Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti alkoi pitämään omaa Youtube kanavaansa viimeisen jakson jälkeen heti seuraavana päivänä. Aika mautonta tuokin.
Linkki?
Tiesin heti alussa että jäbä on mennyt tuonne promoamaan paskaa musaansa. Ei muuta.
Ei kai nyt kukaan voi olla myöntämättä, että Arttu ei ole penaalin terävin kynä. Hän kiitteli Juliaa siitä, että Julia oli sarjassa mukana "sillä yksin tää ei olisi onnistunut millään". No eipä Arttu olisi ollut koko sarjassa mukana ollenkaan, jos toista hänen rinnalleen ei olisi löytynyt! 😆
..........Noooo okei, ymmärrän, että Arttu halusi vain kiitellä Juliaa, mutta vahvistaa mielikuvaa, että hän pulisee asioita miettimättä lainkaan, ihan koko ajan. Esimerkiksi samalla tavalla järjetön oli puhe rajojen vetämisestä! Mitä rajoja Arttu muka on vetänyt??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keulisi puhelinpäivystäjän ammatilla. Nopeasti koulutettu, eikä joudu itse mihinkään vaaraan. Listan mukaan kyselee ja ohjaa. Jos on hereillä ja osaa puhua ja kuunnella, pärjää siinä ammatissa. Ei todellakaan mikään vaativa työ.
Kannattaa muistaa nuo ajatukset sillä hetkellä, jos olet itse vaikka puristuksissa autossa sisäisen verenvuodon kourissa ja savu nousee konepellin alta. Siellä nopeasti koulutettu vähän jutskailee jonkun soittajan kanssa ja odottelette sitä lanssia, minkä hän nippanappa mielestäsi osaa hälyttää. Vai mitä luulet ja toivot, osaisiko hän vähän enemmän?
Mitä kuvittelet hätäkeskuspäivystäjän tekevän niin kummallista tuossa tilanteessa sinun ollessa puristuksissa autossa. Siis selvästi loukkaantunutta ei voida ottaa pois palovaaran autosta eli ei voi neuvoa oikeita siirtotyylejä loukkaantuneen siirtämiseksi. Joo tottakai kysyy löytyykö sammutuslaitetta ja käskee sammuttamaan auton moottorin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä. että Jannesta ja Katrista olisi voinut tulla ihan hyvä pari kun olisivat vaan yrittäneet. Joku Kerava-Tampere välimatka ei ole yhtään mitään, junat kulkee ja se on halpaakin kun liput ostaa ajoissa.
Olen samaa mieltä. Nythän Janne tekee etätöitä kotoa käsin, eli periaatteesa voisi enemmän viettää aikaa myös Katrin luona. Katrikin tekee hätäkeskuskessa 12h työvuoroja eli n. 3 työpäivää viikossa ja neljä vapaapäivää. Mä ymmärtäisin, jos kumpikin tekisi vaikka kolmevuorotyötä, niin silloin etäsuhde on hankala toteuttaa, kun ei ole yhteistä aikaa, mutta tässä tapauksessa se olisi ollut toimiva.
Ei kukaan jaksa 12h työvuoron jälkeen katsella sohvalla istuvaa juujuumiestä, jota on pakko vetää perässä ihan kaikkeen.
Mielestäni Janne kuuluu laitoshoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Matti sopisivat toisilleen. Kumpikin on rytmiltään rauhallisia ja tarvii tilaa ja antaa sitä toisellekin.
Ei Matille tuollaista mököttävää ja kiukuttelevaa pikkuprinsessaa!
Lottokone olisi varmasti arponut paremmat parit kuin mitä asiantuntijat saivat aikaan monen viikon työn jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keulisi puhelinpäivystäjän ammatilla. Nopeasti koulutettu, eikä joudu itse mihinkään vaaraan. Listan mukaan kyselee ja ohjaa. Jos on hereillä ja osaa puhua ja kuunnella, pärjää siinä ammatissa. Ei todellakaan mikään vaativa työ.
Kannattaa muistaa nuo ajatukset sillä hetkellä, jos olet itse vaikka puristuksissa autossa sisäisen verenvuodon kourissa ja savu nousee konepellin alta. Siellä nopeasti koulutettu vähän jutskailee jonkun soittajan kanssa ja odottelette sitä lanssia, minkä hän nippanappa mielestäsi osaa hälyttää. Vai mitä luulet ja toivot, osaisiko hän vähän enemmän?
Mitä kuvittelet hätäkeskuspäivystäjän tekevän niin kummallista tuossa tilanteessa sinun ollessa puristuksissa autossa. Siis selvästi loukkaantunutta ei voida ottaa pois palovaaran autosta e
Todellakin huomaa, kuinka pihalla olet.
Elisasta näki heti ensi jaksosta lähtien ettei kuulu tähän ohjelmaan. Tuli kylmät väreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä. että Jannesta ja Katrista olisi voinut tulla ihan hyvä pari kun olisivat vaan yrittäneet. Joku Kerava-Tampere välimatka ei ole yhtään mitään, junat kulkee ja se on halpaakin kun liput ostaa ajoissa.
Olen samaa mieltä. Nythän Janne tekee etätöitä kotoa käsin, eli periaatteesa voisi enemmän viettää aikaa myös Katrin luona. Katrikin tekee hätäkeskuskessa 12h työvuoroja eli n. 3 työpäivää viikossa ja neljä vapaapäivää. Mä ymmärtäisin, jos kumpikin tekisi vaikka kolmevuorotyötä, niin silloin etäsuhde on hankala toteuttaa, kun ei ole yhteistä aikaa, mutta tässä tapauksessa se olisi ollut toimiva.
Harvinaisen kipinätön match alusta loppuun. Miksihän Janne oli ohjelmaan lähtenyt? Heräs eloon ja puhumaan vain ryhmätapaamisissa, niissä tuntui viihtyvän parhaiten.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011656764.html
Miksi tämä naikkonen on niin raivoissaan siitä että hänet paritettiin täysin vääränlaisen ihmisen kanssa? Eikös suurin osa pareista lähde eri teille juurikin näistä syistä mutta onko keneltäkään koskaan nähty tämmöistä käytöstä? Normi ihminen osaa käyttäytyä vaikka parivalinta olisi mennyt vihkoon eikä raakkua vielä peräänkin katkeruuttaan minkä suuren virheen tuotanto teki kun ei hanelle naitettu sitä täydellistä (kalapuikko) miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katrin työ on kyllä vaativa ja paljon vastuunkantoa. Muilla ei tainnut näin vaativaa olla. Pitää olla kova paineensietokyky ja hyvä stressin hallinta.
Pah! Puhelimessa vastailee. Meepä itse vaikka yläkouluun ottamaan huorittelua ja väkivaltaa vastaan! Tai poliisiksi kentälle. Tai leikkaussaliin. Puhelintyttö Katri vaan on.
No etpä sinä tunnu kovin paljon hätäkeskuspäivystäjiä arvostavan?
Tavallista sisätyötä. Läheiseni on siellä töissä. Puhelimeen vastailua koko päivän. Joskus jää mielleen joku juttu, mutta kelläpä ei jäisi. Arvostan paljon enemmän vaikkapa päiväkodin henkilökuntaa.
Ei se nyt ihan noin tavallista ole; siellä yleensä on p
Matti on hyvin saatranut kuitenkin nähdä läheltä esimerkiksi kiusaamista, mikä on tehnyt hänestä empaattisen ja hyvän igmisen. Jotenkin hänestä tulee mielikuva, että ei ryhmätilanteessa pyri heti sen johtohahmoksi, vaan olisi varmaan siellä välissä ja kaveeraisi varmasti myös eksentrisempien ihmistenkin kanssa. Nää tyypit oli koulussa niitä parhaimpia tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina ja Mikko eivät naura tai hymyile toistensa seurassa vapautuneesti.
Käynti optikolla voisi auttaa näkemään paremmin.
Ellei alkuperäisen kommentin kirjoittaja ole joku heidän tuttu, niin mehän emme ole nähneet heitä toistensa seurassa. Aina mukana on vähintään kamera ja sen käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa oli Jannen tokaisut koko kauden ajan "meillä on Katrin kanssa hyvä keskusteluyhteys".
AHA.
Ja, kun asiantuntijatkysyivä, että mita teille kuuluu, niin " En oo moneen viikkoon kuullu Katrista mitään. Kai me joskus viela tsättäillää. Em mä tiiä."
Onko tietoa mikä tuon Elisan tilityksem sisältö? On maksumuurin takana.
Mitä Elisa avautuu nyt lehdessä? On maksumuurin takana.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000011656764.html
Miksi tämä naikkonen on niin raivoissaan siitä että hänet paritettiin täysin vääränlaisen ihmisen kanssa? Eikös suurin osa pareista lähde eri teille juurikin näistä syistä mutta onko keneltäkään koskaan nähty tämmöistä käytöstä? Normi ihminen osaa käyttäytyä vaikka parivalinta olisi mennyt vihkoon eikä raakkua vielä peräänkin katkeruuttaan minkä suuren virheen tuotanto teki kun ei hanelle naitettu sitä täydellistä (kalapuikko) miestä.
Tämä. Normaali, käytöstavoilla varustettu ihminen ei lähde lyttäämään treffikumppania tai mitään keskustelukumppania vaan sillä perusteella, että toinen ei ole tismalleen samanlainen kuin hän. Oikeastaan tuo käytös on aika malliesimerkki omahyväisestä, empatiakyvyttömästä kiusaajakäytöksestä. Lapsetkin tietää paremmin.
Sitä paitsi tuotanto ei millään asiantuntijakokoonpanolla pysty takaamaan 100 % sopivaa kumppania. Jos läheisyys ei olisi ollut ongelma, ehkä Elisa olisi löytänyt ongelman jostain muusta.
Tuotanto ei voi myöskään todellakaan pakottaa osallistujia s*kstaamaan keskenään. S*ksistä Elisa paljasti kuitenkin kaiken olevan kyse silloin kun sanoi, että Matti ei olisi kiinnostanut, vaikka s*ksi olisi ollut kuinka mahtavaa.
Tuotanto on kai ollut todella hyväksikäyttävä, kun ei hienosuodattanut osallistujakandidaateista sellaista miestä, joka heti ensimmäisenä yönä odottaa naisen avaavan haarat jo ensimmäisenä yönä. Todella hyväksikäyttävää, että löysivätkin vain Matin, joka haluaa tutustua kumppaniin, kuunnella kumppania ja ihastua vain siihen yhteen ja ainoaan naiseen ennen kuin ryntää sänkyyn! Kuka nainen muka tuollaista katselisi! (/s)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katri tosiaan joi ruoalla aina jotakin muuta kuin vettä. Limsaa ja energiajuomat päivittäisessä käytössä tuo helposti lisää vyötärölle"
EI NE LIMUT LIHOTA, JOS KÄYTTÄÄ light verisoita.
Tästä on tutkimuksia että aspartaami lihottaa siinä missä sokeri,en muista sitä prosessia että miksi. Nyt oon Nutrilettiä syönyt ja paino pudonnut 4kg ja olen juonut light limsoja & silti laihtunut. En joka päivä, mutta välillä puoli litraa. Energiamäärä tosin on ollut pieni, en tiedä mitä ne tekee jos keho on jo ihan täynnä kaikkea ja tukossa kudosnesteistäkin. 10 alapeukkua tämä oli saanut ja osa fitnesstyypeistäkin juo silti laittia.
Mut sen voin sanoa,että laihana ruuat luikahtaa kehosta ulos kuin öljy, nyt painon kera ollut ummetusta, nestettä jne. Älkää sekoittako omaa systeemiänne missään nimessä. ! Sen jälkeen se balanssi on vaikeaa sa
Miksi juot ylipäätään limuja ? Maunko vuoksi ? Noista light juomista et saa ainakaan energiaa.
Mä kittaan täyssokerista Pepsiä, että jaksan raataa.
Antaisin mitä vaan että saisin tuon Matin "itselleni". Ihana mies.
Ajatelkaa, kuinka tylsä ohjelma olisi ollut ilman Elisaa ?
Mun mielestä kyseessä on lähinnä tollo ja ajattelemattomasti itseään ilmaiseva ihminen, joka ei varmasti Juliankaan mielestä tuollaisessa tilanteessa olisi voinut olla milään muulla lailla "uhka".