Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7529)
Ja minusta oli todella ymmärrettävää että janne kaipasi välillä omaa aikaa, kun oltu yhdessä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että arttu on mennyt arvostelemaan julian ulkonäköä, olisivat voineet olla söpö pari muuten. Ja kysehän ei ollut edes kertaluontoisesta yhdestä typerästä kommentista, vaan monesta.
Mitä kaikkea sanoi siis? Sori en ole ehtinyt katsoa viimeisimpiä jaksoja tai seurata tätä ketjua
Miesmäisen näköiseksi sanoi, kuulemma leveät hartiat yms, julian tatuoinneista ei tykännyt ja hiuksetkin olisi saanut olla eri väriset :D
Jassoo. Mun exä sanoi myös, että mulla on leveät hartiat ja uimarin kroppa. Ja pitkäkin olen kuulemma. En tiedä, mitä miehet kuvittelee voittavansa tuollaisella.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Janne on ihan suoranainen vätys? Ei halua tehdä mitään, ei ole vaimostaan pätkääkään kiinnostunut, ei jaksa mitään..
Miksi ylipäätään on lähtenyt tällaiseen ohjelmaan? Ihmisen, joka ei jaksa mitään ja joka ei ole kiinnostunut toisesta ihmisestä, pitää olla yksin ja selvittää ensin omat ongelmansa.
Vai luuliko tosissaan, että saa ohjelmasta jonkun unelmien prinsessan, joka suit sait selvittää hänen henkilökohtaiset ongelmat?
Veikkaan, että Janne tosiaan odotti saavansa hyvin erilaisen morsmaikun. Ja nyt kun kävi niin että vastapari ei herättänytkään hänen kiinnostustaan yhtään, niin hän luovutti sitten saman tien, eikä edes vaivaudu teeskentelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne tuottaa hyvää kontenttia ja Mikko on vaan ihana. Mutta miksi Artulla ei ole käytöstapoja? Eikö kotona opetettu? Vissiin vaan kehuttu vai mistä näitä n*rsisteja oikein sikiää
Arttuhan noista miehistä kaikkein kohteliain on ollut. Heti tarjoutui kantamaan Julian laukkujakin. Julia on vaan kuin useimmat suomalaiset naiset, jotka heti tylysti tyrmää miesten kohteliaat eleet todeten, ettei tarvitse auttaa, kun saa ne kyllä itsekin kannettua. Kohteliaisuuksiaan ei osata ottaa vastaan, vaan heti ollaan epäilemässä niiden todellista tarkoitusta ja käännetään kehutkin vinoiluksi, joista vaan ahdistutaan. Turhaan sitten ihmetellään ja itketään, että on niin vaikea löytää kohteliaita ja huomioivia miehiä.
Tämä just tämä. Itsestään patologisen epävarma nainen ei anna miehen olla mies. Ja sitten koko suhteesta tulee vsltstaistelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Janne on ihan suoranainen vätys? Ei halua tehdä mitään, ei ole vaimostaan pätkääkään kiinnostunut, ei jaksa mitään..
Miksi ylipäätään on lähtenyt tällaiseen ohjelmaan? Ihmisen, joka ei jaksa mitään ja joka ei ole kiinnostunut toisesta ihmisestä, pitää olla yksin ja selvittää ensin omat ongelmansa.
Vai luuliko tosissaan, että saa ohjelmasta jonkun unelmien prinsessan, joka suit sait selvittää hänen henkilökohtaiset ongelmat?
Veikkaan, että Janne tosiaan odotti saavansa hyvin erilaisen morsmaikun. Ja nyt kun kävi niin että vastapari ei herättänytkään hänen kiinnostustaan yhtään, niin hän luovutti sitten saman tien, eikä edes vaivaudu teeskentelemään.
Tässä se totuus on. Kaikki muu spekulaatio asian ympärillä on turhaa.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
6. jaksossa kun Matti ja Elisa on seksuaaliterapeutin luona ja terapeutti kysyy Elisalta "miten pystyt ottamaan torjumisen vastaan"
Elisa vastaa: näköjään mä osaan ottaa torjumisen vastaan.. hyvin!!
En olis arvannut, että toi lause päättyy noin! Miten pihalla ihminen voi olla itsestään! Hänhän on mennyt aivan tolaltaan, kun häntä ei ole koskettu ja pintaan nousee vanhat traumat, mutta kaikkea tätä hän ei edes huomaa! Sen sijaan syyttää Mattia, ettei ole käsitellyt traumoja, vaikka Matti on tossa paljon enemmän kasassa. Viime vuoden Tainakin sentään tajusi, että häntä ahdistaa, mutta Elisa ei edes tunnista sitä! Elisa voisi katsoa vaikka kauden jossa oli Lauri ja Salla. Heillä oli ihan sama tilanne, ettei Laurille syntynyt tunteita tai kosketusta. Sallan suhtautuminen oli pikkusen eri! Elisahan muuten hääjaksossa sanoi kaasolleen "onko tämä tunne" kun vähän kihelmöi. Silloin jo mietin, että ompas outo kommentti
Katson telkkarin tahtiin. Elisan kaaso on entinen saatananpalvoja. Elisan kodissa näkyy olevan rituaalisuuteen viittavia elementtejä. Ehkä Elisallakin on jotain historiaa siihen suuntaan. Noita mielestäni outoja kommentteja ja reaktioita on Elisalta tullut jo nyt vaikka vasta muutaman jakson olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6. jaksossa kun Matti ja Elisa on seksuaaliterapeutin luona ja terapeutti kysyy Elisalta "miten pystyt ottamaan torjumisen vastaan"
Elisa vastaa: näköjään mä osaan ottaa torjumisen vastaan.. hyvin!!
En olis arvannut, että toi lause päättyy noin! Miten pihalla ihminen voi olla itsestään! Hänhän on mennyt aivan tolaltaan, kun häntä ei ole koskettu ja pintaan nousee vanhat traumat, mutta kaikkea tätä hän ei edes huomaa! Sen sijaan syyttää Mattia, ettei ole käsitellyt traumoja, vaikka Matti on tossa paljon enemmän kasassa. Viime vuoden Tainakin sentään tajusi, että häntä ahdistaa, mutta Elisa ei edes tunnista sitä! Elisa voisi katsoa vaikka kauden jossa oli Lauri ja Salla. Heillä oli ihan sama tilanne, ettei Laurille syntynyt tunteita tai kosketusta. Sallan suhtautuminen oli pikkusen eri! Elisahan muuten hääjaksossa sanoi kaasolleen "onko tämä tunne" kun vähän kihelmöi. Sillo
Onko Elisa riivattu ? Nuo esineet aktivoivat erittäin huonoa karmaa.
Tuo Juliahan on suorastaan v*ttumaisen naisen perikuva.
Jos, esim jonkun Prisman tai muun vastaavan asiakaspalvelussa olisi tiskin takana tuon oloinen tyyppi ja mun pitäisi palauttaa jokin ostamani tuote, niin takuulla valitsisin tulla vaikka toisena päivänä erikseen etten joutuisi hänen kanssaan tekemisiin. Koska aivan varmaa olisi, että pelkkää piruuttaan ei hyväksyisi asiakaspalautusta. Erittäin negatiivinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta oli todella ymmärrettävää että janne kaipasi välillä omaa aikaa, kun oltu yhdessä koko ajan.
Toki, mutta on eri asia järjestää omaa aikaa niin että vaikka sanoo että hei, voisin viettää aamupäivän yksin kirjaa lukien kuin niin että ei vain suostu lähtemään mukaan kun morsio ehdottaa tekemistä häämatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti oli mun ennakkosuosikki. Mutta nyt oikeesti. Matti, mitä vittua??
Mitä Matti tekee?
Lähtee ohjelmaan, vaikka selvästi käsittelemättömiä traumoja, joita ei halua avata edes Elisalle. Not good. Toki täällähän taas perinteisesti naiset lynkataan ja miehet nostetaan jalustalle. Tän takia miehet nousee aina johtoon. Naiset keskittyy polkemaan toisiaan. Kunpa pystyttäis parempaan, siskot. Kuka haluais elää oikeesti platonisen Matin kanssa? On aivan normaalia kaivata läheisyyttä ja kosketusta.
Minä en myöskään kaipaisi läheisyyttä ja kosketusta muutaman päivän tuntemisen jälkeen. Ihan kuin Matti, haluan ensin luoda edes jonkin tasoisen henkisen yhteyden ja katsoa onko fyysiselle läheisyydelle mitään edellytyksiä. Joten oikein mielelläni ottaisin alussa platonisen suhteen. Ja nainen olen.
Tämä on niin totta!
Ja ihan laajemminkin tämän päivän nainen ei anna miehen olla mies, oma itsensä, vaan yrittää muovata siitä haluamaansa ja jos mies muovautuu muottiin, hän ei naistenkaan mielestä ole enää mies.
"Kylmästi kyntämään" 😂
Tuosta Elisan ja Matin jutusta ei tule yhtään mitään. Elisa on nyt niin vängännyt tuota kosketus juttua, että Matti on aivan lukossa. Vaikka asiantuntijat järjestäisivät minkälaisia "hipsuttelu" ja koskettelu - sessioita parille...ei auta.
Australian ETA:ssa oli eräällä kaudella vastaavanlainen tapaus. Nainen, tosin paljon ronskimmin kuin Elisa, suorastaan vaati läheisyyttä ja seksiä lähtien hetkestä yksi. Hänen itsetunto perustui vain ja ainoastaan siihen, että miehet kokisivat hänet fyysisesti haluttavana. Tässäkin tapauksessa mies oli lopulta aivan lukossa ja surkeana. Nainen muuttui suorastaan ilkeäksi ja raivosi, "mutta minä haluan seksiä, seksi on minulle tärkeää, olen fyysinen ihminen ". Mies jätti leikin kesken.
Elisakin kireänä "tästä pitää puhua NYT! Miksi koskettaminen on sulle niin vaikeaa?" Elisaa ei nyt kyllä uskalla Matti lähestyä. Peli on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Janne taitaa olla herkästi kiukustuva. Jää jankkaamaan joka asiasta.
Ja montako päivää tuo häämatka kestää?
Ei ole varmaan kovin pitkä ole ja silti mies on niin väsynyt, ettei jaksa lähteä kylpylään.
Aamusta pitää nukkua puoleen päivään. Miten tommonen ihminen on pärjännyt pienten lasten kanssa, kun ne ei anna nukkua.
Varmaan vaimo saanut hoidella yksin aamuhommat.
Ja kärttyinenkin on aamuisin......
Johtuu häämatkalla pitkälti siitä, että morsian, joka hänelle valittiin, ei miellytä. Kyllä olis silmissä eloa, jos olis nuori, hoikka, kurvikas blondi valittuna. Ei malttais Janne nukkua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kylmästi kyntämään" 😂
Tuosta Elisan ja Matin jutusta ei tule yhtään mitään. Elisa on nyt niin vängännyt tuota kosketus juttua, että Matti on aivan lukossa. Vaikka asiantuntijat järjestäisivät minkälaisia "hipsuttelu" ja koskettelu - sessioita parille...ei auta.
Australian ETA:ssa oli eräällä kaudella vastaavanlainen tapaus. Nainen, tosin paljon ronskimmin kuin Elisa, suorastaan vaati läheisyyttä ja seksiä lähtien hetkestä yksi. Hänen itsetunto perustui vain ja ainoastaan siihen, että miehet kokisivat hänet fyysisesti haluttavana. Tässäkin tapauksessa mies oli lopulta aivan lukossa ja surkeana. Nainen muuttui suorastaan ilkeäksi ja raivosi, "mutta minä haluan seksiä, seksi on minulle tärkeää, olen fyysinen ihminen ". Mies jätti leikin kesken.
Elisakin kireänä "tästä pitää puhua NYT! Miksi koskettaminen on sulle niin vaikeaa?" Elisaa ei nyt kyllä uskalla Matti lähestyä. Peli on menetetty.
Mulle fyysinen läheisyys ja seksi ovat todella tärkeitä heti alkumetreiltä saakka. Siksi en todellakaan olisi tällaiseen ohjelmaan ikinä mennyt, kun ei voi yhtään tietää viehättyykö toisesta vai ei. Tinder-treffejä läpikäyneenä voin sanoa, että harvassa olivat ne tyypit, joiden kanssa pöksyt heti kostuivat. Mutta onneksi sellainen kuitenkin löytyi ja löytyi myös se henkinen yhteys.
t. 10 vuotta yhdessä
Onkohan Elisa epävakaa persoonallisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten lähtee ohjelmaan, jossa toiset valitsevat morsiamen. Piti sitä ainoana mahdollisuutenaan tuurilla saada haluamansa nainen, kun omin avuin ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne tuottaa hyvää kontenttia ja Mikko on vaan ihana. Mutta miksi Artulla ei ole käytöstapoja? Eikö kotona opetettu? Vissiin vaan kehuttu vai mistä näitä n*rsisteja oikein sikiää
Arttuhan noista miehistä kaikkein kohteliain on ollut. Heti tarjoutui kantamaan Julian laukkujakin. Julia on vaan kuin useimmat suomalaiset naiset, jotka heti tylysti tyrmää miesten kohteliaat eleet todeten, ettei tarvitse auttaa, kun saa ne kyllä itsekin kannettua. Kohteliaisuuksiaan ei osata ottaa vastaan, vaan heti ollaan epäilemässä niiden todellista tarkoitusta ja käännetään kehutkin vinoiluksi, joista vaan ahdistutaan. Turhaan sitten ihmetellään ja itketään, että on niin vaikea löytää kohteliaita ja huomioivia miehiä.
Tämä just tämä. Itsestään patologisen epävarma nainen ei anna miehen olla mies. Ja sitten koko s
Olen ollut patologisen epävarma nainen. Mies, joka oli turvallisesti mies, sai minut siirrettyä ihmiseksi, joka osaa ottaa vastaan apua, kohteliaisuuksia ja lahjoja ja jopa pyytää apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei ole aamuihmisiä, niin ei tarvi siti käyttäytyä kuin pikkulapsi liki tuntemattomalle ihmiselle.
Jos uusi morsian ehdotta häämatkalla käymistä salpalinjalla, niin siihen ei vastata flegmaatltisesti, että "katotaan". Ehkä sitten 20v avioliittovuoden jälkeen voi niin sanoa.
Tai jos vaimoa ripitetään ruokapöydässä, että pitää sanoa, mitä haluaa (olisi halunnut mihen mukaan kylpylään), niin silti ei osannut itse sanoa, että haluaa olla yksin, kun on jo NIIN paljon tehty yhdessä. Vai maratoniko siellä juostiin, kun yhtäkkiä niin väsyttää?
Valitettavasti Janne ei olemukseltaan, ulkomuodoltaan ja kotinsa sisustuksen perusteella vaikuta kovin energiseltä ihmiseltä - jotenkin tuommoinen kehystetty lätkäpaita on kruunu kaiken päälle. (oliko vielä sängyn päällä).
Ei Janne tuommoisella käytöksellä nosta osakkeitaan tulevaisuuden sinkkumarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Matin silmät on elottomat ja ilmeettömät kuin kuolleella kalalla. En itse saisi mitään yhteyttä ihmiseen, joka vain ilmeettömästi tuijottaa takaisin. Silmät on sielun peili, ja niistä heijastuu myös ilo, suru ja muut tunteet.
Matti riepu oli alussa hyvinkin ilmeikäs, vielä häissäkin iloinen. Elisa käänsi oman ahdistuksensa tilanteessa aggressioksi Mattia kohtaa, arvostelee, tenttaa... Matti yritti alussa, vegaani osti kermoja kasapäin. Mutta näytti kuin jatkuvat piikit ja hyökkäily (onkohan vaatinut läheisyyttä samalla tyylillä myös kameroiden ulkopuolella sängyssä?) laittoi Matin ihan lukkoon, sulki ilmeet silmistä.
Jannehan ei ole käsitellyt vielä edes edellistä suhdettaan. Luulee, että uusi suhde itsestään korjaa entisen.