Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (6129)

Vierailija
5961/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukalla on hirveä kiire. Nuo on tunteneet toisensa ALLE VIIKON. On ihan normaalia, ettei siinä ajassa vielä hiplailla toista ellei kyseessä ole joku salamarakastuminen. Vai alkaako kaikki fyysistyyden perään täällä huutavat heti ensitreffeillä hiplaamaan ja suuteloimaan? 

Vierailija
5962/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Elisa voi käyttäytyä kuin joku 15-vuotias vaikka on jo nelikymppinen... aikuistuis jo. 

Mattihan tässä käyttäytyy ku teini!

Miten niin? Mietipä vaikka jo hääpäivänä valokuvauksessa? Elisa hoki v-sanaa kuin joku amista käyvä teinipoika. Mahtoi Matti jo tuolloin miettiä millaiseen tyyppiin tuli sitouduttua.

Ei tuollaisesta Elisasta ole äitipuoleksi tai turvalliseksi aikuisystäväksi Matin lapsille. Eiköhän sekin paina vaakakupissa.

Huomasin heti hääpäivänä tuo Elisa on moikka, Räsänen nauru ja esittää, puuttuuko sillä hammas alaleuassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5963/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia ilmaistahtiin viimeisimmän jakson pohjalta:

Janne on tahdoton joojoo-mies ja Katri kyllästyy vätystelyyn aikalailla ensimetreiltä lähtien. Katri ei sovi lapsiperhe-elämään, koska ei kestä lapsista tulevaa ääntä.

Arttu on kylmäävä ihminen. Jo ensimmäisestä haastattelusta joku hänessä herätti hälytyskellot soimaan. Julian ulkonäön haukkuminen kertoi, mikä. Vahva narsismi haiskahtaa. Käy sääliksi Juliaa, jonka itsetunto on jo valmiiksi palasina. Miten asiantuntjoilta on voinut kuukausien hakuprosessissa mennä läpi Artun kaltainen ihminen?

Elisa ja Matti ovat ihan ok tason kavereita, mutta mitään läheisempää heille ei tule. Elisa on liian päällekäyvä ja se ei sovi herkälle Matille.

Iinalla ja Mikolla tuntuu menevän ihan mukavasti. Mikko osaa hyvin huomioida Iinaa. Pieni toivonkipinä onnistumisesta on ilmassa. 

Vierailija
5964/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen tulisi ensimäistä kertaa meille ja heti lähettäisi viestin, että minun lapseni ärsyttävät, niin se olisi minulle ehdoton no-no. Ei tulisi sellaisesta suhteesta ikinä mitään.

Vierailija
5965/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen tulisi ensimäistä kertaa meille ja heti lähettäisi viestin, että minun lapseni ärsyttävät, niin se olisi minulle ehdoton no-no. Ei tulisi sellaisesta suhteesta ikinä mitään.

Kenelle tahansa isälle tai äidille tuo olisi iso nou-nou. Kuinka lapsellinen pitää olla, että edes laittaa tuollaisen viestin? Jos haluaa nukkua rauhassa, pitää aikuisen tajuta, että lapsiperheessä se ei välttämättä onnistu. 

Vierailija
5966/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä jakso tämä viimeisin. Vodcastiakaan ei ole tullut... On jotenkin ikävä viime vuoden Jenniä ja Jyrkiä, siinä oli edes jotain mielenkiintoa. 

Vierailija
5967/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan porukan lopettaa pohtiminen siitä tulee näistä 3 epäsopivasta parista mitään. No, ei tule. Iina ja Mikko vähän mietityttää. 

Vierailija
5968/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tylsä jakso tämä viimeisin. Vodcastiakaan ei ole tullut... On jotenkin ikävä viime vuoden Jenniä ja Jyrkiä, siinä oli edes jotain mielenkiintoa. 

Vodcast tulee ilmaisjaksojen tahdissa. 

Vierailija
5969/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä Arttu itse tai äitinsä kommentoimassa? On niin ihmeellistä jankkaamista Juliasta.

Kun katsoin jaksoa en voinut yrittämälläkään nähdä mikä Julian ulkonäössä olisi vikana.

En minä tiedä onko siinä ulkonäössä mitään vikaa tai koittaako kukaan niin sanoakaan..? No, tatskat tietysti on tyylittömät, mutta jonkun mielestä varmaan persoonalliset ja rock.

Mutta se negatiivinen aura tuon ihmisen ympärillä. Ei minun pirtaan yhtään. Kun hymyilee niin silloinkin näyttää myrtsiltä -ja puheet sitten sopii hyvin naamaan joka on koko ajan kuin narunkerä.

Julialla ei herännyt kiinnostus, koska Arttu varmaan vaikuttaa liian innokkaalle ja lipevälle kun on aiemmin tottunut jahtaamaan puoliväkisin jotain keskenkasvuisia peter paneja. Loppu on syiden ja selitysten hakemista, ettei tarvitsisi sanoa että itselle vaan heräsi ick, kun ei vastassa ollut totuttu ikuinen murrosikäinen.

Vierailija
5970/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa joka ymmärtää Elisan pointin ja kokeman? Myönnän et Elisa tuo asioita ilmi kärkkäästi ja oikeastaan huomaa et on lapseton. Mut se pointti kosketuksen tärkeydestä ja Matti (ujona ja herkkänä?) on täysin lukossa. 

Tietenkin kosketus on hyvin tärkeää parisuhteessa. Mutta ei ketään voi pakottaa hyvällä tai pahalla koskettamaan toista, jos se toinen ei halua.

Usein (ei toki aina), se miten innokkaasti toisen lähelle haluaa kertoo myös tunteiden voimakkuudesta. Se että toinen ei fyysisesti lähesty saa kyllä hyvin helposti ihmisessä aikaan sen että ei tunne olevansa haluttu eikä kiinostava. Ja sitäkään ei voi pakottaa että ihminen ei tuntisi näin.

Näissähän on kyse siitä että ollaan asiassa niin erilaisia että siitä tulee helposti konflikti. Nyt kun orastavasta suhteesta ei ohjelmassa voi vain kävellä ulos niin näitä pitää käsitellä. Mutta muualla elämässä suhde olisi vain loppunut tuohon erilaisuuteen.

Näinhän sitä luulisi, mutta niin vaan Julia luovutti jo ennen kuin tutustuminen oli kunnolla ehtinyt edes alkaa. Hänen kohdallaan tosin on selvästi käynyt niin, että jänisti jo ennen hänelle valitun puolison tapaamista, muttei jostain syystä uskaltanut tai osannut sitä ohjelman tuotannolle ja asiantuntijoille ilmaista. Kunnia kaikille muille siitä, että jaksavat edes yrittää.

Vierailija
5971/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sitä luulisi, mutta niin vaan Julia luovutti jo ennen kuin tutustuminen oli kunnolla ehtinyt edes alkaa. Hänen kohdallaan tosin on selvästi käynyt niin, että jänisti jo ennen hänelle valitun puolison tapaamista, muttei jostain syystä uskaltanut tai osannut sitä ohjelman tuotannolle ja asiantuntijoille ilmaista. Kunnia kaikille muille siitä, että jaksavat edes yrittää.

Täytyy muistaa, että me emme näe kaikkea. Emme tiedä, onko Arttu sanonut jotain sellaista, jota ei vain voi hyväksyä. Jos on, se ei puhumalla ja yrittämällä muuksi muutu. Ihmisillä on myös oikeus suojella itseään ja väkisin ei pidä jäädä jos toisen käytös on satuttavaa. Ei siitä mitään mitalia saa, että rikkoo itsensä lopullisesti jonkun tositv-ohjelman takia. 

Vierailija
5972/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa joka ymmärtää Elisan pointin ja kokeman? Myönnän et Elisa tuo asioita ilmi kärkkäästi ja oikeastaan huomaa et on lapseton. Mut se pointti kosketuksen tärkeydestä ja Matti (ujona ja herkkänä?) on täysin lukossa. 

Tietenkin kosketus on hyvin tärkeää parisuhteessa. Mutta ei ketään voi pakottaa hyvällä tai pahalla koskettamaan toista, jos se toinen ei halua.

Usein (ei toki aina), se miten innokkaasti toisen lähelle haluaa kertoo myös tunteiden voimakkuudesta. Se että toinen ei fyysisesti lähesty saa kyllä hyvin helposti ihmisessä aikaan sen että ei tunne olevansa haluttu eikä kiinostava. Ja sitäkään ei voi pakottaa että ihminen ei tuntisi näin.

Näissähän on kyse siitä että ollaan asiassa niin erilaisia että siitä tulee helposti konflikti. Nyt kun orastavasta suhteesta ei ohjelmassa voi vain kävellä ulos niin näitä pitää käsitellä. Mutta muualla elämässä suhde olisi vain loppunut tuohon erilaisuuteen.

Näinhän sitä luulisi, mutta niin vaan Julia luovutti jo ennen kuin tutustuminen oli kunnolla ehtinyt edes alkaa. Hänen kohdallaan tosin on selvästi käynyt niin, että jänisti jo ennen hänelle valitun puolison tapaamista, muttei jostain syystä uskaltanut tai osannut sitä ohjelman tuotannolle ja asiantuntijoille ilmaista. Kunnia kaikille muille siitä, että jaksavat edes yrittää

Mikä ihmeen tyyppi täällä ketjussa on, keksii ihan päästään näitä juttuja :D Ei ole kovin kiinnostavaa keskustelua kun menee lievästi ohi aiheen...

