Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (9769)
Ja muistakaahan, että Elisa antaa vain yhden tilaisuuden ja sen jälkeen se on potku perseelle.
Siis toi akka on niin karsee.
Kaikki kauden miehet ovat malliesimerkkejä suomalaista miehistä, jotka kuvittelevat, että YHTÄÄN MITÄÄN tekemättä syntyy parisuhde. Heidän jokaisen katseesta näkee kuinka inhoavat ja halveksuvat puolisoitaan. Arttu näistä miehistä ainoa poikkeus. Artusta taas noin muutoin tulee vähän hämärä kuva. Artun puoliso Juuliako nimeltään, hyvin raskaan oloinen ihminen. En kestäisi Artun puolisoa edes puolta päivää. Noista naisista ehdottomasti Katrin ottaisin. Katrin puoliso on aivan kamala. En yhtään ihmettele,että suomalaiset "pari" suhteet ovat mitä ovat, kun tällaisia "miehiä" saa nykyään kestää. 20 vuotta sitten, miehet olivat vielä miehiä, suomalaisetkin. Todella hyvä ajankuva tää kausi. Itsekkäitä laiskimusmiehiä nuo kaikki. Naiset saa tehdä KAIKEN TYÖN Parisuhteessa, eikä sekään noille luuserimiehille kelpaa. Zemppiä Katrille ja Elisalle, mun lemppareita tällä kaudella. Toivottavasti löydätte vielä oikean MIEHEN ja rakkauden.
Arvostan kaikkia osallistujia kyllä siinä mielessä, että uskaltavat lähteä mukaan. Täälläkin on Juliaa sivukaupalla haukuttu siitä, että heidän yrityksensä nyt vaan ei onnistunut. Samoin kaikkien kehot täytyy haukkua läpi. Lisäksi ohjelmaan voi tulla avoimin mielin ja päätyä suorastaan traumaattisiin hyökkäystilanteisiin koska on hieman eritahtinen esimerkiksi kosketuksen kanssa. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kauden miehet ovat malliesimerkkejä suomalaista miehistä, jotka kuvittelevat, että YHTÄÄN MITÄÄN tekemättä syntyy parisuhde. Heidän jokaisen katseesta näkee kuinka inhoavat ja halveksuvat puolisoitaan. Arttu näistä miehistä ainoa poikkeus. Artusta taas noin muutoin tulee vähän hämärä kuva. Artun puoliso Juuliako nimeltään, hyvin raskaan oloinen ihminen. En kestäisi Artun puolisoa edes puolta päivää. Noista naisista ehdottomasti Katrin ottaisin. Katrin puoliso on aivan kamala. En yhtään ihmettele,että suomalaiset "pari" suhteet ovat mitä ovat, kun tällaisia "miehiä" saa nykyään kestää. 20 vuotta sitten, miehet olivat vielä miehiä, suomalaisetkin. Todella hyvä ajankuva tää kausi. Itsekkäitä laiskimusmiehiä nuo kaikki. Naiset saa tehdä KAIKEN TYÖN Parisuhteessa, eikä sekään noille luuserimiehille kelpaa. Zemppiä Katrille ja Elisalle, mun lemppareita tällä kaudella. Toivottavasti löydätte vielä oikean MIEHEN ja rakkauden.
Olen kyllä eri mieltä siitä, että naisten tulisi tehdä kaikki työ tänä päivänä. Myös naiset ovat muuttuneet, ovat hyvin vaativia, ajattelevat etten tarvitse ketään vaan pärjään itse, kovia. Kaikki pehmeys on hävinnyt ja naisellisuus, myös kärsivällisyys on lähellä nollaa.
Toki en yleistä kaikkia naisia, mutta trendi on kyllä ollut tuo yllämainitsemani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että asiantuntijat kokivat tarpeelliseksi pistää pelin poikki Artun ja Julian kohdalla, mutta eivät Elisan ja Matin.
Ei asiantuntijat mitään peliä ole pistäneet poikki, vaan Julia yksinkertaisesti luovutti jo heti ensimmäisten päivien jälkeen. Ei siis edes yrittänyt. Eikä taatusti ollut ensimmäinen kerta kun keksii tekosyitä ja uhriutuu muita syyttelemällä, että välttää tekemästä jotain mikä olisi vaatinut omalta mukavuusalueelta poistumista. Eikä taatusti viimeinen kerta kun Julia välttelee vastuuta ja luovuttaa. Selkeästi ihan opittu toimintamalli.
Niinpä. Ja jotkut vielä jaksavat uskoa, että kiusatuksikin tulee ilman omaa syytään. Ei tule. Kiusatuksi tulee aina sellainen, joka itse uhriutuu.
Tuskin sanot tätä tosissasi. Jos nyt kuitenkin niin Julian
Julian päätös ei ollut mitään uhriutumista vaan päätös. Vapaan ihmisen vapaa päätös lopettaa kanssakäyminen eli antaa pakit huonosti käyttäytyvälle ihmiselle, joka on täynnä vakavia varoitusmerkkejä. Sellaisesta ihmisestä pitää irroittautua heti eikä ottaa vastaan yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että asiantuntijat kokivat tarpeelliseksi pistää pelin poikki Artun ja Julian kohdalla, mutta eivät Elisan ja Matin.
Ei asiantuntijat mitään peliä ole pistäneet poikki, vaan Julia yksinkertaisesti luovutti jo heti ensimmäisten päivien jälkeen. Ei siis edes yrittänyt. Eikä taatusti ollut ensimmäinen kerta kun keksii tekosyitä ja uhriutuu muita syyttelemällä, että välttää tekemästä jotain mikä olisi vaatinut omalta mukavuusalueelta poistumista. Eikä taatusti viimeinen kerta kun Julia välttelee vastuuta ja luovuttaa. Selkeästi ihan opittu toimintamalli.
Niinpä. Ja jotkut vielä jaksavat uskoa, että kiusatuksikin tulee ilman omaa syytään. Ei tule. Kiusatuksi tulee aina sellainen, joka itse uhriutuu.
Kyllä voi sanoa, että Elisakin kiusaa Mattia ja ei syy kyllä ole Matissa.
Minuakin kiusattiin 3-5 luokka, eikä syy ollut minun vaan niiden poikien, jotka kiusasi kaikkia muita. Aikuisena olen tajunnut, että näiden poikien kotona ei kaikki ollut hyvin, vaan oli alkoholismia, väkivaltaa ym. Ovat nyt jo haudassa, koska huonot elämäntavat ja päihteet mukana elämässä jo nuoresta.
Heistä oli kai kiva hakata pikkutyttöjä, kun muuhun eivät pystyneet ja itse saivat sitten kotonaan selkäänsä isältään. Kun siirryin yläastelle, kiusaaminen loppui, kuin seinään, koska en enää joutunut noiden mt-ongelmaisten tyyppien kanssa tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha jakso tää uusin. Kelailin vaan eteen päin. Lässytilää.
Hyvin kiinnostava jakso. Joitakuita kiinnostaa tietää mitä ihmiset ajattelee, ja sit taas joidenkuiden toisten pitää vaan koko ajan paahtaa eteenpäin.
Iina ja Mikko eivät pidä toisistaan yhtään, sen näkee kilometrin päähän. Eivät pysty katsomaan toisiaan edes silmiin, koska kumpikin pelkää, että toinen näkee katseesta, etten viehäty tai pidä susta. Puhuvat molemmat päin vastoin mitä tuntevat tai ajattelevat. En ymmärrä miten muut eivät näe tätä.
Minuakin kiusattiin 3-5 luokka, eikä syy ollut minun vaan niiden poikien, jotka kiusasi kaikkia muita. Aikuisena olen tajunnut, että näiden poikien kotona ei kaikki ollut hyvin, vaan oli alkoholismia, väkivaltaa ym. Ovat nyt jo haudassa, koska huonot elämäntavat ja päihteet mukana elämässä jo nuoresta.
On mitä parhainta terapiaa kun kuulee jonkun vanhan koulukiusaajan kuolleen tai olevan deekiksellä. Aitoa iloa.
Matilla on joko jo tyttöystävä, ennen "naimisiin menoa" tai sitten helvetin pieni pee nis.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää tää Elisa on ihan JÄRKYTTÄVÄ tuolla nuotiolla 😱 Niin että mikähän mörkö mahtaa olla Matilla kun ei halua Elisan kanssa läheisyyttä, ei kyllä millään arvaa mikä mahtais olla syynä 🤦🏻 Toivottavasti Elisa katsoo nää jaksot ja näkee mitä tuolla oikeasti tapahtuu.
Joskus vuosia sitten asiantuntijat näytti pareille pätkiä heidän käytöksestään ja ainakin se yksi nainen tajusi, miten oli käyttäytynyt ja paransikin tapaansa kommunikoida. Nyt pitäisi näyttää Elisalle ainakin tuo nuotiokohtaus niin ehkä se saisi Elisaa miettimään käytöstään. Tai sitten ei :(
Vierailija kirjoitti:
Matilla on joko jo tyttöystävä, ennen "naimisiin menoa" tai sitten helvetin pieni pee nis.
Tsiisus. Olet nolo.
Elisan ja Matin läheisyyden välissä on -tadaa- Elisa itse. Miksi ei voi YHTÄÄN antaa aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sieniä siellä on nautittu?
