Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13111)
Kauheeta ruikutusta joka ikinen biisi. Mua ahdistais alkaa suhteeseen jonkun kanssa joka laulaa koko ajan tällaisia ihmissuhde aiheisia biisejä. Vaikka joku muu olis kirjoittanut sanat tai ne muka kertois jostain toisesta, niin artistin on kuitenkin uskottava siihen mitä laulaa joten kyllä se jotain kertoo että tää laulaa vain naissuhteista joista ei pääse irti ja siitä ettei kestä olla yksin:
Vierailija kirjoitti:
Toivonen ajellut hiuksensa. Onko kyseessä irtiotto Elisan jälkeen?
Olisiko erotukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että olisit jatkanut kaverina ihmisen kanssa, jonka kanssa kommunikaatio ei toimi ja koet hänen arvostelevan omaa ulkonäköäsi? Enpä usko.
Oleellista olisi ollut miettiä, että miksi itse kokee, että se ei toimi? Miksi itse jälleen kerran kokee, että toinen vaan arvostelee? Entä voisiko omaa asennettaan muuttaa ja kerrankin tulla toimeen jonkun kanssa sen sijaan, että vaatii sen toisen muuttuvan mieleisekseen?
Arvostelevia ihmisiä on ihan oikeasti myös olemassa. Ei kaikki ole aina vain kuulijan mielikuvitusta. Artun puhe ja käytös eivät muuttuneet, vaikka Julia antoi palautetta, että nyt loukkaa ja satuttaa.
Niinpä. Olennaista on, että vaikka Arttu ei olisikaan tarkoittanut pahaa, hän ei muuttanut käytöstään yhtään Julian pyynnöstä huolimatta, eikä ottanut kuuleviin korviinsa sitä, että nuo kommentit satuttaa. Parisuhteessa ja kaverisuhteessa toista kuunnellaan ja yritetään toimia niin, että toisella olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä jo ennen Elisaa vaihtaneen hiustyyliä usein. Älä tee liikaa tulkintoja.
Teen sen tulkinnan radikaalisti vaihtelevasta hiustyylistä ja noista sen biiseistä että hiustyyli ja naiset vaihtuvat tiuhaan, kaikki tunteet koetaan kovaa. Eli hyvin dramaattinen ja epävakaa tunnelma tulee.
Matti ainakin saa lisää aiheita lauluihinsa, kun on niin traumatisoiva enskarikokemus. Tulee levyllinen surumielisiä balladeja.
Ah, sisäpiirin tietoa. Tämäkin ketju on tutkinnassa. Siinä voi naama joillain venähtää kun postilaatikosta kilahtaa kutsu kuulusteluun. Ip oisoitteista selviää henkilöllisyys. Tomi Metsäketo sai korvauksia ja pari tyyppiä tuomion tänne kirjoittelusta. Se kannattaa muistaa, ennen kuin lätkii esim. diagnooseja vieraille ihmisille täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko erotukka.
Niin ja jos asiat meni pieleen tässä ohjelmassa niin nyt ei joka toinen kadulla tunnista että sä oot se sinitukka Ensitreffit alttarilla ohjelmasta. Tekisin aivan samoin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Julia mielestäni järkyttyi heti eniten siitä, että miehellä oli jo lapset. Sitten liinat kiinni ja goodbye. Vähän höpinää päälle, että ukko nimitteli rumaksi. Ciao!
Katsokaa Julian ilme kun alttarilla ollessa Julia kysyy mistä päin sä oot ja Arttu vastaa että tällä hetkellä asuu Imatralla. Tuo ilme kertoo jo kaiken ja loppu oli taputeltu sillä hetkellä.
Noh. Minä olen espoolainen kaupunkilaisnainen. Kyllä minunkin ilme olisi tuossa tilanteessa pahasti valahtanut, jos mies olisi sanonut että on Imatralta. Tai olisin siinä ehkä hädissäni äkkiä kysynyt, että olethan valmis muuttamaan sieltä pian sivistyksen pariin. Jos ei, niin homma olisi tosiaan siinä heti taputeltu sitten. Sen sijaan Tampere, Turku, Vantaa, Helsinki, Kirkkonummi, Sipoo, Vihti, Naantali, Pirkkala, Sipoo, Porvoo, ehkä Kuopiokin olisi ollut ihan ok. Ja voisin niihin itse muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Matti ainakin saa lisää aiheita lauluihinsa, kun on niin traumatisoiva enskarikokemus. Tulee levyllinen surumielisiä balladeja.
Joo ja AV-mammat pikkarit märkinä niitä kuuntelevat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää tatuointikommentti näin: mitä jos mies sanoisi ihan kysymättä, että ei tykännyt hääpuvusta, mutta onneksi sen saa pois? Tai että ei tykkää esim. lyhyistä hiuksista, mutta onneksi ne saa kasvatettua pois?
Eikö tulisi aika ikävä fiilis, vaikka ymmärtää, että toisella saa olla omia mielipiteitä? Mikä tarve niitä kommentteja on toiselle koko ajan kyselemättä päästellä?
🤦🏼 Kiva kommentti. Olisi riemastuttavaa, jos kohde olisikin tosi rohkea, hetkeen heittäytyvä humoristi, ja kävisi kylppärissä ajamassa tukan veks. Tulisi pokkana kaljupäisenä ja olisi kuin mitään ei olisi tapahtunut tai sanoisi vaikka, kiitti kun kerroit, olen nyt itsekin tosi tyytyväinen. 😂
Täähän on jo humppaa. Joku menneisyyden nainenkin jäänyt kummittelemaan. Toi vaalea tukka sopii hyvin. Näyttää vähän Sami Kuroselta:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitti toinen hyvää tai sitten ei. Tuli sieltä suusta sammakko tai kultakala. Siitäkin huolimatta jokaisella on oikeus määrittää, jatkaako tutustumista vai lopettaako mieluimmin heti kuin myöhemmin. Vaikka kyseessä olisi ohjelmaan hakeutunut. Henkilö on itsestään vastuussa, itsemääräämisoikeus on vain hänellä. Ei siihen voi eikä tietenkään saakaan antaa kenenkään ulkopuolisen mielipiteen vaikuttaa. Olisi mukava nähdä, miten ns. käskyttäjät, suhtautuisi, mikäli heidän ihmissuhteisiin sekaantuisi satamäärin eri tasoisia ihmisiä jopa hörhöjä. Pari plloa punkkua naamaan, niin jopas kuvittelee olevansa maailman paras parisuhde kommentoija. Jotain rajaa, vaikka hyvää ja laillista ainettahan punkku on. 🍷
Silloin ei kannata hakeutua mukaan Ensitreffit Alttarilla ohjelmaformaattiin, jonka idea on luottaa siihen, että ohjelman asiantuntijat on osanneet arvioida toisilleen yhteensopivat parit ja siihen itselle valittuun pariin tutustutaan vähintään ennalta määritellyn ajan. Kysehän on ilmeisesti kuitenkin vaan viikoista, ei edes kuukausista. Mikäli syystä tai toisesta on hakuprosessin aikana itse ollut epärehellinen ja vähintään kaunistellut tai suorastaan valehdellut vastauksissaan, niin ihan saa itseään saa syyttää, ei se kenenkään muun vika ole.
Julia on kyllä nolannut itsensä nyt ja pahasti. Ok jos mies jolla on lapsia ei kelpaa, mutta toi Artun jatkuva mollaaminen selän takana ja kaikkien sanomisien vääristely on tosi noloa ja kertoo Juliasta paljon. En usko, että Julia ylipäänsä kykenee parisuhteeseen, on liian itsekeskeinen prinsessa. -- Mitä tulee siihen, että kelpaisko esim minulle mies joka asuu kauempana ja jolla on lapsia, niin en kyllä näkisi näitä isoiksi esteiksi jos muuten sujuu hyvin. Arttu on komea ja vaikuttaa mukavalta. Hänen osalta ei nyt realisoidu kuitenkaan yhteydenotoksi koska olen naimisissa (ja hui kauheaa, mullakin on lapsia).
Vierailija kirjoitti:
Julia on kyllä nolannut itsensä nyt ja pahasti. Ok jos mies jolla on lapsia ei kelpaa, mutta toi Artun jatkuva mollaaminen selän takana ja kaikkien sanomisien vääristely on tosi noloa ja kertoo Juliasta paljon. En usko, että Julia ylipäänsä kykenee parisuhteeseen, on liian itsekeskeinen prinsessa. -- Mitä tulee siihen, että kelpaisko esim minulle mies joka asuu kauempana ja jolla on lapsia, niin en kyllä näkisi näitä isoiksi esteiksi jos muuten sujuu hyvin. Arttu on komea ja vaikuttaa mukavalta. Hänen osalta ei nyt realisoidu kuitenkaan yhteydenotoksi koska olen naimisissa (ja hui kauheaa, mullakin on lapsia).
Hyvä on täällä palstalla ajatella potentiaalissa eri asia jos oikeasti joutuisit Julian tilanteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde: Ilta-Sanomat
Tässä siis juttu siitä, kuinka miehet valitsevat äitinsä näköisen kumppanin.
Jos nyt mietin itseni lisäksi lähipiirini naisia, niin emme me kyllä muistuta yhtään anoppejamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että olisit jatkanut kaverina ihmisen kanssa, jonka kanssa kommunikaatio ei toimi ja koet hänen arvostelevan omaa ulkonäköäsi? Enpä usko.
Oleellista olisi ollut miettiä, että miksi itse kokee, että se ei toimi? Miksi itse jälleen kerran kokee, että toinen vaan arvostelee? Entä voisiko omaa asennettaan muuttaa ja kerrankin tulla toimeen jonkun kanssa sen sijaan, että vaatii sen toisen muuttuvan mieleisekseen?
Arvostelevia ihmisiä on ihan oikeasti myös olemassa. Ei kaikki ole aina vain kuulijan mielikuvitusta. Artun puhe ja käytös eivät muuttuneet, vaikka Julia antoi palautetta, että nyt loukkaa ja satuttaa.
Niinpä. Olennaista on, että vaikka Arttu ei olisikaan tarkoittanut pahaa, hän ei muuttanut käytöstään yhtään Julian pyynnöstä huolimatta, eikä ottanut kuuleviin korviinsa sitä, että nuo kommentit satuttaa. Parisuhteessa ja kaverisuhteessa toista kuunnellaan ja yritetään toimia niin, että toisella olisi hyvä olla.
Tämä on jälleen kerran pelkästään Julian väite, jolle ei ole nähtävissä mitään totuuspohjaa. Miten hän olisi edes voinut muuttaa käytöstään, kun Julia puhuu kaiken hänen selkänsä takana?
Erinomainen esimerkki mm. se, miten Julia on puheissaan Artun selän takana antanut ymmärtää, että Arttu oli jo heti tapaamisiltana suorastaan pakottamassa häntä muuttamaan Imatralle. Jaksossa 7. nähdään miten Julia vasta tuolloin ottaa asian puheeksi Artun kanssa. Sekin hyvin omituiseen tyyliin, ihan kuin Arttu edes kunnolla, jos ollenkaan, enää edes muistaisi mitä ja miten on asian viikkoja aiemmin ilmaissut, saati että olisi osannut kuvitellakaan Julian siitä maininnasta loukkaantuneen, kun mitä ilmeisimmin oli itse tarkoittanut vaan hyvää.
Viimeisin ilmaisjakso katsottu:
Katri ja Janne
Jannelle pisteet siitä, että havahtui oman tyttöbakteerikäytöksensä (taputellut selälle ja ollut vaikeana julkisessa halauksessa) olevan loukkaavaa Katrille ja vaikutti, että oli aidosti pahoillaan siitä. Ihan hyvä opetus Jannelle, että vaikkei olisikaan päätä pahkaa ihastunut toiseen, niin se ei silti oikeuta mitä tahansa käytöstä. En tiedä, tuleeko Jannesta ja Katrista paria, mutta ehkä he oppivat jotain toisiltaan ohjelman aikana. Ihan kiva nähdä, kun heillä oli rentoa tekemistä ja Janne osasi hyvin käsitellä Katrin koiria, se on hyvä merkki, jos koira hymyilee eikä irvistä miehelle.
Matti ja Elisa:
Joka kerta kun Elisa levähtää ruutuun, niin hän jauhaa ja valittaa otsa kurtussa läheisyyden puutteesta. Eikö hän muusta osaa puhua? Nuo kaksi pitäisi erottaa jo ihan vain Matin mielenrauhan vuoksi. Elisa voisi mennä ulkomaille tantraseksiretriitille tai berliiniläiselle seksiklubille pokaamaan elämänsä miehen, kun niin tykkää mennä aistit edellä, pieni kielimuurikin voisi olla miehen kannalta toivottavaa.
Iina ja Mikko:
Okei kummallakaan ei ole vielä suuria tunteita, Iinalla sentään pientä ihastusta, mutta entä Mikolla? No ainakin tykkäävät kuherrella sohvalla ja heillä on yhteistä tekemistä, kun jalkapallomatsi, toivottavasti Mikkokin alkaa lämmetä Iinan ehdottelemille menoille, voi olla toki sinkun alkukankeutta, kun totuttu omiin menoihin. Kissakin otettu mukaan <3, sillä onkin tilaa ihmetellä ja puuhailla Mikon kotona. Hyvä että kissaihmiset paritettu toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka vuosihan näitä keskeyttäjiä on ollut jos ei vaan synkkaa millään tasolla esim. se rahka-Petri ja Mari jne. Ja se on ihan sallittua.
Se onkin tosi käsittämätöntä ja epäkunnioittavaa sitä puolisoa kohtaan, joka haluaisi vetää koko prosessin sopimuksen mukaisesti läpi. Siinä voi oppia paljon, vaikka lopputulokseksi tulisi erokin.
Itse en ainakaan omisi kiinnostunut tutustumaan sarjan ulkopuolellakaan siinä keskeyttämän kanssa, tsemppaajalle voisin antaa mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kyllä sopisi paremmin hevi tai punk, aika kaukana balladista 🧐
Aivan eri asia. Tässä henkilö on ihan itse hakeutunut tilanteeseen, jossa hänet on "paritettu" toisen henkilön kanssa ja kyseessä on nimenomaan kumppanin löytyminen