Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7825)
Häämatkajakso oli taas parempi kuin puheet ja lööpit. Julia vaikuttaa jotenkin takakireältä itse. En näe hänessä huumoria tai rentoutta. Arttu ei ainakaan tässä jaksossa näyttänyt outoa käytöstä. Julialla vaikuttaa olevan taustalla myös käsittelemättömiä asioita, joten ohjelma ei ehkä ollut oikea osoite. Kuten viime kauden Tainalla.
Arttu ja Janne on molemmat vähän sellaisia möllejä, perusmiehiä joille riittää se lätkän katselu kullan kainalossa. Naisilla oli erilaiset odotukset. Janne ei vaikuta erityisen ihastuneelta, jotenkin sellainen suoritetaan nyt loppuun vaikka ihan hyvin he keskusteli asioita.
Elisan lahjat käyttöopas Elisaan ja kuvia itsestään, erikoista. Ihanasti Matilta tehty ostaa erilaisia kermoja. Matti on pehmeämpi, Elisa kovempi siitä voi tulla haaste.
Iina ja Mikko menee syvään päätyyn, mutta ainakin siinä tutustuu.
Nämä on vain leikattuja klippejä tuntemattomista. Toivoisin, että nuo narsisti ym. diagnoosit jätetään pois. Niihin tarvitsee pitkän tutkimuksen ja lääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kyllä, että hääyön keskustelut nostetaan vasta nyt esiin ongelmina, kun häämatkan alussa Julia oli vielä innoissaan kaikest
Arttu ei ollut missään nimessä paras valinta, mutta luulen että Julia olisi ahdistunut kenestä vaan sitoutuneesta miehestä
Eiköhän kyse ole siitä, että Julia päätti painaa alkuun hääyön omituisen kommentin villaisella. Sitten kun kommentteja tuli lisää, niin riitti.
Ennemminkin kyse on siitä, ettei ole alun alkaenkaan ollut valmis sitoutumaan ja näkee ihan kaikessa jotain valitettavaa. Jopa se, että puoliso tarjoutui kantamaan hänen laukkujaan oli Julialle ehdoton ei.
Eikö se Elisa tajua, miten hirveästi kiroilee ? Ei ole viehättävän naisen käytöstä.
Karseat ne Katrin legginsit siellä häämatkalle, kun laitteli hiuksiaan.
Kaikki naiset olivat paljon paremman näköisiä ilman häämeikkejään. Jopa Elisakin oli ihan inhimillisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Iltiksestä lainattua: "Sinkkuna kaipaa eniten kosketusta. Seksiä saa helposti, mutta ei sellaista hoivaavaa läheisyyttä. Sitten, jos parisuhteessa ei saa sitä hoivaavaa läheisyyttä ja varsinkin, jos se toinen väistää kosketustasi, se saa kyllä tuntemaan ihmisen ihan helvetin pieneksi. Muuttuu niin kuin näkymättömäksi. Se on hirvein tunne, joka elävälle olennolle voi tulla, Elisa jatkaa.
...plaa plaa plaa...
Olisin tästä eteenpäin valmiimpi keskustelemaan siitä, Matti vastaa.
No kun siitä asiasta pitäisi keskustella nyt, Elisa sanoo napakasti takaisin.
Elisan mielestä Matti on osallistunut ohjelmaan valmistautumatta, eikä Matti ole käsitellyt aiempien parisuhteittensa asioita kokonaan loppuun.
Minua loukkaa se todella paljon, koska minä olen lähtenyt tähän paljaana ja avoimena. Olen selvitellyt historiani, entiset parisuhteeni. Mielestäni tämä on väärä tapa, että tullaan tänne ja huomataankin,
Elisa, minä, minä, minä...
Parisuhteeseen kuuluu myös ymmärrys toiselle.
Jos ulkonäöllä on tärkeä merkitys ei kannatta mennä sokkona naimisiin.
Surullista ettei Iina saanut olla rakkaan lemmikkikissansa viimeisinä hetkinä sen luona 😿
Vierailija kirjoitti:
Jakson 6 jälkeen:
Toi Elisa on ihan toivoton. Keskeyttää, huutaa, vaatii, kiukuttelee, kiroilee, vääntelee naamaansa, hyökkää, uhriutuu.......
Niin ja on 40-vuotias, ei 14.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kyllä, että hääyön keskustelut nostetaan vasta nyt esiin ongelmina, kun häämatkan alussa Julia oli vielä innoissaan kaikest
Arttu ei ollut missään nimessä paras valinta, mutta luulen että Julia olisi ahdistunut kenestä vaan sitoutuneesta miehestä
Julia vaikuttaa vähän sellaiselta, että silloin kerrankin sanoit niin. Eikä unohdetaan ja mennään eteenpäin. Toinen on tosi herkkä ja taustalla asioita, toinen on ajattelematon puheissaan. Elisassa huumori ei näy myöskään, kokoajan kireän oloinen. Arttu ei vaikuta ilkeältä kuitenkaan, häämatkajaksossakin puhui nätisti. Ei vaan sosiaalisesti lahjakas.
Asiantuntijoilta "hyvä" valinta taas
Vierailija kirjoitti:
Jakson 6 jälkeen:
Toi Elisa on ihan toivoton. Keskeyttää, huutaa, vaatii, kiukuttelee, kiroilee, vääntelee naamaansa, hyökkää, uhriutuu.......
Kyllähän sille aina on syy jos nelikymppinen nainen on lapseton ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia vaikuttaa vähän sellaiselta, että silloin kerrankin sanoit niin. Eikä unohdetaan ja mennään eteenpäin. Toinen on tosi herkkä ja taustalla asioita, toinen on ajattelematon puheissaan. Elisassa huumori ei näy myöskään, kokoajan kireän oloinen. Arttu ei vaikuta ilkeältä kuitenkaan, häämatkajaksossakin puhui nätisti. Ei vaan sosiaalisesti lahjakas.
Arttu on aivan liian laskelmoiva silloin kun puhuu pelkästään kameroille tai pelkästään asiantuntijoille ollakseen "sosiaalisesti kömpelö". Ennemminkin tuo on persoonallisuushäiriöön viittavaa käytöstä. Hyvin tarkkaan osaa asettaa sanansa tavalla, joka saa hänet itsensä näyttämään mahdollisimman hyvältä. Ongelma on vaan siinä, että jostain nousee savua koko ajan ja kaikki me tiedämme sananlaskun "ei savua ilman -"
Elisasta tulee kyllä mieleen vaikea ihminen. Relaisi vähän ja hillitsisi itseään, asioiden ei tarvitse tapahtua nyt ja heti!
Hän ei nähtävästi ole koskaan katsonut riittävästi itseään peiliin.
Elisa ja Matti nuotiolla, tuskallista katsottavaa... Elisalla on pointtinsa, mutta itse ainakin kutistuisin tuon hänen hyökkäävän esittämistapansa edessä niin että tuskin voisin ikinä avata itseäni. Matti on ehkä vähän eritahtinen itsensä avaamisessa, se pitäisi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Julia sitten on sosiaalisesti lahjakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakson 6 jälkeen:
Kyllähän sille aina on syy jos nelikymppinen nainen on lapseton ja sinkku.
Ai nainen, mites mies?
Joillekin se on valinta. Tuntee itsensä ja tajuaa, että viihtyy parhaiten yksin ja ei ole parisuhdeihminen.
Sitten on näitä miehiä, joilla on jo lapsia ja suhteita ja edelleen sitä tavoitellaan. Kumma kun ei onnistu, tarvitsen vain monta tuntia omaa aikaa aamulla ja illalla, puhun mitä sattuu ja en jaksa panostaa mihinkään. Ottakoon vaikka tyynyn kainaloon siihen sohvalle
Mikko ja Iina vaikuttavat sympaattiselta ja toisilleen sopivalta parilta. Fiksuja ja samalla tunteellisia ihmisiä, joilla on kykyä pohtia omaa osuuttaan ihmissuhteen rakentuisessa ja antaa toiselle positiivista palautetta ja toimia yhteisyyttä rakentaen. Toivottavasti jatkokin sujuu hyvin ja heille muodostuisi yhteinen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Julia sitten on sosiaalisesti lahjakas?
No ei hän ehkä suuresti olekaan. Ei vaan möläyttele. Sosiaaliseen lahjakkuuteen kuuluu myös se, että kaikkeen ei takerruta, ylianalysoida ja oleteta, että tuntematon tietää ne omat herkät paikat. Asiat olisi hyvä puhua heti ja suoraan jos jotain tulee ja jatkaa sitten elämää.
Jotenkin tulee viimekauden Taina mieleen
Mistä tiedämme vaikka olisi löysä kulli ja siksi ei seksiä?
En ole pystynyt enää pitämään sormusta sormessa. Se on tuntunut vaan liian väärältä. Ei olla häämatkan jälkeen nähty Artun kanssa kertaakaan. Ihan hirveä sanoa näin, että mulla ei ole ikävä, hän jatkaa.
Julian mukaan suhteessa tapahtui nopeasti asioita, jotka saivat hänet tuntemaan olonsa ikäväksi. Hälytysmerkkejä oli ilmassa jo hääyönä.
Mulle ehkä isoin kolahdus oli se, kun Arttu ilmoitti oikeastaan hääyönä, että sähän muutat sitten Imatralle, että kyllähän sä sieltä saat töitä.
Olin vähän silleen, että hold your horses. Se oli eka stoppi, jossa aloin miettimään, että mikäs keissi tämä on.&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
LOL, Imatralle. Onko tää Arttu vähän tyhmä. Tai siis onhan se. 2 aviotonta lastakin kertoo että ukko tekee ennenkuin aattelee.
Vierailija kirjoitti:
Häämatkajakso oli taas parempi kuin puheet ja lööpit. Julia vaikuttaa jotenkin takakireältä itse. En näe hänessä huumoria tai rentoutta. Arttu ei ainakaan tässä jaksossa näyttänyt outoa käytöstä. Julialla vaikuttaa olevan taustalla myös käsittelemättömiä asioita, joten ohjelma ei ehkä ollut oikea osoite. Kuten viime kauden Tainalla.
Arttu ja Janne on molemmat vähän sellaisia möllejä, perusmiehiä joille riittää se lätkän katselu kullan kainalossa. Naisilla oli erilaiset odotukset. Janne ei vaikuta erityisen ihastuneelta, jotenkin sellainen suoritetaan nyt loppuun vaikka ihan hyvin he keskusteli asioita.
Elisan lahjat käyttöopas Elisaan ja kuvia itsestään, erikoista. Ihanasti Matilta tehty ostaa erilaisia kermoja. Matti on pehmeämpi, Elisa kovempi siitä voi tulla haaste.
Iina ja Mikko menee syvään päätyyn, mutta ainakin siinä tutustuu.
Nämä on vain leikattuja klippejä tuntemattomista. Toiv
Kuule, sitä lääkäriä aika äkkiä tarvitsee se, joka kuvittelee, että narsismi tai narsistinen käytös on jotain todella harvinaista. Tämän tietää sadat tuhannet noissa suhteissa olleet. Ihan vaan matalammalle kynnys arvioida kriittisesti toksista käytöstä kuin ylrmmäs. Tässä ohjelmassa on varmaan mahdollisuus yksi viidestä saada kumppanikseen narsistisen toksinen puoliso. Ellei korkeampikin.
Nyt kun senkin jakson on nähnyt, niin aivan liian suuri numero tässä keskustelussa on tehty mm. tuosta Jannen mainitsemasta sanasta sporttinen ja analysoitu sen tarkoittavan sitä, ettei Janne muka tykkäisi Katrin ulkonäöstä, kun todellisuudessa se kylläkin on luonne/persoona ja erityisesti aamupirteys ja vaatimukset itsellekin olla heti aamusta pirteänä liikkeessä, joka Jannea Katrissa häiritsee.