Vierailija
5973/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osasyy epäonnistuneisiin mätseihin on varmaan pieni hakijamäärä ja varsinkin mieshakijoiden määrä. Jos n. 1000 hakijaa ja heistä vaan murto-osa miehiä. Ohjelmaan ei yleensä ainakaan tahallaan oteta pahasti elämänhallintaongelmaisia. Lopulta ns. Kunnollisten potentiaalisten mieshakijoiden määrä on varmaan aika pieni. Sitten se johtaa siihen, että otetaan sarjaan pienten lasten vanhempia. Näistä miehistä poimitaan muutama ja etsitään niille sopivan oloiset naiset. Paritukset tehdään löyhin perustein, kuten jonkun yhteisen harrastuksen perusteella, joka oikeasti on niin yleinen harrastus, että kattaa 50% väestöstä. Esim. Liikunta, luonto, matkustelu... todella yleisiä. 

Voisin kuvitella, ettei hakijamäärään mahdu kauheasti taiteellisia luovan alan ihmisiä ja mietin onko Matti ja Elisakin paritettu kun on nähty j

Joopa joo taas. Itse olet olevinasi taiteellinen ja ei-taiteelliseksi luokittelet kanssaihmisiä. Jokaiseen ihmiseen mahtuu taiteellisuutta, mutta on suurta taidetta löytää se sieltä arjen keskeltä, jos ei sitä puolta itsestään aina käytä.

Vierailija
5974/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiantuntijat" ovat kyllä melkoisia puusilmiä. Tai sitten tässä on tarkoitushakuista draamantavoittelua. 

Sokea näkee otsallaankin, että Katri ei ole lapsi-ihmisiä. Samoin kuin näkee sen, että Arttu on narsismiin taipuvainen ihminen. Miten tällaiset asiat voivat mennä ohi 8kk hakuprosessissa, johion mukamas kuuluu psykolosia testejä jne. 

Vierailija
5975/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

Lol turhauttaako miehiä kun eivät voi enää nykyaikana kohdella parisuhteessa naisia miten p*skasti haluavat ilman seuraamuksia? Vai oletko itse joku ovimatto joka sietää ulkonäön arvostelua ja valehtelua mi

Vautsi, hyvä kommentti.  En tiedä, mutta olen joskus ihmetellyt kynnysmatoksi joutuneita tai jääneitä.  Sieltä on ilmeisesti niin vaikea nousta, että kaikki vähättely ja kaunaisuus saatetaan kohdistaa niihin naisiin jotka pitävät itseään arvossa, ja määrittävät rajat, minkä yli on turha tulla, jos sen oikeuden on hölmöyttään menettänyt.  

No itse ainakin henkilökohtaisesti ihmettelen näitä jotka kohtaa huonoa kohtelua kaikkialla ja koko ajan. Minua ei ole koskaan yksikään mies kohdellut mitenkään huonosti. Jotain ällöttävää vonkaamista toki ja parisuhteissa olen ollut osallisena riitelyssä, joskus saanut pakit, jotka ei itsetuntoa varsin voidelleet..mutta huonoa tai törkeää kohtelua? Ei.

Vierailija
5976/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ja Elisa heittivät liian helpolla hanskat tiskiin. Hyvää yksinäistä loppuelämää!

Vierailija
5977/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksin, mikä se Artussa alusta asti häirinnyt asia on. Hän muistuttaa todella paljon Mikkoa, joka paritettiin Heidin kanssa. Jopa ulkoisesti heissä on jotain samaa. 

Vierailija
5978/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukalla on hirveä kiire. Nuo on tunteneet toisensa ALLE VIIKON. On ihan normaalia, ettei siinä ajassa vielä hiplailla toista ellei kyseessä ole joku salamarakastuminen. Vai alkaako kaikki fyysistyyden perään täällä huutavat heti ensitreffeillä hiplaamaan ja suuteloimaan? 

Vetovoimaa on tai sitä ei ole. Piste.

Vierailija
5979/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

Lol turhauttaako miehiä kun eivät voi enää nykyaikana kohdella parisuhteessa naisia miten p*skasti haluavat ilman seuraamuksia? Vai oletko itse joku ovimatto joka sietää ulkonäön arvostelua ja valehtelua mi

Vautsi, hyvä kommentti.  En tiedä, mutta olen joskus ihmetellyt kynnysmatoksi joutuneita tai jääneitä.  Sieltä on ilmeisesti niin vaikea nousta, että kaikki vähättely ja kaunaisuus saatetaan kohdistaa niihin naisiin jotka pitävät itseään arvossa, ja määrittävät rajat, minkä yli on turha tulla, jos sen oikeuden on hölmöyttään menettänyt.  

No itse ainakin henkilökohtaisesti ihmettelen näitä jotka kohtaa huonoa kohtelua kaikkialla ja koko ajan. Minua ei ole koskaan yksikään mies kohdellut mitenkään huonosti. Jotain ällöttävää vonkaamista toki ja parisuhteissa olen ollut osallisena riitelyssä, joskus saanut pakit, jotka ei itsetuntoa varsin voidelleet..mutta huonoa tai törkeää kohtelua? Ei.

Kiinnostavaa, kerro lisää. 

Vierailija
5980/6129 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä meillä todelliset asiantuntijat 🤣🤣🤣 kaikki meni persiilleen parien valinnasta alkaen. Hyvää viihdettähän tämä on heti unelmahäiden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi