Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8231)

Vierailija
3041/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mielipidettä Julian tatuoinneista. Tatuoinnit ovat vain ja ainoastaan hänen oma asiansa eikä niitä kuulu kommentoida negatiivisesti, kuten ei muitakaan ulkonäköasioita. Jos asia kovasti vaivaa jonkun silmiä. niin pitäköön mölyt mahassaan ja keskittyköön miettimään, miksi on niin hanakka arvostelemaan toisten ulkonäköä. Alemmuuskompleksiko?

Arttu vain osoitti oman sivistymättömyytensä. 

Ihan varmasti sinulla olisi mielipide tatuoinneista, jos sinut paritettaisiin sellaisen henkilön kanssa, jolla on vartalo niitä täynnä. 

Vierailija
3042/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että Julian asu oli oikein erikseen hänelle suunniteltu, sillä asu ei todellakaan imarrellut ja hänelle olisi varmasti löytynyt jotain sopivampaakin.

Kam-mot-ta-va tekele.

Minä jännitin koko ajan, että luomus tipahtaa Julian nilkkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko lakata esittämästä arvioita minun mielipiteistäni. Et tiedä niistä yhtään mitään.

Vierailija
3044/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mielipidettä Julian tatuoinneista. Tatuoinnit ovat vain ja ainoastaan hänen oma asiansa eikä niitä kuulu kommentoida negatiivisesti, kuten ei muitakaan ulkonäköasioita. Jos asia kovasti vaivaa jonkun silmiä. niin pitäköön mölyt mahassaan ja keskittyköön miettimään, miksi on niin hanakka arvostelemaan toisten ulkonäköä. Alemmuuskompleksiko?

Yhä edelleen, et edes todellisuudessa tiedä mitä hän on niistä kommentoinut. Neiti yliherkällä voi olla ihan omat tulkinnat.

Vierailija
3045/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä edelleen, et edes todellisuudessa tiedä mitä hän on niistä kommentoinut. Neiti yliherkällä voi olla ihan omat tulkinnat.

Tai herra Tökeröllä ei ole tilannetajua eikä tunneälyä. Höpisee omiaan tuntitolkulla eikä osaa edes vaieta.

Vierailija
3046/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä tiedä sinäkään mitä Arttu on tatuoinneista kommentoinut, oletat vain Julian reagoineen SINUN mielestäsi väärin.

Vierailija
3047/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin ja Elisan pelastaisi se että Elisa näyttäisi herkän ja haavoittuvaisen puolensa Matille.

Jannen ja Katrin pelastaisi se että Janne aktivoituisi ja lähtisi Katrin kanssa tekemään asioita ja jättäisi turhan vänkäämisen.

Arttua ja Juliaa ei pelasta mikään.

Mikolla ja Iinalla menee tasaisen varmasti.

Hyvin kiteytetty.

Vierailija
3048/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että Julian asu oli oikein erikseen hänelle suunniteltu, sillä asu ei todellakaan imarrellut ja hänelle olisi varmasti löytynyt jotain sopivampaakin.

Kam-mot-ta-va tekele.

Minä tykkäsin. Sopi hyvin Julialle, jolla on kaunis vartalo, kauniit jalat. Lyhyt mekko sopi hyvin myös juhlatilan luonteeseen. 

Lyhyitä mekkoja olisi ollut paljon kauniimpiakin, istuvampia ja pukevampiakin. Tuo mekko ei sopinut yhteen niitten tatuointienkaan kanssa, varsinkaan pituuden osalta. 

Vierailija
3049/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mielestäni Juulian käytös siellä melomassa oli tökeröä. Toinen näytti ties mitä linnunpoikasta ja Juulia murjotti eikä sanonut yhtään mitään. 

Ei ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä tuokaan. Ja onpa ihme sitten ettei toinen enää lopulta uskalla sanoa mitään jos aina tulkitaan jotenkin toisin mitä tarkoitettiin. 

Minkälainen ihminen ei osaa itse avata omaa suutaan tilanteessa ja sanoa että ei hei ollut nyt ok toi kommentti, mitä sillä tarkoitit? Sen sijaan on parempi leikkiä mykkäkoulua.

Vierailija
3050/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuttiinko Artun sanomisia vahingoiksi?

- Vaikea uskoa, asiantuntijan kommenttia, mutta Artun arvostelut olivat hänen tulkintansa mukaan "väärinkäsityksiä".  Julia ehkä yrittää jopa jatkaa, mutta en usko, että jatkossa olisi luottavainen.  Älkää jättäkö Juliaa yksin pärjäämään.  Mikäli Artun luonne liittyy siihen, mitä jo on epäilty, Julia on suojattava pahemmalta.  Huoh!  Onneksi hän on jo jossain-määrin havahtunut, eikä varmaankaan niele kokonaisuudessan asiantuntijan sanoisinko, ohittaen "pikakävelyllä" tai "vähättelyllä", hänen tuntemuksiin / ahdistukseen liittyen.  🤨 

Vierailija
3051/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, tätä kirjoitin tuola toisessa ketjussa kun puku näkyi jossain kuvassa ensi kertaa. Vielä isompi yllätys oli että tunnetun suunnittelijan suunnittelema. Ei sopinut, istunut yhtään, liian lyhyt kun piti blurrata kun Arttu nosti syliinsä ja muutenkin oli sellainen että älä nyt kumartele yhtään kun todella lyhyt seistessäkin ja pelkäs koska se valahtaa miehuksesta kokonaan alas.

Vierailija
3052/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko lakata esittämästä arvioita minun mielipiteistäni. Et tiedä niistä yhtään mitään.

Mikä sinä olet haukkumaan Arttua edes tietämättä mitä hän tarkalleen ottaen on sanonut? Osoitit siis vain ja ainoastaan oman tekopyhyytesi ja sivistymättömyytesi.

IS mukaan: 

JULIA päätti ottaa yhteyttä ohjelman asiantuntijoihin tilanteen ratkaisemiseksi. Psykologi Iida Mäkikallio kävi tapaamassa paria. Mäkikallion mukaan pariskunnalla oli väärinymmärrys, joka osui satuttavaan kohtaan toistuvasti, mikä aiheutti parille jumitilanteen.

Pariskunta käsitteli tilannetta yhdessä psykologin kanssa, ja väärinymmärrys saatiin selvitettyä.

Itsestäni on tuntunut erittäin pahalta, että olen sanonut väärin hänelle, ja että hän on pahoittanut mielensä, Arttu kertoo jaksossa.

Olen ehkä sanonut liikaa ja tarkoittanut aivan eri asiaa. En halua arvostella niitä tatuointeja tai sanoa, että ne rumentaisivat häntä. Tykkään tosi paljon luonnonkauniista ihmisistä. Tarkoituksenani oli sanoa, että oli hiustenväri mikä tahansa, näytät älyttömän kauniilta.

Vierailija
3053/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Vaikea uskoa, asiantuntijan kommenttia, mutta Artun arvostelut olivat hänen tulkintansa mukaan "väärinkäsityksiä".  Julia ehkä yrittää jopa jatkaa, mutta en usko, että jatkossa olisi luottavainen.  Älkää jättäkö Juliaa yksin pärjäämään.  Mikäli Artun luonne liittyy siihen, mitä jo on epäilty, Julia on suojattava pahemmalta.  Huoh!  Onneksi hän on jo jossain-määrin havahtunut, eikä varmaankaan niele kokonaisuudessan asiantuntijan sanoisinko, ohittaen "pikakävelyllä" tai "vähättelyllä", hänen tuntemuksiin / ahdistukseen liittyen.  🤨 

Haloo nyt!! Julia on aikuinen ihminen ja itse lähtenyt tähän mukaan! Miksi on ohjelmaan otettu jos psyyke ei kestä?

Vierailija
3054/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse Julia, juokse. Ei kannata jäädä sietämään moukkamaisuuksia.

Vierailija
3055/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän v...u siinä on että nykyään löytyy valtavasti näitä nelikymppisiä lapsettomia naisia joilla on elämä aivan sekaisin. Haaveillaan jostain prinssistä, opiskellaan uuteen ammattiin kun vanha ei ollut " se mun juttu", naama alkaa pikkuhiljaa rypistymään, prinnsiä ei löyty (kunnon miehet on naimisissa ja niillä on lapsia). Ihme ikäneitohaahuilijoita.

50-luku soitti että menepä takaisin. 

Vierailija
3056/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut ne jaksot, mitkä on tulleet nyt maksuttomasti. Joitakin samoja havaintoja, mitä täälläkin, mutta näitä lukiessa kaikki vaikuttaa tosi paljon kärjistyneemmältä, välillä tuntuu melkein kuin katsoisi eri ohjelmaa. En sitten tiedä miltä kaikki näyttää seuraavissa jaksoissa.

Vierailija
3057/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet haukkumaan Arttua edes tietämättä mitä hän tarkalleen ottaen on sanonut? Osoitit siis vain ja ainoastaan oman tekopyhyytesi ja sivistymättömyytesi.

IS mukaan: 

JULIA päätti ottaa yhteyttä ohjelman asiantuntijoihin tilanteen ratkaisemiseksi. Psykologi Iida Mäkikallio kävi tapaamassa paria. Mäkikallion mukaan pariskunnalla oli väärinymmärrys, joka osui satuttavaan kohtaan toistuvasti, mikä aiheutti parille jumitilanteen.

Pariskunta käsitteli tilannetta yhdessä psykologin kanssa, ja väärinymmärrys saatiin selvitettyä.

Itsestäni on tuntunut erittäin pahalta, että olen sanonut väärin hänelle, ja että hän on pahoittanut mielensä, Arttu kertoo jaksossa.

Juu ja lehmät lentää. Tökerö on tökerö, vaikka voissa paistaisi tai sokerilla kuorruttaisi.

Vierailija
3058/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo nyt!! Julia on aikuinen ihminen ja itse lähtenyt tähän mukaan! Miksi on ohjelmaan otettu jos psyyke ei kestä?

Ehkei odottanut tulevansa haukutuksi hänelle valitun puolison taholta. Onko kukaan muista osallistujista arvostellut puolisonsa ulkonäköä päin naamaa. En ole ainakaan huomannut, osaavat käyttäytyä kuten aikuisen kuuluu.

Vierailija
3059/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS mukaan: 

Olen ehkä sanonut liikaa ja tarkoittanut aivan eri asiaa. En halua arvostella niitä tatuointeja tai sanoa, että ne rumentaisivat häntä. Tykkään tosi paljon luonnonkauniista ihmisistä. Tarkoituksenani oli sanoa, että oli hiustenväri mikä tahansa, näytät älyttömän kauniilta.

"Olen ehkä sanonut LIIKAA"?? 😂😂😂🤣🤣🤣  "Tarkoituksenani sanoa, että oli hiusväri MIKÄ TAHANSA, näytät älyttömän kauniilta" 😶 no mitä helkuttia sitten on selittänyt jotain tummista/ruskeista hiuksista parempina?! 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Idiootti mies. Ei voi muuta sanoa. Idiootti.

Vierailija
3060/8231 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Julia on fiksu nainen ja jättää arvostelevan puolisonsa johonkin pusikkoon tai metsikköön ja jatkaa elämäänsä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä