Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9683)
Aloin vasta nyt seuraamaan tätä sarjaa ja katsoin kaikki julkaistut jaksot putkeen. Olen mies ja ollut 35 vuotta naimisissa ja ammatissani kymmenien naisten ja miesten kanssa. Tulin siihen tulokseen, että Julialla on ongelmia itsensä kanssa. Täällä syytetään lähes kaikesta heidän suhteensa katkeamisesta Arttua, mutta ei se mielestäni niin ole.
Julia ei halua kuulla muita mielipiteitä, kuin mistä hän on samaa mieltä. Ei sellainen voi toimia, eikä siitä voi Arttua syyttää. Totta kait Artulla saa olla omat mielipiteensä. Julian käytös muistuttaa Pohjois-Korean meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Äsken taas telkkarissa sinitukan 'vaimo' kitisi läheisyyden puutteesta, kuten aiemmissakin jaksoissa. Ei pitäis ihmetellä ja kitistä, itse antoi signaalia jo heti alttarilla, ettei kaveri häntä kiinnosta ja piti etäisyyttä kaikin tavoin, elekieli paljasti kyllä, ilme oli jopa halveksiva. Sekä suorat puheet ettei tuollaiset tukanväritkään kiinnostele. Hän nyt kääntää tarkotuksella asiat sinitukan syyksi, kun ei kehtaa myöntää, ettei itseään kiinnosta pätkääkään. Kätevä konsti. Hyhhyh
Koita nyt jo päästä yli siitä hääpaivästä äläkä jatkuvasti jankkaat samaa. Pahemman laatuinen kitisijä olet näköjään itsekin.
Vierailija kirjoitti:
"Ei, kun siitä pitää puhun NYT!"
Tää oli kyllä aika kylmää kyytiä. Samaten se,
kun E naurahtaa noiden vaativien lauseidensa perään. Mutta näen kyllä myös hänessä vahvoja traumoja, ja ehkä nousee kelpaamattomuuden tunteita ym. pintaan, mikä sitten näkyy hyökkäävyytenä. Ai kamala, samaistun osittain, mutta toivon kypsyväni tästä. Osaan itsekin olla tosi häijy, kun menee ns. siilipuolustus riittävästi päälle
Järkyttävä Elisa, erittäin hyökkäävä, kaikkitietävä päällepäsmäri. Ymmärrän miksi on yksin. Mies menee enempi vaan kuoreensa tuolla hiillostamisella..
Hyvä et Julia tajus jo ajoissa, et Artussa on jotain hyvin outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken taas telkkarissa sinitukan 'vaimo' kitisi läheisyyden puutteesta, kuten aiemmissakin jaksoissa. Ei pitäis ihmetellä ja kitistä, itse antoi signaalia jo heti alttarilla, ettei kaveri häntä kiinnosta ja piti etäisyyttä kaikin tavoin, elekieli paljasti kyllä, ilme oli jopa halveksiva. Sekä suorat puheet ettei tuollaiset tukanväritkään kiinnostele. Hän nyt kääntää tarkotuksella asiat sinitukan syyksi, kun ei kehtaa myöntää, ettei itseään kiinnosta pätkääkään. Kätevä konsti. Hyhhyh
Koita nyt jo päästä yli siitä hääpaivästä äläkä jatkuvasti jankkaat samaa. Pahemman laatuinen kitisijä olet näköjään itsekin.
Oli ensimmäinen kommenttini koko ketjussa, sori vaan! Haukut väärää puuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tule Elisasta sellainen vaikutelma, että edellisten suhteiden ongelmat olisi hänen kohdalla "käsitelty"...
Näin on. Tosi hyökkäävä, pelottavakin.
Juuri näin. Hän kyselee vaativaan sävyyn, ja kun Matti vastaa, Elisa hyökkää uudelleen. Matti on todella ahdistuneen näköinen, mutta Elisa vaan puskee ja puskee, koska hänellä on omasta mielestään siihen OIKEUS.
Naurettavaa sitä paitsi väittää, että Elisa itse olisi käsitellyt entiset parisuhteensa. Se, ettei Matti kosketa heti, vaan haluaa ensin rauhassa tutustua, sai nimenomaan Elisassa vanhan suhteen jättämät traumat aktivoitumaan. Vaikka tilanne on eri ja ihminen on eri. Elisan olisi hyvä ymmärtää, että vaikka hän tarvitsee läheisyyttä ja haluaa sitä vaikka tuntemattoman kanssa, Matti tarvitsee enemmän aikaa syttymiseen. Ahdistelu ja puskeminen tuskin sitä läheisyyttä heidän välillään lisää.
