain venähtää kun postilaatikosta kilahtaa kutsu kuulusteluun. Ip oisoitteista selviää henkilöllisyys. Tomi Metsäketo sai korvauksia ja pari tyyppiä tuomion tänne kirjoittelusta. Se kannattaa muistaa, ennen kuin lätkii esim. diagnooseja vieraille ihmisille täällä

Sitten on poliiseilla työsarkaa. Ylilauta työllistää koko poliisivoimat. Minkä valtion poliisi pyydetty apuun vauvapalstalle?

Imatran poliisi tutkii tätä ketjua, Imatraa on kuulemma loukattu.

t. valepoliisi

Vierailija
11906/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on kyllä nolannut itsensä nyt ja pahasti. Ok jos mies jolla on lapsia ei kelpaa, mutta toi Artun jatkuva mollaaminen selän takana ja kaikkien sanomisien vääristely on tosi noloa ja kertoo Juliasta paljon. En usko, että Julia ylipäänsä kykenee parisuhteeseen, on liian itsekeskeinen prinsessa. -- Mitä tulee siihen, että kelpaisko esim minulle mies joka asuu kauempana ja jolla on lapsia, niin en kyllä näkisi näitä isoiksi esteiksi jos muuten sujuu hyvin. Arttu on komea ja vaikuttaa mukavalta. Hänen osalta ei nyt realisoidu kuitenkaan yhteydenotoksi koska olen naimisissa (ja hui kauheaa, mullakin on lapsia).

Hyvä on täällä palstalla ajatella potentiaalissa eri asia jos oikeasti joutuisit Julian tilanteeseen

Julia ei joutunut tilanteeseen. Julia hakeutui ohjelmaan ja sen tuomaan tilanteeseen. Ei kukaan pakottanut häntä tuntemattoman kanssa naimisiin.

Vierailija
11907/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yliopistokaupungeissa nyt vain on erilainen henkinen ilmapiiri kuin pikkukylissä. Vaikka ei itse olisikaan akateeminen.

Olen akateeminen ja nähnyt, että ei yliopisto miksikään kuopiolaisia muuttanut. Kokemuksesta puhun. 

Vierailija
11908/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatra on droonin kantaman päässä venäjän rajasta.

Vierailija
11909/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen ja nähnyt, että ei yliopisto miksikään kuopiolaisia muuttanut. Kokemuksesta puhun. 

Et tiedä millaisia ne kuopiolaiset olisi ilman sitä yliopistoa.

Vierailija
11910/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan imatralainen ei ole täällä vielä mitään hyvää Imatrasta sanonut. 

Vierailija
11911/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ei joutunut tilanteeseen. Julia hakeutui ohjelmaan ja sen tuomaan tilanteeseen. Ei kukaan pakottanut häntä tuntemattoman kanssa naimisiin.

Julia ei varmaan uskonut että hänelle valittaisiin noin epäsopiva mies. Onneksi eivät ole naimisissa.

Vierailija
11912/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julia on kyllä nolannut itsensä nyt ja pahasti. Ok jos mies jolla on lapsia ei kelpaa, mutta toi Artun jatkuva mollaaminen selän takana ja kaikkien sanomisien vääristely on tosi noloa ja kertoo Juliasta paljon. En usko, että Julia ylipäänsä kykenee parisuhteeseen, on liian itsekeskeinen prinsessa. -- Mitä tulee siihen, että kelpaisko esim minulle mies joka asuu kauempana ja jolla on lapsia, niin en kyllä näkisi näitä isoiksi esteiksi jos muuten sujuu hyvin. Arttu on komea ja vaikuttaa mukavalta. Hänen osalta ei nyt realisoidu kuitenkaan yhteydenotoksi koska olen naimisissa (ja hui kauheaa, mullakin on lapsia).

Hyvä on täällä palstalla ajatella potentiaalissa eri asia jos oikeasti joutuisit Julian tilanteeseen

Julia ei joutunut tilanteeseen. Julia hakeutui ohjelmaan ja sen tuomaan tilanteeseen. Ei kukaan pakottan

Ja ongelmat tuntuivat olevan jo läsnä ihan ennen miehen kohtaamista. 

Viesti. Tatuoinnit. Ammatti. Oma olemus. Kaikista taisi tilittää jo ennen alttaria. Että se siitä Artun osauudesta asiaan.

Vierailija
11913/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset käyttäytyy noin. Eli äkkiä irti. Ei enää kavereitakaan. Hyvin selkeä toimintamalli.

Miksi pitäisi olla kaveri jonkun tuntemattoman tyypin kanssa, joka asuu eri paikkakunnalla eikä kommunikaatiokaan suju eikä ole mitään yhteistä? 

Ohjelmaan osallistumisen pitäisi olla riittävä syy.

Mutta pitääkö sinusta suostua yöpymään yhdessä ja  jakamaan asunto ohjelman takia? 

Kyllä, se on ihan peruslähtökohta EA-konseptissa. Ei pitäisi olla uutinen kenellekään.

Ymmärsin, että ensimmäinen olisi halunnut parien jäävän kavereiksi kuvauksien jälkeen. Siihen vastasin, ettei mitään syytä. Kuvaukset voi rämpiä, ellei koe suhteessa väkivaltaa, henkistä tai fyysistä tai uhkaa. 

Vierailija
11914/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde: Ilta-Sanomat 

https://share.google/DNcaXJgHnHuShERXQ

Tässä siis juttu siitä, kuinka miehet valitsevat äitinsä näköisen kumppanin.

Jos nyt mietin itseni lisäksi lähipiirini naisia, niin emme me kyllä muistuta yhtään anoppejamme.

Minä kyllä muistutan hyvin paljon omaa äitiäni. Mutta edesmenneessä anopissani ja minussa ei ollut mitään samanlaista. Onneksi.

Vierailija
11915/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imatra on droonin kantaman päässä venäjän rajasta.

Droonit lentävät satoja jopa tuhansia kilometrejä kuten on tuossa sodassa nähty. Muuten tämä pkseutu ja muut isot kaupungit Turku mukaan lukien ovat enemmän vaarassa kuin joku Imatra 

Vierailija
11916/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moniko teistä haluaisi asua ilman mitään järkevää syytä vieraan miehen kanssa kuusi viikkoa kesälomasta ja nukkua samassa sängyssäkin?"

Ohjelmaan ei olisi Julian kannattanut osallistua jos vierastaa pelkkää ajatustakin. 

Sinäkö nukkusit kesän naapurin Penan kanssa samassa sängyssä vaikka et haluaisi Penan kanssa edes ystävyyttä?

Ei sitä samassa sängyssä tarvitse tässä nukkua  jos tekisi kuvaukset läpi. Näillä on kaikilla sohvakin 

Mitä jos kumppanisi on sitä tyyppiä, joka ei usko kun sille sanoo ei, eikä muutenkaan sisäistä puhetta? Tässähän puhutaan myös asiantuntijoiden suulla sellaisesta ihmisestä. Ei usko, ei ymmärrä tai sisäistä kuulemaansa, sanoivat molemmat Hanna ja

Lopeta jo tuo valehtelu ja Artun aiheeton mollaaminen. Julia on puhunut selän takana kameroille, ei Artulle. Nekin puheet on olleet täysin tarkoituksellista toisen syyttelyä, jotta välttyy kertomasta todellisia syitä, miksi asiantuntijoiden valitsema puoliso ei hänelle kelvannut.

Vierailija
11917/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juuri näin on. 

Vierailija
11918/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä täällä olisi valmiita ryhtymään eri puolella Suomea asuvien lasten äitipuoleksi ja vielä siksi muuttamaan hiljenevään pikkukaupunkiin?

Ilmoittautukaa te nyt tähän, kun kerran Julian olisi pitänyt jääsä. Ottakaa ihmeessä yhteyttä Arttuun!

Aika hiljaista on. Totuushan on, että ei kukaan halua tuollaiseen muuttaa muualta. Mutta kyllä Arttu luultavasti Imatralta saa ihan kivan naisen vielä, luultavasti Arttu tosin joutuu tinkimään halustaan saada lapseton nainen.

Mistä voi luottaa siihen, että Arttu todella sitoutuu toiseen? En luota ihmiseen, jolla on hänenkaltainen tausta. Tuntuu, että sellainen nostaa kytkintä heti, kun tulee ensimmäinen vastoinkäyminen.

Tai sitten ne naiset ovat heivanneet hänet pellolle.

No joka tapauksessa Artturin kannattaa nyt keskittyä Imatralaisiin. 

Vierailija
11919/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä millaisia ne kuopiolaiset olisi ilman sitä yliopistoa.

Savolaiset tunnen eli tietäisin

Vierailija
11920/13023 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillyt ja "uhri" asuvat Suomessa - Voikohan sepitteellä, johon on sepitelty neljä miestä, tienata yli satatuhatta euroa puhtaana käteen, joka maksetaan Suomen verokertymästä? Pian nähdään: https://yle.fi/a/74-20189075

Taas on keeperit asialla. Syön hatullisen p.askaa jos kantikset ra..skaa nelissämiehin naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi