Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7562)

Vierailija
4421/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ainoa jota ei loukkaisia jos miesehdokas sanoisi esim. että tummat hiukset sopis sulle? Tai että en tykkää tatuoinneista? (mulla on tatuointeja mutta ei mua haittaisi silti jos mies ei niistä pidä). Myöskään tää Julian sanominen miesmäiseksi tuskin on ollut mikään kovin paha kommentti oikeasti. Mua ei haittaisi kyllä yhtään, kyllä mun ulkonäöstä saa esittää mielipiteitä ja itsekin voin esittää, sitten niistä voi jutella. Sitten jos nyt ihan rumaksi alettais sanomaan niin juttu loppuisi varmaan joka tapauksessa mutta eihän tuossa mitään sellaista ole tapahtunut vaan tää neiti vetää herneen nenään kaikesta. 

Huomaa, että sinä et ole koskaan seurustellut, tuskin edes olet edes koskaan käynyt treffeillä.

No tota noin, olen seurustellut 18 vuotiaasta asti aina ja nyt toista kertaa naimisissa. Ensimmäinen suhde kesti 18 vuotta. Eli nyt meni metsään sulla tämä arvio ja pahasti :D.

Vierailija
4422/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan ilmeet asiantuntijatapaamisessa. 🙈🙈 

Asiantuntijat voisivat lahjoittaa Elisalle jortikan, että rauhoittuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti oli mun ennakkosuosikki. Mutta nyt oikeesti. Matti, mitä vittua??

Mitä Matti tekee?

Lähtee ohjelmaan, vaikka selvästi käsittelemättömiä traumoja, joita ei halua avata edes Elisalle. Not good. Toki täällähän taas perinteisesti naiset lynkataan ja miehet nostetaan jalustalle. Tän takia miehet nousee aina johtoon. Naiset keskittyy polkemaan toisiaan. Kunpa pystyttäis parempaan, siskot. Kuka haluais elää oikeesti platonisen Matin kanssa? On aivan normaalia kaivata läheisyyttä ja kosketusta.

Elisa on ihan suoraan sanonut, että Matti ei ulkonäöllisesti säväytä häntä. Eikä Matillakaan jostain syystä viisari kauheasti värähdä Elisasta, kun kerran ei ole hirveästi kosketellut tai hakeutunut fyysiseen läheisyyteen. 

Turha tässä on kumpaakaan sen enempää demonisoida. Joskus se kipinä ei vaan syty, ei siitä kannata ketään alkaa syyttämään.

Vierailija
4424/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän Australian versiossa tehtiinkin.

Vierailija
4425/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia Elisa on sinkku? Varmaan noita miehiä, jotka haluaa läheisyyttä ja seksiä löytyy helposti. Vai mikä mättää?

Vierailija
4426/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Matti tekee?

Lähtee ohjelmaan, vaikka selvästi käsittelemättömiä traumoja, joita ei halua avata edes Elisalle. Not good. Toki täällähän taas perinteisesti naiset lynkataan ja miehet nostetaan jalustalle. Tän takia miehet nousee aina johtoon. Naiset keskittyy polkemaan toisiaan. Kunpa pystyttäis parempaan, siskot. Kuka haluais elää oikeesti platonisen Matin kanssa? On aivan normaalia kaivata läheisyyttä ja kosketusta.

Nyt on pakko kysyä luetaanko me samaa ketjua? Miehethän täällä porukalla haukutaan ja tehdään mielenterveys ym diaknooseja.

Vierailija
4427/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ketään syyttää, osallistujienkaan ei tarvitsisi käydä päälle kuin yleinen syyttäjä, kuten Elisa.

Vierailija
4428/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne  taitaa olla herkästi kiukustuva.  Jää jankkaamaan joka asiasta.

Ja montako päivää tuo häämatka kestää?

Ei ole varmaan kovin pitkä ole ja silti mies on niin väsynyt, ettei jaksa lähteä kylpylään.

Aamusta pitää nukkua puoleen päivään. Miten tommonen ihminen on pärjännyt pienten lasten kanssa, kun ne ei anna nukkua.

Varmaan vaimo saanut hoidella yksin aamuhommat.

Ja kärttyinenkin on aamuisin......

Olisit itteki myrtsinä jos aamulla olis edessä ylipirteä läski lehmä 

Nauroin tälle liian kovaa. Anteeksi siitä. Katri on niin symppis ja ihana. I love Katri! Mutta olihan tää hauska kommentti.

Vierailija
4429/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Matti tekee?

Elisan jyräkäytös vie taatusti koskettamishalut. Hankala luonne.

Vierailija
4430/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Matti tekee?

No ei todellakaan aina. Etkö ole yhtään lukenut ketjua? Sitä miten täällä on puhuttu ja puhutaan Jannesta ja Artusta???? Eli naisia on tässä ketjussa lynkattu itseasiassa varsin harvoin.

Vierailija
4431/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne  taitaa olla herkästi kiukustuva.  Jää jankkaamaan joka asiasta.

Ja montako päivää tuo häämatka kestää?

Ei ole varmaan kovin pitkä ole ja silti mies on niin väsynyt, ettei jaksa lähteä kylpylään.

Aamusta pitää nukkua puoleen päivään. Miten tommonen ihminen on pärjännyt pienten lasten kanssa, kun ne ei anna nukkua.

Varmaan vaimo saanut hoidella yksin aamuhommat.

Ja kärttyinenkin on aamuisin......

Olisit itteki myrtsinä jos aamulla olis edessä ylipirteä läski lehmä 

Nauroin tälle liian kovaa. Anteeksi siitä. Katri on niin symppis ja ihana. I love Katri! Mutta olihan tää hauska kommentti.

Ei ollut.

Vierailija
4432/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ilmeet tosiaan, järkkyä. Ja Matti kuin eri mies, kaikki valoisuus poissa. Miten voi mennä tohon jamaan yhdessä viikossa. Kovat paineet otettu kyllä, ja pettymystä  puretaan vähän huonosti nyt toiseen.

Vierailija
4433/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan ohjelmaan haikailijat ensin käydä vaikka terapiassa käsittelemässä ne ongelmat, entiset suhteet  yms. ja sitten hakea. Joka hemmetin kaudella joku inisee suojamuureista sun muista esteistä ja sitten ei onnistu yhtään mikään. Itketään ja ahdistutaan jo häämatkalla..

Tätä mä myös ihmettelen, että miksi tähän ohjelmaan valitaan ihmisiä, jotka ahdistuu kaikesta mahdollisesta. Julia esimerkiksi tuntuu tulkitsevan kaikki asiat omista aikaisemmista traumoistaan käsin.

Vierailija
4434/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten Elisa oikein mesoaa puuttuvasta fyysisestä läheisyydestä miehen kanssa, josta ei ole edes itse kiinnostunut? Mitä hän edes enskareissa tekee, Tinderistä luulisi löytyvän joku kovaluontoinen mies friends with benefits -järjestelyyn.

Vierailija
4435/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ketään syyttää, osallistujienkaan ei tarvitsisi käydä päälle kuin yleinen syyttäjä, kuten Elisa.

Kuten sinä.

Vierailija
4436/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussajaksosta:

Elisa torui vihaisena Mattia siitä, että tämä ei ollut valmistautunut ohjelmaan tuloon koska kuulemma toi aiemman suhteensa painolastia mukaan toisin kuin E itse. Lähes samaan hengenvetoon hän selitti ahdistuneensa heidän välisestään vuorovaikutuksesta koska hänelle on aiemmassa suhteessaan käynyt niin että intohimo on lopahtanut, minkä aiheuttaman trauman vuoksi hänelle on erityisen vaikeaa jos kumppani ei ole viehättynyt hänestä...vähän tekopyhää.

Hahaa :D juurikin näin. Käsittämätön puusilmä tämä Elina.

Vierailija
4437/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Matti tekee?

Nyt on pakko kysyä luetaanko me samaa ketjua? Miehethän täällä porukalla haukutaan ja tehdään mielenterveys ym diaknooseja.

No mut jos oot mies niin mee muualle. Vaikka ylilaudalle tai motonettiin tai mitä näitä nyt on. Turhaan täällä ittees kidutat.

Vierailija
4438/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten Elisa oikein mesoaa puuttuvasta fyysisestä läheisyydestä miehen kanssa, josta ei ole edes itse kiinnostunut? Mitä hän edes enskareissa tekee, Tinderistä luulisi löytyvän joku kovaluontoinen mies friends with benefits -järjestelyyn.

Se unohti ettei tämä olekaan Tinder deitti

Vierailija
4439/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan kuullut, että parisuhde on eria asia kuin friends with benefits - järjestely?

Sivistä itseäsi: kvg.

Vierailija
4440/7562 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysy mitä on "maadoittaminen" 

Veikkaisin, että sana tulee mind fullnesista ja ratkaisukeskeisen terapian tyyppisistä suuntauksista. On olemassa maadoittumisharjoitus, jossa hengitetään syvään ja sen jälkeen keskitytään tuntemaan jalkapohjat maata vasten ja aistimaan tämä hetki. Siitä varmaan tämä termi maadoittuminen, kun ns. uppoudutaan tuntemaan maa jalkojen alla.

Sillä tarkoitetaan rauhoittumista tähän hetkeen ilman että säntäilee jo seuraavaan. Se, että toinen maadoittaa voisi sanoa myös, että "autat mua rauhoittumaan". 

Sori jos kuulostaa kaikkitietävältä. Ajattelin, että varmaan ihan kiva saada selitys kun se sana tässä sarjassa tosiaan toistuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme