Nyt taisi mennä pilakuva tunteisiin:D
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/cfc398e6-8a86-49c5-bdeb-e530c7806…
Nyt tais mennä tunteisiin:D Minulle kyllä tuli tuosta ensimmäisenä mieleen Venäjä ja Suomineito.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tunteisiin? Mitä tarkoitat?
Siellä on vain suomi feministi kuukausia myöhässä karhu vsi mies huuhaallaan. Kyseinen vertailu on jo muualla maailmassa unohdettu kuukausia sitten typeränä mutta suomalaiset feministi tulevat vähän myöhässä.
Taas niitä Ville Rantoja joissa "vitsi" on ainoastaan tekijän aivojen uumenissa.
Onks kellään mitään tilastoa, kun mä en nyt muista. Kummat on 50 viime vuoden aikana tappaneet enemmän naisia, karhut vai miehet?
Naisen on epätodennäköisempää joutua metsässä karhun kynsiin kuin raiskarimiehen uhriksi.
Miten tuo feministien karhu-vertaus nyt oikein osuvasti suhteutuu tuohon Valkeakosken tapaukseen tuossa kuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Naisen on epätodennäköisempää joutua metsässä karhun kynsiin kuin raiskarimiehen uhriksi.
Hyvin totta Suomessa, mutta Venäjällä, Kanadassa, Huippuvuorilla... voi olla asenne toinen, että kohtaako mieluummin karhun kuin miehen metsän siimeksissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo feministien karhu-vertaus nyt oikein osuvasti suhteutuu tuohon Valkeakosken tapaukseen tuossa kuvassa?
Jäin kanssa miettimään. Pitäisikö ajatella että hyvä ettei ollut karhu, että karhut on todellisempi ongelma kuin ra:skaus ja m:rha?
Vai että kun venäjä vaanii Suomea, ei tulisi nostaa meteliä yhdestä pikku ra:skauksesta metsässä? Vai miten?
Hauskoja juttuja ei parane selittää auki mutta ei ne nyt ihan käsittämättömiä sais olla.
Osa Rannan piirrustuksista on tosi nokkelia mutta tämä oli vähän noloa, tai sitten en vain tajunnut?
Todella mautonta piirtää yhtään mitään pilakuvaa metsässä uhan kohtaavasta tytöstä juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onks kellään mitään tilastoa, kun mä en nyt muista. Kummat on 50 viime vuoden aikana tappaneet enemmän naisia, karhut vai miehet?
Jos Korkeasaaren karhulinnassa olisi toisella puolen karhut ja toisessa aitauksessa kaksi miestä. Kumman läpi kävelisit? Suomessa on päivittäin satoja tuhansia ellei miljoonia kohtaamisia naisen ja miehen kesken. Rikoksi tapahtuu tuosta määrässä todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan ilman tilastotietojakin sanoa, että miehet ovat enemmän tappaneet. Karhujen lukumäärä on tässä tapauksessa siellä nollan tietämillä tällä aikajanalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Mauton on todella. Piirtäjä ei välitä mitään tyttöä surevista omaisista ja ystävistä.
Jenkeistähän tuo älytön vertaus on lähtöisin. Kumman mieluummin kohtaisit paikallisessa metsässä, harmaakarhun vaiko vieraan miehen?
Taas täällä suomimiestä puolustellaan, heti sen jälkeen kun oltiin ensin laitettu perättömiä huhuja liikkeellä v-kosken rokoksen tekijän kansallisuudessa.
Suomimiesten vä k ivalta on sitä parempaa vä kiv altaa ja karhut on vaarallisia. Se on jämpti. Voi teitä rasseja ja naisvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ranta on vain huono piirtäjä ja vielä huonompi vitsinikkari.
Minustakin on huono piirtäjä. Olen itse harrastepiirtäjä, mutta en kehtaisi tuollaista kynän jälkeä julkaista
Tuon piirroksen voi ymmärtää monella tapaa. Minua ei haittaa Suomi-Venäjä vertaus. Mutta nuoren tytön kuolemalla/ murhalla ei vitsailla.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet" ei tässä tappaneet ketään ja muutenkin voisit pikkuhiljaa jättää tuon tytön tapauksen hyödyntämisen psqa liikkeesi huomionkerjäämisessä. Toki jos sinulla olisi mitään järkeä päässään.
Miten niin tunteisiin? Mitä tarkoitat?