Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8299)

Vierailija
3001/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikilla on ollut parisuhde tai pari. Ymmärtääkseni ikisinkkuja ei ole ollut ohjelmassa."

4-5 vuotta sitten oli pariskunta tamperelainen Matti ja järvenpääläinen Mira, ja Matti oli joku 35-vuotias eikä koskaan ollut pitkässä parisuhteessa.

Viime vuonna oli 40-vuotias Jyrki joka oli ollut 10 vuotta sinkku.

Vierailija
3002/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pullava, mieheni on rasvaton. 

En huolisi itselleni pullavaa miestä. Ei himottaisi yhtään, eikä ole pakko olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei himota. 

Olet siis niaspuolinen Janne, lihava joka kokee jostain syystä etuoikeudekseen saada sporttinen kumppani. Yleensä rasvattomat haluavat toisen rasvattoman. Ei katos ole pakko olla sellaisen kanssa joka ei himota 

Eihän hän tuossa mistään oikeudesta puhunut. Vain siitä, että ei kostu pullerosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on tehnyt minuun vaikutuksen. Yksi fiksuimmista miehistä tämän sarjan historiassa. Asenne niin kohdillaan kuin olla ja voi! Hyvä Mikko!

Minäkin olen ihan team Mikko! Tavallisen näköinen, hyväkäytöksinen mies, joka osaa olla rinnalla, ei pelästy toisen itkua vaan tukee nätisti jo näin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Tosi kivasti kommentoi Iinan luonnetta ja tunneälykkyyttä. Toivottavasti heillä jatkuu yhtä hyvin kuin alkaa. 

Vierailija
3004/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselin tuon Jannen ja Katrin hääpäivän niin ei Janne kyllä silmillään hymyillyt kertaakaan. Fiksusti salasi sen että " voi v..u, lihava akka"....Pieni ylipaino varmaan olisi mennyt muttei huomattava ylipaino. 

Vierailija
3005/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson juuri hääjaksoa ja minusta Arttu ja Julia ovat hyvännäköinen pari. Artun äiti vaikuttaa fiksulta ( on myös tyylikäs) ja piti hienon puheen. Olen sieltä täältä lukenut tätä ketjua ja täytyy sanoa, paremminkin ihmetellä miksi Arttua on mollattu. Jos ei ole hänen kanssaan elänyt kauan yhdessä. Oikein olan takaa mollattu.En itse noiden nähtyjen pätkien perusteella voi mennä pitkälle johtaviin johtopäätöksiin kenenkään persoonasta. Ikää minulla on paljon ja nähnyt elämää ja ihmiskohtaloita kuin erilaisia ihmisiä. T. Ilkäihminen

Vierailija
3006/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson juuri hääjaksoa ja minusta Arttu ja Julia ovat hyvännäköinen pari. Artun äiti vaikuttaa fiksulta ( on myös tyylikäs) ja piti hienon puheen. Olen sieltä täältä lukenut tätä ketjua ja täytyy sanoa, paremminkin ihmetellä miksi Arttua on mollattu. Jos ei ole hänen kanssaan elänyt kauan yhdessä. Oikein olan takaa mollattu.En itse noiden nähtyjen pätkien perusteella voi mennä pitkälle johtaviin johtopäätöksiin kenenkään persoonasta. Ikää minulla on paljon ja nähnyt elämää ja ihmiskohtaloita kuin erilaisia ihmisiä. T. Ilkäihminen

Arttu on tyhjä tynnyri. Jaarittelee jostain perhearvoista ja muusta mutta saldo on 2 aviotonta lasta. Teot ratkaisee, ei puheet. Vaikuttaa vähän tyhmältäkin.

Vierailija
3007/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa siltä, että Artun äiti on tullut kommentoimaan :)

Vierailija
3008/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikilla on ollut parisuhde tai pari. Ymmärtääkseni ikisinkkuja ei ole ollut ohjelmassa."

4-5 vuotta sitten oli pariskunta tamperelainen Matti ja järvenpääläinen Mira, ja Matti oli joku 35-vuotias eikä koskaan ollut pitkässä parisuhteessa.

Viime vuonna oli 40-vuotias Jyrki joka oli ollut 10 vuotta sinkku.

Ja eikös tämä napakymppi-tapauksen Heidi ollut kans vähän ettei ollut oikein mitään mainittavaa parisuhdetaustaa. Muistaisin myös sieltä ikuisuuden takaa että ensimmäisen kauden Violalla ei ollut mitään vakavampaa parisuhdetta taustalla.

Vierailija
3009/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson 3. jaksoa ja ihmetyttää Jannen haukkuminen, kun ensivaikutelmahan hänestä on oikein hyvä. Persoonaltaan mukavan rauhallinen ja Katrihan kaiken lisäksi itse toivoi miestä, joka rauhoittaisi häntä.

Vierailija
3010/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson 3. jaksoa ja ihmetyttää Jannen haukkuminen, kun ensivaikutelmahan hänestä on oikein hyvä. Persoonaltaan mukavan rauhallinen ja Katrihan kaiken lisäksi itse toivoi miestä, joka rauhoittaisi häntä.

Häämatkalla alkoi ikävät kommentit ja laiskuus. 

Vierailija
3011/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän v...u siinä on että nykyään löytyy valtavasti näitä nelikymppisiä lapsettomia naisia joilla on elämä aivan sekaisin. Haaveillaan jostain prinssistä, opiskellaan uuteen ammattiin kun vanha ei ollut " se mun juttu", naama alkaa pikkuhiljaa rypistymään, prinnsiä ei löyty (kunnon miehet on naimisissa ja niillä on lapsia). Ihme ikäneitohaahuilijoita.

Vierailija
3012/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden sana on "maadoitus". Voi ziisus, keksikää jotain omaperäistä älkääkä toistelko trendisanoja.

Vierailija
3013/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun parisuhteessa ollut siis tapana, että miehesi saa laukoa sun ulkonäöstä ikäviä kommentteja? 

Vierailija
3014/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuulilasin vaihtaja ja se trukkikuski sopivat hyvin yhteen. Nuoria ovat ja juuri sopivia toisilleen. Muita suhteita en usko syntyvän.

Vierailija
3015/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun etukäteiskommenteissa ja ääniviestissä tuntui toistuvan ainoastaan ulkonäkö, joten ei ihme, jos pettyy kun on niin ulkonäkökeskeinen ja selvästi jo ennalta luonut mielessään jonkun mielikuvan, joka ei sitten mitä ilmeisimmin vastannut odotuksia.

Vierailija
3016/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy todella Katrin staffeja sääliksi. Saan Katrista jotenkin raivon vaikutelman. Koko ajan puhuu hampaita voimakkaasti kiristellen.

Takakireä, piiloaggressiivinen. 

Vierailija
3017/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että Julian asu oli oikein erikseen hänelle suunniteltu, sillä asu ei todellakaan imarrellut ja hänelle olisi varmasti löytynyt jotain sopivampaakin.

Vierailija
3018/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että Julian asu oli oikein erikseen hänelle suunniteltu, sillä asu ei todellakaan imarrellut ja hänelle olisi varmasti löytynyt jotain sopivampaakin.

Kam-mot-ta-va tekele.

Vierailija
3019/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kam-mot-ta-va tekele.

Minä tykkäsin. Sopi hyvin Julialle, jolla on kaunis vartalo, kauniit jalat. Lyhyt mekko sopi hyvin myös juhlatilan luonteeseen. 

Vierailija
3020/8299 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulle teki selvästi tiukkaa luetella lupauksiaan siinä alun leikkivihkimisessä, kun nielaisi ja huokaisi oikein syvään ennen kuin pystyi sen tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi