Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8197)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Arttu pitäisi vain vaientaa kuoliaaksi mediassa. Sehän HALUAA julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä. Tosin siinä ei ole mitään pienintäkään karismaa verrattuna vaikka Niko Saariseen. Arttu on vain törppö.
Niko Saarinen ja karisma. Kertoo kaiken tarpeellisen kirjoittajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Arttu pitäisi vain vaientaa kuoliaaksi mediassa. Sehän HALUAA julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä. Tosin siinä ei ole mitään pienintäkään karismaa verrattuna vaikka Niko Saariseen. Arttu on vain törppö.
Niko Saarinen ja karisma. Kertoo kaiken tarpeellisen kirjoittajasta.
Nikolla on karismaa ja hyvät höpöjutut. Sulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei aamukiukuttele lasten äänistä vaikka tuotanto olisi määrännyt kuvausajankohdan. Teini niin tekee. Ja nyt keksittiin tuo syyksi Katrin aamukiukkuun. Ihan se oli Katrin naurettavaa toimintaa
Mä kiukuttelisin jos joutuisin nukkua sängyssä joka on sijoitettu keittiöön😅 tai oikeastaan olisin jo sanonut aiemmin ettei tää nyt vaan toimi, sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen ei aamukiukuttele lasten äänistä vaikka tuotanto olisi määrännyt kuvausajankohdan. Teini niin tekee. Ja nyt keksittiin tuo syyksi Katrin aamukiukkuun. Ihan se oli Katrin naurettavaa toimintaa
Mä kiukuttelisin jos joutuisin nukkua sängyssä joka on sijoitettu keittiöön😅 tai oikeastaan olisin jo sanonut aiemmin ettei tää nyt vaan toimi, sori
Jannen BOXISSA ei näy naisen käden jälki.
Vierailija kirjoitti:
Eihän me olla nähty mitään "aamukiukkua". Janne niitä kai harrastaa.
Eikä meillä ole mitään tietoa siitä, miten "naurettavasti" Katri on käyttäytynyt. Eikä edes sitä onko ollenkaan valitelut mitään , on vain saattanut mainita, että on herännyt toisten lähtöön, eikä ole saanut sitten enää nukuttua, jos vaikka Janne olisi kysellyt, miten Katri sai nukuttua vieraassa paikassa. Vaikka ei kai Janne noin huomaavainen olisi ollut, että olisi vaivautunut kyselemään toisen nukkumisia.
Joka tapauksessa todellla typerää, että noin pieneen tilaan laitetaan noin monta ihmistä ja vielä niin, että yksi on jo valvonut kaksi yötä ja varmasi väsynyt ja sitten vielä katkennut ne kolmannenkin yön unet aamusta toisten lähdöstä aiheutuviin ääniin.
Ei ole mukava tilanne Jannen lapsille, eikä Katrille. Ihan turhaa tuollaisenkin kitkan tahallinen luominen, kun ei tällä parilla muutenkaan mene hyvin. Tulevat 100% varmuudella eroamaan.
Muutenkin lähtökohta on ollut huono. Kahden lapsen isä ja lapseton nainen ja vielä ei tunneta toisiaan yhtään, mitään tunteita ei kummallakaan ole ja sitten siihen vielä ahdas huusholli ja toisen osapuolen lapset. Hu hu.
kertokaahan edellisen negaajat että kuuluuko teidän mielestänne läheisten paikata ikuisesti jonkun vaikeita lapsuuden kokemuksia, vaikka ei itse liity niihin mitenkään? Eli jos jotain on lapsena vaikka kiusattu niin tulevan kumppanin pitää tehdä kaikki kuten hän haluaa niin kuin hyvityksenä?
Tai nyt vaikka tää Julia, ei tykännyt ihmisestä joka hänelle paritettiin niin ei tarvitse edes yrittää ottaa häntä myönteisesti vastaan, voi vaan leikkiä mykkäkoulua, puhua selän takana ja sitten vaatia ohjelman keskeyttämistä, koska on joskus tullut kiusatuksi? Voisiko joku avata tuota ajatusta enemmän kuin peukun verran?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen huuto olisi ollut koko kauden tällä palstalla, jos pariksi olisi laitettu sinkkuäiti kahden lapsen ja kultaisen noutajan kera. Ja hänelle mieheksi sinkkumies kahden staffin taistelukoirarotuisen koiran kera.
Mitä erikoista tuossa olisi ollut?
Vierailija kirjoitti:
kertokaahan edellisen negaajat että kuuluuko teidän mielestänne läheisten paikata ikuisesti jonkun vaikeita lapsuuden kokemuksia, vaikka ei itse liity niihin mitenkään? Eli jos jotain on lapsena vaikka kiusattu niin tulevan kumppanin pitää tehdä kaikki kuten hän haluaa niin kuin hyvityksenä?
Tai nyt vaikka tää Julia, ei tykännyt ihmisestä joka hänelle paritettiin niin ei tarvitse edes yrittää ottaa häntä myönteisesti vastaan, voi vaan leikkiä mykkäkoulua, puhua selän takana ja sitten vaatia ohjelman keskeyttämistä, koska on joskus tullut kiusatuksi? Voisiko joku avata tuota ajatusta enemmän kuin peukun verran?
Tuota itsekin mietin. Olen kuvitellut että ohjelmaan valitaan tasapainossa olevia ihmisiä, jotka mahdolliset traumansa ovat käsitelleet. Ja aikuisina ihmisinä ymmärtäneet muutenkin kuinka helposti tulkitsemme muita itsetuntomme, omien pelkojemme ym. tunnetilojen kautta. Julia ei käsittääkseni tiedottanut Arttua oma-aloitteisesti mitenkään siitä, että kommentit sattui. Oli vaan suuttuneena hiljaa ja Arttu ei luonnollisesti tajunnut yhtään mistä kyse. Ei Arttu vaikuta sellaiselta, joka tahallaan loukkaa. Mykkäkoulu sitten taas on omanlaistaan vallankäyttöä ja kostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota itsekin mietin. Olen kuvitellut että ohjelmaan valitaan tasapainossa olevia ihmisiä, jotka mahdolliset traumansa ovat käsitelleet. Ja aikuisina ihmisinä ymmärtäneet muutenkin kuinka helposti tulkitsemme muita itsetuntomme, omien pelkojemme ym. tunnetilo
Aika monessa viestissä olet jo puolustanut Arttua ja mollannut Juliaa, tunnistaa tyylistä. Riittänee jo...
Mä en ymmärrä, miksi täällä moni on niin skeptinen Jannen ja Katrin suhteesta ja väittää, ettei muka Janne olisi kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä. Miksi Janne ei olisi tyytyväinen Katriin? Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. En näe mitään syytä, miksi Janne ei haluaisi olla parisuhteessa hänen kanssaan. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Aika monessa viestissä olet jo puolustanut Arttua ja mollannut Juliaa, tunnistaa tyylistä. Riittänee jo...
Aha, no kuinkas monessa, neiti etsivä? Ja mikä sinä olet sanelemaan ja rajoittamaan kuka saa kirjoittaa mitäkin? Onko Julian mollaamista mainita mykkäkoulusta vai mikä sua tässä nyt kirvelee? Ei minulla ole mitään häntä vastaan, on muutoin mukavan oloinen kaunis tyttö, mutta on aina epäreilua osoittaa mieltä kertomatta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu on yksinkertainen ja ihastunut. Julia keksi olevan keinon päästä epämiellyttävästä sulhasesta eroon. Suurentelee asioita eikä suostu jatkaa tutustumista edes kaverina.
Miksi tutustumista pitäisi jatkaa kaverina? Jos siis kokee että toinen on rasittava tapaus.
Koska on sitoutunut johonkin ohjelmatuotantoon.
Vastuu ja sitoutuminen on vaikeita asioita nuoremmalle ikäpolvelle, tämän on saanut kyllä huomata. minäminäminäminäminäminäminä...
Eikä tässä ole kyse sitoutumista vain tv-tuotannon onnistumisen vuoksi, vaan heti luovuttaminen on äärimmäisen ikävä temppu myös sitä toista ihmistä kohtaan, joka on hänen kanssaan sitoutunut yrittämään. Vaikka mahdollisuud
Osin ehkä oikein, osin väärinkin.
Se kun katsot itseäsi telkussa niin herättää ainakin joitakin. Onhan muutama myöntänytkin, et oppi itsestään kun katsoi kauden telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi täällä moni on niin skeptinen Jannen ja Katrin suhteesta ja väittää, ettei muka Janne olisi kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä. Miksi Janne ei olisi tyytyväinen Katriin? Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. En näe mitään syytä, miksi Janne ei haluaisi olla parisuhteessa hänen kanssaan. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Tämä taitaakin olla kiusaamista sinulta :O Luulin ensin että tykkäät Katrista, mut nyt en enää.
Ilkeä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä suhtaudut noin kielteisesti Juliaan?
Koska ei edes yritä. Luovuttaa heti alkuunsa ja kaiken lisäksi vierittää syyt täysin toisen niskaan itse uhriutuen ja ottamatta mitään vastuuta. Yli kolmekymppinen aikuinen nainen, joka käyttäytyy kuin uhmaikäinen pikkulapsi, jolle mikään ei ole mieluista. Toisen seurassa kuulokkeet korvillaan myös ihan kuin lapsi kädet korvillaan, kun ei halua kuunnella muita.