Voisko tuo Elisa ehkä itse tehdä sen läheisyyden eteen jotakin.
Olis siellä nuotiolla kuin mennyt Matin viereen istumaan ja ottaisi kävellessä Mattia kädestä kiinni jne.
Mä ymmärrän, että kaikki ei halua seksiä ennen, kuin tuntee toista, itsekään en halua, mutta kädestä voi kyllä pitää .
Miksi nämä ei halaa toisiaan, kävele käsikädessä tai istu ihan kylki kyljessä.
Siinä on kosketusta, eikä seksiä heti tarvita.
Elisa sanoo, että seksiä kyllä saa, mutta ei hoivaavaa kosketusta, niin koskettelisi nyt itse.
Mikä tuo Elisa on ammatiltaan. Jos opiskelee 40 vuotiaana yliopistossa niin on kai sillä jokin aikaisempikin ammatti? Jokin sossu tulee mieleen tuosta tylystä puhetyylistä
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten asiantuntijat ei sitä ole tajunneet? Taitaa olla hämmentävin tyyppi ohjelman historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Elisa on kuin terapeutti Matille.
Elisa käyttäytyy järjettömästi. Sekin ihmetyttää, että Elisa valitsi kamerahetken siihen, kun hän saarnasi Matin kyvyttömyydestä koskettaa. Tai kai hän olisi halunnut saada televisioon Matilta jonkin tunnustuksen siitä, miksei hän ole halunnut koskettaa, siis jonkin Elisasta riippumattoman selityksen. Mutta sanoihan Matti sen olennaisen eli hän tarvitsee henkisen yhteyden, jotta voi koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tule Elisasta sellainen vaikutelma, että edellisten suhteiden ongelmat olisi hänen kohdalla "käsitelty"...
Ohan ne käsitelty, kun näyttää siltä, että Elisa tietää toisen tunteet, syyt ja ajatuksetkin paremmin kuin toinen itse. Varsinainen keittiö-terapeutti. Tykittää kysymyksiä, mutta ei hyväksy toisen vastauksia, vaan vastaa ite, et eikun tää on näin ja näin sää ajattelet ja tätä sää tarkotat ja tästä tää sun käytös johtuu. Ja uskoo olevansa ainoa oikeessa. Raskas jyräävä ihminen. Eipä ihme et se suhteet on tullu käsiteltyä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Tosi hyökkäävä, pelottavakin.
Elisa on despootti tai lady domina.
Eikö noista kukaan ole ollut intiimisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ensimmäinen kommenttini koko ketjussa, sori vaan! Haukut väärää puuta.
Varmasti olet kirjoitellut enemmänkin. Oli sen sorttinen vihan kyllästämä haukkumisviesti, että ei tuollaiset kenenkään ensimmäisiä tai toisiakaan viestejä ole. Tuon sorttiset ihmiset haukkuvat ja purkautuvat täällä aktiivisesti.
Onhan tämä sairasta, todella sairasta. No toivotaan, että Julia ei näe enää Arttua. Hyvin meni asiantuntijat!
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuo Elisa ehkä itse tehdä sen läheisyyden eteen jotakin.
Olis siellä nuotiolla kuin mennyt Matin viereen istumaan ja ottaisi kävellessä Mattia kädestä kiinni jne.
Mä ymmärrän, että kaikki ei halua seksiä ennen, kuin tuntee toista, itsekään en halua, mutta kädestä voi kyllä pitää .
Miksi nämä ei halaa toisiaan, kävele käsikädessä tai istu ihan kylki kyljessä.
Siinä on kosketusta, eikä seksiä heti tarvita.
Elisa sanoo, että seksiä kyllä saa, mutta ei hoivaavaa kosketusta, niin koskettelisi nyt itse.
NO KUN SE MATTI EI HALUA SITÄ KOSKETUSTA. Etkö sinä tuon vertaa ole seurannut ohjelmaa. Matti on itse tuonut asian myös ilmi, ettei ole siihen valmis, eli MATTI EI HALUA. Ja silloin Elisa ei voi eikä saa mennä väkisin toiseen koskemaan tai halailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Julia ei tule koskaan menemään naimisiin, ainakaan miehen kanssa. Sellaista miestä ei maanpäällä ole, joka käyttäytyisi hänen mielen mukaan.
Ihan hyviä nää on ja aliarvostettuja kenties, mut hei, Maaret ja Elina samaan tiimiin? Sit olis kyllä lässynläätä ja vaaleanpunaista arjen sanoitusta "näiden meidän parien" elämä tulvillaan...