Vierailija kirjoitti:
"Totuus on myös se että parisuhde ei aina vaadi mitään muuta kun vahvan fyysisen yhteyden, miehelle usein riittää se että on ulkonäöllisesti viehättynyt naisesta. Naisen kauneus saa ainakin minut diilaamaan ärsyttävien luonteenpiirteiden ja oikkujen kanssa."
No varmaan osa miehistä menee pelkän ulkonäön varassa. Mutta herää vain kysymys että etkö usko että olisit vielä paljon tyytyväisempi suhteeseen jos sinun ei tarvitsisi sietää niitä ärsyttäviä luonteepiirteitä vaan se nainen olisi samaan aikaan myös hyvää ja mukavaa seuraa? Ja jos olisit niin miksi et hae sellaista suhdetta?
Miest tällä. Mitäs kun olen yli 15 vuotta sinkkuna koettanut napata tuollaisen naisen, kun kohdalle osuu, mutta ei niitä tuolta vaan löydy tai jos onkin joku lupaava, niin sitten vähintäänkin varattu? Oikeastaan tosi harvoin edes vähäistä enemmänkin ärsyttäviä olisi vapaina sattunut kiikarin. Missä kohtaa saa alkaa tyytymään?
Vierailija kirjoitti:
On mitä parhainta terapiaa kun kuulee jonkun vanhan koulukiusaajan kuolleen tai olevan deekiksellä. Aitoa iloa.
OT. Tai kun se kiusaajasi on tarhatäti ja itse olet akateemisella uralla ja tienaat yli 100k vuodessa.
Juliakin on upea, itsevarma nainen. Mitähän niille kiusaajille kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Elisa tottunut etenemään seksin kautta parisuhteeseen. Mattia muusikkona varmaan häiritty seksuaalisesti, joten tarvii henkisen yhteyden jotta lämpenee seksuaalisesti. Ei noista paria tule, se on selvä juttu.
Mikko ja Iina, heistä voi tulla pysyvä pari, jos jaksavat olla avoimia erilaisuudelle.
Arttu toivoo tutustumisen jatkuvan. Julia taas ei halua ajatellakkaan menevänsä johonkin Imatralle. Turussa on ja sinne haluaa jäädä. Julia ei ole riittävän kypsä muuttamaan, saati ottamaan elämäänsä toisen lapsia.
Janne ja Katri, kuilun reunalla heiluvat. Erilaisuutta paljon. Luultavasti väsyvät toisiinsa eikä parisuhdetta synny.
Riittävän kypsä muuttamaan 😂
Ihan kuin siinä nyt olisi kyse puuttuvasta kypsyydedtä ettei ole valmis lähtemään työttömäksi toiselle puolelle Suomea jonkin sinne tänne sikiämään mennen todella oudon rakkauspommittajan luo.
Vierailija kirjoitti:
Iina ja Mikko eivät pidä toisistaan yhtään, sen näkee kilometrin päähän. Eivät pysty katsomaan toisiaan edes silmiin, koska kumpikin pelkää, että toinen näkee katseesta, etten viehäty tai pidä susta. Puhuvat molemmat päin vastoin mitä tuntevat tai ajattelevat. En ymmärrä miten muut eivät näe tätä.
Uusimmassa katsomo+ jaksossa tulee ilmi jotain aivan muuta mitä väität.
Ei ole väärin haluta seksiä heti, tietenkään. Elisahan olisi voinut tarttua härkää sarvista ja vietellä Matin heti ensimmäisenä yönä.
Muistaakseni hän kuitenkin lähinnä etsiskeli silloin Matista erilaisia vikoja, kuten vääränväristä tukkaa jne.
Elisan taktiikka: suhtaudu uuteen mieheen kuin monta päivää kestävään työhaastatteluun työnantajan roolissa:
Arvioit ulkoasua, esität tiukkoja kysymyksiä, analysoit, kritisoit, yllätät, testaat, teet yllätyshyökkäyksiä, tiukkaat vastauksia, kritisoit, arvioit, tökit ja annat kriittistä ja kylmää palautetta.
Tämän jälkeen onkin hyvä testata onko kandidaatti valmis tyydyttämään myös fyysiset tarpeesi. Jos ei hellyyttä irtoa, annat yksilön kuulla kunniansa, ennennäkemätön ripitys päälle ja hylky. NEXT!
En voi välttyä ajatukselta että tuossa on jotain autistista, ihminen, joka ei ymmärrä, etteivät muut ole vain häntä varten ja heilläkin on tunteet ja he ovat myös arvokkaita. He eivät ole koe-eläimiä eivätkä esineitä, joita testata. Vai onko kyseessä mies-nais -tyyppinen omaksuttu ajattelutapa, että miehillä ei ole tunteita ja naisella on pelkkiä oikeuksia. Anyway, pieleen meni.