Kaikki mitä Juliasta on nähty, on mököttäminen, narina ja selän takana puhuminen. Arttu ei varmasti ole täydellinen, mutta en arvosta sitä ettei asioita käydä läpi kasvotusten. Murjotetaan ja puhutaan muille, että tuo teki sitä ja tätä on sellainen ja tällainen.
Tunnen henkilöitä, jotka herkästi möksähtää ja jälkipuheet tapahtumista aina suurenneltu ja vääristelty. Siksi en usko suoraan mitään, vaan hal
Melomassa ja metsäkylvyssä oli myös ohjaaja mukana. Julia murjotti ja piti mykkäkoulua molemmissa. Metsäkylvyn ohjaaja oli hämillään. Sen verran pitää osata käyttäytyä, että on perus kohtelias ja ystävällinen kun joku tulee vartavasten vetämään ohjelmaa.
Mykkäkoulu sitten taas on omanlaistaan vallankäyttöä ja kostamista.
Mykkäkoulu, julkinen toisen haukkuminen ja syyttely sekä mitä ilmeisimmin myös ns. ghoustaaminen eli jättänyt toisen yhteydenototkin huomioimatta kun niistäkin vaan valittaa jollekin tyyliin, että olisihan sen pitänyt jo tajuta, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Julia: en halua miestä, joka haukkuu minua eikä kuule mitä sanon.
Arttu: voi voi, kun minä aloin puhua liian syvällisiä liian aikaisin, kun tuntui niin hyvältä ja halusin olla avoin.
Julia: en halua nähdä Arttua, koska hän käyttäytyy huonosti ja repii vanhat haavani auki haukkumalla ulkonäköäni.
Arttu: voi voi, kun minä aloin puhua liian syvällisiä liian aikaisin, kun tuntui niin hyvältä ja halusin olla avoin. Jos hän vain näkisi minut Imatralla, se tässä nyt jäi harmittamaan, sitten hänkin olisi ihastunut.
Tässä toistui nyt sama kuvio kuin Artun aiemmassa rakkausreality-yritelmässä.
Maajussi Stinalla oli yksi ainoa ehdoton toive: että sulhaskokelailla ei olisi lapsia. Ja mitä teki Arttu: jätti kertomatta että yksi lapsi on jo, ja toinenkin oli ilmeisesti jo vahvasti tulossa (jos kerran syntynyt sinä keväänä, jolloin oli nuo kuvaukset. Tästä jälkimmäisestä hän ei maininnut silloin lopultakaan mitään.)
Eli Arttu täysin mitätöi tuon ainoan toiveen. Naisen toiveilla ei ilmeisesti ole Artulle yleensäkään mitään väliä?
Luottiko niin täysin kykyynsä hurmata nainen, niin että tämä unohtaisi "moisen pikkuasian" kuin Artun lapsen? Tilanteessa jossa lapsettomuus oli ainoa edellytys?
Ja taas ollaan samassa tilanteessa.
Nyt toki edellisestä oli jotain opittu, ja lapsiparka oli jopa tuotu tyrkylle häihin, eturiviin.
Mutta edelleenkään ei Artulle ole naisen mielipiteillä tai toiveilla näköjään yhtään mitään väliä. Hän oli jo suunnitellut yhteisen tulevaisuuden, Julian Imatralle muuttoa myöten. Julialle se esitettiin ilmoitusluontoisena asiana, muutama tunti ensikohtaamisen jälkeen eli hääyönä. Uusi vaimoke pitäisi vaan vielä tuunata paremmin sukuun ja pikkupaikkakunnalle sopivaksi, eli tatuoinnit piiloon ja hiusväriäkin voisi tummentaa...
Minä olisin lähtenyt jo siltä seisomalta, kun olisin nähnyt "maajussi-Artun" odottelevan "alttarilla". En hämmästele kuin sitä, miten Julia jaksoi kuitenkin yrittää, pyytää asiantuntijoitakin apuun. Ja miten hän ei ole syytellyt Arttua, vaan puhunut tästä kauniisti, ja otti tämän (varmasti todella syvästikin) loukkaavat puheet "omaan piikkiinsä", syytellen enemmänkin omaa traumataustaansa kuin miestä.
Senkin jälkeen, kun varmasti tuo koulukiusaamisasia on tullut esiin niissä keskusteluissa asiantuntijan kanssa, Arttu vaan toteaa, miten helppoa Julia olisi rikkoa...
Enkä jaksa uskoa että Arttu olisi tästäkään kokemuksesta mitään oppinut. Aivan varmasti mitätöi naisten ajatukset ja toiveet jatkossakin.