Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5903)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulla ei ole käytöstapoja kun on pokkaa kommentoida naisen ulkonäköä. Maininta esimerkiksi juuri naisen leveistä hartioista on anteeksiantamatonta ja miehenä tällainen tölväisy säilyy naisen mielessä pitkään. Ruuminrakenteilleen ei voi mitään ja jos toinen ei hyväksy toista ulkonäöllisesti sellaisena kuin se on niin eihän sillä pitkälle pötkitä.
Kaiken huipuksi Elisalla on kapeat hartiat.
Oon ajatellu ihan samaa. Ei JULIALLA joka on Artun morsian (ei Elisa) ole leveät hartiat, mutta Julia on lihaksikas ja sen luulisi olevan vain plussaa.
Esim vuoden 1985 missi Sari Aspholm oli harteikas, mutta ei Julia ole.
Monet mallit ja vaikkapa yleisurheilijat ovat harteikkaita ja ovat myös hyvin hoikkia, kauniita ja naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on niin väsähtänyt ja passiivinen. Miten tuollaiselle jurolle miehelle on voitu laittaa pirteä ja rempseä nainen? Energiat aivan eri päistä ja samoin persoonat.
Asiantuntijoiden pitäis kehittää testejä, esim pitäis olla jotain tilanneharjoituksia tai kuvauksia joista voisi jo päätellä, ketkä on oikeasti valmiita tutustumaan, eivät heti jätä leikkiä kesken ja möksähdä ym. Eikä mitään sellaisia haasteita joissa välimatka on Oulusta Helsinkiin, tai lapsia on ympäri Suomea kannata parittaa kenellekäänEipä se kylpylässä käyminenkään nyt aivan kauheasti energiaa vaadi. Miksei useat voi vaan ymmärtää, ettei kaikki siitä syystä tai toisesta tykkää?
Useimmat eivät todennäköisesti ymmärrä sitä, että kun ollaan lyhyellä häämatkalla ja puoliso ehdottaa tekemistä, niin sitten väsyttää. Tai ilmeisesti ei pelkästään väsyttänyt fyysisesti, vaan myös henkisesti, minkä hän ruokapöydässä myöhemmin ilmaisi. Ilmeisesti ei ollut myöskään ehdottanut Katrille vaihtoehtoista tekemistä.
En minäkään välitä kylpylässä käynnistä tai vaikkapa rivitansseista "normielämässä", mutta jos uusi kumppani tällaista ehdottaisi, niin heittäytyisin kyllä mukaan ainakin sen yhden kerran, ihan vain mielenkiinnosta häneen tutustuakseni.
Mielestäni se on aika surullista, jollei ole lainkaan heittäytymiskykyä ja/tai tilannetajua uudessa parisuhteessa.
Taitaa olla väärä parisuhde. Kemiat eivät ole kohdillaan ja Janne ei osaa/viitsi sitä piilottaa. Sitähän se Kattellaan tavallaan kertoo. Hän lykkää sitoutumista Katrin suunnitelmiin, koska ei halua niin tehdä. Joo, pitää olla auki tuossa tilanteessa, mutta ihminen se Jannekin on. Hän yrittää jotenkin rämpiä eteenpäin, mutta koska pohjavire on mikä on, niin lopputulos on mikä on. Janne voisi yrittää vähän enemmän, mutta toisaalta täältä ruudun takaa on helppo arvostella ja on vaikea sanoa millaista olisi oikeasti olla häämatkalla ventovieraan kanssa, oli tämä kuinka hyvää tarkoittava tahansa.
Minusta Jannen käytös kertonee siitä että syystä tai toisesta hän ei oikein halua tätä parisuhdetta. Voi hyvin olla ettei Janne ole valmis lainkaan parisuhteesee, että eroa olisi pitänyt käsitellä vähän lisää. Toivotaan että asiantuntijat saavat parin toiselle uralle, mutta suuresti epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Janne sano, että "kattellaan" tarkoittaa, että mennään vain. Kun Katri sitten myöhemmin ehdotti tuota kylpylää, niin Janne vastasi, että "kattellaan".
Kun Janne ei sitten lähtenytkään kylpylään, niin on ihan loogista, että Katri pettyi, kun Janne ei lähtenytkään. Hänhän oli jo luvannut, että mennään vaan (kattellaan).
Minulla tulee tuosta olo, että Janne ei ole ihan rehellinen, ei ota vastuuta omista puheistaan ja tekemisistään. Ja kun Katri otraa asian puheeksi, niin Janne syyllistää Katria.
En ennusta kovin pitkää avioliittoa.
Minä tulkitsen "kattellaan" = ei kiinnosta , en aio osallistua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne sano, että "kattellaan" tarkoittaa, että mennään vain. Kun Katri sitten myöhemmin ehdotti tuota kylpylää, niin Janne vastasi, että "kattellaan".
Kun Janne ei sitten lähtenytkään kylpylään, niin on ihan loogista, että Katri pettyi, kun Janne ei lähtenytkään. Hänhän oli jo luvannut, että mennään vaan (kattellaan).
Minulla tulee tuosta olo, että Janne ei ole ihan rehellinen, ei ota vastuuta omista puheistaan ja tekemisistään. Ja kun Katri otraa asian puheeksi, niin Janne syyllistää Katria.
Minusta se on = en tiedä, palaan asiaan myöhemmin.
Tulkitsen, että Kattellaan on kuin tuolla aiemmin joku jo mainitsi, että sillä pelataan aikaa ja väistellään ikävän vastauksen antamista. Pelataan epämääräisellä vastauksella ja jätetään toinen arpomaan, että mitähän mieltä tuo nyt on.
Miksi on vaikea sanoa etten halua tai en vielä ole päättänyt.
Se, että tuota väistelyä käytetään arkisen asian päätökseen on naurettavaa tai todella huono tapa. Haluatko kylpylään. Kyllä vai ei. Versus kysymys haluatko elää loppuelämäsi minun kanssani? En, en tiedä tai kyllä.
Katri on ihana ja suhtautuu todella lämpimästi jättivauvan oikkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulla ei ole käytöstapoja kun on pokkaa kommentoida naisen ulkonäköä. Maininta esimerkiksi juuri naisen leveistä hartioista on anteeksiantamatonta ja miehenä tällainen tölväisy säilyy naisen mielessä pitkään. Ruuminrakenteilleen ei voi mitään ja jos toinen ei hyväksy toista ulkonäöllisesti sellaisena kuin se on niin eihän sillä pitkälle pötkitä.
Kaiken huipuksi Elisalla on kapeat hartiat.
Oon ajatellu ihan samaa. Ei JULIALLA joka on Artun morsian (ei Elisa) ole leveät hartiat, mutta Julia on lihaksikas ja sen luulisi olevan vain plussaa.
Esim vuoden 1985 missi Sari Aspholm oli harteikas, mutta ei Julia ole.
Monet mallit ja vaikkapa yleisurheilijat ovat harteikkaita ja ovat myös hyvin hoikkia ja kauniita.
Monacon ruhtinatar Charlene on erittäin harteikas, vaikka kasvonpiirteiltään siro ja keho on hyvin hoikka. Hänellä on kilpauimaritausta. Harteikkuus on kumminkin ihan luuston rakenteessa, koska Charlene ei ole ainakaan enää lihaksikas oltuaan vakavasti sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulkinnasta samaa mieltä.
Janne ja Katri vaikuttaa olevan siinäkin mielessä erilaisia, että Janne elää enemmän hetkessä ja Katri haluaisi suunnitella kaiken etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattellaan = katsotaan myöhemmin, mihin suuntaan asiat menevät
Mun mielestä Julian vartalo on tasapaksu pötkö, en edes sanoisi lihaksikkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattellaan = Ei hirveästi kiinnosta, mutta voidaan mennä/tehdä, jossei mitään parempaa ilmaannu.
Kerran kävin treffeillä miehen kanssa ja kun lähtiessä sanoin, että olisi kiva tavata uudelleen, vastasi mies: "makustellaan". Hän ei halunnut tavata uudelleen minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattellaan = katsotaan myöhemmin, mihin suuntaan
Väärin. Ei kauheasti kiinnosta, on oikea tulkinta.
Monacon ruhtinatar Charlene on erittäin harteikas, vaikka kasvonpiirteiltään siro ja keho on hyvin hoikka. Hänellä on kilpauimaritausta. Harteikkuus on kumminkin ihan luuston rakenteessa, koska Charlene ei ole ainakaan enää lihaksikas oltuaan vakavasti sairaana.
Akka näyttää ihan kummajaiselta noiden ylileveiden hartioidensa kanssa.
Tuo Jannen puuttuminen hana/hanaa lausumiseen voi tuntua mitättömältä asialta. Mutta se paljasti kuinka huumorintajuton Katri on. Otti täysin tosissaan toisen pienen viisastelun tuosta asiasta. Hän ei kestä lainkaan itseensä kohdistuvaa huumoria
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jannen puuttuminen hana/hanaa lausumiseen voi tuntua mitättömältä asialta. Mutta se paljasti kuinka huumorintajuton Katri on. Otti täysin tosissaan toisen pienen viisastelun tuosta asiasta. Hän ei kestä lainkaan itseensä kohdistuvaa huumoria
LOL. Tuo paljasti vain tuon mölli-Jannen idioottimaisuuden.
Kauden onnekkain on Mikko: vaikken usko, että jatkavat hekään, tuollainen lempeys ja kaunis hymy kuin Iinalla ovat ainakin tämän miehen silmissä viehättävä yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin treffeillä miehen kanssa ja kun lähtiessä sanoin, että olisi kiva tavata uudelleen, vastasi mies: "makustellaan". Hän ei halunnut tavata uudelleen minua
Niin tuo ja kattellaan on kohteliaampi ilmaisu kieltäytyä. Näin minä ole aina tuollaiset vastaukset ymmärtänyt
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen, että Kattellaan on kuin tuolla aiemmin joku jo mainitsi, että sillä pelataan aikaa ja väistellään ikävän vastauksen antamista. Pelataan epämääräisellä vastauksella ja jätetään toinen arpomaan, että mitähän mieltä tuo nyt on.
Miksi on vaikea sanoa etten halua tai en vielä ole päättänyt.
Se, että tuota väistelyä käytetään arkisen asian päätökseen on naurettavaa tai todella huono tapa. Haluatko kylpylään. Kyllä vai ei. Versus kysymys haluatko elää loppuelämäsi minun kanssani? En, en tiedä tai kyllä.Katri on ihana ja suhtautuu todella lämpimästi jättivauvan oikkuihin.
No ei halua vielä sanoa että en oikein tunne kemiaa sinua kohtaan. Tässä kuitenkin on vähän enemmän pelissä kun normaalisti treffeillä ja siksi ehkä noin. Aika harva menisi Enskareihin ja päättäisi häämatkalla että tää oli nyt tässä. Taina viime kaudella kyllä näin toimi, eikä kiva ollut sekään.
Mietin näin päin että miksi Katrin pitää niihin kesän suunnitelmiin saada kuittaus jos toinen ei selvästi halua sitä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Hanahuoneella viitataan huoneeseen, jossa on oluthanoja. Olutta tilataan huutamalla HANAA! 🍺🍺🍺🍺🍺
Ja kun kuvitteelisessa "kanahuoneessa" tarjoiltaisiin kanaa, ihminen sitä tilatessaan huutaa "kanaa" , mutta silti huoneen nimi on kanahuone, ei kanaahuone.
No joka tapauksessa Katri sanoi hanahuone ja Janne jankkasi hanaaahuoneesta. No huvinsa kullakin. On kuulemma "akateemista huumoria" Tohtorismiehet sellaista toisiinsa viljelee, en tosin ymmärrä miten se liittyy Janneen, se akateemisuus siis.
Käy kuten viime kaudella että viimeiset jaksot ovat käytännössä Mikko ja Iina -show, koska kaikki muut ovat heittäneet jo pyyhkeen kehään. Ehkä Janne ja Katri noin muodon vuoksi käyvät jollain kaveri-treffeillä tekemässä savitöitä ja yrittävät hehkuttaa että kyllä nyt sujui kommunikaatio jo tosi hyvin kun ei ole paineita enää.