Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7679)

Vierailija
4181/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisasta ja Matista 6.jakson katseltuani.

Kyllä se vaan niin on, että lapset opettaa NIIN paljon. Juttelin aikuisen lapseni kanssa tänään ja huomasin, että en mitenkään kykenisi/osaisi toimia tällaisissa keskusteluissa, ellei minulla olisi näitä ihania lapsiani.

Elisa on jäänyt teinin tasolle kaikessa käytöksessään ja Matti taas on kypsä aikuinen myös kommunikaatiossaan.

Vierailija
4182/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ainoa jota ei loukkaisia jos miesehdokas sanoisi esim. että tummat hiukset sopis sulle? Tai että en tykkää tatuoinneista? (mulla on tatuointeja mutta ei mua haittaisi silti jos mies ei niistä pidä). Myöskään tää Julian sanominen miesmäiseksi tuskin on ollut mikään kovin paha kommentti oikeasti. Mua ei haittaisi kyllä yhtään, kyllä mun ulkonäöstä saa esittää mielipiteitä ja itsekin voin esittää, sitten niistä voi jutella. Sitten jos nyt ihan rumaksi alettais sanomaan niin juttu loppuisi varmaan joka tapauksessa mutta eihän tuossa mitään sellaista ole tapahtunut vaan tää neiti vetää herneen nenään kaikesta. 

Huomaa, että sinä et ole koskaan seurustellut, tuskin edes olet edes koskaan käynyt treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ole mitään moderoitua palstaa keskustella tästä sarjasta. Sivukaupalla Juliaa mollaavia viestejä ja narsismi-kokemuksia jotka ei kiinnosta ketään. 

Vierailija
4184/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ainoa jota ei loukkaisia jos miesehdokas sanoisi esim. että tummat hiukset sopis sulle? Tai että en tykkää tatuoinneista? (mulla on tatuointeja mutta ei mua haittaisi silti jos mies ei niistä pidä). Myöskään tää Julian sanominen miesmäiseksi tuskin on ollut mikään kovin paha kommentti oikeasti. Mua ei haittaisi kyllä yhtään, kyllä mun ulkonäöstä saa esittää mielipiteitä ja itsekin voin esittää, sitten niistä voi jutella. Sitten jos nyt ihan rumaksi alettais sanomaan niin juttu loppuisi varmaan joka tapauksessa mutta eihän tuossa mitään sellaista ole tapahtunut vaan tää neiti vetää herneen nenään kaikesta. 

Huomaa, että sinä et ole koskaan seurustellut, tuskin edes olet edes koskaan käynyt treffeillä.

Olen eri, mutta ennemmin henkilöt, jotka odottaa toiselta vaan täydellisyyttä ei selkeästi ole kokeneita ihmissuhteissa. 

Vierailija
4185/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi alkaa elämään omaa elämää.  Miksi haikailet vieraan kaunottaren nahkoihin asettumista ja kaiken sen toistuvan ulkonäköön liittyvän arvostelun, haluaisit hyväksyä.  Onko kyse siitä, että haluat näyttää, kuinka urheasti otat sanalliset vähättelyt vastaan.  Pyydätkö jopa niitä lisää.  Masoko olet? 

Vierailija
4186/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet aika typerä, ei varmaan haittaa kun sanon sen.

Vierailija
4187/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai hän on itse se "totuuksien" laukoja.

Joku mainitsi Matin. En ole nähnyt kaikkia jaksoja, mutta näin yhden red flagin. Nytkö niitä alkaa tulla enemmänkin? Tosi sääli, jos näin on.

En muuten ymmärrä, että naitetaan kaksi, joilla on molemmilla omat lemmikit. Ihan ohis.

Vierailija
4188/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ennemmin henkilöt, jotka odottaa toiselta vaan

Normaali ihminen ei odota täydellisyyttä, vaan normaaleja käytöstapoja. Toisen huomioonottamista, keskustelua ja mikä tärkeintä : kuuntelutaito. 

Vierailija
4189/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö trolli, että on TODELLA typerää yläpeukuttaa jokainen itse kirjoittamansa kommentti ja alapeukuttaa kaikki, jotka sinulle vastaavat. 

Vierailija
4190/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei odota täydellisyyttä, vaan normaaleja käytöstapoja. Toisen huomioonottamista, keskustelua ja mikä tärkeintä : kuuntelutaito.

Mitä Julia on tehnyt ottaakseen Artun huomioon tai osoittanut keskustelu- tai kuuntelutaitoa? Kääntänyt vaan kaiken mahdollisen negatiiviseksi.

Vierailija
4191/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa jaksaa tentata ja jankata samasta asiasta koko ajan. Voisi hetken olla hiljaa. Sanoi jotenkin seksiä saa helposti , mutta ei läheisyyttä vai miten sen muodosti. Itseäänkö tarkoitti ?

Kyllähän se pistää vihaksi, kun on tottunut saamaan seksiä helposti ja sitten tulee eka tyyppi vastaan, joka haluaakin tutustua ensin. Ihan uusi tilanne edessä. Ja miehessähän sen vian täytyy silloin olla. Näin ainakin hän sen ajattelee 🙂

Vierailija
4192/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa jaksaa tentata ja jankata samasta asiasta koko ajan. Voisi hetken olla hiljaa. Sanoi jotenkin seksiä saa helposti , mutta ei läheisyyttä vai miten sen muodosti. Itseäänkö tarkoitti ?

Kyllähän se pistää vihaksi, kun on tottunut saamaan seksiä helposti ja sitten tulee eka tyyppi vastaan, joka haluaakin tutustua ensin. Ihan uusi tilanne edessä. Ja miehessähän sen vian täytyy silloin olla. Näin ainakin hän sen ajattelee 🙂

Mitä ylipäätään tarkoittaa, että on tottunut saamaan seksiä helposti? Lähtenyt kenen tahansa halukkaat mukaan?

Vierailija
4193/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Julia on tehnyt ottaakseen Artun huomioon tai osoittanut keskustelu- tai kuuntelutaitoa? Kääntänyt vaan kaiken mahdollisen negatiiviseksi.

Jos HÄÄYÖNÄ = ovat nähneet vasta muutaman tunnin!! menee laukomaan ulkonäköä dissaavia kommentteja, niin Julian ei todellakaan tarvitse ottaa yhtään mitään enempää vastaan Artulta.

Vierailija
4194/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se juuri on. Elisa saa seksiä helposti, mutta vain sitä munaa.

Elisa-reppana ei saa ihanaa ja hyvää miestä kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
4195/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä olet aika typerä, ei varmaan haittaa kun sanon sen.

Hänen rimansa taso on helvetissä ja ihmettelee, miten muut ovat asettaneet riman sopivalle korkeudelle maanpinnan yläpuolelle. 

Vierailija
4196/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte trollille ja ruokitte sitä?

Vierailija
4197/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon blameshifting. 

Jos molemmat käyttäytyvät normaalisti, kumpikaan ei lauo mitään, mitä voisi kääntää negatiiviseksi. 

Vierailija
4198/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ylipäätään tarkoittaa, että on tottunut saamaan seksiä helposti? Lähtenyt kenen tahansa halukkaat mukaan?

Mitäpä se muutakaan tarkoittaa. Mutta näkeehän sen, että sillä tyylillä on edelleen elämänkumppani löytymättä.

Vierailija
4199/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se juuri on. Elisa saa seksiä helposti, mutta vain sitä munaa.

Elisa-reppana ei saa ihanaa ja hyvää miestä kokonaisvaltaisesti.

Matti ei halua tartuntoja. 

Vierailija
4200/7679 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ei ole mitään moderoitua palstaa keskustella tästä sarjasta. Sivukaupalla Juliaa mollaavia viestejä ja narsismi-kokemuksia jotka ei kiinnosta ketään. 

Älä muuta sano. Todella kyllästynyttä jankkaamista jostain diagnooseista. Ja varmaan vain pari ihmistä keskenään jauhaa sivutolkulla täysin aiheen vierestä. Kaikki ohjelmaan oikeasti liittyvät kommentit jäävät jalkoihin.

Ohjelmasta yksi kommentti:

olin yksi arvostelijoista, kun kävi ilmi, että häämatkakohteet ovat Suomessa. Häämatkajakson jälkeen pakko kuitenkin todeta , että ihanalta näyttivät kaikki kohteet. Varsinkin Ahvenanmaa ja Katrin ja Jannen paikka näyttivät houkuttelevalta.