Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13023)
Onpa tuo Matti ihana!!! Aiemmin en olisi voinut edes kuvitella viehättyväni värikästukkaisesta miehestä, mutta näköjään kaikki on mahdollista. Hauskoja nuo biisilinkit, vaikkeivat nyt tähän ketjuun niin kyllä kuulukaan.
Matti on kyllä tosi symppis. Samalla hyvin miehekäs ja kuitenkin hyvällä tavalla herkkä. Kiva kombo. Selvästikin hän on fiksu eikä lähde mukaan tuohon raatelevaan ja epäreiluun henkiseen ja emotionaaliseen retuuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän toi Julian juttu oikeasti oli? Oli muuten korostetun kiire päästä artusta eroon. Valapuheet ei ollu reilassa tekoihin nähden. Toki Arttu on jotenkin lapsekas ja vähän noh typerys noissa kanssakäymisissä, mutta oli juliakin aika ehdoton. Tiedäpä sitten.
Minäpä kerron: Lapset. Ei käy.
Noh, jos noin, miksi ei voinut sanoa sitä suoraan? Piti kertoa kaikenlaista syyllistääkseen toista ja päästäkseen eroon. Haastattelut ja ja muut ohjelmataltioinnit nähneenä en voi pitää Juliaakaan helppona kumppanina. Koko ajan pitäisi arvuutella, mitä ja miten nyt voisi sanoa. Ja tosiaan, niin kuin joku mainitsikin, ei voi koko aikaa miettiä, sanoinko jotakin väärin tai kummallista, kun toinen on vaan hiljaa..(?) Aluksi luulinkin, että Julia on mennyt lukkoon jostakin hyvinkin vakavasta, ja on sen takia hiljaa. Mutta ei se niin saa olla kahden ihmisen vuorovaikutuksessa, etenkään, kun on osallistunut TV-ohjelmaan. Se pitäisi muistaa. Tämän perusteella Julia(kin) on vielä raakile näissä piireissä. Mutta niinhän me kaikki. En ole kummankaan, Artun enkä Julian, "puolella".
Vierailija kirjoitti:
Onpa tuo Matti ihana!!! Aiemmin en olisi voinut edes kuvitella viehättyväni värikästukkaisesta miehestä, mutta näköjään kaikki on mahdollista. Hauskoja nuo biisilinkit, vaikkeivat nyt tähän ketjuun niin kyllä kuulukaan.
Matti on kyllä tosi symppis. Samalla hyvin miehekäs ja kuitenkin hyvällä tavalla herkkä. Kiva kombo. Selvästikin hän on fiksu eikä lähde mukaan tuohon raatelevaan ja epäreiluun henkiseen ja emotionaaliseen retuuttamiseen.
Ihan sama tunne täällä. Ei paljon hiustenväri heilauta, kun viehätyin miehestä muuten ihan samointein. Todella suloinen, mutta miehekkäästi sellainen. Yllätin itsenikin.
En muuttaisi Kuopioon kumppanin perässä. Mieluummin Imatralle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Julian vanhat koulukiusaajat paikalla täällä. Hyvin naisvihamielistä keskustelua. Minusta tämä ketju on mennyt täysin mauttomaksi ja tulisi lukita.
Ei Juliaa pidä käsitellä silkkihansikkain siksi, että on ollut koulukiusattu. Hän osallistui ohjelmaan, ja otti riskin. Suurin osa mielipiteistä täällä on ihan perusteltuja, ei mitään koulukiusaajan käsialaa. Mutta toki Julian ulkonäköön liittyvät (negatiiviset) kommentit ovat asiattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Julia mielestäni järkyttyi heti eniten siitä, että miehellä oli jo lapset. Sitten liinat kiinni ja goodbye. Vähän höpinää päälle, että ukko nimitteli rumaksi. Ciao!
Katsokaa Julian ilme kun alttarilla ollessa Julia kysyy mistä päin sä oot ja Arttu vastaa että tällä hetkellä asuu Imatralla. Tuo ilme kertoo jo kaiken ja loppu oli taputeltu sillä hetkellä.
Julian aika katsoa peiliin. Voiko oikeasti olla noin "pinnallinen", että pelkkä asuinpaikkakunta tekee heti kaikesta lopun.... Ja Arttu ei varmastikaan määrännyt Juliaa muuttamaan Imatralle, tosikko Julia vain itse muovasi asian niin pikku päässään. Ja sitten nämä ns. ulkonäkökommentit mitä Arttu mukamas sanoi. Eiköhän näissäkin Julia ole taas ymmärtänyt kommentit väärin, ja sitten piipittää kuinka Arttu muka arvosteli Julian ulkonäköä. Pah sanon minä! Miksi jokaikiselle kaudelle pitää ottaa tuollaisia Julian kaltaisia mielensäpahoittajia ja ahdistujia? Tuula ja Taina täysin samaa kastia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moniko teistä haluaisi asua ilman mitään järkevää syytä vieraan miehen kanssa kuusi viikkoa kesälomasta ja nukkua samassa sängyssäkin?"
Ohjelmaan ei olisi Julian kannattanut osallistua jos vierastaa pelkkää ajatustakin.
Sinäkö nukkusit kesän naapurin Penan kanssa samassa sängyssä vaikka et haluaisi Penan kanssa edes ystävyyttä?
Ei sitä samassa sängyssä tarvitse tässä nukkua jos tekisi kuvaukset läpi. Näillä on kaikilla sohvakin
"Moni biisi kuulostaa läheisriippuvaisen ruikutukselta. Niin tämäkin. "
Matti on kaukana läheisriippuvaisesta.
Elisa sen sijaan....Kaikki solut mun sisällä huutaa juokse. Suuttuu silti kun toinen ei kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla kaukaa haettu arvaus liittyen Juliaan, mutta tuli mieleen yksi vanha oma kokemus vuosien takaa. Meillä töissä aloitti uusi työntekijä, ja meidät laitettiin kaksin samaan uuteen projektiin ja siksi kaksin samaan työhuoneeseen. Yritin olla häntä kohtaan kiva, avoin ja ystävällinen, mutta kohteliaan pidättyväinen. Halusin vain että voidaan olla työkavereita jotta mukavasti saadaan projekti yhdessä hoidettua. Mutta hän heti jotenkin hullaantui minusta aivan, ihastui täysin. Hän ei yrittänyt mitään asiatonta eikä tehnyt mitään pahaa, mutta se hänen hullaantuminen oli ihan valtavan ahdistavaa, kun itse en tuntenut mitään sellaista. Hän tuijotti minua koko ajan hullaantunut ilme silmissään kuin koiranpentu, kulki koko ajan perässäni, lateli kömpelöitä kohteliaisuuksia ja hehkutti miten ollaan niin samalla aaltopituudella ihmisinä ja suunnilleen sielunkumppaneita. Mitään hienovaraista tai vähemmän hienovaraista torjuntaani hän ei ott
Vähän saman tyyppinen kokemus siis, sillä erotuksella, että tässä oikeasti ollaan parisuhteeseen opettelemassa, ei työkavereita.
Matti on todella ihana <3 Kunpa olisin 20 v nuorempi laulaakin tosi hyvin, kuuntelin nuo kaikki biisit mitkä linkattu tänne. Lisää matteja tarvitaan tähän maailmaan :)
Vierailija kirjoitti:
Mikko on aikuismaisempi kuin Iina. Ehkä se on kuitenkin hyväksi.
Mikko on toki Iinaa vanhempi iältäänkin.
Mikko vaikuttaa olevan tosissaan mukana. Näyttää, että on hiffannut sen olennaisimman: ei se, mitä minä saan tästä suhteesta, vaan se, mitä voin suhteeseen itse antaa. Jos Iinan kanssa ei synny pitempää juttua, niin minusta Mikko on asenteensa puolesta vahvoilla löytämään uuden kumppanin ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Moni biisi kuulostaa läheisriippuvaisen ruikutukselta. Niin tämäkin. "
Matti on kaukana läheisriippuvaisesta.
Elisa sen sijaan....Kaikki solut mun sisällä huutaa juokse. Suuttuu silti kun toinen ei kosketa.
Onko Elisa luotaansatyöntävä persoona? Olen tuntenut sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta ruikutusta joka ikinen biisi. Mua ahdistais alkaa suhteeseen jonkun kanssa joka laulaa koko ajan tällaisia ihmissuhde aiheisia biisejä. Vaikka joku muu olis kirjoittanut sanat tai ne muka kertois jostain toisesta, niin artistin on kuitenkin uskottava siihen mitä laulaa joten kyllä se jotain kertoo että tää laulaa vain naissuhteista joista ei pääse irti ja siitä ettei kestä olla yksin:
Voisiko Elisa nyt vaan hyväksyä sen ettei Matti kiinnostunut hänestä. Ei ole käsittelemättömiä naisasioita piilossa.
Epäillyt ja "uhri" asuvat Suomessa - Voikohan sepitteellä, johon on sepitelty neljä miestä, tienata yli satatuhatta euroa puhtaana käteen, joka maksetaan Suomen verokertymästä? Pian nähdään: https://yle.fi/a/74-20189075
Vierailija kirjoitti:
Kuopio on sentään yliopistokaupunki.
Eivät kaikki ole akateemisia, vasn ihan amistaustaisia . Eikä imatraltakasn ole pitkä matka yliopistokaupunki Lappeenrantaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla kaukaa haettu arvaus liittyen Juliaan, mutta tuli mieleen yksi vanha oma kokemus vuosien takaa. Meillä töissä aloitti uusi työntekijä, ja meidät laitettiin kaksin samaan uuteen projektiin ja siksi kaksin samaan työhuoneeseen. Yritin olla häntä kohtaan kiva, avoin ja ystävällinen, mutta kohteliaan pidättyväinen. Halusin vain että voidaan olla työkavereita jotta mukavasti saadaan projekti yhdessä hoidettua. Mutta hän heti jotenkin hullaantui minusta aivan, ihastui täysin. Hän ei yrittänyt mitään asiatonta eikä tehnyt mitään pahaa, mutta se hänen hullaantuminen oli ihan valtavan ahdistavaa, kun itse en tuntenut mitään sellaista. Hän tuijotti minua koko ajan hullaantunut ilme silmissään kuin koiranpentu, kulki koko ajan perässäni, lateli kömpelöitä kohteliaisuuksia ja hehkutti miten ollaan niin samalla aaltopituudella ihmisinä ja suunnilleen sielunkumppaneita. Mitään hienovaraista tai vähemmän hienovaraista torjuntaani hän ei ott
Hyvä esimerkki, tästähän on nytkin kyse, että yksi osallistuja ei halunnut enää joutua viettämään aikaa kahdestaan parinsa kanssa.
On erittäin epätodennäköistä, että kellekään ulkopuoliselle päätöksessä olisi mitään ongelmaa. Myös asiantuntijat sanoivat Artun ylittäneen Julian rajat toistuvasti, mikä tarkoittaa suomeksi sitä että ihminen ei usko kun toinen pyytää vaikkapa lopettamaan.
Miksi kellään tavallisella katsojalla olisi mitään urputtamista tuollaisesta? minä halusin nähdä miten se kärsii, katsojakokemukseni on pilalla. Epäuskottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ah, sisäpiirin tietoa. Tämäkin ketju on tutkinnassa. Siinä voi naama joillain venähtää kun postilaatikosta kilahtaa kutsu kuulusteluun. Ip oisoitteista selviää henkilöllisyys. Tomi Metsäketo sai korvauksia ja pari tyyppiä tuomion tänne kirjoittelusta. Se kannattaa muistaa, ennen kuin lätkii esim. diagnooseja vieraille ihmisille täällä
Sitten on poliiseilla työsarkaa. Ylilauta työllistää koko poliisivoimat. Minkä valtion poliisi pyydetty apuun vauvapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Julia mielestäni järkyttyi heti eniten siitä, että miehellä oli jo lapset. Sitten liinat kiinni ja goodbye. Vähän höpinää päälle, että ukko nimitteli rumaksi. Ciao!
Katsokaa Julian ilme kun alttarilla ollessa Julia kysyy mistä päin sä oot ja Arttu vastaa että tällä hetkellä asuu Imatralla. Tuo ilme kertoo jo kaiken ja loppu oli taputeltu sillä hetkellä.
Noh. Minä olen espoolainen kaupunkilaisnainen. Kyllä minunkin ilme olisi tuossa tilanteessa pahasti valahtanut, jos mies olisi sanonut että on Imatralta. Tai olisin siinä ehkä hädissäni äkkiä kysynyt, että olethan valmis muuttamaan sieltä pian sivistyksen pariin. Jos ei, niin homma olisi tosiaan siinä heti taputeltu sitten. Sen sijaan Tampere, Turku, Vantaa, Helsinki, Kirkkonummi, Sipoo, Vihti, Naantali, Pirkkala, Sipoo, Porvoo, ehkä Kuopiok
Kerroitko noin tarkasti myös enskarin hakuvaiheessa? Julia ei ainakaan kertonut kun hänelle pari löytyi. Jos olisi kertonut ei häntä tässä ohjelmassa olisi nähty.
Sinäkö nukkusit kesän naapurin Penan kanssa samassa sängyssä vaikka et haluaisi Penan kanssa edes ystävyyttä?