Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9744)
"Artun lapset ei ole vauvoja. Vanhempi varmaan jo kohta kouluikäinen ja pienempikin syntynyt neljä vuotta sitten. Vauva on 0-12kk vanha."
Mitä alapeukuttamista tuossakin oli, täällä on parikin tyyppiä väittänyt Artulla olevan vauvoja. No ei ole vaan kyllä ne paljon isompia on. Ihan hyvä pysyä asiassa kuitenkin.
Saa nähdä onko jatkossa ihmisiä joilla on lapsia, vai jatkuuko koko ohjelma
Äsken taas telkkarissa sinitukan 'vaimo' kitisi läheisyyden puutteesta, kuten aiemmissakin jaksoissa. Ei pitäis ihmetellä ja kitistä, itse antoi signaalia jo heti alttarilla, ettei kaveri häntä kiinnosta ja piti etäisyyttä kaikin tavoin, elekieli paljasti kyllä, ilme oli jopa halveksiva. Sekä suorat puheet ettei tuollaiset tukanväritkään kiinnostele. Hän nyt kääntää tarkotuksella asiat sinitukan syyksi, kun ei kehtaa myöntää, ettei itseään kiinnosta pätkääkään. Kätevä konsti. Hyhhyh
Elisa on kuin terapeutti Matille.
"Ei, kun siitä pitää puhun NYT!"
Viime kauden asiantuntija-Tapsan pitäis kaivaa taas ne dildot sun muut naftaliinista ja lyödä ne Elisan ja Matin kanssa yhteisellä tapaamisella pöytään. Helpottaisi kireyttä loppukauden ajan.
Ei kyllä tule Elisasta sellainen vaikutelma, että edellisten suhteiden ongelmat olisi hänen kohdalla "käsitelty"...
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden asiantuntija-Tapsan pitäis kaivaa taas ne dildot sun muut naftaliinista ja lyödä ne Elisan ja Matin kanssa yhteisellä tapaamisella pöytään. Helpottaisi kireyttä loppukauden ajan.
Tämän rouvan kireyteen ei paljon lelut tehoa. Ja Matti vois lähtee sen pöydän äärestä ettimään arvoistansa kunnioittavampaa seuraa.
Mitenköhän tuo Arttu on päässyt livahtamaan tähän ohjelmaan? Vai onko tämä jotain tuotannon sairasta draamanluontia?
Näinhän oli myös Sinillä ja Matilla? Yhdellä kaudella. Ovat edelleen yhdessä ja kahden lapsen vanhempia
Kaipaan tänne palsta-incelien ja tasoteoreetikkojen ajatuksia Matista ja Elisasta. Mites te incelit, olisitteko oitis olleet tarjoamassa läheisyyttä Matin pöksyissä ollessanne?
Matti on ihan kuin"peura ajovaloissa".
Pelkkää jauhamista jauhamisen takia. Kukaan ei bylsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tule Elisasta sellainen vaikutelma, että edellisten suhteiden ongelmat olisi hänen kohdalla "käsitelty"...
Näin on. Tosi hyökkäävä, pelottavakin.
Vierailija kirjoitti:
Matti on ihan kuin"peura ajovaloissa".
Miksi edes lähti tähän ohjelmaan. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, täydellistä tilannetajuttomuutta miesterapeutilta pakottaa Janne ja Katri halailemaan. Oli niin vaivaannuttavaa kaikille, jopa katsojalle.
Minun kuulemani mukaan heitä ei todellakaan pakotettu halaamaan siinä ja nyt. Ihan itse valitsivat julkisen paikan, kun sen olisi voinut tehdä myöhemmin kotona.
Vierailija kirjoitti:
On ihme, että Matti edes on sinkku. Luulin, että tuollaiset miehet viedään ennen kuin ne ehtii edes ladata mitään Tinderiä. Ainakin itse kun tinderöin Matin kaltaiset aarteet oli aina jotai avoin suhde -tyyppejä; suosittuja naisten keskuudessa ja tiesivät sen itse turhankin hyvin.
Onkohan vielä sinkku? Mä ottaisin heti, jos kelpaisin.
Voishan toi Matti nyt tehä kokeen: alkais imuttaa täysillä Elisaa, siinähän näkis, kuinka vastenmielisenä rouva oikeasti Mattia pitää. Selviäis asioiden oikea laita!
Tai voisko vaan olla et Matilla ei ole tunteita Elisaa kohtaan? Mikä tossa on niin vaikeaa hahmottaa kummankin
Hahaha, täydellistä tilannetajuttomuutta miesterapeutilta pakottaa Janne ja Katri halailemaan. Oli niin vaivaannuttavaa kaikille, jopa katsojalle.