Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan sarjaa ihan MTVn tahdissa, joten en tiedä onko myöhemmissä jaksoissa jotain lisäinfoa, mutta en ymmärrä Elisan dissausta. Kyllähän koskettelu ja läheisyys on ihan ykkösasia parisuhteessa. Ja vielä ongelmallisempana pidän sitä, että Matti ei suostu puhumaan asiasta lainkaan.
Jos sinun pitäisi mennä onnitteluhalaamaan koulukiusaajaasi, miten toimisit ja miltä tuntuisi?
Missä vaiheessa elisa on KIUSANNUT Mattia?? :O
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoitat tuolla ? Nykypäivänä on varsin yleistä, että lapsia on kahden naisen/miehen kanssa.
Harvoin niitä naisia on jätetty jo siinä vaiheessa, kun nainen on raskaana/ nainen lähtenyt jo siinä vaiheessa kun on raskaana. Ei tuo kovin tavallista ole.
mitäköhän siinä sitten on tapahtunut, että Arttu on kahdesti eronnut pikkulapsiaikana? Mä ymmärrän, jos joku vaikka 18-vuotiaana saa lapsen ja eroaa vauvavuonna, mutta johan Arttu on ollut kolmekymppinen aikuine mies, kun eka lapsi syntynyt. Jos se siis pitää paikkansa, että esikoinen syntynyt 2018 ja kuopus 2021. Jo ihan ekassa Jaksossa esim. Janne kertoi, että hänen lapset ovat 12- ja 7-vuotiaat ja että nuorempi täyttää kesällä 8. Oisi Arttukin voinut kertoa lastensa iät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat laittaneet Elisan ja Artun yhteen. Molemmat haluavat nopeaa etenemistä ja tuovat varsin suoralla tavalla esiin halunsa saada suhde ja siltä suhteelta enemmän. Ja sitten yhteen vastaavasti Julia ja Matti, jotka molemmat on hitaita ja varovaisia etenijöitä.
Eiväthän Elisa ja Arttu sovi millään tavalla yhteen.
Ei niin. Kuten ei sovi Matti ja Elisakaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri äsken noiden iät ja olin yllättynyt, että Elisa on vuoden nuorempi Mattia. Kuvittelin jostakin syystä koko ajan, että Elisa on Mattia "huomattavasti" vanhempi. Matti on todella nuoren näköinen.
Voisko tässä olla syy miksei Mattia kiinnosta, hän on ikäistään nuoremman oloinen ja olettavasti sellianen, josta nuoremmatkin naiset kiinnostuvat. Elisa taas näyttää ihan ikäiseltään, vaikka on toki hyvännäköinen, mutta näyttää kyllä nelikymppiseltä.
Mikä ihme elisa-bashing tänne on peseytynyt?
Kukaan ei ole täydellinen, mutta ei tuossa suhteessa VAIN elisassa ole parantamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
"Minun mielestäni Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin puolisokseen. Vai millainen nainen sitten olisi parempi Jannelle? "
Sellainen johon Janne ihastuu. Ihastuminen ei tule sillä että sanotaan miten hyvän naisen me sinulle nyt löysimmekään.
kaikki eivät osaa valita itselleen sopivaa kumppania. Tai entä jos Janne ihastuu alkoholistinaiseen, niin olisiko sellainen muka parempi kumppani Jannelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matista. Koittakaa itse olla ihmisen kanssa joka ei aidosti kiinnosta, edes kotioloissa saati tv kameran edessä. Myöskään Jannea ei Katri kiinnosta. Tuskin Katriakaan Janne.
mä en ymmärrä, miksi Janne ei olisi kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Katri on mukava, fiksu, turvallinen, hyvässä työssä, hänellä on kivoja harrasrtuksia ja on kivannäköinenkin. Minun mielestäni Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin puolisokseen. Vai millainen nainen sitten olisi parempi Jannelle? Ainakaan parempaa naista kuin Katri ajnne tuskin löytää. Sitä paitsi, onhan täällä av:llakin miehet yhtenään valittamassa, kuinka nykypäivänä naisille ei kelpaa tavallinen mies. No eikö miehille sitten kelpaakaan vastaaasti tavallinen nainen?
Janne haluaa semmoisen laihan kuten Julia. Mulla tulee jatkuvasti mieleen Homer etsii (sinitukkaista?) Margea.
^mitä vit*un väliä puolison hoikkuudella/ylipainolla on? Onhan Janne itsekin pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri äsken noiden iät ja olin yllättynyt, että Elisa on vuoden nuorempi Mattia. Kuvittelin jostakin syystä koko ajan, että Elisa on Mattia "huomattavasti" vanhempi. Matti on todella nuoren näköinen.
Voisko tässä olla syy miksei Mattia kiinnosta, hän on ikäistään nuoremman oloinen ja olettavasti sellianen, josta nuoremmatkin naiset kiinnostuvat. Elisa taas näyttää ihan ikäiseltään, vaikka on toki hyvännäköinen, mutta näyttää kyllä nelikymppiseltä.
Matti, ajattelisin 35v, Elisa 55v. Kuin vihainen äiti ja poika. Elisa ei ole ikäisensä oloinen. Ajatusmaailma vaikuttaa siltä, että odottelee pikkuhiljaa eläkeikää. Kireä kuin vanha kansakoulun opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vaikuttaa tosi lapselliselta jotenkin niin ei ihme ettei julia kestänyt.
Tyhjä, tyhmä tynnyri. Puhuu latteuksia ja on täysin kyvytön lukemaan toista.
Naurettavaa ihmetellä, miksi Arttu ei ymmärrä, kun Juliahan syyttele Arttua tämän selän takana kameroille, ei suoraan hänelle itselleen.
Illallispöydässähän (tai mikä nyt oli) toi asiaa esille kertoen Artulle sammakoista. Tähän Arttu sitten jotakin toisen särkemisestä, missä ei todellisuudessa kertonut oikeastaan mitään (rakentavaa). Ja mitä me tiedämme, miten ja kuinka paljon on muuten kertonut. Emme voi sanoa, ettei Julia ole suoraan kertonut hänelle.
En kyllä joskus ymmärrä näitä alapeukuttajia. Minä toin esiin faktoja, ja sitten joku menee alapeukuttamaan :-( Eri asia, jos olis mielipide tai oletus... Voisko alapeukuttaja perustella, miksi alapeukutti, kiitos!
viimeisin kommentoija ("illallispöydässä...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minun mielestäni Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin puolisokseen. Vai millainen nainen sitten olisi parempi Jannelle? "
Sellainen johon Janne ihastuu. Ihastuminen ei tule sillä että sanotaan miten hyvän naisen me sinulle nyt löysimmekään.
kaikki eivät osaa valita itselleen sopivaa kumppania. Tai entä jos Janne ihastuu alkoholistinaiseen, niin olisiko sellainen muka parempi kumppani Jannelle?
No siinä mielessä kyllä että parisuhde on aina tunnesuhde joten se oikea tunne on siinä välttämätön. Ja se että olisi parempi kuin alkoholistinainen ei vielä tee kestään hyvää tai sopivaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tämä nuorempi 48v Päivi Niemi on Elisan kaveri.
Vanhempi on jo 75v ja eläkkeellä.
48 + 5, koska HS_juttu oli vuodelta 2020, jos en väärin muista.
Hei lakatkaa nyt kaivelemasta tietoa jostain kaasosta, ei kukaan enää uskalla osallistua ohjelmaan jos lähipiirinkin asiat pitää selvittää.
Niinpä. Ymmärrän että ohjelma kiinnostaa, siksi täällä ollaan siitä puhumassa, mutta että kaivellaan myös feikki-morsiamen kaason kaiman some profiilejakin... Huoh, hankkikaa parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla epätoivoinen, kun tällä formaatilla etsii sitä oikeaa. Pääsääntöisesti nuo ihmiset taitavat olla aika hankalia ja ikäviä luonteeltaan, mukavat, iloiset,empaattiset ja positiiviset ihmiset kyllä löytävän kumppanin ennemmin tai myöhemmin. En väitä, että on helppoa ainakaan jos on jo kilometrejä takana jokunen.
Ihan täysipäisiä ja mukavia ihmisiä tuolla on nytkin useita. Tai en tiedä, minkälaisia unelmakumppaneita tänne sitten kirjoittelee...
