Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi tuntea toiseen ihmiseen ihan valtavaa vetoa vaikka olemme TÄYSIN toistemme vastakohdat!? Oletko kokenut?

Vierailija
07.07.2026 |

Eipä ole ikinä ennen tällaistakaan tapahtunut eli siinä mielessä ihan hauska juttu vaikkakin myös aika turhauttavaa koska tätä asiaa ei oikein pysty ratkaisemaan. 

Emme ole pari mutta meillä on ollut aika voimakasta vetoa puolin ja toisin ilman, että sitä voi juuri järkeillä. 

Hän on looginen, hillitty, sitoutuva (sama työ, harrastukset,koti, kumppani vuosikymmeniä), hyvin taitava ja osaava monessa asiassa, älykäs.

Itse olen enemmän syvällinen pohdiskelija, intuitiivinen, en jaksa niin välittää sellaisesta, että pitäisi elää perinteitä noudattaen (lapset, avioliitto etc.), haluan jatkuvasti kehittää itseäni, joten en ole niinkään sitoutunut ulkoisiin asioihin mutta olen kyllä uskollinen ihmisenä. Minusta on ihanaa ottaa elämä vähän vähemmän vakavasti vaikka tietenkin arvostan sitä, että tehdään asiat hyvin kun johonkin ryhdytään. 

Tuntuu, että tuo ihminen puhuttelee jollakin hyvin syvällä tasolla sisäisesti vaikka ulkoisesti elämämme on aivan erilaiset. Tämä on hyvin mielenkiintoista. 

Oletteko tavanneet koskaan ihmistä, joka vetoaa teihin erityisellä tavalla vaikka siihen ei ole juuri perusteita mutta yhteys on voimakas? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ulkoiset asiat ovat tässä yhteydessä tavallaan täysin samantekeviä. Tämä yhteys ei perustu ulkoisiin asioihin vaan tunnistimme alusta asti, että jokin meidän välillä on hyvin erikoista. Sitä ei oikein osaa selittää. Aivan kuin olisin tuntenut hänet aiemminkin. Hän kokee samoin. Ap 

Vierailija
2/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ikävä kyllä yksi puolista. Olen paikallaan oleva ajattelen paljon herkkä introvertti. Ollut ihastunut elämän iloiseen extroverttiin vaikka kuinka monesti. Tiedän että en pysy edes heidän perässä.  😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jokin on feromonit, hormonit.

Vierailija
4/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on seksin ja lisääntymisen himosta, eikä mistään puhuttelusta.

Vierailija
5/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varattu ja mietit toista miestä.

Vierailija
6/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut, mutta tiedän teorian siitä että ihminen tuntee vetoa sellaisiin ihmisiin, joilla on immuunijärjestelmässä osia, joita häneltä itseltä puuttuu. 

Vierailija
7/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kokenut pillunhimon, useinkin.

Vierailija
8/8 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun ja mieheni suhteelta <3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi