Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5937)
Jannesta on ainakin annettu riidanhaluinen ja ärtynyt kuva katsojille. Tuollainen tappaa vastapuolen orastavankin innon. Ehkä Janne niin haluaakin? Ei tykännyt Katrista? Raskasta seurattavaa Jannen osuudet. :( petraako yhtään?
Katsoin tätä, kun Elisa muutti Matin luo. Näin toimii manipulatiivisen ihmisen mieli. Hän haaveili, että olisi tuonut pakettiautollisen kamaa NÄHDÄKSEEN REAKTION. Jos tuo olisi hänen ainoa red flag niin ei mitään, mutta kun niitä vilisee.
Mielestäni se on aika surullista, jollei ole lainkaan heittäytymiskykyä ja/tai tilannetajua uudessa parisuhteessa.
Onko näillä parisuhde? Minun silmiini näyttää että ainakin Janne vain odottelee että kuvaukset loppuu.
Puistattava ihminen tuo Elisa. Ei ole yhtään herttainen, kova ja kylmä kuin kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ehdottaa asiaa, josta itse ei syystä tai toisesta pidä, hänelle kerrotaan, että kuule minua jotenkin inhottaa vakavalla tavalla kylpylät, siis ethän pahastu mutta en millään haluaisi mennä kylpylään. Voitaisiinko tehdä sen sijaan yhdessä jotain muuta?
Katrihan totesi, että hän haluaa kylpylään. Piste. Sanoi menevänsä yksin, ellei Jannea kiinnosta. Sehän se vasta epäkohteliasta olisi ollutkin, että olisi estänyt toistakin sinne menemästä ihan vaan, koska itse ei halunnut. Suhteessa on kaksi osapuolta ja turha Katrin on Jannea syyttää siitä, että hänelle itselleen kylpylä oli yhdessäoloa tärkeämpää.
Ja sitten pilaa viimeisenkin tunnelman illallisella valittamalla, että Janne ei lähtenyt mukaan kylpylään.
Etkö nähnyt aiempia tilanteita, kuten sitä, jossa Janne heti auton startattua puuttui agressiivisen oloisesti Katrin ääntämiseen (!), oli äkäpussina ulkoilemassa jne? Miten kukaan kehtaa yllättyä, kun viimeisenä iltana se toinen ilmaisee lievän pettymyksensä kun tämä alusta asti äkäinen tyyppi ei lähtenyt kylpylään? Herralla ei ollut minkäänlaista käsitystä miten huonoa seuraa on ollut koko matkan ja heti syyttelemässä toista tuosta kommentista(kin), samoin kuin aiemmin väärästä ääntämyksestä, väärästä kellonajasta, liiasta aktiivisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Puistattava ihminen tuo Elisa. Ei ole yhtään herttainen, kova ja kylmä kuin kala.
Äärimmäisen kylmä.
Toisen piikittely on raskasta sosiaalista roimintaa eikä kuulu jatkuvaan kommunikaatiotyyliin. Niin ehkä tekevät pitkään toistensa tunteneet, ei sellaiset jotka ovat tunteneet vain viikon ja silloinkin maltillisesti. Sellainen ei herätä romanttista kiinnostusta, enemmänkin negatiivista jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Katri olisi ottanutkin lupsakammin ja päätynyt makoilemaan Jannen kanssa sängyllä eikä heti oman päänsä mukaan mennyt kylpylään... siinä olisi voinut tutustua paremmin toiseen. Eriasia on että onko Janne sellainen nokosten ottaja joka vaan kuorsaa. Tai sitten ei kun naikkonen on vieressä.
Ai jäädä passiivis - aggressiivisen tyypin, joka ei pidä sinusta, viereen? Jannehan sanoi, että oli tyytyväinen, kun sai olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tätä, kun Elisa muutti Matin luo. Näin toimii manipulatiivisen ihmisen mieli. Hän haaveili, että olisi tuonut pakettiautollisen kamaa NÄHDÄKSEEN REAKTION. Jos tuo olisi hänen ainoa red flag niin ei mitään, mutta kun niitä vilisee.
Ihmettelin tuota kohtaa että mitä hän oikein tarkoitti sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ehdottaa asiaa, josta itse ei syystä tai toisesta pidä, hänelle kerrotaan, että kuule minua jotenkin inhottaa vakavalla tavalla kylpylät, siis ethän pahastu mutta en millään haluaisi mennä kylpylään. Voitaisiinko tehdä sen sijaan yhdessä jotain muuta?
Katrihan totesi, että hän haluaa kylpylään. Piste. Sanoi menevänsä yksin, ellei Jannea kiinnosta. Sehän se vasta epäkohteliasta olisi ollutkin, että olisi estänyt toistakin sinne menemästä ihan vaan, koska itse ei halunnut. Suhteessa on kaksi osapuolta ja turha Katrin on Jannea syyttää siitä, että hänelle itselleen kylpylä oli yhdessäoloa tärkeämpää.
Voi olla, että Katrilla on alkanut pinna palaa tuohon "kattotaan" ja "väsyttää" mieheen, mikä on ymmärrettävää.
Janne on täysi törppö. Epämiellyttävä. Alkuun näytti miehekkäälle könsikkäälle. Mutta veemäinen ja löysä luonne tekivät hänestä ruman. Tuollainen monen tunnin aamuäreä mies saa elää loppuelämänsä yksin, hyi hitto.
Oliko Janne siis urheilullinen vai urheilua seuraava penkkiurheilija? Katri on liikunnallinen, voisiko Janne lähteä mukaan pitkille lenkeille? Luultavasti ei jaksaisi eikä huvittaisi.
Minun huushollissa ei tuollainen negatiivinen, huumorintajuton ja mielikuvitukseton ukko asuisi montaa päivää kauempaa! Jannella ei ole myöskään minkäänlaista tilannetajua, lempeyttä ja empatiakykyä. Liekö älyäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt ihan oppikirjaesimerkki. En diagnosoi Elisaa, mutta tätä pystyy käyttämään, koska tässä tapahtuu juuri se.
Kun alat tutustua narsistiin, psykopaattiin tms niin siellä hurmausvaiheen seassa tulee tällaisia lauseita, jotka särähtävät ja luovat kognitiivisesti dissonanssin. Siinä kohtaa ALKAKAA TARKKAILLA, vaikka tyyppi vaikuttaisi kuinka ihanalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Katri olisi ottanutkin lupsakammin ja päätynyt makoilemaan Jannen kanssa sängyllä eikä heti oman päänsä mukaan mennyt kylpylään... siinä olisi voinut tutustua paremmin toiseen. Eriasia on että onko Janne sellainen nokosten ottaja joka vaan kuorsaa. Tai sitten ei kun naikkonen on vieressä.
Ai jäädä passiivis - aggressiivisen tyypin, joka ei pidä sinusta, viereen? Jannehan sanoi, että oli tyytyväinen, kun sai olla rauhassa.
Tuossa tilanteessa se passiivis-aggressiivinen oli kylläkin Katri, joka esitti, ettei häntä haittaa mennä yksin ja vei Jannelle jopa aamiasta vuoteeseen, kun todellisuudessa olikin loukkaantunut ja ärsyyntynyt sekä oletti, että kyllähän toisen pitää ymmärtää, ettei hän tarkoita mitä sanoo. Illallisella sitten marttyyrinä uhriutui ja syytti Jannea omasta huonosta olostaan ja samalla pilasi Jannenkin siihen asti päivään tyytyväisen olotilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä se toinen vesiaktiviteetti oli? Ihan mahdollista kyllä, koska Janne kuitenkin nautti selkeästi saunomisesta ja sitähän siellä kylpylässä olisi myös voinut tehdä. Tosin tuskin yhdessä parin kanssa kun miesten ja naisten saunat lienee erikseen, eikä pelkkä saunominen tietysti ole kylpylöiden idea vaan uiminen tai ainakin altaissa lilluminen."
Viestiin vastaaminen/lainaaminen ei nyt toimi, mutta treffipurkissa oli ehdotuksena joku melontaretki saaristossa ja Janne ei edes harkinnut asiaa vaan totesi heti että ei mennä.
Minun mieheni ei osaa oikein uida. Eikä hän sitä kovin mielellään markkinoi, taitaa olla vähän nolona. Asia vaan tuli esille mökkeillessä ja samalla selitti miksi suppailu tai kylpylät ei koskaan oikein innostaneet.
Janne itse voi nähdä asian niin, että "olen reilusti oma itseni alusta alkaen. En ala (enkä edes halua) esittää muuta kuin olen."
Sinänsä tässä on pointti. Eipähän vaimo ala luulemaan liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ylianalysoiko näitä heittoja!
Tuotanto odottaa, että jotain sanotaan, niin voihan siinä tilanteessa keksiä jonkin sutkautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Elisa on hauska ja olisin mielelläni hänen kaverinsa. Hän on tarkkanäköinen havainnoija, älykäs ja ajattelee ehkä vielä nopeammin kuin puhuu.
Matti on hidastempoisempi ja välillä hän jää jälkeen, eikä osaa muuta kuin hymyillä hölmösti.
Elisa ei ole laoinkaan kylmä saati kova. Näen hänessä herkän ihmisen, jolla menee pasmat sekaisin, kun ei ole käynyt selväksi onko toinen lintu vai kala. Ei voi kieltää, että Matti on vähän kuin liukas kala, josta ei saa otetta. Tai varpunen, jonka pakoetäisyys on 50 cm.
N68
Janne sano, että "kattellaan" tarkoittaa, että mennään vain. Kun Katri sitten myöhemmin ehdotti tuota kylpylää, niin Janne vastasi, että "kattellaan".
Kun Janne ei sitten lähtenytkään kylpylään, niin on ihan loogista, että Katri pettyi, kun Janne ei lähtenytkään. Hänhän oli jo luvannut, että mennään vaan (kattellaan).
Minulla tulee tuosta olo, että Janne ei ole ihan rehellinen, ei ota vastuuta omista puheistaan ja tekemisistään. Ja kun Katri otraa asian puheeksi, niin Janne syyllistää Katria.
En ennusta kovin pitkää avioliittoa.
Janne ja Katri olivat häämatkalla Järvisydämessä. Siellä kylpylä on tosi hieno, se kannattaa kokea sen kerran kun on siellä käymässä. Tuskin hekään siellä seudulla tulee uudelleen käytyä kun asuvat ihan muualla. Toki jos oikeasti ei välitä uimisesta, niin ei silloin tietenkään kannata sinne mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi se heidän kanssakäyminen sujunut paremmin. Tosin ei tästä mitään suhdetta tule. Varsinkaan Janne ei ole lainkaan kiinnostunut Katrista
Vierailija kirjoitti:
Janne sano, että "kattellaan" tarkoittaa, että mennään vain. Kun Katri sitten myöhemmin ehdotti tuota kylpylää, niin Janne vastasi, että "kattellaan".
Kun Janne ei sitten lähtenytkään kylpylään, niin on ihan loogista, että Katri pettyi, kun Janne ei lähtenytkään. Hänhän oli jo luvannut, että mennään vaan (kattellaan).
Minulla tulee tuosta olo, että Janne ei ole ihan rehellinen, ei ota vastuuta omista puheistaan ja tekemisistään. Ja kun Katri otraa asian puheeksi, niin Janne syyllistää Katria.
En ennusta kovin pitkää avioliittoa.
Juu, ja kun tarkasti mietit niin avioliitossahan nuo eivät edes ole. Jokin seremonia alussa oli muttei se ollut avioliittoon vihkiminen.