Ai niinkö? Näistä ns. normaaleimmista annan esimerkkejä:
Mikko: En ole koskaan rakastanut, eikä minua ole koskaan rakastettu. ISO red flag.
Iina: En uskalla avautua. Heitän kaikki yritykset friendzonelle. Red flag.
Matti: Minulla on suhteita, joissa minua on satutettu. Pystynkö uuteen suhteeseen? Red flag.
Niin, kuten sanoin: ehkä tänne sitten kirjoittelee pelkästään unelmakumppaneita. Ystäväni on tässä ohjelmassa ollut aiemmin, ja häneltä tiedän, että osallistujista on materiaalia kymmeniä tunteja. Aika pieniä on nämä sinun massiiviset red flagit mielestäni siihen nähden... eiköhän monesta meistä saisi arkielämästä paljon pahempaa materiaalia mammojen kauhisteltavaksi.
Mikä tämä juttu muutenkin on, että kaikki rosot ja särmä toisissa ihmisissä on punaista lippua? Kaikki kolme esimerkkiäsi vaikuttavat tiedostavan omia heikkouksiaan ja pystyvät käsittelemään niitä. Vai täydellisinäkö heidän olisi pitänyt syntyä?
Tästä ei ole näyttöä eikä todisteita, vain Juulian (manipuloiva) kertomus kokemastaan.
Ei ole perusteita eikä juridisesti oikein keskeyttää osallistumistaan ohjelmaan johon sitoutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla epätoivoinen, kun tällä formaatilla etsii sitä oikeaa. Pääsääntöisesti nuo ihmiset taitavat olla aika hankalia ja ikäviä luonteeltaan, mukavat, iloiset,empaattiset ja positiiviset ihmiset kyllä löytävän kumppanin ennemmin tai myöhemmin. En väitä, että on helppoa ainakaan jos on jo kilometrejä takana jokunen.
Ihan täysipäisiä ja mukavia ihmisiä tuolla on nytkin useita. Tai en tiedä, minkälaisia unelmakumppaneita tänne sitten kirjoittelee...
Mikko: En ole koskaan rakastanut, eikä minua ole koskaan rakastettu. ISO red flag.
Matti: Minulla on suhteita, joissa minua on sat
No löysikö se sun tätä kautta kumppanin? Vai löysikö jostain muualta? Vai eikö löytänyt ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tämä nuorempi 48v Päivi Niemi on Elisan kaveri.
Vanhempi on jo 75v ja eläkkeellä.
48 + 5, koska HS_juttu oli vuodelta 2020, jos en väärin muista.
Hei lakatkaa nyt kaivelemasta tietoa jostain kaasosta, ei kukaan enää uskalla osallistua ohjelmaan jos lähipiirinkin asiat pitää selvittää.
Niinpä. Ymmärrän että ohjelma kiinnostaa, siksi täällä ollaan siitä puhumassa, mutta että kaivellaan myös feikki-morsiamen kaason kaiman some profiilejakin... Huoh, hankkikaa parempaa tekemistä.
Kaason kaiman profiilikin on julkinen. Ikävä kyllä. En silti usko, että tämä keskustelu täällä kaason kaimaa haittaa.
Kaaso kannalta ajatellen: ehkä kannattaisi miettiä vaikka edes kaksi kertaa osallistuuko kaasonakaan tällaiseen ohjelmaan, jossa kaikki kuitenkin kaivetaan esiin.
Vierailija kirjoitti:
^mitä vit*un väliä puolison hoikkuudella/ylipainolla on? Onhan Janne itsekin pullukka.
Oletko osallistumassa ensi kaudella? Sarjassa on nimittäin usein näitä, joilla ei ole mitään tunnesäätelyä ja veetä hoetaan heti tuntemattomalle.
Sanoin, että Janne vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, joka toivoo simpsakkaa ja hoikkaa vaimoa. Kyllä meillä kaikilla omat mieltymykset on joten ulkonäkö vaikuttaa, ja hän vaikuttaa siltä, että nyt ei vain kinosta tämä ihmistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoja ihmisiäkin on olemassa. Ei ole pakko ottaa tuollaisia, joilla sitä painolastia on enemmän. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista "rosoa ja särmää" oli tässä sinun ystävässä?
Matti: Minulla on suhteita, joissa minua on satutettu. Pystynkö uuteen suhteeseen? Red flag.