Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22303)
Vierailija kirjoitti:
Ei voitu tehdä joulu-Enskareita, koska Elisan mielestä Matin hiukset eivät olisi mätsänneet joulun väreihin.
Jotain uutta, jotain vanhaa, jotain lainattua, jotain sinistä
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan täällä laittanut viestiä Matille ja saanut vastausta?
Itse en ole saanut. Olen kolmekymppinen, ihan kauniiksi kehuttu, työssäkäyvä, fiksu nainen. Mutta ei jostain syystä valitettavasti ole tullut mitään vastausta.
Ehkä Matti sittenkin on perussuomalainen mies. Ei puhu eikä pussaa. Ensin Elisaa ahdisti puhumattomuus ja sitten kosketuksen puute. Vähän kun Jannekin.
Onpa ollut mukava seurata hiljattain Matin aloittamaa Ranch remppaa. Tekee Youtubessa sarjaa, miten homma etenee. Ilmeisen osaava, ei tarvitse ammattimies ollakaan. Pääasia että tekee, eikä makaile. Iloinen, sympaattinen Matti puuhailee😊👍
Vierailija kirjoitti:
Onpa ollut mukava seurata hiljattain Matin aloittamaa Ranch remppaa. Tekee Youtubessa sarjaa, miten homma etenee. Ilmeisen osaava, ei tarvitse ammattimies ollakaan. Pääasia että tekee, eikä makaile. Iloinen, sympaattinen Matti puuhailee😊👍
Millä nimellä se Matin YouTube -kanava on?
Ehkä Matti sittenkin on perussuomalainen mies. Ei puhu eikä pussaa. Ensin Elisaa ahdisti puhumattomuus ja sitten kosketuksen puute. Vähän kun Jannekin.
Hämmentävää etteivät ihmiset tajua "kun" ja "kuin"- sanojen eroa.
Samoin uskomatonta että saa vähän väliä lukea sanoja "opiskelia", "taiteilia" jne..
Pisa-maa Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää etteivät ihmiset tajua "kun" ja "kuin"- sanojen eroa.
Samoin uskomatonta että saa vähän väliä lukea sanoja "opiskelia", "taiteilia" jne..
Pisa-maa Suomi.
No osa kirjoittaa välillä puhekieltä ja "kun" on "kuin" -konjunktiosta lyhyempi muoto puhekielessä. Paljon pahempiakin virheitä on joka päivä nähtävillä esimerkiksi nuorten toimittajien teksteissä. Sanotaan kunnes eikä kun, jotka ovat ihan eri asioita.
Sekoitetaan myös sanontoja ja laitetaan niitä vääriin sijapäätteisiin, kun ei tiedetä mikä oikea tapa suomen kielessä on. Aivan järkyttävää. Pahin nykyväännös on tämä uusi trendi "auton oli anastettu". Mitä ihmettä, perusmuoto hoi: auto oli anastettu. Opetetaanko kouluissa nykyään väärin?
Näitähän voi päivitellä täällä vaikka kuinka tai sitten tekee vain oman ketjun. 😊
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole saanut. Olen kolmekymppinen, ihan kauniiksi kehuttu, työssäkäyvä, fiksu nainen. Mutta ei jostain syystä valitettavasti ole tullut mitään vastausta.
Saanut varmaan satoja viestejä ja kaikenmaailman stalkkereita seassa. Tuskin ehtii/kiinostaa vastata. Vieraiden viestit menee vielä eri laatikkoon. Itsekään en ventovieraille vastailisi mitään.
Harva kirjoittelee kieliopillisesti puhtaasti. Turha saivarrella varsinkaan jonkun hupipalstan teksteistä.
Mitä tulee osallistujiin niin Matissa ja Jannessa kyllä kieltämättä oli yhtäläisyyksiä. Heidän morsiamet molemmat valitti ettei keskustelua synny. Molemmat myös valitti ettei kosketustakaan oikein ollut. Miehistä molemmat kuitenkin puhuapulputti muiden kanssa ja ryhmätapaamisissa, joten mysteeriksi jäi miksi kumpikaan ei saanut sanaa suusta kaksistaan ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanut varmaan satoja viestejä ja kaikenmaailman stalkkereita seassa. Tuskin ehtii/kiinostaa vastata. Vieraiden viestit menee vielä eri laatikkoon. Itsekään en ventovieraille vastailisi mitään.
Varmaan on nuo osallistujat saaneet viestejä, varsinkin ne jotka eivät jatkaneet yhdessä. Olihan se sellainen julkinen deitti-ilmoitus. Toisaalta moni entisistä osallistujista kertoi saaneensa viestejä ja vastanneen niihin. Edellisen kauden Jenni oli jutellut useamman entisen osallistujan kanssa ja yhden kanssa jopa käynyt treffeillä. Aiemman kauden reportteri Matti kertoi vastanneensa yhden tuntemattoman viestiin ja nyt odottelevat vauvaa tmv. Ihan tämän kauden vierailevana tähtenä tuon kertoi kuvauksissa toiselle Matille.
Kyllä se taitaa olla enemmän luonteesta kiinni vastaileeko vai ei. Kaikki nuo meni ventovieraan kanssa "naimisiin" joten ainakaan tuntemattoman ei pitäisi pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin YouTube kanava on Stögelman Ranch.
