Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22303)

Vierailija
22241/22303 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä uusi kausi saisi alkaa vaikka heti tammikuussa. Turhaan Suomessa odotellaan aina vuosi että "voi" tehdä mitään. Usassa esim Selviytyjät pyörii melkein jatkuvalla syötöllä. 

Vierailija
22242/22303 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella/osaamisella Kari Kanala oli aiemmin tässä sarjassa asiantuntijana? Hän on pappi, siis opiskellut teologiaa eli on teologi. Osaako joku kertoa, että kuuluuko teologian opintoihin parisuhdepsykologia -tyyppiset aiheet? Kuuluuko papin tehtäviin osata auttaa pariskuntia heidän parisuhdeongelmissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22243/22303 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä uusi kausi saisi alkaa vaikka heti tammikuussa. Turhaan Suomessa odotellaan aina vuosi että "voi" tehdä mitään. Usassa esim Selviytyjät pyörii melkein jatkuvalla syötöllä. 

kesällä saa nätimpää materiaalia kasaan.

Vierailija
22244/22303 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa talvellakin, ehdottomasti talvihäät. Yleensä Pirkanmaalla on lunta tähän aikaan, viimeistään tammikuussa tulee.

Vierailija
22245/22303 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella/osaamisella Kari Kanala oli aiemmin tässä sarjassa asiantuntijana? Hän on pappi, siis opiskellut teologiaa eli on teologi. Osaako joku kertoa, että kuuluuko teologian opintoihin parisuhdepsykologia -tyyppiset aiheet? Kuuluuko papin tehtäviin osata auttaa pariskuntia heidän parisuhdeongelmissaan?

Ehkä ei nähty enää tarpeelliseksi. Hänhän ei ole enää tuotannossa mukana. Alkuperäinen idea oli varmasti se,että pappi vihkii parin ja on mukana luterilaisessa kulttuurissa koko elämän, lasten ristiäiset seuraavaksi jne. En muista vihkikö sarjan pappi edes alussa ketään. Kyllä pitäisi jos sellainen on raahattu mukaan.

Vierailija
22246/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa talvellakin, ehdottomasti talvihäät. Yleensä Pirkanmaalla on lunta tähän aikaan, viimeistään tammikuussa tulee.

Häät???

Ei nämä ole enää naimisiin menossa.

Aiemmin menivätkin.

Vierailija
22247/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kaudella ehdottomasti osallistujat pitää roudata heti alkuun viikoksi jonnekin mökkiin landella niin saadaan kontenttia. Nyt osallistujat pystyvät käytännössä olemaan lähes koko ajan erossa toisesta. 

Vierailija
22248/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät???

Aiemmin menivätkin.

Olihan tässä jotkut juhlat aluksi. En tiedä olivatko sitten tuparit vai mitkä, mutta morsiamilla oli häämekot ja kuvista tulisi hyviä valkoisen lumihangen edessä. 

Vierailija
22249/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät???

Aiemmin menivätkin.

Olihan tässä jotkut juhlat aluksi. En tiedä olivatko sitten tuparit vai mitkä, mutta morsiamilla oli häämekot ja kuvista tulisi hyviä valkoisen lumihange

Tiedätkös että avioliitto on juridisesti sitova sopimus. Tässä ei mennä oikeasti naimisiin.

Vierailija
22250/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridisesti? Lue koko viestiketju. Sanoin että tammikuussa saisi jo alkaa uusi kausi, niin olisivat puvutkin kauniita juhlassa. Ei liity lakiin mitenkään.

Vierailija
22251/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noita hakijoita riitä kahteen kauteen vuodessa. Tai siis riittäisi varmaan jos halutaan nähdä pelkkää draamaa ja epäonnistuneita pareja.

Vierailija
22252/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan täällä laittanut viestiä Matille ja saanut vastausta? 

Itse en ole saanut. Olen kolmekymppinen, ihan kauniiksi kehuttu, työssäkäyvä, fiksu nainen. Mutta ei jostain syystä valitettavasti ole tullut mitään vastausta. 

Vierailija
22253/22303 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole saanut. Olen kolmekymppinen, ihan kauniiksi kehuttu, työssäkäyvä, fiksu nainen. Mutta ei jostain syystä valitettavasti ole tullut mitään vastausta. 

NO-LOA laittaa viestiä jollekin reality-osallistujalle. HOHOHOH.....

Vierailija
22254/22303 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä muistaakseni kysynyt sun mielipidettä. Vaan että onko joku saanut häneltä vastauksen.

Vierailija
22255/22303 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä muistaakseni kysynyt sun mielipidettä. Vaan että onko joku saanut häneltä vastauksen.

NOLOA,NOLOA,NOLOA...

Vierailija
22256/22303 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa. Itsekin olisin iloinen yhteydenotoista, mutta joop, miehet kokee sen nolona. Ei ole noloa. Kunhan viest  on reipas eikä mikään "kukkuu" tai "miau" tai muu miss  toinen joutuukin tekemään sen tidellisen  aloituksen. 

Ikävää, että vastaat ihmisille noin.

Vierailija
22257/22303 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne avioliiton juridiikasta sössöttävät ovat juuri niitä, joiden elämän suurin saavutus on onneton kulissi-avioliitto, ja senkin pienen ylpeyden nyt veivät ensin homot ja sitten telkkarissa avioliittoa leikkivät.

Vierailija
22258/22303 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun ois viihdyttävää katsoa, kun joku harmaassa tuulipuvussaan käyttää koiriaan kakalla näissä ihanan rapsakoissa "talvisäissä". Ja juhannuksen sijasta parit valmistautuisivatkin joulun viettoon täysi stressi päällä.

Vierailija
22259/22303 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun ois viihdyttävää katsoa, kun joku harmaassa tuulipuvussaan käyttää koiriaan kakalla näissä ihanan rapsakoissa "talvisäissä". Ja juhannuksen sijasta parit valmistautuisivatkin joulun viettoon täysi stressi päällä.

Olis helmi! 7 joulukyläilyä tehtävä kummankin sukulaisissa. 😂 Elisan lempiväri olikin jo valmiiksi punainen. 

Vierailija
22260/22303 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voitu tehdä joulu-Enskareita, koska Elisan mielestä Matin hiukset eivät olisi mätsänneet joulun väreihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi