Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12934)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monellakin ihmisellä on nykyään kaksi lasta kolmevitosena ja yhteishuoltajuus. Jopa niin, että noilla lapsilla on toinen vanhempi eri. Haukutteko nämä kaikki maanrakoon, narsisteiksi, psykopaateiksi ym.
Mä ymmärrän, jos joku on saanut vaikka 19-vuotiaana lapsen ja sitten eronnut vauvavuonna ja sitten 30-vuotiaana pitkässä suhteessa saa lapsen, ja sitten eroaa pikkulapsiaikana, mutta tässäkin tapauksessa Arttu ollut jo kolmekymppinen aikamies, kun saanut nämä lapset ja molemmilla kerroilla eronnut pikkulapsiaikana.
Noi asiantuntijat on saleen tehneet tän tahallaan. Muuta selitystä ei ole.
Miks muuten mukaan olis otettu noin huonosti kommunikoivia, joustamattomia, traumoissaan vellovia, hyökkääviä ihmisiä joilla osalla jopa ihan perus käytöstavat hukassa?
" Paras " jakso tulee olemaan se jossa sen keravalaisen matamin staffit syö sen tamperelaisen tuppisuun perheen kultaisen noutajan...
Ei hitto mikä kausi.
Tai Treffit alttarilla jos mieshakijoita on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopio on sentään yliopistokaupunki.
Kun ei itse ole menossa opiskelemaan niin yliopistolla ei ole mitään merkitystä. Ei ole menossa opiskelupiireihin. Ei se yliopisto ole kuopiolaisia miksikään muuttanut.
Yliopistot ovat aika isoja työllistäjiä ja niiden liepeillä on usein myös tutkimusta hyödyntävää bisnestä työpaikkoineen. T omaa kokemusta asiasta.
Ei ainakaan liity Juliaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Matti on näköjään julkaissut musaa Warnerilla eli isolla levy-yhtiöllä:
Ohoh Nyt tuli ristiriitaiset fiilikset
Okei. Tämä ei ole Matin vanhaa omakustanteista (suoraan sanottuna aika vaatimatonta) musisointia. Nyt on ollut ammattituottaja ja ammattilaiset tekemässä videota. Ja ohoh, miten nämä sanat sopivatkin NIIN HYVIN tähän ohjelmaan
Biisihän on ok. Mutta hyvin geneerinen, kaupallinen ja laskelmoitu. Matti laulaa raidan päälle, yliartikuloiden, joka näyttää vähän luonnottomalta.
Matti on mun mielestä ihana. Mutta näköjään myös (musiikki)bisnesmies. No, mikäs siinä. Suomessa on helvetin vaikea menestyä, saati ansaita elantonsa musiikilla tai taiteella. Toivottavasti tää on sitä musaa, mitä hän haluaa tehdä ja sillä tavalla, miten hän haluaa tehdä. Toivotan kaikkea menestystä, tietenkin. Ja onnea rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei itse ole menossa opiskelemaan niin yliopistolla ei ole mitään merkitystä. Ei ole menossa opiskelupiireihin. Ei se yliopisto ole kuopiolaisia miksikään muuttanut.
Yliopistot ovat aika isoja työllistäjiä ja niiden liepeillä on usein myös tutkimusta hyödyntävää bisnestä työpaikkoineen. T omaa kokemusta asiasta.
Ei todellakaan liity, amistaustainen on kaukana yliopistomaailmasta
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo Matti ihana!!! Aiemmin en olisi voinut edes kuvitella viehättyväni värikästukkaisesta miehestä, mutta näköjään kaikki on mahdollista. Hauskoja nuo biisilinkit, vaikkeivat nyt tähän ketjuun niin kyllä kuulukaan.
Matti on kyllä tosi symppis. Samalla hyvin miehekäs ja kuitenkin hyvällä tavalla herkkä. Kiva kombo. Selvästikin hän on fiksu eikä lähde mukaan tuohon raatelevaan ja epäreiluun henkiseen ja emotionaaliseen retuuttamiseen.
Miksi ei kuulu? Ne sisältää tietoa Matista mikä vaikuttaa spekulointiin.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma varmaan muutetaan pian nimeksi sateenkaaripiispojen treffit hindutemppelis
voi olla arkkipiispahan toimii kuin joku diktaattori. ei hyvaksy demokraattisesti tehtyja sopimuksia vaan tekee ne oman mielihalun mukaisiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy, jos haluaa tulevat lapsensa korkeakouluun, on kätevää jos se on samalla paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monellakin ihmisellä on nykyään kaksi lasta kolmevitosena ja yhteishuoltajuus. Jopa niin, että noilla lapsilla on toinen vanhempi eri. Haukutteko nämä kaikki maanrakoon, narsisteiksi, psykopaateiksi ym.
Mä ymmärrän, jos joku on saanut vaikka 19-vuotiaana lapsen ja sitten eronnut vauvavuonna ja sitten 30-vuotiaana pitkässä suhteessa saa lapsen, ja sitten eroaa pikkulapsiaikana, mutta tässäkin tapauksessa Arttu ollut jo kolmekymppinen aikamies, kun saanut nämä lapset ja molemmilla kerroilla eronnut pikkulapsiaikana.
Voisitko vielä avata miten tuo esimerkkitapauksen isä olisi jotenkin ymmärrettävissä paremmin? Lopputulos sama kaksi lasta kahdelle naiselle (ja kerta vielä tätäkin fraasia: eri puolilla Suomea)
En tiedä kuka jaksaa sato kertoja noitakin kirjoittaa. Ihan kuin se yhdelle naiselle, tai vaikka kahdelle naiselle samaan kylään olisi jotenkin parempi combo. Jos on vieraat lapset ja niiden vieraat äidit ongelma, niin se on joka tyylillä tai yhdistelmällä ongelma.
Olishan Julia voinut nätisti pari kertaa kaverina tavata Artun niin olis ihan kuvat kuvaukset saatu loppuun eikä kukaan olis menettänyt kasvojaan. Niinhän se opemieskin teki muutama vuosi sitten ja ajoissa kertoi ettei tunteita ole eikä tule. Ei se mitään yöpymistä olis tarkoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy, jos haluaa tulevat lapsensa korkeakouluun, on kätevää jos se on samalla paikkakunnalla.
Hahhah lapset haluavat usein lähteä kauemmaksi itsenäistymään ja opiskelemaan. Lukio on hyvä olla samalla paikkakunnalla mutta korkeakouluilla ei ole niin väliä onko vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin Julian lapset menee yliopistoon on Turun joessa virrannut paljon vettä.
Eikä suurin osa ihmisistä asu enää synnyinperheensä kanssa samassa asunnossa kun yliopistossa aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Kuopion käsittely vertailuna Imatraan lähti liikkeelle, kun täällä joku espoolainen ilmoitti ettei voisi muuttaa kuolevalle Imatralle ja esim Kuopio kävisi yliopiston takia.
Imatran vieressä on Lappeenranta teknisine yliopistoineen ja paikkakunnalla on isoja moderneja teollisuuslaitoksia ja näköjään varmaankin tuon yliopiston läheisyyden vuoksi tutkimustoiminnasta ammentava tekninen osaamiskylä. Kuopiossa yliopistolla ei ole aloineen kovinkaan suurta bisnesvaikutusta. Lähinnä nuo muutamat lääkekeksinnöt ja siinäkin firma jo myyty jenkeille myös tuotteita myydään vain Jenkeissä. Eli näillä tulleilla tuotanto tulee vielä siirtymään. Vuosi sitten yliopisto sain ekan teknisen alan tekninen fysiikka ja sekin jaettiin Joensuun kanssa.
Koiran hymyilyklipin jälkeen paras kohtaus oli Mikon "En mä haluu riehuu". Siis jotenkin niin sympaattinen kaikessa rehellisyydessään.
