Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7340)
Vierailija kirjoitti:
Kuulitteko, kuinka Arttu oikein äh-ähkäisi, kun kantoi Julian kynnyksen yli ? Tuotanto oli blurrannut Julian haarovälin, kun ,iian lyhyt morsiuspuku paljasti liikaa.
Minä Juliana olisin kopannut Artun syliin, siinäpä sulholle yllätystä!
Vierailija kirjoitti:
Yritin lukea vähän tätä palstaa, mutta onpa lukukelvotonta. Sanoisin kuitenkin, että ihmiset jotka osallistuu ensitreffit-ohjelmaan on normaaleja verrattuna tänne kirjoittaviin, huh huh.
Totta tämäkin.
Olisko Arttu kokenut jo häissä alemmuudentuntoa kun morsian valassaan lupasi vaihtaa rikkoutuneet tuulilasit appivanhemmille ja heti perään kertoi olevansa vielä talonrakentajavartija? Arttu ite pyörii jossain varastossa? Hmmm. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja myöhempiin sanomisiinkin. Ei ollut nainen perus sisarhentovalkoinen.
Artin kaveri kyllä sanoi Juliasta hyvin, että asennemimmi.
Se on pojat sitte vaan salille jos mimmillä on kerta teidän mielestä leveät ja skorodet hartiat! Siittä vaan rautaa tankoon. Ei sitä kukaan estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on rohkea ammatinvalinnassaan ja omantienkulkijuudessaan. Selvästi ihminen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteen, elää itsellisesti ja omalla tavallaan. Mutta näen usein monissa ihmisissä kaikkea kaunista.
Jaa, minä taas näen ihmisissä huonoja ominaisuuksia järjestään. Lienen misantrooppi. Unelmana jokin pikku mökki lapissa vain elukka kaverina.
Jaa. Minä taas ajattelen, että kaikki ihmiset ollaan syntisiä ja viallisia, ja silti näen ihan jokaisessa kaunista.
Koitetaan rakastaa, mikä ei tietty ole aina helppoa, mutta elämä on ihanampaa positiivisten lasien läpi.
Janne ja toisen kauden Otto sopisivat möllöttämään yhdessä. Otto oli ihan samanlainen Assille kuin Janne nyt Katrille.
En muuten saa mitään vaihtuvaa tunnetilaa Jannen ilmeestä irti. Sama väsynyt tuijotus joka asiassa. Ei kait tämäkin mies vaan kuvaillut itteään rempseän huumorintajuikseksi. Kääk!
Jaa. Minä taas ajattelen, että kaikki ihmiset ollaan syntisiä ja viallisia, ja silti näen ihan jokaisessa kaunista.
Et sitten ole nähnyt vielä minun sisääni:)
Mikko on ainut joka tajuaa, että ahas jahas tässä on nyt nainen rinnalla, nyt käyttäydytään. Pointsit Mikolle, ja sekä Iinalle, molemmat huomioivat toisiaan aikuismaisesti. Sitä on kiva katsoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole nähnyt vielä minun sisääni:)
Kyllä sinussakin kauneutta on, usko pois :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi epäselväksi, että onko Janne jossain sanonut, että avioero lasten äidistä vuosi sitten oli tullut hänelle yllätyksenä ja shokkina?
Joku täällä väitti, että Jannen 12v esikoinen ei edes ole biologinen lapsi vaan Janne on hänen bonusisä ja että Janne eronnut lasten äidistä muutama vuosi sitten ja tässä välissä ollut yksi lyhyt suhde, johon Janne viittaa, kun kertoo, että vuoden ajan ollut sinkkuna...
Janne on mies joka ei ajattele muuta kuin lätkäpelejä. On äärimmäisen tylsä ja ei osaa keskustella mistään.
Olisiko Janne jätetty? Tuli hakemaan hoikkaa naista, jotta ex tulisi mustasukkaiseksi ja voisi myös näyttää saaneensa paremman. Nyt kosto epäonnistui.
Jokainen ihminen sanoo välillä asioita joita ei olisi pitänyt, töksäyttää, on väsynyt, herkillä tai pahoittaa mielenstä.
Ihmissuhteissa onkin tärkeää miettiä minkä antaa olla ja mihin tartutaan. Missä tarvitsee ymmärrystä ja mitä käsitellään enemmän.
Minulle on myös kumppani sanonut hiuksista, tuumasin jaa ja jatkoin elämää. Samoin miehekkääksi on sanottu, vaikka olen pieni, pitkät hiukset ja pukeudun naisellisesti. Koska osaan traktorihommia ja eränkäyntiä se on joidenkin mielestä "miehekästä"
Eri asia, jos kokoajan tulee jotain tai on niin väsynyt ettei jaksa toisen kanssa mitään. Tämän takia heti yhteen ja tiivistä aikaa tuntemattoman kanssa hyvin harvoin onnistuu. Vaikea tulkita toista jota ei tunne yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella Jannen pitämässä illanviettoa kavereiden kanssa ja siellä puhutaan jääkiekosta koko ajan.
Ärsytti kun ennen morsiamen näkemistäni hoki/-vat, että kunhan ei vaan oo Tapparan kannattaja, kunhan ei vaan oo tapparan,no voi nyt yhen vit. eikö isännälle muuta tule mieleen. Jos vähänkään paljastuu, että miehen elämä on noin kiekkofanaattista niin siihenpä jäis. Eiköhän se jätkäremmi silloin riitä loppuelämäksi. Ei tuossa naiselle ole fiksua tilaa. Tunnen muutaman tämmösen ja mistään muusta ei puhuta kun pelistä ja katsoa röhnötetään jonninjoutavaa mustaa nappia ja sen perässä säntäilyä. Yhh. Kiinnostuksen tappaja.
Ei sulle tullu mieleen, että näitä ohjelmia leikataan draamann takia yms. Kameran ulkopuolellakin on elämää, eikä ihminen varmaan ole ihan tasan just semmonen mitä jotkut muutaman sekunnin tai minuutin pätkät näyttää.
Täälläkin haukutaan kaikkia vaan, kukaan tuskin uskaltaisi suoraan heille sanoa. Lapsellista touhua.
Janne on mies isolla ämmällä! Ei kuuntele naisten höpsötyksiä tai nalkutusta. Juuri siksi Jannella menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi epäselväksi, että onko Janne jossain sanonut, että avioero lasten äidistä vuosi sitten oli tullut hänelle yllätyksenä ja shokkina?
Joku täällä väitti, että Jannen 12v esikoinen ei edes ole biologinen lapsi vaan Janne on hänen bonusisä ja että Janne eronnut lasten äidistä muutama vuosi sitten ja tässä välissä ollut yksi lyhyt suhde, johon Janne viittaa, kun kertoo, että vuoden ajan ollut sinkkuna...
Tietääkö kukaan?
Pitää paikkansa.
Tuossa kun joku kommentoi että kauhea ohjelma, niin sanoisin että on muuttunut nyt viime kausien aikana kauheammaksi, ekaa kautta muistelen varsinkin lämmöllä. Asiantuntijat oli rautaisia ja parit parempia, tunnelma oli lämmin eikä skandaalinhakuinen yhtään. Katsoin sarjaa dopamiinin toivossa, nykyään sitä saa kyllä etsiä kissojen ja koirien kanssa eikä melkein tee mieli katsoakaan enää kun suurella osalla menee kuitenkin kehnosti ja on itkua ja epäonnistumista. Harmillista. Etenkin osallistujien kannalta, mikäli tuo on jotenkin tahallinen suunta mitä lähdetty hakemaan.
Mua kyllä stressaisi Elisan kanssa asioidessa.
Vierailija kirjoitti:
Janne on mies isolla ämmällä! Ei kuuntele naisten höpsötyksiä tai nalkutusta. Juuri siksi Jannella menee hyvin.
Selvästi menee juu.
Aiemman kauden Matti Kainuusta ja tämä Arttu voisivat olla veljeksiä. Ihan samanlaiset hyytävät fibat heistä tulee.
Juokse Julia, taatusti on jotain parempaa tulossa!
Tuskin ikä tässä on se keskeinen asia. Matilla on juuri pian aikuistuvat lapset, ei välttämättä halua enää lähteä vauvaperhearkeen nuoremman lapsia haluavan naisen kanssa. Ei voi tietää, mutta ehkä nimenomaa etsii toista aikuista jakamaan arkea uudessa elämänvaiheessa, kun lapset aikuistuneet.