Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se juuri on. Elisa saa seksiä helposti, mutta vain sitä munaa.
Elisa-reppana ei saa ihanaa ja hyvää miestä kokonaisvaltaisesti.
Matti ei halua tartuntoja.
Niinpä. Tuskin olisi ollut korrektia häämatkalla kysyä, että milloin olet käynyt testeissä viimeksi. Mutta näinhän toki normaalisti ihminen tutustuessaan tietysti kysyy, mutta telkkariohjelmassa kysymys on sellainen, josta olisi taas ne iltapaskan otsikot väännetty.
Janne on kyllä tyly. Katri kesti hyvin. Mä olisin jo lähtenyt illallispöydästä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään, että miksi Artun bestman on kovin tutunnäkönen. Nyt sitten katsoin noita vanhoja Maajussille morsian- jaksoja, joissa Arttu esiintyi ja nyt sitten selvisi että miksi hän näytti tutulle 🙈 bestman-Tuomas onkin ollut samaan aikaan siellä ohjelmassa Artun kanssa tavoittelemassa samaa maajussitarta itselleen 😅
Oikeesti?? V-ttu mitä spedejä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu, lapsia jo kahdelle eri naiselle, on suurimalle osalle naisista jo lähtökohtaisesti red flag.
Niin, ja kun Arttu on vielä kahdesti eronnut pikkulapsiaikana. Mä ymmärrän, jos joku mies on vaikka 18-vuotiaana saanut lapsen ja sitten eroaa vauvavuonna ja toisen lapsen saa vaikka 31-vuotiaana, ja silloin eroaa kun lapsi on esim. 4-vuotias, mutta Johan Arttu on ollut kolmekymppinen mies tullessaan isäksi.
Millainen suhde Artulla on ollut lastensa äiteihin? Ovatko olleet peräti kihloissa tai asuneet avoliitossa, vai onko kyse ennemmin jostain satunnaisista tai peräti yhden yön tapaamisista? Entä onko ero aina tullut juuri Artun aloitteesta?
Siis kuka mies käyttäytyy häämatkallaan noin, että mee vaan yksin, mä jään tänne!?! Voi vit. Olisin pakannut tavarat naisena ja lähtenyt samantien omaan kotiin. Ehkä pikkusen harvinaisempi keissi kyseessä kun peruslauantaisaunomiset!!! Jätkä jätti Katrin yksin tekemään :O Ja mikä hvetti toi katellaan-sanonta on! Juu ei. Musta ja Jannesta ei tulis paria ikinä!!! En voinu katsoa ohjelmaa edes loppuun!!
Vierailija kirjoitti:
Janne on kyllä tyly. Katri kesti hyvin. Mä olisin jo lähtenyt illallispöydästä. Piste.
Tylymminhän Katri Jannelle kuittailee. Aamulla toteaa, että jää vaan nukkumaan, häntä ei haittaa, mutta illalla kiukkuaa, että olisi pitänyt ymmärtää, ettei tarkoittanut mitä sanoi.
Ukko ei missään nimessä saa möllöttää noin kuin tuo Janne tekee!! Taitaa olla ihan hlvetin raskas tyyppi! Tosta asenteesta ei innostu yhtään kukaan nainen! Jousta mies! Ja tajua jotain!
Vierailija kirjoitti:
Miten noin mitätön Arttu haukkuu toista
Artulla on oikeus sanoa mielipiteensä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylymminhän Katri Jannelle kuittailee. Aamulla toteaa, että jää vaan nukkumaan, häntä ei haittaa, mutta illalla kiukkuaa, että olisi pitänyt ymmärtää, ettei tarkoittanut mitä sanoi.
No kyllä tavan miehen äly pitää sanoa, että nyt luut ylös ja naisen kanssa mennään kun just prkl tavattu ja menty yhteen ni ei kai sillon mikään ukko jää prsettään sohvalle kaivelemaan!!!!!! Matka oli hääparille voi taivas varjele näitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialle ei vaan kannata sanoa yhtään mitään, kun ihan sama mitä sanoo tai tekee, se on Juliasta väärin sekä aihe pysyvään traumatisoitumisen ja ahdistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri oli rauhallinen. Olisin sanonut paljon pahemmin. Olis ollut stna syytä tuossa!! Jlauta miten stnan typeriä voi jotkut miehet olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin pitkään, että miksi Artun bestman on kovin tutunnäkönen. Nyt sitten katsoin noita vanhoja Maajussille morsian- jaksoja, joissa Arttu esiintyi ja nyt sitten selvisi että miksi hän näytti tutulle 🙈 bestman-Tuomas onkin ollut samaan aikaan siellä ohjelmassa Artun kanssa tavoittelemassa samaa maajussitarta itselleen 😅
Oikeesti?? V-ttu mitä spedejä..
Spedejä on spedeiksi haukkujat. Muille osoittaa vaan juurikin sosiaalisia taitoja, että on onnistunut luomaan pysyviä ystävyyssuhteita ja kaiken lisäksi tavallaan kilpailijansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julialle ei vaan kannata sanoa yhtään mitään, kun ihan sama mitä sanoo tai tekee, se on Juliasta väärin sekä aihe pysyvään traumatisoitumisen ja ahdistukseen.
No sillon Julia menee kiltisti vaikka pitkääniemeen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiantuntijat valitsivat ohjelmaan henkilön, joka on valehdellut toisessa paritusohjelmassa ja jolla on kaksi pientä lasta pienin ikäeroin eri naisille? En voi ymmärtää. Nyt jotain vastuuta, ohjelman tekijät!
Mä luulen, että asiantuntijat ovat säälineet Arttua, jolla on ollut epäonnea rakkauselämässä ja nyt haluavat antaa Artulle tosi mukavan naisen.
Arttu on ollut kahdessa ihmissuhde ohjelmassa. Ensimmäisessä ohjelmassa Maajussi Stina etsi lapsetonta miestä. Arttu kirjoitti hänelle eikä kertonut, että hänellä on lapsi ja yritti salata sitä joka tuli myöhemmin yllätyksenä Stinalle. Nyt Arttu on Ensitreffeissä ja käytös Juliaa kohtaan on ollut asiatonta. Mihin parinhaku ohjelmaan Arttu seuraavaksi menee ja mitä konfliktia aiheuttaa siellä?
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa noi Jannen osuudet ohjelmasta. Ällöttää jo!!
Päinvastoin. Jannen osuuksia täytyisi lisätä entisestään, tuottaa mahtavaa kontenttia telvisioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tavan miehen äly pitää sanoa, että nyt luut ylös ja naisen kanssa mennään kun just prkl tavattu ja menty yhteen ni ei kai sillon mikään ukko jää prsettään sohvalle kaivelemaan!!!!!! Matka oli hääparille voi taivas varjele näitä!!!
Janne sanoi, ettei pidä kylpylöistä. Ei myöskään ole aamuihminen, jolloin Katri taas on pirteimmillään. Voi vaan kuvitella, mitä sadistisen psykopaatin luonnetta se teille haukkujille olisi osoittanut, jos Katrin tilalla vaatimassa olisi ollut Arttu ja kylpylään haluton Julia. Julia olisi tietysti taas uhriutunut asiasta valittaen, että toinen vaan käskee kylpylään, eikä ota häntä lainkaan huomioon toisin kuin Janne, joka oli vaan iloinen siitä, että molemmat osaa välillä keskittyä myös ihan vaan omiin tekemisiinsä - mikä ei sitten tosin Katrin näkökulmasta pitänytkään paikkaansa.
Niin, ja kun Arttu on vielä kahdesti eronnut pikkulapsiaikana. Mä ymmärrän, jos joku mies on vaikka 18-vuotiaana saanut lapsen ja sitten eroaa vauvavuonna ja toisen lapsen saa vaikka 31-vuotiaana, ja silloin eroaa kun lapsi on esim. 4-vuotias, mutta Johan Arttu on ollut kolmekymppinen mies tullessaan isäksi.