Toivottavasti Mikko ja Iina löysivät toisistaan kumppanit, eikä arki tule etäännyttämään tätä orastavaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
"Moni biisi kuulostaa läheisriippuvaisen ruikutukselta. Niin tämäkin. "
Matti on kaukana läheisriippuvaisesta.
Elisa sen sijaan....Kaikki solut mun sisällä huutaa juokse. Suuttuu silti kun toinen ei kosketa.
Tarkennan että siinä missä mielestäni Matti biisien perusteella kuulostaa läheisriippuvaiselta ruikuttajalta, niin Elisa taas kuulostaa sekä näyttää epävakaalta noita-akalta. Eivät sovi yhteen.
Itse ainakin ymmärrän täysin, että Julia halusi keskeyttää pelin.
Mitä järkeä olisi pilata koko kesänsä ja kesälomansa hampaita kiristellen sinnittelemällä loppuun asti? Kun kerran oli ilmiselvää, että tästä ei mitään tule. En koe tv-katsojana olevani siinä asemassa, että mun takia pitäisi kärvistellä loppuun saakka, vaikka olisi miten vaikeaa. Eri asia jos tuotannosta olisi sanottu, että missään tapauksessa ei saa keskeyttää. Silloin tästä olisi mustaa valkoisella.
Julia sanoi myös, että jutun jatkaminen olisi antanut mahdollisesti vääriä signaaleja Artulle, että tässä olisi vielä mahiksia jatkoon.
Ja puhe siitä, että Julia puhuu Artusta pahaa selvän takana on myös ihan pötyä. Hänhän sanoi, että oli Artulle kertonut, että ulkonäkökritiikki satuttaa, mutta puheet olivat silti jatkuneet. Totta kai hänen oli myös annettava syyt sille miksi ei halua jatkaa. Eri asia sitten onko Julia psyykkisesti itsekään riittävän vahva tällaiseen ohjelmaan.
Huvittaa myös kuinka jotkut vanhemmat naiset sanovat, että pitää vaan ymmärtää miesten sammakkoja ja ulkonäön mollaamista ja ottaa asia huumorilla. Itsekin olen yli 60-vuotias nainen, enkä ole koskaan voinut sietää tuollaista moukkamaisuutta miehiltä, toisin kuin monet mun ikätoverit. Siksihän monet miehet vieläkin pitävät omana oikeutenaan esittää ulkonäön parannusvinkkejä naisille ja olettavat, että niistä ei saa loukkaantua.
Mitäpä jos Julia olisi sanonu Artulle, että olet vähän naismainen, pidän kyllä itse hieman miehekkäämmistä ja lihaksikkaammista miehistä. Ja tumma tukka ja partakin olisi kivempi. Just nämä ulkonäön mollaajatyypit menisivät itse ihan puihin jos saisivat maistaa omaa lääkettään. Heidän maailmassaan vain miehet voivat asettaa ulkonäkökriteerejä naisille, ei toisin päin.
Matin musa on itkupillimusaa. Vetoaa varmaan johonkin kansanryhmään, mutta tuollaisia "artisteja" on pilvin pimein. Vain harva oikeasti pääsee isoksi nimeksi. Tuolla karismalla se ei onnistu.
Pohjalaisnaisena kommentoin tuohon, että "Lupaukset on aina pidettävä" ellei nyt ole kyse hengenlähdöstä, se ainut poikkeus.
Siksi ajattelen, että jokaisen osallistujan oltava ohjelma loppuun saakka ihan huolimatta siitä vaikka ei paria tulisikaan.
Tämmöinen ohjelman keskeyttäminen viime vuoden osallistuja-naiselta ja tämän vuoden Juulia lta on väärin ohjelman kumppania kohtaan, tuotantoa kohtaan ja meitä ohjelman seuraajia kohtaan.
Itselle ei tulisi mieleenkään lopettaa kesken ohjelman. Se olis suuri häpeä ja ihan ennen kuulumatonta.
Pikkumyiden kiukuttelutreffit sopis tähän tai Katellaaan jatketaanko -treffit