Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (9434)

Vierailija
9341/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän Juliaa, koska olen tapaillut tyhjästä höpöttelevää miestä, joka vain höpötteli omiaan, eikä kuunnellut mua. Arvaili ja oletti mun tarpeita (seksi oli tosin hyvää, minkä takia oltiin yhdessä pari kk - mut olihan se tavallaan mun puolelta hyväksikäyttöä - toisaalta näinhän miehetkin toimii).

Kerran kun kerroin olevani menossa aamulenkille (nautin siitä, kun saa olla yksin luontopolulla), hän itsepintaisesti halusi mukaan ajaen naapurikaupungista ja tuli taas höpöttelemään (mm. kuinka ihana olen, suorastaan satuhahmo ja keijukainen - siis ihan oikeasti). En olisi varmaan saanut rauhaa vastamelukuulokkeillakaan. Kyseessä oli muuten n. 45-v aikuinen mies. Meni kai eronsa jälkeen sekaisin minusta, mutta minusta ei tuntunut, että oli aidosti kiinnostunut juuri minusta, vaan kuka vain nättinaamainen ja hyväkroppainen nainen olisi kelvannut esittämään hänen näytelmäänsä uuden tyttiksen roolia.

Julialla olikin mies, joka samalla sanoi häntä miesmäiseksi, tollai leveäharteiseksi, liian lyhyeksi, toivoi tatskoja piiloon, hiusten värin muutosta. Pölö pölö pölö. 

Vierailija
9342/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän Juliaa, koska olen tapaillut tyhjästä höpöttelevää miestä, joka vain höpötteli omiaan, eikä kuunnellut mua. Arvaili ja oletti mun tarpeita (seksi oli tosin hyvää, minkä takia oltiin yhdessä pari kk - mut olihan se tavallaan mun puolelta hyväksikäyttöä - toisaalta näinhän miehetkin toimii).

Kerran kun kerroin olevani menossa aamulenkille (nautin siitä, kun saa olla yksin luontopolulla), hän itsepintaisesti halusi mukaan ajaen naapurikaupungista ja tuli taas höpöttelemään (mm. kuinka ihana olen, suorastaan satuhahmo ja keijukainen - siis ihan oikeasti). En olisi varmaan saanut rauhaa vastamelukuulokkeillakaan. Kyseessä oli muuten n. 45-v aikuinen mies. Meni kai eronsa jälkeen sekaisin minusta, mutta minusta ei tuntunut, että oli aidosti kiinnostunut juuri minusta, vaan kuka vain nättinaamainen ja hyväkroppainen nainen olisi kelvannut esittämään hänen näytelmäänsä uuden t

Julialla olikin mies, joka samalla sanoi häntä miesmäiseksi, tollai leveäharteiseksi, liian lyhyeksi, toivoi tatskoja piiloon, hiusten värin muutosta. Pölö pölö pölö. 

Joko Arttu on diagnoosin täältä saanut? Elisa vaihtaa asuntoja, Arttu perheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jaksoissa nää artun väärät kommentit on tulleet?

Vierailija
9344/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ois kiva tietää, oliko tuotannolla tiedossa, että Arttu on käynyt aiemmassa tosi-tv:n parinhakuformaatissa valehtelemassa päin naamaa kumppaniehdokkaalleen kansan ihmetellessä hommaa tv:stä ja spekuloidessa asiaa mm. av:lla.

Mä arvaan, ettei tämä ollut tuotannolla tiedossa. Pidän kyllä erittäin suurena epäonnistumisena tätä tuotannon puolelta. Kyllä hakijoiden yleinen maine pitäisi tarkastaa, kun varmaan rikosrekisterikin tsekataan.

Tämä x 100

Vierailija
9345/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ois kiva tietää, oliko tuotannolla tiedossa, että Arttu on käynyt aiemmassa tosi-tv:n parinhakuformaatissa valehtelemassa päin naamaa kumppaniehdokkaalleen kansan ihmetellessä hommaa tv:stä ja spekuloidessa asiaa mm. av:lla.

Mä arvaan, ettei tämä ollut tuotannolla tiedossa. Pidän kyllä erittäin suurena epäonnistumisena tätä tuotannon puolelta. Kyllä hakijoiden yleinen maine pitäisi tarkastaa, kun varmaan rikosrekisterikin tsekataan.

Tämä x 100

Mun mielestä tuotannot taas mielellään ottaa "värikkäitä" tyyppejä mukaan. Ne päättävät ihmiset ei ole näitä terapeutteja siis.

Vierailija
9346/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa Arttuun ollenkaan. Mutta vaikka Julia on kaunis, hoikka, vakityö jne niin onko kukaan muu huomannut, että suu on koko ajan viivana? Ei hymyile, on jotenkin takakireä jo valmiiksi. 

Vain Artun seurassa, muuten kyllä hymyili paljonkin.

Vierailija
9347/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuprosessin haasteena on, että jokainen osallistuja voi periaatteessa kertoa itsestään mitä haluaa. Osa tahallaan kaunistellen ja joku sitten ei vaan tunne itseään niin hyvin, että ei osaa kuvailla itseään kovin osuvasti. Lisäksi hakija voi kuvitella haluavansa ja tarvitsevansa tietynlaisen puolison teoriassa, mutta käytännössä ei sitä haluakaan. Esim. Teoriassa haluaa urheilullisen, mutta käytännössä makaakin mielummin sohvalla. Ei riitä, että tekee itse hakuprosessin hyvin ja rehellisesti, voi silti saada kumppaniksi jonkun, joka on vastannut paperilla toiveita, mutta on kaunistellut asioita hakuprosessissa ja on sitten ihan väärä tyyppi.

Vierailija
9348/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustojen kaivamisella  ei ole merkitystä siinä että Julia on epäluotettava ja tympeäkin.

On vastuutonta tunkea itseään tähän  ohjelmaan, kun kerran etukäteen  tietää ohjelman rakenteen. Siinä sitoudutaan olemaan yhdessä vieraan kumppanin kanssa ohjelman ajan, tutustumaan toiseen, keskustelemaan, ja rakentamaan suhdetta.

Julia on muiden osallistujien tavoin tiennyt että tuleva kumppani on vieras ihminen. Oli tuo ihminen kuinka sopimaton tahansa,  sovittu tehtävä on suoritettava loppuun.

Vain väkivalta  tai sen uhka voisi olla kelvollinen syy luovuttaa ja lopettaa kesken ohjelman.

Itse en uskaltaisi ottaa tuota Juliana töihin. Sehän lähtee lätkimään heti  jos joku työkaveri ei oo ihanteellinen. Sillä hänellä hän on "oikeus" loukkaantua  ( mutta ei velvollisuutta  antaa/pyytää anteeksi tai rakentaa sovintoa) 

Vain väkivalta  tai sen uhka voisi olla kelvollinen syy luovuttaa ja lopettaa kesken ohjelman.

Oikeasti kuka voi näin vaatia?

Vierailija
9349/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että jos osallistuisin tällaiseen kuukausia kestävään hakuprosessiin ja laittaisin itseni telkkariin ja likoon niin olisin todella vihainen ja pettynyt myös asiantuntijoihin jos he parittaisivat minut miehelle joka arvostelee hartioitani miesmäisiksi ym ym..... siis ihan järkyttävää. Ajattelisin, että ammattitaidotonta touhua saisi loppua koko formaatti :D. 

Vierailija
9350/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan vaan Julian päässä, kuten jo siitä ääniviestin kuuntelusta nähtiin. Joku puhui henkisestä väkivallasta, ja juuri sellaista Julia harrastaa manipuloidessaan niin katsojia kuin Arttua itseäänkin uskomaan, että kaikki vika on vaan Artussa ja Julia on pelkkä viaton uhri. 

Vierailija
9351/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä?

Vierailija
9352/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan vaan Julian päässä, kuten jo siitä ääniviestin kuuntelusta nähtiin. Joku puhui henkisestä väkivallasta, ja juuri sellaista Julia harrastaa manipuloidessaan niin katsojia kuin Arttua itseäänkin uskomaan, että kaikki vika on vaan Artussa ja Julia on pelkkä viaton uhri. 

Tekijä ei tuossa vaiheessa päästä uhriaan menemään. Eli Julia ei voi olla se osapuoli, joka on henkisesti väkivaltainen. Siinähän jää peli kesken. 

Vierailija
9353/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa miksi Arttu erosi edellisistä lastensa äideistä 2 kertaa kun lapset olivat ihan pieniä vasta?

Vierailija
9354/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijä ei tuossa vaiheessa päästä uhriaan menemään. Eli Julia ei voi olla se osapuoli, joka on henkisesti väkivaltainen. Siinähän jää peli kesken. 

Julia ei kokenut hyötyvänsä Artusta, joten käytti häntä vaan hyväkseen tehdäkseen hänestä pahiksen ja itsestään uhrin samalla kun pyrkii hyödyntämään saamaansa näkyvyyttä esim. uuden suhteen löytämisessä. Julia myös täysin toisen tunteista piittaamatta suorastaan nautti kokemastaan vallan tunteesta toista nöyryyttäessään ja pilkatessaan sekä osoittaessaan olevansa se, joka jätti, sillä narsistihan ei ota sitä riskiä, että tulisi jätetyksi. Etenkään julkisesti.

Vierailija
9355/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa miksi Arttu erosi edellisistä lastensa äideistä 2 kertaa kun lapset olivat ihan pieniä vasta?

Varmaan luonnevikansa takia? Naiset pistäneet pihalle?

Vierailija
9356/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan luonnevikansa takia? Naiset pistäneet pihalle?

Vai pettikö Arttu heti kun muija oli raskaana? Ei voi tietää, ehkä Julia sai tietää eikä halunnut olla kolmas nainen jonossa 

Vierailija
9357/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän on voitu valita Jannen kaltainen haluton vässykkä. Ei näytä, että edes haluaisi olla naisen lähellä tai tutustua tähän vaikka nyt olisi hieno mahdollisuus. Sohvalla voi katsoa lätkää yksinkin.

Vierailija
9358/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen tuosta Elisastakin. Eivät nuo tyypit lähde heti menemään vaan jäävät siihen suhteeseen vääntämään ja muovaamaan toisesta itselleen sopivaa (uhria). 

Vierailija
9359/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tähän on voitu valita Jannen kaltainen haluton vässykkä. Ei näytä, että edes haluaisi olla naisen lähellä tai tutustua tähän vaikka nyt olisi hieno mahdollisuus. Sohvalla voi katsoa lätkää yksinkin.

Jos se oli pyytänyt miestä, mutta vahingossa naitettiin naisen kanssa.

Vierailija
9360/9434 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa Arttuun ollenkaan. Mutta vaikka Julia on kaunis, hoikka, vakityö jne niin onko kukaan muu huomannut, että suu on koko ajan viivana? Ei hymyile, on jotenkin takakireä jo valmiiksi. 

"Kaunis ja hoikka" - No huh heijaa... siis mistä kohtaa? Specsaversille mars!!