Vierailija kirjoitti:
Harva kirjoittelee kieliopillisesti puhtaasti. Turha saivarrella varsinkaan jonkun hupipalstan teksteistä.
Mitä tulee osallistujiin niin Matissa ja Jannessa kyllä kieltämättä oli yhtäläisyyksiä. Heidän morsiamet molemmat valitti ettei keskustelua synny. Molemmat myös valitti ettei kosketustakaan oikein ollut. Miehistä molemmat kuitenkin puhuapulputti muiden kanssa ja ryhmätapaamisissa, joten mysteeriksi jäi miksi kumpikaan ei saanut sanaa suusta kaksistaan ollessa.
En itsekään ekstroverttina puhuisi mitään paljoa,ainakaan syvällistä jos henkilö ei tunnu omalta tyypiltä. Ryhmässä rentoutuisin, koska siinä ei olisi painetta "sinun on nyt pakko sitoutua näihin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin YouTube kanava on Stögelman Ranch.
Stögermalm Ranch
Toivottavasti Iinan kissemissellä on hyvä joulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään ekstroverttina puhuisi mitään paljoa,ainakaan syvällistä jos henkilö ei tunnu omalta tyypiltä. Ryhmässä rentoutuisin, koska siinä ei olisi painetta "sinun on nyt pakko sitoutua näihin".
Olisitko osallistunut tähän sarjaan tuolla ominaisuudella varustettuna?
Ei mitään järkeä mennä tuntemattoman kanssa kimppaan ja tehdä siitä sarja, jos ei pysty keskustelemaan valitun kumppanin kanssa mikäli ei tunnu omalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko osallistunut tähän sarjaan tuolla ominaisuudella varustettuna?
Ei mitään j
En tietenkään. Mutta et tainnut hoksata pointtia. Kyllähän tässä ohjelmassa joka vuosi nimenomaan ON ihmisiä, jotka tajuaa tämän "en pystykään, jos henkilö ei tunnu omalta" hommelin vasta alttarilla. Sen verran itsetuntemusta pitää olla, että jättäytyy tänne yleisön jäseneksi jos näin on.
Ainakin Matti kertoi läpi kauden tuntevansa itsensä ja tyylinsä. Hänen kohdalla ei siis voi päteä tuo ehdottamasi havahtuminen ettei pystykkään puhumaan jos ei tunnu omalta. Sillä silloin hän ei olisi lähtenyt ohjelmaan jossa todennäköisemmin joutuu pettymään heti kättelyssä. En keksi heti syytä miksi ei hänen kohdallaan keskustelusta tullut mitään kahden kesken.
Janneen ehdottamasi havahtuminen voi olla vaihtoehtona sille miksi ei Katrin kanssa juttu luistanut. Janne myönsi rehellisesti että oppi paljon itsestään ja huonoista toimintatavoista ohjelman aikana.
Itse en ymmärrä miten voi olla niin vaikea keskustella ihmisen kanssa johon ei ole ihastunut. Eihän elämässä muutenkaan puhuta vain niiden kanssa joihin on ihastunut.
Vai onko joku vääristynyt minäkuva jossa kuvitellaan että kaikki jotka puhuu minulle on ihastuneita minuun ja koska minä en ole ihastunut puhujaan niin minun täytyy yrittää ehkäistä tilanne puhumattomuudella.
https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-jenni-loysi-rakkauden-erikoinen…
Seiska väittää, että vuoden 2024 kaudella mukana ollut Jenni Muurinen on löytänyt miehen, sillä instassa on kuva hänestä poseeraamassa miehen kanssa.
Katsoin itsekin kuvaa, niin siihen on tägätty joku Aleksi Muurinen. Oletan hänen olevan Jennin isoveli, kun siitähän on ollut juttua, että hänellä on kaksi isoveljeä.
On tämä outoa, että jos sä Somessa poseeraat vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, niin heti luullaan, että se on sun uusi kumppani.
Eiköhän nuo uutiset Jennistä kuulu pikemminkin tuonne Ensitreffit 2024 -ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-jenni-loysi-rakkauden-erikoinen…
Seiska väittää, että vuoden 2024 kaudella mukana ollut Jenni Muurinen on löytänyt miehen, sillä instassa on kuva hänestä poseeraamassa miehen kanssa.
Katsoin itsekin kuvaa, niin siihen on tägätty joku Aleksi Muurinen. Oletan hänen olevan Jennin isoveli, kun siitähän on ollut juttua, että hänellä on kaksi isoveljeä.
On tämä outoa, että jos sä Somessa poseeraat vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, niin heti luullaan, että se on sun uusi kumppani.
Jaaa... että sun mielestä on ihan normaalia pussailla isoveljen kanssa? 😳😬🤢🤮
Pikainen vilkaisu Nikon viimeisimpään haastatteluun Ilta-Sanomissa saa minut tosissaan tälle kannalle:
"Saarinen uskoo löytävänsä vielä kumppanin vierelleen.
Mun mielestä ihminen ei ole kokonainen, jos on yksin. Mulla on jotenkin semmoinen vanhoillinen ajattelumalli, että pitää olla parisuhde. Mä en tiedä, onko mulla tässä elämäntilanteessa aikaa siihen parisuhteeseen. Katsotaan. Mä toivon, että se tulee vielä vastaan."
Ihanan vanhanaikaista ja perus. Loppuisi "mitä olet itsestäsi oppinut" hommat, mikä menee hiukan sivuun ohjelman ideasta.